Advertentie | |
|
![]() |
||
^ Eh, ok.
![]() Citaat:
M'n moeder heeft ook niet echt hobbies, behalve voetbal kijken en daar weet ik echt geen reet vanaf. Oh ja, ik ben er volgend weekend ook helemaal niet. Moet werken, dus dat is jammer voor m'n moesje. Ik bel 'r wel en dan krijgt ze nog wel iets tegoed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Eternal Sunshine of the Spotless Mind? Ook vaag, maar ook zo lekker ![]()
|
ik heb een blik "runderlapjes in bruine jus" gekocht omdat het totdat 2015 houdbaar was en het etiket zo graflelijk was dat het alleen maar mee kan vallen
![]()
||
Citaat:
Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar ik weet dat iemand anders er positieve verhalen over had.
|
Shiiiit, Ik bleek vandaag om 2 uur een afspraak te hebben met 2 studentes die een onderzoek deden naar tweetaligheid en ik was het echt helemaal vergeten. Ik kreeg net pas een mailtje en ik vind het superstom van mezelf. Maar ook een beetje van hun, want ze hadden m'n nummer en konden me bellen en dan was ik er in no time geweest.
muuh. Nu ga ik lekker een verse capoesjienoo maken en stomme wijvenblaadjes lezen en mss een witte-chocolade-gezichtsmasker op m'n harses gooien, want het is ladyproblem tijd en dan mag ik domme wijvendingen doen. Mss zo ook nog high fidelity kijken, want ik vind John Cusack wel heet in die film.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maakt niet uit ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/9338..._acapella.html dit staat vanaf nu heel hoog op mijn lijst van vetste dingen ooit
![]()
|
|