![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga denk ik voor lichaam! Nu klopt dat niet helemaal want in de praktijk moet ik de kop ook aantrekkelijk vinden, maar ik merk dat ik vaker mensen aantrekkelijk vind die misschien niet een enorm knap gezicht hebben maar wel een sexy lijf, dan andersom. Als een jongen een vreselijk knap gezicht heeft, kan ik daar wel enorm van genieten, maar als ik z'n lijf niks vind, hoef ik echt geen seks met hem. Terwijl als iemand niet zo knap is maar wel een fantastisch lijf heeft, ik daar wel over kan fantaseren.
Maar in de praktijk heb ik nooit lelijke vriendjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch zou ik eerder seks willen met een jongen met een mooi lichaam en niet zo'n knap gezicht dan andersom denk ik. Als een jongen inderdaad bulkt van het vet en walgelijk eruit ziet (ik noem maar wat) dan heeft zijn gezicht niet echt meer invloed op mijn keuze. Ik weet het nog niet helemaal..
||
![]() |
Citaat:
wel gek dat ik op mannen val en in mijn vorige antwoord alleen aan vrouwen dacht. misschien omdat voor hen uiterlijk veel belangrijker is dan voor mannen? een knappe vrouw wordt bijvoorbeeld voor een man ervaren als status verhogend, terwijl het voor mannen over het algemeen veel belangrijker is wat ze doen. |
![]() |
||
Citaat:
Mannen gaan volgens mij inderdaad meer op uiterlijk af , of vrouwn fit genoeg zijn om zijn nageslacht ter wereld te brengen, en nog meer redenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een prachtig lichaam is geweldig om over te fantaseren en voor de seks. Maar als daar vervolgens een rotkop op staat zou ik er niet meer mee willen dan seks. Een mooi gezicht is voor mij een voorwaarde voor wanneer ik meer dan alleen seks zoek, maar dan moet er toch ook wel minimaal een normaal lichaam onder zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Of als zijn visies en voorkeuren over seks enorm overeenkomen met de mijne. Of allebei. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meh, het zal wel aan mij liggen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vaak merk je ook niet op dat iemand een mooi lijf heeft als diegene een minder charmante houding heeft.
|
![]() |
|
![]() |
Haha, lastig, een lelijke rotkop hoef ik niet, en een heel lelijk lichaam eigenlijk ook niet. Maar ik denk dat een minder mooi hoofd goedgemaakt kan worden door bijvoorbeeld een blik in zijn ogen, of een hele lieve lach (mits geen gele/rotte/ontbrekende tanden uiteraard).
Het liefst zou ik gaan voor een redelijk mooi lichaam en een iets minder hoofd, maar die optie heb ik niet. Dan maar voor het mooie gezicht, want met een heel lelijk gezicht (maar met lelijk gezicht bedoel ik hier meer slecht verzorgd en vol met puisten denk ik) heb ik al niet eens behoefte om iemand te zoenen, laat staan meer ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Doet braaf ontopic:
Gezicht is belangrijker, daar kijk je constant tegenaan. Iemand met een lelijk gezicht heeft sowieso 0 kans. Maar als het lichaam bijvoorbeeld echt afzichtelijk is, kan een gezicht het ook niet redden. Maar zoals altijd zijn keuzes tussen 2 opties gewoon irritant, want er zijn altijd meer factoren die meespelen en ik ben niet kortzichtig genoeg om alleen op uiterlijk een keuze te maken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
iemand met een goddelijk lichaam vind ik persoonlijk aantrekkelijker, want door het hoofd moet je heenkijken zegmaar het gaat om karakter en mooi gezicht en lichaam is mooi meegenomen maartoch een knuffel van een gespierd lichaam vind ik toch fijner dan een van iemand met dunnere armen als ikzelf, dat ik niet het gevoel heb dat ik een skelet vastpak en dat ik niet bang hoef te zijn dat ik zijn botten breek zegmaar xd ( bij wijze van spreke )
|
![]() |
|
Het hangt van wat een mooi lichaam is af. Als een mooi lichaam er inderdaad eentje is dat fijn knuffelt en fijn seks heeft en dat niet kleiner is dan ik heb ik ook liever dat. Goed gebouwd vind ik wel fijn in die opzichten, het lijkt me niet fijn als iemand een fantastisch hoofd heeft maar 20 centimeter kleiner is dan ik of iets dergelijks.
Ik weet maar weinig gezichten waar ik niet aan zou wennen en uiteindelijk ook wel mooi of in elk geval verdraagbaar zou gaan vinden. ![]()
|
Verwijderd
|
![]() beetje dit concept? ![]() maar even serieus, iedereen heeft een eigen beeld van ''ultieme schoonheid'' maar ik geloof dat aantrekkingskracht zich op zowel een lichamelijk als geestelijk niveau bevindt je kan Helena van Troje zijn maar als er geen ''inhoud'' en ''sex appeal'' aanzit is driekwart van de aantrekkingskracht ook weg dus all in all, lichaam is leuk gezicht ook maar de geest is wat het werkelijk maakt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het lichaam voorbij Njits | 2 | 27-11-2004 19:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |