Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat voor restaurant werk je dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben gewoon aan het afstuderen en doe ook mijn afstudeerstage nu. En doordat ik nog niet al mijn papierwerk afhad krijg ik maar een stageloontje (100 euro per maand) ipv een LIO-loontje ( 500/600 per maand). Dus ik moet nog een bijbaantje hebben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dat franse restaurant was ik dé barman enzo. En nu moet ik mij weer ''bewijzen'' enzo en daar voel ik mij iets te oud voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bne al iets nieuws aant zoeken. Oh en: Ik heb 16 april een sollicitatie ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh, lieverds, ik zie dat er een half saaitopic is gewijd aan Het Gesprek tussen mij en mijn vriendje over onze break van een maand. Het gesprek ging goed en rustig en ik voelde me ontzettend fijn en ontspannen bij hem en dat was heel erg bijzonder omdat ik verder eigenlijk alleen nog maar met mensen omga die ik eigenlijk niet goed ken. We hebben samen besloten om niet verder te gaan met onze relatie. Maar ik wil niet alle contact verbreken want hij voelt zo fijn en vertrouwd en ik ben heel graag bij hem, al werkt het dus niet goed meer als relatie. En ik heb helemaal niet gehuild, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het nog niet helemaal besef.
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel heel ongezond vandaag! Maar vanmorgen wel weer wedstrijd gevoetbald waar ik ontzettend veel meters heb gemaatk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gerekend : een broodje kroket - 307 kcal
2 bitterballen gefrituurd - 89 kcal 1 kipcorn (staat voor 3 borrelhapjes dacht ik)- 205 kcal kaassouflé (staat voor 3 borrelhapjes dacht ik) - 136 kcal dat is totaal 738 kcal, verzadigde vetten 17 gram, onverzadigd vet 41 gram. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|