Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2010, 01:02
Sherlock
Sherlock is offline

<3
Oud 22-04-2010, 01:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
He nee toch, ik krijg een puist

Nou, dan neem ik nog een stukje chocola het maakt nou toch niet meer uit
Oud 22-04-2010, 01:05
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb nooit veel last van puisten.
Oud 22-04-2010, 01:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik alleen als ik ongesteld ben en/of veel chocola eet. En aangezien de chocoladetaart in de koelkast (die niemand ander lust in dit huis) bijna op is, vind ik het niet zo vreemd
Verwijderd
Citaat:
Zal ik dan gewoon rond een uurtje of 3 komen?
prima. we eten kipkluifjes uit de oven.
Carn
Carn is offline
zover ik weet heeft chocola bar weinig te maken met het wel of niet krijgen van puisten
Oud 22-04-2010, 01:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
prima. we eten kipkluifjes uit de oven.
Prima.

Citaat:
zover ik weet heeft chocola bar weinig te maken met het wel of niet krijgen van puisten
Dat lijkt me een mooie theorie, maar het blijkt bij mij toch echt zo te zijn.
Oud 22-04-2010, 03:44
Verwijderd
nou van chocolade krijg je vette vingers en als je dan aan je gezicht zit!
Oud 22-04-2010, 03:44
Verwijderd
ik lig wakker trouwens, maar dat is vast te zien aan het tijdstip
Oud 22-04-2010, 03:45
Verwijderd
ik ben paar keer in slaap gevallen maar dan na een paar minuten slaap hoest ik mezelf weer wakker
Oud 22-04-2010, 04:35
Verwijderd
Ik zou zeggen: huisartstaim.
Oud 22-04-2010, 04:41
Verwijderd
yup en aangezien ik hier nu zo vaak last van heb begin ik een beetje aan bronchitis te denken!
Oud 22-04-2010, 04:42
Verwijderd
ik ga mijn kamer sowieso op kamernet zetten en een nieuwe zoeken. Ik lig daar gewoon dag en nacht mee te roken met het café
Oud 22-04-2010, 04:57
Verwijderd
Dat lijkt me een prima plan
Oud 22-04-2010, 06:32
Martiño
Martiño is offline
Vroeg ;x Ik lag er pas om twee uur in, en moest er al om half zes uit. Nog maar een uurtje bijslapen in de trein dan...
Oud 22-04-2010, 06:33
Missy
Missy is offline
Goedemorgen!

Ik van 1 tot 5 om nog mijn rapport te verbeteren. Ik ga wel verder na mijn tentamen.
Oud 22-04-2010, 08:13
Verwijderd
Oh, hell yeah, het gaat nu toch weer even heel erg goed!

Ik mag nog een half jaartje blijven regisseren in Eindhoven. Ik had het dus niet helemaal verwacht, omdat er veel sollicitanten waren en omdat ik het idee had dat ze liever nieuwe regisseurs hebben, maar niets bleek minder waar! De kans is groot trouwens dat het filmpje geholpen heeft

En we kregen gisteravond, na die tekstlezing, al te horen dat er waarschijnlijk nog wel een staartje zou komen, omdat heel veel mensen (bobo's van de Volkskrant enzo) enthousiast waren. Dus die kunnen we misschien nog wel vaker doen. En hier krijgen we waarschijnlijk al heel aardig voor betaald, dus dat is mooi.
Oud 22-04-2010, 08:15
Verwijderd
Wow supertof man! Gefeli!
Oud 22-04-2010, 08:16
Verwijderd
Thanks
Oud 22-04-2010, 09:02
Verwijderd
hello
Oud 22-04-2010, 09:20
Rationeel
Rationeel is offline
gefeliciteerd absinthe!

en goeeeeeedemorgen!
Oud 22-04-2010, 09:21
Verwijderd
habby B-day Absinth
Oud 22-04-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:

Ik mag nog een half jaartje blijven regisseren in Eindhoven. Ik had het dus niet helemaal verwacht, omdat er veel sollicitanten waren en omdat ik het idee had dat ze liever nieuwe regisseurs hebben, maar niets bleek minder waar! De kans is groot trouwens dat het filmpje geholpen heeft

En we kregen gisteravond, na die tekstlezing, al te horen dat er waarschijnlijk nog wel een staartje zou komen, omdat heel veel mensen (bobo's van de Volkskrant enzo) enthousiast waren. Dus die kunnen we misschien nog wel vaker doen. En hier krijgen we waarschijnlijk al heel aardig voor betaald, dus dat is mooi.
Hiep hoi
Oud 22-04-2010, 09:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
habby B-day Absinth
?
Oud 22-04-2010, 09:32
Verwijderd
ze is toch jarig, dacht ik?
Oud 22-04-2010, 09:32
Verwijderd
niet dus
Oud 22-04-2010, 09:36
Verwijderd
Citaat:
He nee toch, ik krijg een puist

Nou, dan neem ik nog een stukje chocola het maakt nou toch niet meer uit
Chocolade heeft geen invloed op puisten, tenzij je allergisch bent voor chocolade of de stukken chocolade over je gezicht smeert.
Oud 22-04-2010, 09:37
Verwijderd
Magnum Gold: Een complete verrassing van goudkleurige melkchocolade, zacht romig ijs met vanille uit Madagascar, een swirl van caramel en een vleugje zeezout.

Gewoon een standaard magnum met karamel en kleurstof dus.
Oud 22-04-2010, 09:37
Verwijderd
Stress heeft trouwens wel invloed op puisten dus als je een emo-eter bent kan het wel daardoor tegelijk op gaan
Oud 22-04-2010, 09:38
Verwijderd
temptation <33
Oud 22-04-2010, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Magnum Gold: Een complete verrassing van goudkleurige melkchocolade, zacht romig ijs met vanille uit Madagascar, een swirl van caramel en een vleugje zeezout.

Gewoon een standaard magnum met karamel en kleurstof dus.
Bullshitformuleringen. Die gasten van de marketing zitten gewoon te gniffelen terwijl ze dit soort lariekoek verzinnen.
Oud 22-04-2010, 09:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Goed zo!

Zo, ik ga ontbijten, dan naar de studie-adviseur. En daarna m'n essay schrijven. Ik heb er op dit moment zowaar vertrouwen in!
Oud 22-04-2010, 09:46
Rationeel
Rationeel is offline
ze stoppen een pakje roomboter op een stokje en vragen er een paar euro voor. geniaal
Oud 22-04-2010, 09:52
Verwijderd
Roomboter? Ze gebruiken wel wat lagere kwaliteit denk ik.
Verwijderd
Als je googlet op 'magnum gold' dan krijg je allemaal foto's van paarden

Hoe dan ook, ik geloof dat er echt goud op die Magnums zit, niet? Het zou in elk geval niet de eerste keer zijn dat er voedsel geserveerd wordt met goud.
Carn
Carn is offline
Dikke prima, de baas had Bossche bollen meegenomen
Oud 22-04-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Als je googlet op 'magnum gold' dan krijg je allemaal foto's van paarden

Hoe dan ook, ik geloof dat er echt goud op die Magnums zit, niet? Het zou in elk geval niet de eerste keer zijn dat er voedsel geserveerd wordt met goud.
Hm ik denk dat ze er dat dan wel bij hadden gezegd in hun mooie omschrijving "met zuiver goud uit de Andes" ofzo. In plaats van 'goudkleurig'. Ze zijn per stuk ook maar 8 cent duurder dan de gewone in de AH webwinkel.
Oud 22-04-2010, 09:58
Verwijderd
ik heb geen beltegoed meer, in een week 10 euro af
Oud 22-04-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen beltegoed meer, in een week 10 euro af
www.nibud.nl
Oud 22-04-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Hm ik denk dat ze er dat dan wel bij hadden gezegd in hun mooie omschrijving "met zuiver goud uit de Andes" ofzo. In plaats van 'goudkleurig'. Ze zijn per stuk ook maar 8 cent duurder dan de gewone in de AH webwinkel.
Dat doen ze in de reclames toch ook? Want ze zeggen "white chocolate dipped in pure gold", of iets in die richting. Maar het staat ook niet op de site dus het zal wel gewoon kleurstof zijn, ja.
Oud 22-04-2010, 10:09
Rationeel
Rationeel is offline
hey para, ik ga deze kopen denk ik. dan lopen we toch niet met précies dezelfde he?

Oud 22-04-2010, 10:11
Rationeel
Rationeel is offline
maar ik moet maar even met mijn laptop langs de winkel, want die moet er wel inpassen. er staat dat deze tas voor een 15,4" is en ik heb een 16"
Oud 22-04-2010, 10:13
Verwijderd
ik moest heel veel bellen naar huis en werkdingen
Oud 22-04-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
hey para, ik ga deze kopen denk ik. dan lopen we toch niet met précies dezelfde he?

[afbeelding]
Haha, ja, ik zag het nog in 't andere topic. Behoorlijk mooie tas, ja Maar nee, die van mij is iets anders, van een ander soort leer en het handvat (EHH) ziet er anders uit enzo.
Oud 22-04-2010, 10:16
Verwijderd
Ze hebben trouwens ook tassen met een uitneembaar laptopvak he!!1!11
Oud 22-04-2010, 10:24
Rationeel
Rationeel is offline
mja dat heeft deze volgens mij ook, ik ga gewoon even passen in de winkel
Oud 22-04-2010, 10:26
Carn
Carn is offline
in een pashokje?
Oud 22-04-2010, 10:26
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 22-04-2010, 10:30
Verwijderd

Die bewegingen en gezichtsuitdrukkingen
Oud 22-04-2010, 10:32
Verwijderd
ik heb een keer gehad dat ik serieus een pyjama ging passen in een pashokje om te kijken of ie mij stond. en het was echt zo'n lelijke snoopy pyjama dus het was niet echt nodig. haha
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten