Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Die leraren doen zo hun best om jou te motiveren voor die studie, die wordt betaald van hún zuurverdiende belastingcenten, en als jij dan niet gaat leren, weet je hoe ZIJ zich dan voelen!

Ja, jullie weten dat ik het moeilijk heb en dan gaan jullie me allemaal moeilijke dingen vragen terwijl ik alleen maar mijn best doe! Ik kan toch ook niet controleren hoeveel gewicht het schuldgevoel heeft enzo!
het werkt
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Die leraren doen zo hun best om jou te motiveren voor die studie, die wordt betaald van hún zuurverdiende belastingcenten, en als jij dan niet gaat leren, weet je hoe ZIJ zich dan voelen!

Ja, jullie weten dat ik het moeilijk heb en dan gaan jullie me allemaal moeilijke dingen vragen terwijl ik alleen maar mijn best doe! Ik kan toch ook niet controleren hoeveel gewicht het schuldgevoel heeft enzo!
ik wilde het je juist makkelijker maken! Dat je lekker op mij mocht gaan vitten.

(L) knuf.
Verwijderd
Citaat:
niet doordat ik niet leer!
Maar dat weet je niet zeker, dus dan kun je maar beter leren, twee vliegen in 1 klap!
Oud 12-04-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ik wilde het je juist makkelijker maken! Dat je lekker op mij mocht gaan vitten.

(L) knuf.
haha jij voelt je schuldigggg! \o/
Verwijderd
Citaat:
Wil je de link?
Dan pm ik je hem even.
Ja hoor, al heb ik werkelijk geen idee wat ik mag verwachten
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, en ik heb vandaag lekker in het ziekenhuis gewerkt! Dat was wel erg leuk, maar ik heb nu wel vermoeide voeten van al dat op en neer rennen.
Mijn enkels moeten er weer helemaal aan wennen om op sneakers te lopen, ik heb echt beurse enkels tot en met .
Oud 12-04-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk! fizzle is een held!
Oud 12-04-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Maar dat weet je niet zeker, dus dan kun je maar beter leren, twee vliegen in 1 klap!
Oud 12-04-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:

(L) knuf.
Ik ook!
Oud 12-04-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, al heb ik werkelijk geen idee wat ik mag verwachten
Veel lachmateriaal, al zeg ik het zelf
Oud 12-04-2010, 21:09
Carn
Carn is offline
woei <3 aflevering 1 van Treme is binnen <3 <3
Oud 12-04-2010, 21:12
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 12-04-2010, 21:18
Verwijderd
ziezo schnitzel, aardappelpuree met jus en sperziebonen zitten er weer in.
Verwijderd
en wat is wiet een irritant kind zeg, blijft zeker ook weer heel lang in de serie ;x
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het werkt
ja
Citaat:

(L) knuf.
hihhihi gekke sann

Citaat:

Citaat:
Je hebt gelijk! fizzle is een held!
Oud 12-04-2010, 21:33
Verwijderd
@ Minke: wel leuk filmpje, vooral het einde was sterk met die stilte Ben het verder eens met Para, camerawerk was hier en daar wat rommelig. En het geluid had misschien beter met een microfoontje kunnen worden opgenomen?

Het beeld dat in dat filmpje wordt geschetst komt heel erg overeen met het beeld dat ik heb van toneelles, zo heerlijk loos
Oud 12-04-2010, 21:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en wat is wiet een irritant kind zeg, blijft zeker ook weer heel lang in de serie ;x
wiet?
Oud 12-04-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
@ Minke: wel leuk filmpje, vooral het einde was sterk met die stilte Ben het verder eens met Para, camerawerk was hier en daar wat rommelig. En het geluid had misschien beter met een microfoontje kunnen worden opgenomen?

Het beeld dat in dat filmpje wordt geschetst komt heel erg overeen met het beeld dat ik heb van toneelles, zo heerlijk loos
Ja, en het is dus heel erg dat je dat beeld hebt van toneelles Dat dat even duidelijk is hè.

En verder; we hebben echt niet zomaar allerlei fantastische apparatuur tot onze beschikking Ik heb gewoon iemand gevraagd die én een camera had én goed kan monteren én mij heel erg mag dus het graag wilde doen.
Het was gewoon een extraatje, geen professioneel project ofzo
Oud 12-04-2010, 21:36
Verwijderd
Project catwalk .
Oud 12-04-2010, 21:37
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg Carn, ik heb vandaag een soort van lookalike gespot in Utrecht.. voor zover ik dat kan zeggen met alleen foto's. Of jij was het echt, maar dat zou eng zijn dus.
Oud 12-04-2010, 21:38
Carn
Carn is offline
Oh. waar?
Oud 12-04-2010, 21:39
Lorelei
Lorelei is offline
Trap bij de bussen, op Utrecht CS. Rond een uur of 6.
Oud 12-04-2010, 21:39
Verwijderd
tudduu
Oud 12-04-2010, 21:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tudduu
Hoi!
Oud 12-04-2010, 21:40
Verwijderd
Mijn zusje vond het eerste nummer fijn Barabas (Going up in the country). Dat smste ze me net.
Ze moet de nummers iedere dag op haar school luisteren (en in het weekend op de computer bij haar thuis).
Oud 12-04-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn zusje vond het eerste nummer fijn Barabas (Going up in the country). Dat smste ze me net.
Ze moet de nummers iedere dag op haar school luisteren (en in het weekend op de computer bij haar thuis).
Carn
Carn is offline
Wasn't me, rond die tijd fietste ik van kantoor naar huis
Verwijderd
Wat een invloed heb ik toch zo via het internet!
Verwijderd
Citaat:
Ja, en het is dus heel erg dat je dat beeld hebt van toneelles Dat dat even duidelijk is hè.
Wat doe je dan wel in een les? Gericht acteren? Enlighten me.
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Hoi grl! Alles spang?
Oud 12-04-2010, 21:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wasn't me, rond die tijd fietste ik van kantoor naar huis
Gelukkig maar

Die jongen zal wel gedacht hebben hahah.. ik stond echt even te staren met zo'n "waar ken ik jou toch van?!"-blik.. en vervolgens enigszins gegeneerd snel wegkijken omdat staren onbeleefd is
Oud 12-04-2010, 21:43
Carn
Carn is offline
haha Maar goed, ik heb dus een look-a-like in Utrecht rondlopen
Verwijderd
Ik heb twee heel mooie sexy nieuwe shirtjes gekocht bij de Bijenkorf
Martiño
Martiño is offline
Ik kwam laatst Sidhe en haar vriend tegen in Utrecht, en die zullen wel even gedacht hebben van "wat staart die jongen vreemd naar ons".
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoi grl! Alles spang?
Ik ben te oud om daar een bijpassend antwoord op te kunnen geven. Maar ja, met mij gaat het goed. Behalve dat ik een tentamen heb morgen en sinds 3 uur vanmiddag niet meer geleerd heb. Eigenlijk zou ik nog even langs de stof moeten gaan maar ik ben bang dat ik dan allemaal dingen tegenkom die ik eigenlijk niet begrijp. En met jou?
Oud 12-04-2010, 21:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
spannund
Oud 12-04-2010, 21:45
Verwijderd
En ik weet zeker dat ze het nummer van Bob Dylan nog veel meer zal kunnen waarderen!

Ik vind het trouwens raar dat wij Low compatibility hebben bij Last.fm, want buiten die paar fantastische namen die jij al naar me shoutte, luister ik ook naar The Doors, Bob Dylan, The Beatles, Joy Division, Velvet Underground en nog veel meer uit je lijst
Oud 12-04-2010, 21:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
haha Maar goed, ik heb dus een look-a-like in Utrecht rondlopen
Mja nou ja, ik weet niet of-ie echt op je leek hoor. Maar als hij opeens had gezegd "Heuj, ben jij niet grl?!" dan had ik wel direct gedacht dat jij het was. Of zo.

Citaat:
Zien!

Citaat:
Ik kwam laatst Sidhe en haar vriend tegen in Utrecht, en die zullen wel even gedacht hebben van "wat staart die jongen vreemd naar ons".
Ik heb Sidhe ook een keer gespot ja Zelfs nog gevraagd hoe het printen in de bieb werkte
Oud 12-04-2010, 21:46
Verwijderd
ik luister nu naar een zanger en hij zingt zo mal dat het lijkt alsof de fragmenten achterstevoren worden afgespeeld
Miekje*
Miekje* is offline
Mensen, ik wil mijn vriendje en foto van mij (van de fotograaf) voor zijn verjaardag geven, in een lijst of op canvas. Omdat we elkaar de komende tijd wat minder gaan zien enzo. Is dat dan leuk om te geven?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb Sidhe ook een keer gespot ja Zelfs nog gevraagd hoe het printen in de bieb werkte
Ik herkende eerst haar vriend van het "show je partner" topic op L&R en daarna pas Sidhe.
Oud 12-04-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Wat doe je dan wel in een les? Gericht acteren? Enlighten me.
Jij denkt écht dat je in een toneelles vaag door de ruimte gaat rennen en vreemde geluiden produceert?
Ja, gericht acteren ja. Een rol spelen. Je inleven in een ander en situaties spelen als die ander. Schakelen. Komedie spelen. Leren hoe je een grap moet laten vallen bij het publiek (timing) Fysiek transformeren naar een ander persoon. En van die dingen. Ik ben hartstikke concreet hoor, in mijn lessen. En de meeste andere docenten ook wel.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja nou ja, ik weet niet of-ie echt op je leek hoor. Maar als hij opeens had gezegd "Heuj, ben jij niet grl?!" dan had ik wel direct gedacht dat jij het was. Of zo.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben te oud om daar een bijpassend antwoord op te kunnen geven. Maar ja, met mij gaat het goed. Behalve dat ik een tentamen heb morgen en sinds 3 uur vanmiddag niet meer geleerd heb. Eigenlijk zou ik nog even langs de stof moeten gaan maar ik ben bang dat ik dan allemaal dingen tegenkom die ik eigenlijk niet begrijp. En met jou?
Nou dat zou ik ook niet kunnen hoor
Heuh ja met mij ook! Drukdrukdruk enzo! Ook veel proefwerken en andere goedbedoelde ellende, maar ik overleef het vast wel Waar gaat het tentamen over?
Oud 12-04-2010, 21:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Leren hoe je een grap moet laten vallen bij het publiek.
"Maar vrouwen zijn toch helemaal niet grappig"

Oud 12-04-2010, 21:49
Verwijderd
ochja natuurlijk zijn er mensen online, tis nu 22:48 en geen 04:43!
Och jonks wat is mijn slaapritme verkracht zeg.
Oud 12-04-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
En ik weet zeker dat ze het nummer van Bob Dylan nog veel meer zal kunnen waarderen!

Ik vind het trouwens raar dat wij Low compatibility hebben bij Last.fm, want buiten die paar fantastische namen die jij al naar me shoutte, luister ik ook naar The Doors, Bob Dylan, The Beatles, Joy Division, Velvet Underground en nog veel meer uit je lijst
Ja maar daar luister ik bijna nooit meer naar!
Oud 12-04-2010, 21:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
emg chocola <3
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij denkt écht dat je in een toneelles vaag door de ruimte gaat rennen en vreemde geluiden produceert?
Ja, gericht acteren ja. Een rol spelen. Je inleven in een ander en situaties spelen als die ander. Schakelen. Komedie spelen. Leren hoe je een grap moet laten vallen bij het publiek (timing) Fysiek transformeren naar een ander persoon. En van die dingen. Ik ben hartstikke concreet hoor, in mijn lessen. En de meeste andere docenten ook wel.
Dus je doet niet aan depressieve appeltaarten?
Verwijderd
prrr sub.fm heeft fijne muziek <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten