Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
OMFG omg omg

In onze oude straat hadden we buren verderop, en die hadden 2 kinderen waar we regelmatig mee speelden. Die moeder is zo'n surinaamse big momma met nogal achterlijke manieren om haar kinderen op te voeden, middels slaan en dreigen enzo. Die wijf eisde ook van de leraar dat haar dochter bakken vol met huiswerk moest maken na school want haar dochter moest en zal slagen in het hoger onderwijs.
Anyway, ze zijn verhuisd naar oud rijswijk.
En gister zat ik opsporing verzocht te kijken en ik hoorde de naam Antonio (naam van de man/vader) rijswijk en moord. Maar er ging geen lampje bij me branden hoewel dat gezicht en die naam me wel iets zeiden, maar dat drong niet door.
Nu blijkt die moeder mannen te hebben ingehuurd om die vader te vermoorden en hun zoon heeft dus hun vermoorde vader aangetroffen.
Ze deed het allemaal omdat ze geld widle, omfg wat een bitch!!!!
whut
Advertentie
Oud 06-05-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
wat is er anders aan mijn haar Martin
het zit hip!
Oud 06-05-2010, 13:25
Verwijderd
Bweuh tijd om mezelf naar de uni te slepen. Tot later!
Oud 06-05-2010, 13:26
Martiρo
Martiρo is offline
Citaat:
Martin! je had wel eerder foto's van mij gezien toch?
Misschien Ik spit de fototopics niet altijd door hoor.
Citaat:
wat is er anders aan mijn haar Martin
Het zit gewoon anders dan op eerdere foto's van jou, maar die zijn vast al wat ouder enzo. Maar het zit niet verkeerd hoor.
Oud 06-05-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
OMFG omg omg

In onze oude straat hadden we buren verderop, en die hadden 2 kinderen waar we regelmatig mee speelden. Die moeder is zo'n surinaamse big momma met nogal achterlijke manieren om haar kinderen op te voeden, middels slaan en dreigen enzo. Die wijf eisde ook van de leraar dat haar dochter bakken vol met huiswerk moest maken na school want haar dochter moest en zal slagen in het hoger onderwijs.
Anyway, ze zijn verhuisd naar oud rijswijk.
En gister zat ik opsporing verzocht te kijken en ik hoorde de naam Antonio (naam van de man/vader) rijswijk en moord. Maar er ging geen lampje bij me branden hoewel dat gezicht en die naam me wel iets zeiden, maar dat drong niet door.
Nu blijkt die moeder mannen te hebben ingehuurd om die vader te vermoorden en hun zoon heeft dus hun vermoorde vader aangetroffen.
Ze deed het allemaal omdat ze geld widle, omfg wat een bitch!!!!
WTF
Oud 06-05-2010, 13:41
Rivka
Rivka is offline
Wut?!
Oud 06-05-2010, 13:42
Verwijderd
Ik woon in een studiootje op de begane grond en er is altijd een omaatje die bij mij naar binnen wil gluren. Nu is dat praktisch onmogelijk want ik heb van die stickers op de ramen. Anyway, ze haalt altijd heel sneaky als ze boodschappen heeft gedaan iets uit haar rollator en dan kijkt ze altijd vet vies glurend naar binnen. Vandaag maar even ongeneerd een bepaald gebaar gedaan wat snoop dogg in zijn beginperiode nogal vaak deed. Gezicht van het omaatje was priceless.
Oud 06-05-2010, 13:43
Martiρo
Martiρo is offline
He verdorie, mn veter is geknapt
Oud 06-05-2010, 13:44
Verwijderd
je bedoelt het gebaar zo van dit ?

Verwijderd
Als je weet dat ze eraan komt, of je ziet haar, moet je onder de vensterbank gaan liggen en dan opeens opspringen en hard beginnen te schreeuwen. Dan zal ze wel niet terugkomen.
Verwijderd
Verwijderd
Maar overduidelijk dat ik geen leven heb dus nu ga ik even opruimen, spullen pakken en winkelen en eten in Den Bosch. Aanrader voor mensen die wel eens in Den Bosch komen: restaurant In Den Zevenden Hemel.
Oud 06-05-2010, 13:46
Verwijderd
Misschien moet je volgende keer seks gaan hebben voor je raam. Dat zal haar leren.
Oud 06-05-2010, 13:46
Verwijderd
Hι! Weet iemand of er nog pakjes sigaretten van vier euro zijn? Ik ben een beetje LOW als het om financiλle middelen gaat.
Oud 06-05-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
je bedoelt het gebaar zo van dit ?

[afbeelding]
nein, touching 'the gun' you know
Oud 06-05-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Hι! Weet iemand of er nog pakjes sigaretten van vier euro zijn? Ik ben een beetje LOW als het om financiλle middelen gaat.
WEST zijn altijd wel bijstandmoederssigaretjes
Verwijderd
Citaat:
Black devils
Verwijderd
Oh bah.
Oud 06-05-2010, 13:49
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Black devils
Rook jij?
Oud 06-05-2010, 13:50
Verwijderd
West is vies
Oud 06-05-2010, 13:50
Martiρo
Martiρo is offline
Citaat:
Misschien moet je volgende keer seks gaan hebben voor je raam. Dat zal haar leren.
Sarah! Zo'n opmerkingen verwacht ik niet van een aardig meisje uit een modelgezin.
Oud 06-05-2010, 13:51
Verwijderd
Oh wait! Ik heb nog 14,88. Super, want dan kan ik peuken kopen en op een later tijdstip nog een tientje pinnen. Gelukkig, ik was al bang dat ik de mensen van Gauloises moest teleurstellen.
Verwijderd
af en toe, ooit een pakje vanille sigaretjes gehad

voor zover ik weet is Pall Mall nog goedkoop
Verwijderd
Ja ik heb ze ook nog nooit geprobeerd. OHJA en je hebt Elixer!
Oud 06-05-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Sarah! Zo'n opmerkingen verwacht ik niet van een aardig meisje uit een modelgezin.
niet?

Ik gluur trouwens ook altijd bij mensen naar binnen
Oud 06-05-2010, 13:52
Verwijderd
winston is goedkoop
Oud 06-05-2010, 13:53
Rivka
Rivka is offline
Ik heb mezelf gezworen nσσit te gaan roken. Ook niet proberen.
Oud 06-05-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mezelf gezworen nσσit te gaan roken. Ook niet proberen.
ik ook
Oud 06-05-2010, 13:54
Verwijderd
Ach, ik vind het roken wel prima. Ik hoef in ieder geval niet door te werken tot na mijn 67e, . Ik ben goed op weg om de familietraditie van roken, drinken en vroeg doodgaan in ere te houden.

Live fast, die young, bitchezz.
Oud 06-05-2010, 13:55
Verwijderd
[T
Spoiler

onder de spoiler actuele prijzen sigaretten
Oud 06-05-2010, 13:56
Verwijderd
Dat klopt niet! Peuken zijn geen 4,50 maar 4,80.
Oud 06-05-2010, 13:56
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ik ook
Oud 06-05-2010, 13:57
Verwijderd
http://www.sigarettenprijs.nl/
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind je ava echt niet iets voor jou, Mean.
Verwijderd
o laatste update juni 2009
Oud 06-05-2010, 13:58
Verwijderd
Voor het laatst gewijzigd in 2009!
Oud 06-05-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
[T
Spoiler

onder de spoiler actuele prijzen sigaretten
oei ik doe duur
Oud 06-05-2010, 13:59
Verwijderd
dude lees eens
Oud 06-05-2010, 13:59
Verwijderd
dit is actueel en gisteren geupdate

http://www.sigarettenprijzen.nl/

edit: we gaan uit van marlboro
edito: Waarom Marlboro als basis?
Net als Coca-Cola is Marlboro een merk dat op bijna elke uithoek van de wereld te koop is. Als je de prijzen van een pakje Marlboro in verschillende landen onderling vergelijkt, heb je meteen goed referentiemateriaal. Andere merken zullen in verhouding ook duurder zijn als Marlboro ergens duurder is dan in Nederland en andersom ook
Oud 06-05-2010, 14:01
Verwijderd
Ik ga op de Filipijnen wonen. En niet in Noorwegen.
Oud 06-05-2010, 14:04
Verwijderd

Doe mij dit maar.
Oud 06-05-2010, 14:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, tragisch verhaal van die man. Nog tragischer voor die kinderen. Hun zoon had zijn vader gevonden (vastgebonden aan een stoel in een plas met bloed) en dan blijkt dat je moeder opdrachtgever was! En we hebben jaren bij die mensen in de straat gewoond. Psychowijf.

Bekende kernfysicus vermoord

Doorbraak

Oud 06-05-2010, 14:08
Verwijderd
http://www.telegraaf.nl/video/buiten....html?sn=video

die laatste zin
Oud 06-05-2010, 14:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
[afbeelding]

Doe mij dit maar.
Nice.
Oud 06-05-2010, 14:10
Verwijderd
Wat is daarmee?
Oud 06-05-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Nice.
Daar zul je zo gelukkig worden!
Oud 06-05-2010, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga nu maar douchen, anders heb ik stront aan de knikker bij mn zus
Doei!

Kusje Panda
Verwijderd
ze zei altijd tegen haar zoontje als hij niet wou eten 'moet ik mijn lepeltje pakken?!' in surinaams accent. Als hij niet at kreeg hij slaag met een pollepel.

Oh ja en weet je nog papline, koen (dat broertje van kim en bo die eerst in het huis van paula woonde) had net 1 dag zo'n op afstand bestuurbare auto gekregen en reed daarmee voor zijn huis. Toen kwam marcella aangereden en die reed dat ding plat, maar ze had niks door en reed gewoon weg. Later gingen die ouders van koen naar marcella om een vergoeding te vragen, maar marcella ontkende dat ze dat had gedaan. Toen heeft senandi later tegen die ouders van koen gezegd dat marcella er wel over was gereden, mama kreeg dat te horen en ik moest tegen marcella gaan zeggen dat senandi het had doorverteld. Snap niet waarom ik die opdracht kreeg maar oke. Toen ik dat vertelde aan marcella aan de deur riep ze senandi en die kreeg echt kankerharde klappen waar ik bij was
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daar zul je zo gelukkig worden!
Juh. <3
Verwijderd
@RP gaaf, mooi daar
@LP brrrr
Advertentie
Topic gesloten