Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De tovenaar misschien wel. ![]() Oh trouwens, ik had nog niet doorgegeven dat mijn stem definitief is. Dus bij deze. Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 18:14. |
![]() |
|
Lieve spelers,
flyaway moet vanavond om half acht naar een feestje en fizzle-fluffy gaat nu eten en naar de film en de stemmen tellen voordat ze allemaal binnen zijn is fraude dus de uitslag is vanavond iets later dan jullie van ons gewend zijn, excuses voor het ongemakt!
||
Citaat:
![]() Veel plezier ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wijzig mijn stem definitief naar ggcy8.
Ik heb het hele topic nog eens goed doorgelezen en ik heb al eerder gezegd waarom ik hem zo verdacht vind. Hij schiet vol in de verdediging als ik daarover begin, vind ik reden genoeg. Verder denk ik dat RP gewoon een dwaas is, en op dat moment vind ik dat nog niet genoeg reden om hem op te hangen. En ja, voordat ik nu weer verdacht lijk, ik zeg dit juist zodat het stemlijstje straks klopt en ik geen reden heb om geheimzinnig erover te doen.
|
Verwijderd
|
Zo, dan.
Dark Phoenix Queasy Little Phoebe Rode Panda Queasy Dark Phoenix -- ggcy8 Rode Panda Siorin ggcy8 Dott Heksjuh Toddish Little Phoebe Neko* Daboman Niet gestemd Biertank52 Neko* Edit: Ja, zoals ik al eerder zei twijfel ik ook of RP wel echt slecht is, en inderdaad niet gewoon een idioot. ![]() En ik weet dat het dom klinkt, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat ggcy8 er toch wel uit, dus een stemwijziging is niet nodig en dan blijf ik hier maar staan. Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 19:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OT: Ik hoop dat Toddish en LP (of andere twee mensjes) weerwolf zijn en dat er een gelijkspel komt, want anders is ook deze hangronde verneukt. Ik mag straks als ik dood ben niets inhoudelijks posten, dus zeg ik het nu maar. Nog steeds (al is het, blijkt, een ontzettende kutwijf) verdenk ik LP niet (ja, al hoop ik dat ze een weerwolf is ![]() Dat jullie het weten.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-04-2010 om 19:48. Reden: d/t fout :o |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar oké, ik zal eens even voor je zoeken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Btw, een beetje later.. Ik gok heel erg veel later, want fizzle ging naar de film, toch?
||
Citaat:
En, RP mag dan wel zeggen dat ik sorry tegen jou mag zeggen (in 'vertel iets over een andere forummer'-topic), maar ik wil je even laten weten dat ik het daar niet mee eens ben. Het is achterbaks én uit de hoogte van je dat je nadat je weet dat ik hoogswaarschijnlijk een goede functie heb zegt dat ik het spel niet slim heb gespeeld. Je zegt niet eens dat je het jammer vind dat de mensen door jou nu een hangronde gaan verneuken. Maar, ja, it's your party. Ik ga nu. Ik zie morgen wel wat er is gebeuyrd.
||
Citaat:
En hallo, als je eruit gestemd wordt, heb je toch klaarblijkelijk niet slim gespeeld, anders hadden we iemand anders opgehangen, of niet soms. Dat jij me achterbaks of uit de hoogte vindt, moet je lekker zelf weten. Ik vind het alleen jammer dat je niet tegen je verlies kan en niet toe wil/kan geven dat je ergens een fout hebt gemaakt. Goed, ik ben er nu ook klaar mee.
|
Verwijderd
|
Als ggcy8 echt Wolfsbane is, dan weet ik de volgende hangronde helemaal niet meer op wie ik moet stemmen. Niet dat ik dan anders wel had geweten, maar dan komen er toch wel weer meer vragen bij. Zoals of Little Phoebe dan wel echt onschuldig is en of er dan niet toch iets zit in zijn verdenking naar Queasy toe.
En er blijven nu ook wel weinig dorpelingen over, dus dan is de kans sowieso al weer groter dat er toch echt een wolf tussen de stille/onopvallende spelers zit. Dan heb ik het over een Neko* of een Dott. Dott vind ik namelijk ook heel stil en ik vond het de twee posts die ze vandaag heeft gedaan ook een beetje vreemd:
Spoiler
Zo moeilijk is het namelijk niet te volgen en om nou te zeggen dat het allemaal heel irritant is. Kan natuurlijk dat ze dat echt vindt, maar toch. Het zou wel een mooi excuus kunnen zijn om stil te blijven en op die manier ook buiten schot te blijven. En dan zijn er nog Heksjuh, Daboman en Toddish. En daar heb ik helemaal geen enkel idee bij. Ik verdenk ze dus niet, maar I can't get a read on them. Allemaal heel neutraal |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 68 #2 Verwijderd | 442 | 15-05-2010 22:36 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |