Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (L) knuf. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@ Minke: wel leuk filmpje, vooral het einde was sterk met die stilte
![]() Het beeld dat in dat filmpje wordt geschetst komt heel erg overeen met het beeld dat ik heb van toneelles, zo heerlijk loos ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder; we hebben echt niet zomaar allerlei fantastische apparatuur tot onze beschikking ![]() Het was gewoon een extraatje, geen professioneel project ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die jongen zal wel gedacht hebben hahah.. ik stond echt even te staren met zo'n "waar ken ik jou toch van?!"-blik.. en vervolgens enigszins gegeneerd snel wegkijken omdat staren onbeleefd is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens raar dat wij Low compatibility hebben bij Last.fm, want buiten die paar fantastische namen die jij al naar me shoutte, luister ik ook naar The Doors, Bob Dylan, The Beatles, Joy Division, Velvet Underground en nog veel meer uit je lijst ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Mensen, ik wil mijn vriendje en foto van mij (van de fotograaf) voor zijn verjaardag geven, in een lijst of op canvas. Omdat we elkaar de komende tijd wat minder gaan zien enzo. Is dat dan leuk om te geven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, gericht acteren ja. Een rol spelen. Je inleven in een ander en situaties spelen als die ander. Schakelen. Komedie spelen. Leren hoe je een grap moet laten vallen bij het publiek (timing) Fysiek transformeren naar een ander persoon. En van die dingen. Ik ben hartstikke concreet hoor, in mijn lessen. En de meeste andere docenten ook wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heuh ja met mij ook! Drukdrukdruk enzo! Ook veel proefwerken en andere goedbedoelde ellende, maar ik overleef het vast wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|