Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Halve longontsteking, codeïne voorgeschreven gekregen.
Ik had toen nog schoonmaakbijbaan en ik moest werken want iedereen was al halfdood van de griep die toen heerste ofzo. Ik op de fiets naar werk, bijna doodgereden omdat ik zo brak als een draak op de fiets zit. Goed spul. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was niet gek en niet goed genoeg voor de échte jury. Maar ik was dan ook een 16jarig onzeker pubertje met grijze muizenkleren. En ik heb het idee dat ik dit laatst ook al eens getypt heb hier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mensen, ik zit met 'omg, ik vind volgens mij ineens iemand heel lief die ik eigenlijk helemaal niet zo lief zou moeten vinden' gevoel. En dat is heel verwarrend, want aan de ene kant denk ik 'eww nee, hij?!' en aan de andere kant 'aww <3'
Wtf, doe eens niet, stom hoofd. Kutlente.
|
Verwijderd
|
ze zijn helemaal gek geworden op m'n werk! Ze willen nu uitzendkrachten gaan wegbezuinigen door hun eigen personeel in andere huizen te laten werken en zelfs de thuiszorg in te sturen. Lekker is dat. En als je op een somatische afdeling werkt omdat je graag met mensen werkt die niet dement zijn, en dan werken op een PG afdeling lijkt mij niet dat iemand daarop zit te wachten. En als je kiest dat je in een huis wilt werken zit je ook niet te wachten om de wijk in te gaan langs honderden adressen. En ze willen ook dat die medewerkers gebroken diensten gaan draaien.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die prejury bekeek op een schermpje of je leuk was op tv en zei daarna 'dat het zeker niet slecht was, maar niet goed genoeg voor de volgende ronde'. En toen mocht je weer gaan en kreeg je een 'Ik was kansloos'-keykoord cadeau en een miniRexona. ![]() ![]() |
![]() |
|
|