hallo. mijn collega was blij met me zei ze en ze hoopte dat ik nog eens terug kwam omdat ik zo goed had gewerkt, en het avondhoofd dat er toevallig was zei ook dat ze goede dingen over mij hoorde. joepie.
hallo. mijn collega was blij met me zei ze en ze hoopte dat ik nog eens terug kwam omdat ik zo goed had gewerkt, en het avondhoofd dat er toevallig was zei ook dat ze goede dingen over mij hoorde. joepie.
Maar ik voel me nogal depri en ik ben high van de medicijnen plus ik ben misselijk van de honger want ik heb nog niet zoveel gegeten en vanavond alleen een hele vieze goulash kroket op een oud broodje ;x
Ik heb gekocht aardappelpuree, jus, spinazie a la creme en vegaburgers (spinazie kaas) maar ik weet niet of ik dat nog ga maken.
En een bejaarde zei 'goh hoe kom jij zo dik? jij houdt zeker van snoepen.' tyft op mens met je kutvragen. Ik zei dat bespreek ik liever niet met u.
Dit is trouwens echt TE lief. Ik heb een appelboomtakje geent en in plaats van dat hij worteltjes en blaadjes gaat maken, heeft hij een bloemetje gemaakt! Nou is het een heel lang kaal stokje met op het puntje een wit bloemetje. AWWW <3