| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik erger me scheel aan die reclame waarin een vrouwenstem zegt:'Mijn dochtertje heeft last van atopisch eczeem.' en vervolgens wordt dat 'atopisch eczeem' nog een paar keer op precies dezelfde toon herhaald. Als ik die reclame niet op tijd gemute krijg, ga ik altijd hard zingen zodat ik die stomme eentonigheid niet hoor
![]() Oh, en die reclame van 'sketchers' oid (een soort schoenen waar je af van valt) vind ik ook walgelijk. En die vrouw in de reclame van Carglass, ze pakt haar portemonnee, de monteur schudt zijn hoofd ofzo, en dan strekt zij haar nek heel gek uit en glimlacht heel eng... Brrr! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik snap echt geen drol van die Chevrolet Spark reclame. Daarin gaat een groepje jongens in hun Chevrolet Spark naar drive-ins en gaan ze gibberish praten, tot ze er eentje tegenkomen die met ze meedoet. En lachen dat ze doen, want het is natuurlijk ontzettend grappig. Ehhh, ok.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap vooral niet waarom ze eerst even lachen en dan ineens niet en dan toch weer wel.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
stoer is wat andersOver reclames: Die reclame over een tandpasta goedje, zo'n meid zit ongv. dit te vertellen: "Als ik buiten fiets en die wind waait tegen mijn tanden dan voelt dat vresenlijk koud!" "Ik wil toch zekers niet de hele tijd op de fiets met m'n mond dicht fietsen? Dat is keivervelend!" ;d; :;d; :; WAT STOM ACHTELIJK
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze trekt er ook een hoofd bij alsof het haar enorm veel moeite kost om haar mond te sluiten.
|
|
|
|
|
|
Volgens mij zijn er best wel veel mensen nog die door hun mond ademhalen tijdens het fietsen. Ik ook als ik verkouden ben en door m'n neus ademen niet zo lekker gaat, anders ga ik van m'n stokje als ik hard naar school moet fietsen.
MAAR als het koud is hou ik gewoon mijn mond dicht of doe ik mijn sjaal in treinrovermodus.
|
|
|
|
Hmmja, misschien heeft ze heel gevoelige tanden. Of het is een gedramatiseerde weergave, dat is op zich ook niet ongebruikelijk in de reclamewereld.
![]() Ik word heel chagrijnig van die reclame die Discovery channel uitzendt over iets van de programma's die ze in maart uitzenden. Dan heb je zo'n vent die half Amerikaans, half Nederlands gaat praten en het klinkt nergens naar en het is absoluut niet stoer of mannelijk om zo te klinken. En dan gaat hij praten over Ross Kemp die bendeleden opzoekt ofzo. Ik kan die echt niet aan
|
|
|
|
"Chris voetbalt graag, maar staat zelf vaak buitenspel."
Autisme. Beperk de beperking, niet de persoon. De aanplaks zijn in felle kleurtjes met extra nadruk op willekeurige woorden uit dit verhaal. Ik vind het echt weer een gat in de lucht slaan. Een ander gaat over verlegenheid, alsof elke autist verlegen is. Hoe kunnen ze in zo'n campagne duizenden euro's stoppen en dan met zoiets komen? Het doet me ook aan de AIDS slogan denken trouwens: Sluit aids buiten, niet de persoon. Het is dus niet eens origineel! [/einde rant]
|
|
|
|
Mja, dat heb ik met heel veel campagnes: dat ik me afvraag hoe dit nou het béste idee kon zijn waar ze mee kwamen.
Als je zwanger bent kun je een doos met babyspullen krijgen bij de prénatal. En dat ding heet 'de Blije Doos'. Ja, sorry hoor... dat vind ik dus echt zo'n idee dat bij de brainstormmiddag naar voren komt. Iedereen lacht er even flink om en daarna zegt iemand: 'Oké, maar hoe gaan we 'm écht noemen?'
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Mijn ouders hebben op zolder nog de blije doos (zonder inhoud) die ze kregen toen mijn zus geboren werd.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb jarenlang een proefabonnement rondgebracht van "Ouders van Nu" dat werd aangeboden door de Blije Doos.edit: haha, het is meer mensen opgevallen ![]()
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Promotie zonder waarde #5 Verwijderd | 348 | 15-12-2016 18:59 | |
| De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 05-04-2008 00:18 | |