Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2010, 19:45
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
wat is belangrijker: een sexy en mooi lichaam en een lelijk hoofd of een mooi gezicht en een belabberd lichaam?
persoonlijk heb ik liever een leuk gezicht met een normaal lichaam en een mooi karakter.
zijn er verschillen in wat meisjes en jongens belangrijken vinden?

ik ben benieuwd!
Oud 27-04-2010, 20:30
rens..
rens.. is offline
Citaat:
persoonlijk heb ik liever een leuk gezicht met een normaal lichaam en een mooi karakter.
Oud 27-04-2010, 21:57
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Gouden middenweg ftw
Met citaat reageren
Oud 27-04-2010, 22:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Persoonlijk heb ik het liefst een mooi lichaam, mooi gezicht en mooi karakter. Als we dan toch dingen gaan kiezen die niet gevraagd worden..
Oud 28-04-2010, 08:13
Zwimber
Zwimber is offline
Volgensmij wil je van beide geen extremen (heel mooi gezicht, erg lelijk lichaam) of andersom. Maar als de keuze is: Mooi van het ene, normaal het andere zou ik voor een mooi gezicht gaan denkik :-) Maar idd gewoon allebei is natuurlijk het leukst,
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 12:51
Scoot
Scoot is offline
Hmm, ik vind je een mooi gezicht belangrijker. Ten eerste omdat het lichaam het vaakst bedekt wordt, tegen het gezicht moet je vrijwel altijd aankijken. Maar ook omdat een gezicht gewoon eerder een afknapper is. Als een gezicht op een bepaalde manier afwijkt van de norm (een enorme neus, om maar wat te noemen) classificeer ik dat eerder als 'lelijk' dan als dat met het lichaam het geval is. Sowieso kan er wat mij betreft aan een lichaam niet zo heel veel fout gaan; Op lengte na (groter dan of even groot als ik: liever niet), vind ik eigenlijk alles wel acceptabel. Dik, dun, grote borsten, kleine borsten, grote voeten, kleine voeten. Rare afwijkingen daar gelaten.

Dat gezegd hebbende, geniet een petit meisje wel mijn voorkeur. Niet al te lang, niet al te zwaar, en qua karakter een beetje verlegen en lief.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 13:27
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
wat is belangrijker: een sexy en mooi lichaam en een lelijk hoofd of een mooi gezicht en een belabberd lichaam?
zijn er verschillen in wat meisjes en jongens belangrijken vinden?

ik ben benieuwd!
Hier gaat iets mis. Je laat ons kiezen tussen een mooi lijf met een lelijk hoofd en een mooi gezicht met een belabberd lichaam.
Dan kies je zelf voor een leuk gezicht met een normaal lichaam en daar voeg je dan ook nog een mooi karakter aan toe. Dat kan natuurlijk niet

Een mooi karakter maakt sowieso bijna iedereen mooi.

Maar ik denk dat je puur qua uiterlijk weinig hebt aan een mooi lichaam als je er een lelijk hoofd op hebt zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Persoonlijk heb ik het liefst een heel mooi lichaam, heel mooi gezicht en heel mooi karakter. Als we dan toch dingen gaan kiezen die niet gevraagd worden..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 14:53
Philosophy
Philosophy is offline
Aangezien ik een lichaam niet zo snel belabberd vind, ga ik voor een mooi gezicht, mooi lichaam en een heel mooi karakter.
Oud 28-04-2010, 15:35
Verwijderd
Gezicht primeert op lichaam vind ik. (Al blijft karakter natuurlijk het belangrijkste)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 07:59
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Geen van beide. Aan de ander kant: niemand is perfect, maar iedereen kijkt toch eerst naar het uiterlijk. Tja.. wat is belangrijker.. uiterlijk of innerlijk (weer zo een).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 09:46
Verwijderd
Ik ga denk ik voor lichaam! Nu klopt dat niet helemaal want in de praktijk moet ik de kop ook aantrekkelijk vinden, maar ik merk dat ik vaker mensen aantrekkelijk vind die misschien niet een enorm knap gezicht hebben maar wel een sexy lijf, dan andersom. Als een jongen een vreselijk knap gezicht heeft, kan ik daar wel enorm van genieten, maar als ik z'n lijf niks vind, hoef ik echt geen seks met hem. Terwijl als iemand niet zo knap is maar wel een fantastisch lijf heeft, ik daar wel over kan fantaseren.
Maar in de praktijk heb ik nooit lelijke vriendjes
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 12:29
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Hier gaat iets mis. Je laat ons kiezen tussen een mooi lijf met een lelijk hoofd en een mooi gezicht met een belabberd lichaam.
Dan kies je zelf voor een leuk gezicht met een normaal lichaam en daar voeg je dan ook nog een mooi karakter aan toe. Dat kan natuurlijk niet

Een mooi karakter maakt sowieso bijna iedereen mooi.

Maar ik denk dat je puur qua uiterlijk weinig hebt aan een mooi lichaam als je er een lelijk hoofd op hebt zitten.
Je hebt gelijk, ik kies zelf eerder voor een leuk gezicht en een lelijk lichaam. Misschien moet ik dat karakter weghalen .
Toch zou ik eerder seks willen met een jongen met een mooi lichaam en niet zo'n knap gezicht dan andersom denk ik. Als een jongen inderdaad bulkt van het vet en walgelijk eruit ziet (ik noem maar wat) dan heeft zijn gezicht niet echt meer invloed op mijn keuze.
Ik weet het nog niet helemaal..
Oud 29-04-2010, 14:56
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
Je hebt gelijk, ik kies zelf eerder voor een leuk gezicht en een lelijk lichaam. Misschien moet ik dat karakter weghalen .
Toch zou ik eerder seks willen met een jongen met een mooi lichaam en niet zo'n knap gezicht dan andersom denk ik. Als een jongen inderdaad bulkt van het vet en walgelijk eruit ziet (ik noem maar wat) dan heeft zijn gezicht niet echt meer invloed op mijn keuze.
Ik weet het nog niet helemaal..
ik denk dat jongens misschien ook totaal niet knap hoeven te zijn om aantrekkelijk te zijn. er verzorgd uitzien en houding doen veel meer dan een knap hoofd inderdaad.

wel gek dat ik op mannen val en in mijn vorige antwoord alleen aan vrouwen dacht.
misschien omdat voor hen uiterlijk veel belangrijker is dan voor mannen? een knappe vrouw wordt bijvoorbeeld voor een man ervaren als status verhogend, terwijl het voor mannen over het algemeen veel belangrijker is wat ze doen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 15:23
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
ik denk dat jongens misschien ook totaal niet knap hoeven te zijn om aantrekkelijk te zijn. er verzorgd uitzien en houding doen veel meer dan een knap hoofd inderdaad.

wel gek dat ik op mannen val en in mijn vorige antwoord alleen aan vrouwen dacht.
misschien omdat voor hen uiterlijk veel belangrijker is dan voor mannen? een knappe vrouw wordt bijvoorbeeld voor een man ervaren als status verhogend, terwijl het voor mannen over het algemeen veel belangrijker is wat ze doen.
Ja, dat heeft vooral met evolutie te maken. Ik denk toch dat evolutionair gezien de meeste meisjes uiteindelijk voor een mooi, fit en gespierd lichaam gaan, aangezien deze mannen beter in staat zijn hun kind en vrouw te onderhouden en te jagen. En als ze genoeg geld en status hebben kunnen ze voor meer brood op de plank zorgen.
Mannen gaan volgens mij inderdaad meer op uiterlijk af , of vrouwn fit genoeg zijn om zijn nageslacht ter wereld te brengen, en nog meer redenen.
Oud 29-04-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:

Nou mijn vorige vriendje was reteknap en dat ervoer ik toch ook echt als statusverhogend Maar de huidige vind ik veel sexier
Met citaat reageren
Oud 30-04-2010, 23:27
silentbob
silentbob is offline
belangrijkste is natuurlijk de combi, maar superaantrekkelijk gezicht en gemiddeld lichaam vind ik denk ik wel aantrekkelijker als superaantrekkelijk lichaam+gemiddeld gezicht
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 13:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een prachtig lichaam is geweldig om over te fantaseren en voor de seks. Maar als daar vervolgens een rotkop op staat zou ik er niet meer mee willen dan seks. Een mooi gezicht is voor mij een voorwaarde voor wanneer ik meer dan alleen seks zoek, maar dan moet er toch ook wel minimaal een normaal lichaam onder zitten.
Oud 01-05-2010, 16:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Euh, allebei niet. Als het alleen voor de seks is zijn skills het belangrijkst en als het om een relatie gaat zijn skills en persoonlijkheid belangrijk. Daarna het uiterlijk pas. (Jamaar hoe weet je dat iemand skills heeft als je die persoon niet kent! Ja dat weet ik ook niet )
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Euh, allebei niet. Als het alleen voor de seks is zijn skills het belangrijkst en als het om een relatie gaat zijn skills en persoonlijkheid belangrijk. Daarna het uiterlijk pas. (Jamaar hoe weet je dat iemand skills heeft als je die persoon niet kent! Ja dat weet ik ook niet )
Ja, maar dit klopt natuurlijk eigenlijk niet, hč? Als je een vatzig, lelijk persoon ziet, ga je daar sowieso niet mee naar bed, neem ik aan. Dus dan zijn eventuele skills helemaal niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar dit klopt natuurlijk eigenlijk niet, hč? Als je een vatzig, lelijk persoon ziet, ga je daar sowieso niet mee naar bed, neem ik aan. Dus dan zijn eventuele skills helemaal niet belangrijk.
Wel als hij door een vriendin is aangeraden
Of als zijn visies en voorkeuren over seks enorm overeenkomen met de mijne. Of allebei.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Wel als hij door een vriendin is aangeraden
Of als zijn visies en voorkeuren over seks enorm overeenkomen met de mijne. Of allebei.
Nee, maar ik bedoel.. Er moet toch op z'n minst een bepaalde aantrekkingskracht zijn, en dat heeft dan weer niets te maken met of hij is aangeraden of met zijn visies/voorkeuren.

Meh, het zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 17:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is niet nodig en komt er vanzelf als hij skills heeft
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 22:56
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
gezicht toch wel ja, maar ja het heeft toch zeer met karakter van doen. Als iemand een prachtige manier van bewegen heeft, maar zijn lichaam is mager en niet al te bijzonder, dan kan die mooie manier van bewegen toch zeker wel heel veel goed maken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 11:04
Flickan
Flickan is offline
Vaak merk je ook niet op dat iemand een mooi lijf heeft als diegene een minder charmante houding heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 22:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
je plaatje of site doet het niet, flickan!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 00:58
Verwijderd
Als ik echt moest kiezen, een mooi gezicht..
Daar moet ik tegenaankijken als ik tegen diegene praat.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 05:58
Pluis
Pluis is offline
Ik ga voor het gezicht. Dat is het eerste waar ik naar kijk als ik iemand tegenkom, en het laatste waar ik naar kijk voor ik in slaap val.
Oud 03-05-2010, 08:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het gezicht inderdaad ook belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 13:06
JustADreamer
JustADreamer is offline
Haha, lastig, een lelijke rotkop hoef ik niet, en een heel lelijk lichaam eigenlijk ook niet. Maar ik denk dat een minder mooi hoofd goedgemaakt kan worden door bijvoorbeeld een blik in zijn ogen, of een hele lieve lach (mits geen gele/rotte/ontbrekende tanden uiteraard).

Het liefst zou ik gaan voor een redelijk mooi lichaam en een iets minder hoofd, maar die optie heb ik niet. Dan maar voor het mooie gezicht, want met een heel lelijk gezicht (maar met lelijk gezicht bedoel ik hier meer slecht verzorgd en vol met puisten denk ik) heb ik al niet eens behoefte om iemand te zoenen, laat staan meer. En met een lelijk lichaam kunnen we in ieder geval nog zoenen zonder dat ik er van walg
Oud 03-05-2010, 21:03
Sade
Sade is offline
Ach, knappe gezichten en geile lichamen worden overgewaardeerd. Geef mij maar een lelijkerd met een belabberd lichaam.
Oud 03-05-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ach, knappe gezichten en geile lichamen worden overgewaardeerd. Geef mij maar een lelijkerd met een belabberd lichaam.
Soort zoekt soort zeker ?
Just kidding
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 21:20
Sade
Sade is offline
Citaat:
Soort zoekt soort zeker ?
Just kidding
Precies, ja.
Oud 04-05-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Precies, ja.
ga je lekker?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 10:59
Verwijderd
Ennnnnnn weer ontopic aub.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 11:25
Verwijderd
Doet braaf ontopic:

Gezicht is belangrijker, daar kijk je constant tegenaan. Iemand met een lelijk gezicht heeft sowieso 0 kans. Maar als het lichaam bijvoorbeeld echt afzichtelijk is, kan een gezicht het ook niet redden.

Maar zoals altijd zijn keuzes tussen 2 opties gewoon irritant, want er zijn altijd meer factoren die meespelen en ik ben niet kortzichtig genoeg om alleen op uiterlijk een keuze te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 11:31
Verwijderd
Hmm ik wil het allemaal
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 18:46
anoniem93
anoniem93 is offline
Sowieso gezicht!
Meisjes met een mooi (blij/lief) gezicht zijn echt hmmm
Het lichaam is ook belangrijk (ik walg van dik en van graatmager), maar het gezicht is toch echt belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 21:54
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik heb liever een mooi gezicht en mooi karakter. Ik val juist op jongens die iets meer wegen zeg maar, dat je het ook een beetje kan zien, en dat ze niet mager zijn
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 15:12
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:05.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 19:43
Verwijderd
alle twee
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 21:59
Verwijderd
Gezicht.
Toch vind ik een mooi lichaam wel heeeeul aantrekkelijk
Zoals mijn vriend nu is, lekker groot en breed(alleen mag hij wel een strakkere buik hebben #bier)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 15:49
superme
superme is offline
iemand met een goddelijk lichaam vind ik persoonlijk aantrekkelijker, want door het hoofd moet je heenkijken zegmaar het gaat om karakter en mooi gezicht en lichaam is mooi meegenomen maartoch een knuffel van een gespierd lichaam vind ik toch fijner dan een van iemand met dunnere armen als ikzelf, dat ik niet het gevoel heb dat ik een skelet vastpak en dat ik niet bang hoef te zijn dat ik zijn botten breek zegmaar xd ( bij wijze van spreke )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 22:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het hangt van wat een mooi lichaam is af. Als een mooi lichaam er inderdaad eentje is dat fijn knuffelt en fijn seks heeft en dat niet kleiner is dan ik heb ik ook liever dat. Goed gebouwd vind ik wel fijn in die opzichten, het lijkt me niet fijn als iemand een fantastisch hoofd heeft maar 20 centimeter kleiner is dan ik of iets dergelijks.
Ik weet maar weinig gezichten waar ik niet aan zou wennen en uiteindelijk ook wel mooi of in elk geval verdraagbaar zou gaan vinden.
Oud 01-06-2010, 18:17
Verwijderd

beetje dit concept?

maar even serieus, iedereen heeft een eigen beeld van ''ultieme schoonheid'' maar ik geloof dat aantrekkingskracht zich op zowel een lichamelijk als geestelijk niveau bevindt
je kan Helena van Troje zijn maar als er geen ''inhoud'' en ''sex appeal'' aanzit is driekwart van de aantrekkingskracht ook weg

dus all in all, lichaam is leuk gezicht ook
maar de geest is wat het werkelijk maakt
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 15:35
alisonn
alisonn is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 16:58
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
[afbeelding]

beetje dit concept?
Ja! Dat lichaam, dat kan écht niet. Maar dat koppie...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten