![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Open relatie zou niks voor mij zijn. ONS is wel eens gebeurd maar ik vond het toch niet echt iets voor mij, hoewel ik er wel nieuwsgierig naar was en er dus ook geen spijt van heb. Misschien ook niks voor mij omdat we de volgende morgen nog gezellig in bed tekenfilms zaten te kijken enzo en toen kreeg ik zo de kriebels (was 2 maand uit met ex dus hij was een rebound) dat ik absoluut geen vervolgdate hoefde. Hij volgens mij ook niet... trouwens hij ging naar China dus het was ook geen optie. Oh en een seksdate puur om de seks lijkt me dan weer niks, mijn ONS was meer een einde van een date met eten en stadswandelen en veel geklets en gelach.
Maar hoe dan ook, ik ben meer van de seks tijdens een relatie of eventueel met een scharrel, want als het goed is, waarom zou ik het dan niet nog een keer willen? |
![]() |
|
Ja, ik ben er wel voor, zolang er duidelijke afspraken zijn, namelijk dat het puur en alleen seks is en dat andere shit, zoals jaloezie, niet worden getolereerd.
@xxboyxx: Je bent 14, toen dacht ik er ook niet zo over. De eerste keren moet je sowieso niet zomaar met iemand doen, maar als je eenmaal seksueel actief bent en je vindt het oké, waarom dan niet?
||
Ehm ja, ivm plannen in de nabije toekomst doe ik niets anders dan puur zakelijke wederzijds fysieke relaties
Citaat:
Of misschien verpest een serieuze relatie de lol. of kan je niet met dat kreng samenwonen maar lig je wel graag met der te kroelen. enz.
|
Seks voor de seks is prima, zolang je allebei weet waar je aan toe bent.
Ik vind het alleen wel jammer dat, iig in mijn ervaring, als je dan iemand gevonden hebt waar je fijn mee kan seksen t lastiger vaak te doen is dan met iemand met wie je een relatie hebt.
|
![]() |
Ik vind het wel kunnen met iemand die je kent. Sex afspreken met iemand die je niet kent??? Dan moet ze wel erg opwindend eruit zien. Maar bij jongens zoals mij is het van: Ik wil het met haar doen, dus daar werk ik aan. Lukt dat niet? Jammer dan. Lukt dat wel, dan is het sex en daarna klaar. (misschien nog herhalen..)" Het is heel simpel. Het kan natuurlijk dat er een relatie groeit.
Bij jongens lijkt het wel een soort wedstrijd.(met je vrienden) bijv. wie krijgt eerder sex?, wie krijgt vaker sex? Waarom dat zo is, weet ik niet. Het is gewoon... tjaa hoe noem je dat..een bepaalde eigenschap die vele jongens hebben. Ik ben 14 en ik heb ook zo mijn vriendenkring, Maar over die "wedstrijden" zijn we alláng overheen. Wij zien het als een soort spel.(Dan kom ik weer terug bij het begin) "Ik wil het met haar doen, dus daar werk ik aan". Ook weer zo iets.. ik snap ook niet waarom wij jongens zo zijn.(niet allemaal natuurlijk). Sommige mensen zien dit als een soort playen ofzo? Dat is het niet. Door de manier hoe ik het vertel, lijkt het alsof ik dit heel vaak doe, maar dit is echt maar , hooguit, 3 x per maand. (Dan kan het zo zijn dat het 2 maanden niet zo is). Maar als ik echt "verkering" krijg, blijf ik mn meid wel trouw ![]() ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt. Het is het zelfde verhaal van:"Hé! zij is leuk! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb sinds kort seks met een vriend van my.
Hy voelt niks voor my en ik niks voor hem, we zyn dus niet verliefd. Toch vind ik het rot dat hy niks met my wilt... en my niet leuk vind, ook al wil ik dat zelf ook niet. Is dat een beetje normaal? Het liefste zou ik willen dat hy smooorverliefd op my was.. maarja. Ik weet het dus ook niet haha Ik vind dus wel dat je seks kunt hebben, maar toch komen er altijd gevoelens by kyken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bij mij komt er dan altijd toch wel gevoel bij kijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, seksdates zijn wel erg wanhopig.
Voor de lol, ach ja. Het kan. Maar het kan ook zijn dat 2 personen tot elkaar aangetrokken zijn (seksueel) maar geen relatie willen met elkaar. Zolang je er volwassen mee omgaat moet het geen probleem zijn. En het is allemaal tijdelijk. Maargoed dat zijn relaties ook. |
![]() |
|
Ik denk dat een pure ONS niets voor mij is, meerdere keren seks met iemand tot wie je je aangetrokken voelt en een klik mee hebt is veel beter. Ik ga niet afspreken met iemand PUUR om seks te hebben, als het gezellig is en er komt seks bij, prima.
|
Ik denk dat ik alleen seks zou kunnen hebben in een relatie. Ik ben religieus en pas seks hebben na het huwelijk hoeft voor mij echt niet maar het zou tegen mijn waarden in gaan om een ONS of een fuckbuddy te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Seks voor de lol met vrouwen maar dan vaker met elkaar is wél leuk. Omdat je elkaars lichaam en plekjes etc leert kennen. Zonder verdere verplichtingen. En... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb wel een aantal ONS'en gehad, maar slechts een vond ik echt succesvol en dat was met iemand die ik via via kende. Ik ben meer voor langdurig gescharrel als er geen relatie inzit, maar dan heb je wel het risico van gevoellens die in de weg kunnen gaan staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Genoeg mensen die van relatie naar relatie gaan. Ik zelf bv niet. En sja om dan lange tijd droog te staan. ![]() |
![]() |
|
|