Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hallo. ik hoefde niet naar de stomme afdeling maar naar een leuke, en ik had hele leuke gezellige collega's en ze spraken vol lof over mij dat ik zo hard gewerkt had en blabla en dat hebben ze ook tegen het avondhoofd gezegd dus jeej
![]() en degene die in mijn plaats naar de vervelende afdeling was geweest wat een aantrekkelijk joch ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb wel de grootste zeiker EVER gezien vandaag. Echt niet te filmen wat een mens
![]() Ze belde om het gordijntje van de deur open te doen (echt wtf waarom bel je daarvoor) en dat deed ik maar ik deed het gordijntje naar links ipv naar rechts! En toen moest het nog achter de deurhaak. Later ging ik mw naar bed helpen. Hele tijd op zo'n kutmanier commanderen bah en als ik ook maar 1 cm afwijkte van haar schema ging ze katten. En ze vroeg me serieus om haar schoenen een paar centimeter naar links te schuiven omdat het anders niet recht stond. Dat soort mensen trek ik slecht, als ik daar vast zou werken zou ik echt niet die idioterie elke dag uitvoeren, kom nou. |
![]() |
|
|