Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2010, 15:12
nick1980
nick1980 is offline
Zou jij ook sex voor de lol (dus zonder vaste relatie) of een sexdate willen hebben? Hoe denken jullie hierover?
TS begint . Ik denk dat het moet kunnen.. maar heb dan zelf altijd open relaties..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 17:18
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik heb nooit aan one night stands gedaan, kan ik nu achteraf zeggen, blijkbaar heb ik de personen met wie ik seks zonder relatie heb gehad zo goed uitgekozen dat het altijd weer voor herhaling vatbaar was. Het lijkt me ook niet fijn om elke keer weer opnieuw een nieuw persoon te moeten aftasten, iedereen heeft toch zo zijn voorkeuren, en ik vind juist die ontdekkingstocht tijdens seks zo leuk, steeds weer iets nieuws ontdekken of doen.

Seks zonder vaste relatie is voor mij dus een ja, maar niet met een random iemand uit de kroeg waar ik totaal geen klik mee heb en die ik daarna nooit meer zie.
Oud 06-05-2010, 18:27
Pluis
Pluis is offline
Ik heb nooit seks zomaar voor de seks met iemand. Als ik met iemand naar bed ga, dan wil ik méér dan alleen dat. Alleen jammer dat de kerels dat meer dan eens niet begrepen hebben...
Oud 06-05-2010, 20:50
WAT
WAT is offline
sex om de sex? ja hoor, zo heb ik een redelijk aantal vrienden met wie ik dat in het verleden wel eens gedaan heb.... maarja wat moet je ook anders als je vrijgezel bent? XP
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 21:27
Akhlys
Akhlys is offline
Nooit gedaan en zal ook niet snel gebeuren dat ik dat wel doe. Geen sex als ik er geen relatie aan overhoud..
Oud 06-05-2010, 21:36
Verwijderd
Hm nee, dat heb ik nooit gedaan en ik zie het ook niet zo snel gebeuren. Seks hebben betekent voor mij dat er sowieso gevoelens om de hoek komen kijken, dus seks voor de lol met een random persoon zie ik niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 22:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb nooit seks zomaar voor de seks met iemand. Als ik met iemand naar bed ga, dan wil ik méér dan alleen dat. Alleen jammer dat de kerels dat meer dan eens niet begrepen hebben...
Ik ken het probleem vooral andersom. Ik doe af en toe aan one night stands of seksscharrels, maar uiteindelijk gaan ze meestal moeilijk doen.

Nu klinkt het overigens alsof ik continu fuckbuddies of one night stands heb. Dat is niet echt waar. Maar ik ben er niet op tegen.
Oud 07-05-2010, 09:54
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Ik ken het probleem vooral andersom. Ik doe af en toe aan one night stands of seksscharrels, maar uiteindelijk gaan ze meestal moeilijk doen.

Nu klinkt het overigens alsof ik continu fuckbuddies of one night stands heb. Dat is niet echt waar. Maar ik ben er niet op tegen.
Het is ook maar net hoe je erin staat volgens mij.. er zijn kerels die het doen om de sex, maar zoals hier blijkt, ook vrouwen.. Toch interessant om te lezen dat sommigen pertinent nee zeggen en anderen volmondig ja.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 11:41
Qimm
Qimm is offline
Seks om de seks, ja. Seks om de seks met een onbekende? nee (ik zou me dan helemaaaal niet op mijn gemak voelen)

maar goed, verder nvt
Oud 07-05-2010, 12:51
Volk
Volk is offline
Ja. Maar dan wel met een goeie vriend. Geen onbekende.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 14:25
nature_lover
nature_lover is offline
ja, maar dan wel met iemand die je al idd even kent, niet effe oppikken en dan doei.. alheowel.. is 1 keer gebeurd en ik moet zeggen, die was wel voor herhaling vatbaar
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Maar vind je diegene dan ook seksueel aantrekkelijk?
En zoja, als je dan een emotionele band met iemand hebt, en een fysieke, waarom zou je dan geen relatie overwegen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 17:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar vind je diegene dan ook seksueel aantrekkelijk?
En zoja, als je dan een emotionele band met iemand hebt, en een fysieke, waarom zou je dan geen relatie overwegen?
Ja, die persoon vind ik dan ook echt seksueel aantrekkelijk. Maar niet iedereen die ik seksueel aantrekkelijk vind en ook een emotionele band mee heb is geschikt relatie materiaal. Er moet meer zijn dan alleen dat.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 17:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
One Night Stand zou ik alleen willen met iemand die ik verder absoluut niet ken, zodat als het tegenvalt ik die persoon nooit meer hoef te zien. Ik geef dan ook niet mijn nummer als ik een ONS van plan ben, tenzij ik de ochtend erop besluit dat het beviel.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 20:27
Bender
Bender is offline
Ik denk dat net als de topicstarter vooral scholieren hiervoor geschikt zijn bij oudere mannen
Oud 07-05-2010, 22:46
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2010, 12:18
Verwijderd
Absoluut niet, ik ben christen en open relaties zijn niks voor mij.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 08:31
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
ONS sowieso niet, of het moet een groot misverstand zijn.

Laatst gewijzigd op 09-05-2010 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 11:35
Verwijderd
Dan moet je ook wel een vrouw vinden die het ook ziet als lust!.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 17:59
Verwijderd
Open relatie zou niks voor mij zijn. ONS is wel eens gebeurd maar ik vond het toch niet echt iets voor mij, hoewel ik er wel nieuwsgierig naar was en er dus ook geen spijt van heb. Misschien ook niks voor mij omdat we de volgende morgen nog gezellig in bed tekenfilms zaten te kijken enzo en toen kreeg ik zo de kriebels (was 2 maand uit met ex dus hij was een rebound) dat ik absoluut geen vervolgdate hoefde. Hij volgens mij ook niet... trouwens hij ging naar China dus het was ook geen optie. Oh en een seksdate puur om de seks lijkt me dan weer niks, mijn ONS was meer een einde van een date met eten en stadswandelen en veel geklets en gelach.

Maar hoe dan ook, ik ben meer van de seks tijdens een relatie of eventueel met een scharrel, want als het goed is, waarom zou ik het dan niet nog een keer willen?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 23:55
Verwijderd
Een date om alleen maar te sexen?

Hmm ik weet het niet, ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Ik begrijp best dat je zo je behoeftes hebt, maar dan nog zou ik niet snel iemand zoeken om daar dan alleen sex mee te hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 11:27
Verwijderd
Ik heb er niets tegen als andere mensen dat doen, maar ik denk dat het niets voor mij is, ik voel me niet zo snel compleet op m'n gemak bij mensen en vind dat wel een voorwaarde voor seks.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 21:14
xxboyxx
xxboyxx is offline
lijkt mij niks het lijkt me toch dat je iets moet voelen voor de persoon met wie je omgaat (ookal ik heb het nog nooit gedaan) ik zou denk ik niet zo met een vreemde in bed duiken0.o
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 02:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik ben er wel voor, zolang er duidelijke afspraken zijn, namelijk dat het puur en alleen seks is en dat andere shit, zoals jaloezie, niet worden getolereerd.

@xxboyxx: Je bent 14, toen dacht ik er ook niet zo over. De eerste keren moet je sowieso niet zomaar met iemand doen, maar als je eenmaal seksueel actief bent en je vindt het oké, waarom dan niet?
Oud 12-05-2010, 20:34
arPos
arPos is offline
Ehm ja, ivm plannen in de nabije toekomst doe ik niets anders dan puur zakelijke wederzijds fysieke relaties

Citaat:
het lijkt me toch dat je iets moet voelen voor de persoon met wie je omgaat
Dat wel, je moet er toch best mee door een deur kunnen, het is meer dat een volledige "ik kies voor jou" relatie misschien niet praktisch of wenselijk is, of dat je het uit de openbaarheid wil houden.
Of misschien verpest een serieuze relatie de lol.
of kan je niet met dat kreng samenwonen maar lig je wel graag met der te kroelen.
enz.
Oud 13-05-2010, 15:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Seks voor de seks is prima, zolang je allebei weet waar je aan toe bent.
Ik vind het alleen wel jammer dat, iig in mijn ervaring, als je dan iemand gevonden hebt waar je fijn mee kan seksen t lastiger vaak te doen is dan met iemand met wie je een relatie hebt.
Oud 02-06-2010, 15:36
alisonn
alisonn is offline
nee. ik vind dat je een relatie moet hebben. seks is speciaal dus niet om met iedereen te doen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 10:52
mikey0146
mikey0146 is offline
als ik geen vriendin zou hebben zou ik het niet erg vinden
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 21:24
Geriananas
Geriananas is offline
Lijkt me heel raar, ik denk niet dat ik dat ooit zou doen. Ik durf me zowiezo alleen maar voor mijn vriendje uit te kleden, en ik vind het zo'n vies idee, een ander.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 23:54
DonkerZwart
DonkerZwart is offline
Ik vind het wel kunnen met iemand die je kent. Sex afspreken met iemand die je niet kent??? Dan moet ze wel erg opwindend eruit zien. Maar bij jongens zoals mij is het van: Ik wil het met haar doen, dus daar werk ik aan. Lukt dat niet? Jammer dan. Lukt dat wel, dan is het sex en daarna klaar. (misschien nog herhalen..)" Het is heel simpel. Het kan natuurlijk dat er een relatie groeit.

Bij jongens lijkt het wel een soort wedstrijd.(met je vrienden) bijv. wie krijgt eerder sex?, wie krijgt vaker sex? Waarom dat zo is, weet ik niet. Het is gewoon... tjaa hoe noem je dat..een bepaalde eigenschap die vele jongens hebben. Ik ben 14 en ik heb ook zo mijn vriendenkring, Maar over die "wedstrijden" zijn we alláng overheen. Wij zien het als een soort spel.(Dan kom ik weer terug bij het begin) "Ik wil het met haar doen, dus daar werk ik aan". Ook weer zo iets.. ik snap ook niet waarom wij jongens zo zijn.(niet allemaal natuurlijk).
Sommige mensen zien dit als een soort playen ofzo? Dat is het niet. Door de manier hoe ik het vertel, lijkt het alsof ik dit heel vaak doe, maar dit is echt maar , hooguit, 3 x per maand. (Dan kan het zo zijn dat het 2 maanden niet zo is).

Maar als ik echt "verkering" krijg, blijf ik mn meid wel trouw

ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt. Het is het zelfde verhaal van:"Hé! zij is leuk! Ik wil wel een relatie met haar. Hoe doe ik dat? Misschien eerst wat babbelen ofzo?" Enzovoort. Alleen doen wij dit op een ander gebied :$
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 07:50
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Seks met iemand waar ik niet verliefd op ben: ja. ONS: nee. Ik geef me niet zomaar weg aan iemand, er moet wel iets van een bepaalde klik zijn, of in ieder geval iets van wederzijdse aantrekkingskracht. Dat is bij mij nooit gebaseerd op alleen uiterlijk, dus een ONS is geen optie voor mij.

...

Ohja, en nick: open relaties zijn zoow 1980 Vind je het dan ook niet erg dat je vriendin zich door andere mannen laat nemen?
Ik moet mijn OP ook wel een beetje nuanceren, want natuurlijk is er niet altijd sprake geweest van een open (of vrije, net maar hoe je het noemen wilt) relatie.. maar als er sprake van was, was dat meestal geen probleem. Sex kan twee kanten op: in liefde en in lust. Maar ik begrijp dat het niet voor iedereen makkelijk is om dat apart te zien. Ook vanwege geloof, eigen normen en waarden etc..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 07:50
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
Ik denk dat net als de topicstarter vooral scholieren hiervoor geschikt zijn bij oudere mannen
Sorry ik volg je even niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 20:52
RJP
RJP is offline
Ik heb sinds kort seks met een vriend van my.
Hy voelt niks voor my en ik niks voor hem, we zyn dus niet verliefd.
Toch vind ik het rot dat hy niks met my wilt... en my niet leuk vind, ook al wil ik dat zelf ook niet.
Is dat een beetje normaal?
Het liefste zou ik willen dat hy smooorverliefd op my was.. maarja.
Ik weet het dus ook niet haha

Ik vind dus wel dat je seks kunt hebben, maar toch komen er altijd gevoelens by kyken!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit aan one night stands gedaan, kan ik nu achteraf zeggen, blijkbaar heb ik de personen met wie ik seks zonder relatie heb gehad zo goed uitgekozen dat het altijd weer voor herhaling vatbaar was. Het lijkt me ook niet fijn om elke keer weer opnieuw een nieuw persoon te moeten aftasten, iedereen heeft toch zo zijn voorkeuren, en ik vind juist die ontdekkingstocht tijdens seks zo leuk, steeds weer iets nieuws ontdekken of doen.

Seks zonder vaste relatie is voor mij dus een ja, maar niet met een random iemand uit de kroeg waar ik totaal geen klik mee heb en die ik daarna nooit meer zie.
Dit ja. Maar ik ben niet tegen een one night stand.
Maar bij mij komt er dan altijd toch wel gevoel bij kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 07:21
Verwijderd
Nee, seksdates zijn wel erg wanhopig.

Voor de lol, ach ja. Het kan. Maar het kan ook zijn dat 2 personen tot elkaar aangetrokken zijn (seksueel) maar geen relatie willen met elkaar.

Zolang je er volwassen mee omgaat moet het geen probleem zijn.

En het is allemaal tijdelijk. Maargoed dat zijn relaties ook.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 11:41
jeroen16
jeroen16 is offline
ik heb bijna ieder weekend wel een jongen met wie ik sex voor de lol heb. Het hoeft toch niet altijd serieus te zijn, je kan het ook gewoonn lekker vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 20:36
Verwijderd
Leuk voor je vriendje
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 10:03
moyra
moyra is offline
hm ik denk niet dat ik snel gewoon sex voor sex met iemand zou hebben
er moet meer achter zitten dan woehoe leuk: eens neuken en gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 12:35
Dvine
Dvine is offline
Ik denk dat een pure ONS niets voor mij is, meerdere keren seks met iemand tot wie je je aangetrokken voelt en een klik mee hebt is veel beter. Ik ga niet afspreken met iemand PUUR om seks te hebben, als het gezellig is en er komt seks bij, prima.
Oud 29-07-2010, 14:19
Rivka
Rivka is offline
Ik denk dat ik alleen seks zou kunnen hebben in een relatie. Ik ben religieus en pas seks hebben na het huwelijk hoeft voor mij echt niet maar het zou tegen mijn waarden in gaan om een ONS of een fuckbuddy te hebben.
Oud 31-07-2010, 04:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat een pure ONS niets voor mij is, meerdere keren seks met iemand tot wie je je aangetrokken voelt en een klik mee hebt is veel beter. Ik ga niet afspreken met iemand PUUR om seks te hebben, als het gezellig is en er komt seks bij, prima.
Een ONS, al heb ik de keren dat het eenmalig was niet iemand mee naar huis genomen uit de kroeg ofzo. , is niet zo boeiend idd.

Seks voor de lol met vrouwen maar dan vaker met elkaar is wél leuk. Omdat je elkaars lichaam en plekjes etc leert kennen. Zonder verdere verplichtingen.

En...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 04:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik alleen seks zou kunnen hebben in een relatie. Ik ben religieus en pas seks hebben na het huwelijk hoeft voor mij echt niet maar het zou tegen mijn waarden in gaan om een ONS of een fuckbuddy te hebben.
Wat ik dan toch gek vind... Stel je hebt een relatie... 3 maanden lang in totaal. Je hebt in die relatie seks gehad. Is dat dan zoveel verschil met een 'fuckbuddy'? Van echte liefde is er in zo'n korte tijd geen sprake.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 12:49
m113
m113 is offline
altijd
Met citaat reageren
Oud 31-07-2010, 16:07
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Wat ik dan toch gek vind... Stel je hebt een relatie... 3 maanden lang in totaal. Je hebt in die relatie seks gehad. Is dat dan zoveel verschil met een 'fuckbuddy'? Van echte liefde is er in zo'n korte tijd geen sprake.
Maar in zo'n geval wil je wel met zo iemand doorgroeien. Kortom, de belofte van echte liefde is er wel. Met een fuckbuddy is dat niet zo.
Oud 31-07-2010, 19:57
marina16
marina16 is offline
Nee ik zou t nooit doen.
voor me vriend wel maar niet met een onbekende of gewoon een vriend uit de vrienden kring maar alleen met mijliefde.
ik wil er wel van genieten
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 04:57
Verwijderd
Citaat:
Maar in zo'n geval wil je wel met zo iemand doorgroeien. Kortom, de belofte van echte liefde is er wel. Met een fuckbuddy is dat niet zo.
Hm. Daar heb je wel gelijk in. Maartoch.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 10:56
sicilion
sicilion is offline
Ik heb wel een aantal ONS'en gehad, maar slechts een vond ik echt succesvol en dat was met iemand die ik via via kende. Ik ben meer voor langdurig gescharrel als er geen relatie inzit, maar dan heb je wel het risico van gevoellens die in de weg kunnen gaan staan.
Oud 06-08-2010, 05:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een aantal ONS'en gehad, maar slechts een vond ik echt succesvol en dat was met iemand die ik via via kende. Ik ben meer voor langdurig gescharrel als er geen relatie inzit, maar dan heb je wel het risico van gevoellens die in de weg kunnen gaan staan.
Klopt, maar daar moet je beide volwassen genoeg voor zijn.

Genoeg mensen die van relatie naar relatie gaan. Ik zelf bv niet. En sja om dan lange tijd droog te staan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten