Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Nou ik wist niet eens dat ze alweer een nieuwe hadden, gezien Hombre Loco uit 2009 komt, en End Times dus 2010. Iig doorgewerkt
Geen tour, dan krijg je dat.
Advertentie
Lorelei
Lorelei is offline
Ja zeg, dit is een half uur aan muziek! Ik wilde maar 1 liedje voordat ik m'n laptop uitzet. 't Is EELS geworden.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja zeg, dit is een half uur aan muziek! Ik wilde maar 1 liedje voordat ik m'n laptop uitzet. 't Is EELS geworden.
Pff.

Oceansize <3
Oud 12-04-2010, 22:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Geen tour, dan krijg je dat.
oh true true, maar alsnog een vrij rappe doorlooptijd
Verwijderd
Citaat:
Oh absinthe! Ik wil eigenlijk best graag je acteerfilmpjedingetjedatje zien
ohja ik ook!!!
Verwijderd
Oceansize komt me bekend voor trouwens, volgens mij heb ik dat eens op mn computer gehad (maar weer gewist )

Edit: onee, ik heb wel een album van ze.
Verwijderd
Eels heb ik nooit echt begrepen.
Oud 12-04-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
oh true true, maar alsnog een vrij rappe doorlooptijd
Dat is waar. Hoop dat het niet aan de kwaliteit afdeed.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oceansize komt me bekend voor trouwens, volgens mij heb ik dat eens op mn computer gehad (maar weer gewist )

Edit: onee, ik heb wel een album van ze.
Wat mij betreft een band die een stuk interessanter is dan, ik noem maar iets, een Radiohead.
Verwijderd
Dat hooverphonixliedje is best leuk, maar ik word ik er echt chaotisch van, niet echt slaapmuziek.
Oud 12-04-2010, 22:38
Verwijderd
Stomme huisarts ook, ga je erheen met een slaapprobleem en ze had wel medicijnen kunnen geven maar nee ik moest zo nodig een rtime opbouwen, heb sinds groep freaking 5 geen slaapritme meer.
Oud 12-04-2010, 22:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pff.

Oceansize <3
Morgen is er weer een nacht
Verwijderd
zijn jullie ook weleens bang dat als je dan eindelijk een afspraak met de dokter maakt, dat je dan opeens geen klachten meer hebt?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is waar. Hoop dat het niet aan de kwaliteit afdeed.
Mjah ik lees dat het allemaal redelijk homebrew 4-track opnames zijn; heeft dus ook niet veel gekost = snel te doen . Zo eens opzetten als ik Autechre beu ben.
Verwijderd
Citaat:
Stomme huisarts ook, ga je erheen met een slaapprobleem en ze had wel medicijnen kunnen geven maar nee ik moest zo nodig een rtime opbouwen, heb sinds groep freaking 5 geen slaapritme meer.
hey toevallig, twee huisarts posts in twee minuten
Verwijderd
Citaat:
Wat mij betreft een band die een stuk interessanter is dan, ik noem maar iets, een Radiohead.
Ja, maar dat geldt ook voor een boterham met kaas.
Oud 12-04-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Radiohead ben ik mee opgegroeid zowat, moeilijk om daar afscheid van te nemen. En m.i. zijn ze niet mutually exclusive.
Verwijderd
met mosterd!!
Verwijderd
Citaat:
zijn jullie ook weleens bang dat als je dan eindelijk een afspraak met de dokter maakt, dat je dan opeens geen klachten meer hebt?
Nee, want ik maak nooit een afspraak met de dokter.
Oud 12-04-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk eens een dokter die niet voor ieder wissewasje duizend kilo pillen voorschrijft!
Oud 12-04-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, want ik maak nooit een afspraak met de dokter.
ik eigenlijk ook niet, want, ik ben bang dat mijn klachten toch alweer weg zijn als ik bij de dokter ben en dat ik daar sta van : 'nou, vertel het eens, wat zijn de klachten' 'ja, uh, ik had een soort keelkanker weten te ontwikkelen maar na vannacht gaat het een stuk beter' 'oké, doei!'
Oud 12-04-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk eens een dokter die niet voor ieder wissewasje duizend kilo pillen voorschrijft!
Dit is dan ook geen wissewasje he.
Oud 12-04-2010, 22:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar dat geldt ook voor een boterham met kaas.
My point exactly.
Verwijderd
Citaat:
Oeh dat sucked hard ja!
Verwijderd
Citaat:
ik eigenlijk ook niet, want, ik ben bang dat mijn klachten toch alweer weg zijn als ik bij de dokter ben en dat ik daar sta van : 'nou, vertel het eens, wat zijn de klachten' 'ja, uh, ik had een soort keelkanker weten te ontwikkelen maar na vannacht gaat het een stuk beter' 'oké, doei!'
Tja, ik heb ook nooit wat, en voor griep, keelontsteking of voedselvergiftiging ga ik natuurlijk niet naar de huisarts.
Oud 12-04-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik heb ook nooit wat, en voor griep, keelontsteking of voedselvergiftiging ga ik natuurlijk niet naar de huisarts.
hey je noemt precies de drie dingen die ik dit jaar heb gehad! Nu krijg je een koelkast.
Oud 12-04-2010, 22:45
Carn
Carn is offline
Wat Kazet zegt. Laatste keer dat ik naar een huisarts ben geweest bleek ik een flinke hersenschudding te hebben.
Oud 12-04-2010, 22:45
Verwijderd
ik vind huisartsen maar een beetje griezelig dus ik negeer mijn klachten totdat ze langer aanhouden dan een maand. /ecnelis methode
Oud 12-04-2010, 22:46
Verwijderd
jemig wat een avater rode panda
Verwijderd
Citaat:
Wat Kazet zegt. Laatste keer dat ik naar een huisarts ben geweest bleek ik een flinke hersenschudding te hebben.
Hoe voelde dat?
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moet al ruim een jaar naar de huisarts voor wat verwijzingen maar ik stel het steeds uit want moeite. En ik moet ook al ruim een jaar een huisarts in Utrecht zoeken maar ook dat stel ik steeds uit want moeite. Tja.
Verwijderd
uh, de laatste keer bij de huisarts had ik een lage luchtweginfectie die niet wilde opbokken
Oud 12-04-2010, 22:47
Verwijderd
Ik weet niet eens hoe mijn huisarts eruit ziet
Oud 12-04-2010, 22:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik vind huisartsen maar een beetje griezelig dus ik negeer mijn klachten totdat ze langer aanhouden dan een maand. /ecnelis methode
Dat, of als je al 3 dagen non stop aan het kotsen bent

Citaat:
Hoe voelde dat?
matig. Ik lees veel; en ik kon geen 3 zinnen achter elkaar lezen zonder de draad kwijt te raken. Dag later toch maar naar de doc gegaan.
Verwijderd
Citaat:
uh, de laatste keer bij de huisarts had ik een lage luchtweginfectie die niet wilde opbokken
oh dus dat was anderhalf jaar geleden want toen kreeg ik van die pillen waar ik suf van werd en ik heb nog nooit zo'n goed assessment gehouden Normaal verpest ik het altijd van de zenuwen maar nu zat ik zo aan tafel van:
en de docenten van:
Lorelei
Lorelei is offline
Als ik nou nog langer blijf plakken had ik die nummers van Carn ook wel kunnen luisteren. Maar dat ga ik niet doen want ik ga slapen zodat ik morgen nog even de laatste stof door kan nemen! Trusten schatjes!
Oud 12-04-2010, 22:49
Verwijderd
Hooverphonic <33333
Ik heb die hele cd echt grijsgedraaid.
Spoiler

En ecnelis en CreativeMusic, filmpje komt eraan!
Verwijderd
Bah RP doe eens even niet, die ava.

De laatste keer bij een arts was voor een haaknaald in mn vinger, dat was wel nodig. Gelukkig kreeg ik geen 100.000 pillen. De laatste keer huisarts was geloof ik voor mn chronische gewrichtspijn en toen kreeg ik ook niks behalve een leer er maar mee leven preek en de goede tip te sporten.
Verwijderd
Citaat:
Als ik nou nog langer blijf plakken had ik die nummers van Carn ook wel kunnen luisteren. Maar dat ga ik niet doen want ik ga slapen zodat ik morgen nog even de laatste stof door kan nemen! Trusten schatjes!
Welterusten en succes morgen.
Verwijderd
Citaat:
Hooverphonic <33333
Spoiler

Whut?! is daar nog ergens een filmpje van te vinden?
Oud 12-04-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
trusten!
Verwijderd
Veel succes Grl!
Verwijderd
Citaat:
welterusten!
Oud 12-04-2010, 22:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
!!!

En dank jullie wel
Oud 12-04-2010, 22:51
Verwijderd
Ik ga de snavel zo ook maar eens tussen de veren steken denk ik. Welterusten!
Oud 12-04-2010, 22:52
Verwijderd
Ik heb geen huisarts.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik nou nog langer blijf plakken had ik die nummers van Carn ook wel kunnen luisteren. Maar dat ga ik niet doen want ik ga slapen zodat ik morgen nog even de laatste stof door kan nemen!
Een dolk in mijn hart
Verwijderd
Zeg wie wil er met me daten om me ervan te overtuigen dat sommige mensen wel in staat zijn tot leuk doen? Ik ben niet moeilijk om mee om te gaan en in eerste instantie low maintenance.
Verwijderd
Citaat:
Hooverphonic <33333
Spoiler

Citaat:
precies dit wil ik weten ja
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb geen huisarts.
idem. Maar mn huisgenoot studeert geneeskunde dus ik kan nog wel "even" vooruit als het om advies gaat.

Regels voor berichten