Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon in een studiootje op de begane grond en er is altijd een omaatje die bij mij naar binnen wil gluren. Nu is dat praktisch onmogelijk want ik heb van die stickers op de ramen. Anyway, ze haalt altijd heel sneaky als ze boodschappen heeft gedaan iets uit haar rollator en dan kijkt ze altijd vet vies glurend naar binnen. Vandaag maar even ongeneerd een bepaald gebaar gedaan wat snoop dogg in zijn beginperiode nogal vaak deed. Gezicht van het omaatje was priceless.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dit is actueel en gisteren geupdate
http://www.sigarettenprijzen.nl/ edit: we gaan uit van marlboro ![]() edito: Waarom Marlboro als basis? Net als Coca-Cola is Marlboro een merk dat op bijna elke uithoek van de wereld te koop is. Als je de prijzen van een pakje Marlboro in verschillende landen onderling vergelijkt, heb je meteen goed referentiemateriaal. Andere merken zullen in verhouding ook duurder zijn als Marlboro ergens duurder is dan in Nederland en andersom ook |
![]() |
|
Ja, tragisch verhaal van die man. Nog tragischer voor die kinderen. Hun zoon had zijn vader gevonden (vastgebonden aan een stoel in een plas met bloed) en dan blijkt dat je moeder opdrachtgever was! En we hebben jaren bij die mensen in de straat gewoond. Psychowijf.
Bekende kernfysicus vermoord Doorbraak ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ze zei altijd tegen haar zoontje als hij niet wou eten 'moet ik mijn lepeltje pakken?!' in surinaams accent. Als hij niet at kreeg hij slaag met een pollepel.
Oh ja en weet je nog papline, koen (dat broertje van kim en bo die eerst in het huis van paula woonde) had net 1 dag zo'n op afstand bestuurbare auto gekregen en reed daarmee voor zijn huis. Toen kwam marcella aangereden en die reed dat ding plat, maar ze had niks door en reed gewoon weg. Later gingen die ouders van koen naar marcella om een vergoeding te vragen, maar marcella ontkende dat ze dat had gedaan. Toen heeft senandi later tegen die ouders van koen gezegd dat marcella er wel over was gereden, mama kreeg dat te horen en ik moest tegen marcella gaan zeggen dat senandi het had doorverteld. Snap niet waarom ik die opdracht kreeg maar oke. Toen ik dat vertelde aan marcella aan de deur riep ze senandi en die kreeg echt kankerharde klappen waar ik bij was ![]() |
![]() |
|
|