Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2010, 17:35
Verwijderd
Ik snap niet dat mensen op mij stemmen puur alleen omdat ik vandaag mijn theorie gepost heb.
Ik ben wat wiseplturig, maar dit komt omdat ik het heel lastig vindt. De helft van de spelers spelen niet actief, en ik weet nu moeilijk wie de wolven zijn en wie niet. Verder ben ik ook een chaoot van mijzelf.
Advertentie
Oud 25-04-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind het ook nu ook wel een beetje tricky om stille spelers eruit te stemmen nu er al redelijk wat good guys uit liggen.
vind ik ook inderdaad.
ik heb dan liever dat de stille spelers erin blijven en dat er vanavond een slechterik uitgaat.
Oud 25-04-2010, 17:38
Verwijderd
Wat ik nu even terug lees. Ggcy8 ging in de eerste ronde met mij mee op biertank, omdat hij niet op mean wou stemmen, en verdacht wou overkomen. Het was toen al zowat duidelijk dat mean eruit ging, en dus kon hij makkelijk op iemand anders gaan staan.

edit:
@soirin, ik schrijf je naam verkeerd? sorry,
zo zit het in mijn hoofd nu, maar probeer het goed te spellen
Oud 25-04-2010, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben ik weer. Heb even alles doorgelezen (RP, die foto is echt briljant btw )

Ik zie dat ik op het stemlijstje definitief sta, is niet helemaal correct, ik ben nog een zogenaamde zwevende kiezer.

Zoals jullie allen weten vind ik ggcy8 nog steeds verdacht, en hij weet wederom de aandacht op zichzelf te richten in een poging die op iemand anders te richten.

RP is gewoon een dwaas, weet nou niet of hij goed of slecht is.

En verder, om stille spelers er zomaar uit te stemmen vind ik ook niet zo'n goed idee. Het is niet leuk dat er mensen zijn die niet actief meedoen, maar daardoor kun je ze eigenlijk ook niet direct slecht bestempelen.

God, ik moet er echt nog even over nadenken.
Oud 25-04-2010, 17:40
Verwijderd
gelukkig, dacht dat je het misschien niet zo leuk had gevonden
Oud 25-04-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
edit:
@soirin, ik schrijf je naam verkeerd? sorry,
zo zit het in mijn hoofd nu, maar probeer het goed te spellen
Nu doe je het weer.
Oud 25-04-2010, 17:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
geukkig, dacht dat je het misschien niet zo leuk had gevonden
Tuurlijk wel als je de moeite neemt om zoiets achterlijks in elkaar te zetten? Briljant.

Maar nu weer ontopic he
Oud 25-04-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind het ook nu ook wel een beetje tricky om stille spelers eruit te stemmen nu er al redelijk wat good guys uit liggen.
Citaat:
vind ik ook inderdaad.
ik heb dan liever dat de stille spelers erin blijven en dat er vanavond een slechterik uitgaat.
Citaat:
En verder, om stille spelers er zomaar uit te stemmen vind ik ook niet zo'n goed idee. Het is niet leuk dat er mensen zijn die niet actief meedoen, maar daardoor kun je ze eigenlijk ook niet direct slecht bestempelen.
Dit is dan ook de reden dat ik er wel over heb zitten denken om op Neko* te stemmen, maar dat uiteindelijk niet heb gedaan. Want het is inderdaad zo dat we al teveel goede mensen kwijt zijn. Maar, ook al is stil zijn op zich nog niet eens 'verdacht', het is natuurlijk wel een ideale manier om overal tussendoor te fietsen, dat was mijn punt.

Oh en dan moet-ie zo goed zijn:

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --
ggcy8

Rode Panda
Siorin
Little Phoebe --

ggcy8
Dott
Heksjuh
Toddish

Neko*
Daboman

Niet gestemd
Biertank52
Neko*

-- achter naam: Nog niet definitief / onduidelijk.

Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 18:13.
Oud 25-04-2010, 17:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is dan ook de reden dat ik er wel over heb zitten denken om op Neko* te stemmen, maar dat uiteindelijk niet heb gedaan. Want het is inderdaad zo dat we al teveel goede mensen kwijt zijn. Maar, ook al is stil zijn op zich nog niet eens 'verdacht', het is natuurlijk wel een ideale manier om overal tussendoor te fietsen, dat was mijn punt.
Ik snap je punt ook wel Maar we kunnen nooit zeker weten of een stille speler aan onze kant staat. Misschien is de bane wel heel stil, juist omdat hij een functie heeft? Gewoon een beetje tricky.
Oud 25-04-2010, 18:05
Toddish
Toddish is offline
Ik twijvel heel erg op wie ik zal gaan stemmen. Maar ik denk toch dat ik mee ga op ggcy8. Ik vraag me af waarom hij zo vel de oorlogvoerd met LP.
Oud 25-04-2010, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je punt ook wel Maar we kunnen nooit zeker weten of een stille speler aan onze kant staat. Misschien is de bane wel heel stil, juist omdat hij een functie heeft? Gewoon een beetje tricky.
De Bane zou juist helemaal niet stil zijn, want die heeft twee levens. Nouja, ik bedoel, hij kan wel opgehangen worden natuurlijk, maar hij hoeft in principe niet bang te zijn voor wolven.

De tovenaar misschien wel.

Oh trouwens, ik had nog niet doorgegeven dat mijn stem definitief is. Dus bij deze.

Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 18:14.
Oud 25-04-2010, 18:10
Daboman
Daboman is offline
Ik stem op neko. Is ze wolf: mooi meegenomen. Is ze geen wolf: dan hadden we toch niet echt iets aan haar. Lijkt me win-win. Nu is het wel weer genoeg inactiviteit.
Oud 25-04-2010, 18:18
Spelleider
Spelleider is offline
Lieve spelers,
flyaway moet vanavond om half acht naar een feestje en fizzle-fluffy gaat nu eten en naar de film en de stemmen tellen voordat ze allemaal binnen zijn is fraude dus de uitslag is vanavond iets later dan jullie van ons gewend zijn, excuses voor het ongemakt!
Oud 25-04-2010, 18:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lieve spelers,
flyaway moet vanavond om half acht naar een feestje en fizzle-fluffy gaat nu eten en naar de film en de stemmen tellen voordat ze allemaal binnen zijn is fraude dus de uitslag is vanavond iets later dan jullie van ons gewend zijn, excuses voor het ongemakt!
Geen probleem dat jullie een leven hebben fijn dat je het meldt.
Veel plezier
Oud 25-04-2010, 18:30
Verwijderd
Ik vraag me wel af of DP echt op Queasy heeft gestemd want dat heeft hij eigenlijk nooit zo gezegd. En ook hoop ik echt dat Neko* nog iets van zich laat horen, want ik vind het echt jammer.

Oh en ik denk dat Biertank het spel een beetje vergeten is.
Oud 25-04-2010, 18:30
Daboman
Daboman is offline
Dat denk ik niet, want hij heeft wel hier en daar nog wat gepost.
Oud 25-04-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik niet, want hij heeft wel hier en daar nog wat gepost.
Nou omdat-ie het de vorige hangronde ook al bijna vergeten was:
Citaat:
Excuses, ik was het wws een klein beetje vergeten.
Daarom is mijn stem een 'nutteloze', aangezien ik nog totaal niet in het spel zit. Ik stem daarom op degene met op dit moment de meeste stemmen. Dit is Wammus.
Oh well, we zullen wel zien.
Oud 25-04-2010, 18:34
Daboman
Daboman is offline
Oh dat heb ik dan weer niet gezien. Gekke biertank. Hoe kan ie het wwspel nou vergeten? Ik hoop maar dat ie geen ziener is dan
Oud 25-04-2010, 18:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wijzig mijn stem definitief naar ggcy8.
Ik heb het hele topic nog eens goed doorgelezen en ik heb al eerder gezegd waarom ik hem zo verdacht vind. Hij schiet vol in de verdediging als ik daarover begin, vind ik reden genoeg.
Verder denk ik dat RP gewoon een dwaas is, en op dat moment vind ik dat nog niet genoeg reden om hem op te hangen.

En ja, voordat ik nu weer verdacht lijk, ik zeg dit juist zodat het stemlijstje straks klopt en ik geen reden heb om geheimzinnig erover te doen.
Oud 25-04-2010, 18:58
Verwijderd
Zo, dan.

Dark Phoenix
Queasy

Little Phoebe
Rode Panda

Queasy
Dark Phoenix --
ggcy8

Rode Panda
Siorin

ggcy8
Dott
Heksjuh
Toddish
Little Phoebe

Neko*
Daboman

Niet gestemd
Biertank52
Neko*

Edit: Ja, zoals ik al eerder zei twijfel ik ook of RP wel echt slecht is, en inderdaad niet gewoon een idioot. Maar ik zit ook al heel lang in twijfel over al dat gedoe met jou (LP) en ggcy8. Er klopt daar iets niet, maar ik weet niet wat. En ik wilde zelf eigenlijk dat risico niet nemen.

En ik weet dat het dom klinkt, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat ggcy8 er toch wel uit, dus een stemwijziging is niet nodig en dan blijf ik hier maar staan.

Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 19:07.
Oud 25-04-2010, 19:10
Verwijderd
Nou nou dwaas en idioot nog wel, ik speel het spel gewoon op een fantasierijke manier, deal with it.
Oud 25-04-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nou nou dwaas en idioot nog wel, ik speel het spel gewoon op een fantasierijke manier, deal with it.
We zeggen het met liefde.
Oud 25-04-2010, 19:13
Verwijderd
Dat zal! Mij meteen ervan verdenken dit en dat. Liefdevol is dat niet.

Het is maar dat ik jou niet verdenk Siorin!
Oud 25-04-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dat zal! Mij meteen ervan verdenken dit en dat. Liefdevol is dat niet.

Het is maar dat ik jou niet verdenk Siorin!
Want anders?
Oud 25-04-2010, 19:19
Verwijderd
Ja nou je weet wel. Stommerd!
Oud 25-04-2010, 19:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
1. Dan eet ie je op.
2. Dan photoshopt ie ook een foto van jou!

Oud 25-04-2010, 19:24
Verwijderd
Siorin post geen foto's En ik ben niet zo van het mensenvlees. Nee, gewoon mangoijs voor mij.

ik zou niet weten wat te doen huhu
Oud 25-04-2010, 19:28
Geel
Geel is offline
Citaat:
De Bane zou juist helemaal niet stil zijn, want die heeft twee levens. Nouja, ik bedoel, hij kan wel opgehangen worden natuurlijk, maar hij hoeft in principe niet bang te zijn voor wolven.

Een laatste poging om mezelf te redden.
Verwijderd
Als-ie weet wat goed voor 'em is, eet-ie me niet op.

Oh en ik post geen foto's, dus nee.
Verwijderd
Citaat:
Een laatste poging om mezelf te redden.
Oh crap.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trouwens wel een beetje jammer dat de uitslag nu later komt en dat Biertank en Neko niet gestemd hebben (of in ieder geval, niet hier doorgegeven).
Oud 25-04-2010, 19:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh crap.
Ja, als het waar is wel ja.

Edit: Wel een late poging.
Oud 25-04-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, als het waar is wel ja.

Edit: Wel een late poging.
Hij moest dan ook de hele dag weg. En al die stemmen op hem zijn er pas gekomen nadat hij wegging..
Oud 25-04-2010, 19:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan zou het het echt HEEL erg lullig zijn, maar no offence, heeft hij ook niet erg slim gespeeld.
Oud 25-04-2010, 19:35
Verwijderd
pfff als ggcy8 een goodguy is dan heeft men spijt dat ze niet naar mijn bewijs hebben gekeken
Oud 25-04-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
pfff als ggcy8 een goodguy is dan heeft men spijt dat ze niet naar mijn bewijs hebben gekeken
Lol, stop daar nou eens over. Misschien heb je wel gelijk (misschien is LP wel slecht), maar jouw 'bewijs' is non existent.
Oud 25-04-2010, 19:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lol, stop daar nou eens over. Misschien heb je wel gelijk (misschien is LP wel slecht), maar jouw 'bewijs' is non existent.
Ja, bedacht me net ook ineens dat, als hij gelijk heeft, ik er wel onterecht slecht voor kom te staan
Oud 25-04-2010, 19:45
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dan zou het het echt HEEL erg lullig zijn, maar no offence, heeft hij ook niet erg slim gespeeld.
Sorry hoor. Tot nu toe heb ik je crap getolereerd, maar dat je nu gaat zeggen dat ik het spel niet slim heb gespeeld... dat is gewoon achterbaks en ontzettend uit de hoogte van je.

OT:
Ik hoop dat Toddish en LP (of andere twee mensjes) weerwolf zijn en dat er een gelijkspel komt, want anders is ook deze hangronde verneukt.

Ik mag straks als ik dood ben niets inhoudelijks posten, dus zeg ik het nu maar. Nog steeds (al is het, blijkt, een ontzettende kutwijf) verdenk ik LP niet (ja, al hoop ik dat ze een weerwolf is ). Ik verdenk nog steeds Queasy.

Dat jullie het weten.
Oud 25-04-2010, 19:45
Verwijderd
Nou wel meer mensen hebben lichtelijke vermoedens bij LP en dat zal wel niet zomaar zijn.
Alsof wij nog rustig kunnen leven met LP in ons midden.
Oud 25-04-2010, 19:47
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik wijzig mijn stem definitief naar ggcy8.
Ik heb het hele topic nog eens goed doorgelezen en ik heb al eerder gezegd waarom ik hem zo verdacht vind. Hij schiet vol in de verdediging als ik daarover begin, vind ik reden genoeg.
Al ga ik dood, ik wil het toch weten. Als een afscheidscadeau, ok? Geef nou eens godverdomme normaal aan wáár ik in de verdediging ben geschoten. Met quotes en zo, weet je wel? Ik heb juist alles wat je zegt heel normaal beantwoord.

Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 19:48. Reden: d/t fout :o
Oud 25-04-2010, 20:07
Geel
Geel is offline
Trouwens, hoe laat is 'wat later dan normaal' eigenlijk, denken jullie? Want ik zou wel vandaag nog willen weten of ik dood ga of niet.
Oud 25-04-2010, 20:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry hoor. Tot nu toe heb ik je crap getolereerd, maar dat je nu gaat zeggen dat ik het spel niet slim heb gespeeld... dat is gewoon achterbaks en ontzettend uit de hoogte van je.

OT:
Ik hoop dat Toddish en LP (of andere twee mensjes) weerwolf zijn en dat er een gelijkspel komt, want anders is ook deze hangronde verneukt.

Ik mag straks als ik dood ben niets inhoudelijks posten, dus zeg ik het nu maar. Nog steeds (al is het, blijkt, een ontzettende kutwijf) verdenk ik LP niet (ja, al hoop ik dat ze een weerwolf is ). Ik verdenk nog steeds Queasy.

Dat jullie het weten.
Citaat:
Al ga ik dood, ik wil het toch weten. Als een afscheidscadeau, ok? Geef nou eens godverdomme normaal aan wáár ik in de verdediging ben geschoten. Met quotes en zo, weet je wel? Ik heb juist alles wat je zegt heel normaal beantwoord.
Ik moet 'godverdomme' normaal doen en jij noemt mij een kutwijf Doe zelf normaal, het is maar een spel hoor.

Maar oké, ik zal eens even voor je zoeken.

Citaat:

Hier heb ik al op gereageerd door te zeggen dat ik het (ook voor m'n ego) beter vond om een 'eigen' stem te hebben.

Duidelijk dat dit je eerste spel is, daarom neem ik je ook niets kwalijk, maar ik bedoelde dat ik mijn stem zou veranderen mocht het nodig zijn ivm gelijkspel acties e.d.

Volgens mij had ik er ook bijgezet dat het ontzettend overdreven was. Dat meende ik ook, het was enkel een hersenspinsel.

Dat klopt, maar daaronder zeg ik ook dat ik het toch beter vind om niet mee te schapen.

Ik heb nergens gezegd dat ik iemand ontzettend verdacht vind (behalve misschien bij Wammus). Ik heb alleen mijn gedachtengang hier gepost. Jij bent het die er blijkbaar iets in ziet.

Hier moet ik je gelijk geven. testout.com maakte je inderdaad niet direct verdacht. Maar nogmaals, ook ik maakte enkel een opmerkingen door op te merken wat ik opgemerkt heb.

Nu maak je dezelfde fout als ik heb gemaakt: Je zegt dat ik je verdenk, terwijl dat helemaal niet zo is. ik zeg juist:

Nogmaals: Ik vind op dit moment niemand behalve Wammus verdacht. Toen ik een kwartier geleden de post van LP las, dacht ik dat zij wel slecht móest zijn, waarom zou ze anders zo overdreven reageren? Maar ik denk dat dat gewoon haar manier van doen is. Misschien dat ze een beetje te veel dingen ziet die er niet zijn?

Waar precies zie jij dat ik mezelf als onschuldig probeer af te schilderen? En nogmaals2: Het zijn enkel gedachtengangen, ik uit nergens echte verdenkingen jegens LP.

Hier moet ik toch even op reageren, de reden dat ik zo duidelijk wilde maken dat mijn stem definitief was, is het feit dat ik niet echt 'vrije' toegang heb tot internet. Ik kan sowieso niet na 10uur op internet, en meestal niet eens na een uur of 6. Daarom.

Nu heb ik opeens weer twijfels over wat ik middenaan deze post heb gezegd. Ik twijfel eraan of LP korte teentjes heeft of echte een slechterik is, en dat ze wanhopig zichzelf probeert te redden. Ook twijfel ik aan mijn verdenkingen over Wammus. Wat nou als hij echt goed is?

Het moge duidelijk zijn dat ik op Wammus of op LP ga stemmen. Voorlopig vind ik Wammus verdachter. Ook omdat hij zo kalm reageert op verdenkingen richting hem. Hij probeert nergens de spelers hier écht te overtuigen dat er anderen zijn die verdachter zijn.
Dus mijn stem gaat voor nu naar Wammus
Hier trok je ontzettend in de verdediging, en ik was niet de enige die het opviel:

Citaat:
Met betrekking tot het onschuldig doen en indekken, heb ik het natuurlijk over deze post:

Eerst ga je uitleggen waarom stemmen op Mean slecht zou zijn, omdat je er later verdacht om zou kunnen zijn, en dan ga je op Biertank stemmen om dat te voorkomen. Maar doordat je dit zo zegt, wijs je onbewust op reversed psychology. Alsof je wil dat wij jou niet meer verdacht gaan vinden OMDAT je niet op Mean stemt. Zoiets heet indekken.

Maar zoals ik al zei: je staat niet bovenaan mijn lijstje. Ik ben overigens ook bang voor een gelijkspel, want die kans is nog steeds zeer groot.. Misschien moeten we daar iets aan gaan doen?
Citaat:
Ik gooi het spul even om. Mijn definitieve stem gaat uit naar ggcy8.
Omdat ik absoluut niet geloof dat wammus wolf is. Hij/zij is een van de die op wammus stemt.
ggcy8 schiet daarvan het meeste in de verdediging, en ook zijn reactie op de post van LP voelt bij mij niet helemaal lekker.
Zo goed?
Oud 25-04-2010, 20:17
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik moet 'godverdomme' normaal doen en jij noemt mij een kutwijf Doe zelf normaal, het is maar een spel hoor.
... je hebt gelijk, het is een maar een spel.

Citaat:
Maar oké, ik zal eens even voor je zoeken.

Hier trok je ontzettend in de verdediging, en ik was niet de enige die het opviel:

Zo goed?
Nee, eigenlijk niet. Er wordt niet gezegd dat ik me aan het verdedigen ben, siorin zegt dat ik me aan het indekken ben/was. En Queasy weet niet waar ze het over heeft.
Oud 25-04-2010, 20:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
... je hebt gelijk, het is een maar een spel.

Nee, eigenlijk niet. Er wordt niet gezegd dat ik me aan het verdedigen ben, siorin zegt dat ik me aan het indekken ben/was. En Queasy weet niet waar ze het over heeft.
Queasy weet niet waar ze het over heeft omdat ze op jou stemde? Wat een redenatie.

Btw, een beetje later.. Ik gok heel erg veel later, want fizzle ging naar de film, toch?
Oud 25-04-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Queasy weet niet waar ze het over heeft omdat ze op jou stemde? Wat een redenatie.

Btw, een beetje later.. Ik gok heel erg veel later, want fizzle ging naar de film, toch?
Jup, samen met.. ben haar naam kwijt, met die lange haren.
Oud 25-04-2010, 20:23
Geel
Geel is offline
Citaat:

Nee, niet omdat ze op mij stemde, maar omdat ze verrader/evilziener is.

En, RP mag dan wel zeggen dat ik sorry tegen jou mag zeggen (in 'vertel iets over een andere forummer'-topic), maar ik wil je even laten weten dat ik het daar niet mee eens ben. Het is achterbaks én uit de hoogte van je dat je nadat je weet dat ik hoogswaarschijnlijk een goede functie heb zegt dat ik het spel niet slim heb gespeeld. Je zegt niet eens dat je het jammer vind dat de mensen door jou nu een hangronde gaan verneuken.

Maar, ja, it's your party. Ik ga nu. Ik zie morgen wel wat er is gebeuyrd.
Oud 25-04-2010, 20:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, niet omdat ze op mij stemde, maar omdat ze verrader/evilziener is.

En, RP mag dan wel zeggen dat ik sorry tegen jou mag zeggen (in 'vertel iets over een andere forummer'-topic), maar ik wil je even laten weten dat ik het daar niet mee eens ben. Het is achterbaks én uit de hoogte van je dat je nadat je weet dat ik hoogswaarschijnlijk een goede functie heb zegt dat ik het spel niet slim heb gespeeld. Je zegt niet eens dat je het jammer vind dat de mensen door jou nu een hangronde gaan verneuken.

Maar, ja, it's your party. Ik ga nu. Ik zie morgen wel wat er is gebeuyrd.
Nou, excuse you, maar volgens mij heb ik niemand een mes op de keel gezet en ze gedwongen op jou te stemmen, dus wat nou DOOR mij.
En hallo, als je eruit gestemd wordt, heb je toch klaarblijkelijk niet slim gespeeld, anders hadden we iemand anders opgehangen, of niet soms.
Dat jij me achterbaks of uit de hoogte vindt, moet je lekker zelf weten. Ik vind het alleen jammer dat je niet tegen je verlies kan en niet toe wil/kan geven dat je ergens een fout hebt gemaakt.

Goed, ik ben er nu ook klaar mee.
Oud 25-04-2010, 20:42
Verwijderd
Als ggcy8 echt Wolfsbane is, dan weet ik de volgende hangronde helemaal niet meer op wie ik moet stemmen. Niet dat ik dan anders wel had geweten, maar dan komen er toch wel weer meer vragen bij. Zoals of Little Phoebe dan wel echt onschuldig is en of er dan niet toch iets zit in zijn verdenking naar Queasy toe.

En er blijven nu ook wel weinig dorpelingen over, dus dan is de kans sowieso al weer groter dat er toch echt een wolf tussen de stille/onopvallende spelers zit. Dan heb ik het over een Neko* of een Dott. Dott vind ik namelijk ook heel stil en ik vond het de twee posts die ze vandaag heeft gedaan ook een beetje vreemd:

Spoiler

Zo moeilijk is het namelijk niet te volgen en om nou te zeggen dat het allemaal heel irritant is. Kan natuurlijk dat ze dat echt vindt, maar toch. Het zou wel een mooi excuus kunnen zijn om stil te blijven en op die manier ook buiten schot te blijven.

En dan zijn er nog Heksjuh, Daboman en Toddish. En daar heb ik helemaal geen enkel idee bij. Ik verdenk ze dus niet, maar I can't get a read on them. Allemaal heel neutraal
Oud 25-04-2010, 20:45
Verwijderd
Aw en kom op, jongens. Het is maar een spelletje.
Oud 25-04-2010, 20:48
Verwijderd
goede wolven, slechte wolven...

hopelijk gaan wat meer mensen acktief posten, zo niet, dan is het weer stemmen op LP
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten