Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2010, 12:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde best wel naar.
Ik zat in een vliegtuig en we vlogen best laag over een stad en opeens kreeg ik een naar voorgevoel dat er grote rubberen banden aan het vliegtuig hingen en dat we ergens aan zouden blijven haken en we waren in groot gevaar. Twee jongens en een meisje kreeg ik overtuigd van het gevaar, maar we konden iet weg. Toen bleken de jongens parachutes te hebben. We liepen mee naar de deur, en ik greep me vast aan de rug van een jongen (gelukkig zat de parachute op zijn buik) en hij en de andere jongen sprongen. Het meisje bleef doodsbang achter in het vliegtuig. Ik hoorde de jongens tegen elkaar zeggen dat ze ons maar mooi hadden afgeschud en toen zei ik tegen de jongen aan wiens rug ik hing dat ik er nog was en toen ging ik aan zijn oor likken.

Toen landden we in een eng steegje (onder een brug - wtf-). Daar lag een meisje in haar ondergoed, helemaal blauw en onderkoeld. Het was winter, dus dat was wel logisch. Maar toen zag ik dat ze een sneeuwpop was. Maar toen zag ik twee andere meisjes naakt de tunnel inrennen met jongens achter hun aan en die veranderden ook in sneeuwen beelden die uit elkaar vielen. Best wel eng. Dus ik rende weg en toen kwam ik in een heel griezelig middeleeuwse schuur met vreemde apparaten en daar zat een vrouw en die was heel lief tegen me en die vertelde dat zij ooit een wens had mogen doen en ze had gewenst dat ze een perfect kindje zou krijgen en dat die altijd vriendjes had. Maar haar kindje was dood geboren. En als wraak gebruikte ze nu de levensenergie van jonge vrouwen om haar perfecte kinderen te maken, haar zoon verleidde die meisjes en doodde ze, en ze liet ze aan me zien, het was een hele zaal vol en ze had echt dertig meisjes nodig voor een kind, maar alle kinderen waren dood en ze zagen er allemaal uit alsof ze doodgevroren waren, met blauwe lippen en sommigen hadden zwarte lichaamsdelen of heel akelige vrieswonden en het was echt supernaargeestig. En toen besefte ik dat ik ook een jonge vrouw was. Maar ze was juist heel blij dat ik er was en heel lief voor me en toen had ze opeens twee levende baby's maar volgensmij zorgde ze er niet goed voor. En die beelden van die dode kinderen waren vet eng
Advertentie
Oud 25-04-2010, 12:29
flyaway
flyaway is offline
Ik heb voor de zoveelste keer gedroomd over een ranzige wc. Elke keer ergens anders, en het heeft altijd dezelfde geur en ik weet niet waar ik die geur van ken, ik kan niet oproepen wanneer ik toen ik niet slapende was die geur ooit geroken heb.

Deze keer ging ik een klein hokje in, het slot deed het niet. Zodra ik ging zitten veranderde het midden in een doorgeroeste stang en stond ik tot mijn enkels in plas van andere mensen en het meurde er enorm en er zaten allemaal bruine restspetters op de bril.
Bah.

Oja ik droomde ook dat ik yoghurt met muesli at.
Oud 27-04-2010, 13:47
Verwijderd
Jak, flyaway

Ik droomde dat ik op een zolder zat met mijn beste vriend. Onder ons was vuur en ik huilde omdat we dood zouden gaan. Maar hij liep naar het dakraam, pakte zijn vleugels en vloog weg. Ik bleef achter en was niet meer bang, terwijl het warmer werd en warmer...
Toen was ik heel klein. Ik klom in een boom en iemand riep dat ik eruit zou vallen. Ik sprong van heel hoog naar beneden, kreeg vleugels en vloog weg.

Heel vreemd. Zo droom ik normaal niet.
Oud 27-04-2010, 19:12
AzN
AzN is offline
Ik heb vannacht de meest bizarre droom ooit gehad!

Ik zag 'n langharige mannelijke lilliputter die in 'n soort grote witte stoffen (?) zak zat. Die zak werd volledig gevuld met water en daarna werd er 'n knoop in gelegd. Die lilliputter kon zichzelf er niet uit bevrijden en uiteindelijk verdronk hij dus .

Ik heb er de hele dag aan gedacht, maar ik kan 't nog steeds niet verklaren . 't Enige wat ik kan bedenken, is dat ik 't gistermiddag even over 'n moederkoek heb gehad met m'n moeder en m'n broertje...
Oud 07-05-2010, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had een zwart jurkje aan met zo'n beige regenjas (zo'n potloodventerding) en ik was in een huis met een man en een meisje. En dat meisje was niet helemaal goed, geloof ik, want die was ervan overtuigd dat ze een oude, zieke man was en ze glimlachte echt eng, met zo'n krankzinnige blik in haar ogen. We kregen de hele tijd tekens dat we naar een andere kamer in het huis moesten en toen keek ik uit het raam en zag een oude man in een rolstoel die werd voortgeduwd door een andere redelijk oude man. Ineens was de man die de rolstoel duwde binnen en praatte hij met het meisje, want hij wist dat zij een oude zieke man was. Ik vond hem onaangenaam en vroeg hem te vertrekken. Dat deed hij, maar hij kneep nog wel in mijn kont en toen riep ik: Ga weg, ik vind dat niet prettig!
Hij grinnikte gemeen en liep toen de deur uit. De man die al in het huis was en nog een vrouw kwamen bij me aan de keukentafel zitten en ik deed de glazen deur naar de middenplaats dicht, omdat ik het koud had, waarna ze beiden opmerkten dat het echt niet koud was, maar ik ik had het wel koud en ik vond die vent eng
Oud 09-05-2010, 19:27
Verwijderd
ik was harry potter en zat de hele tijd dreuzels te intimideren met mijn mooie sommeerspreuk
Oud 09-05-2010, 22:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We waren met een grote groep op een soort schoolproject ofzo. Het ging over reïncarnatie denk ik. Een meisje moest een steegje in en daar het leven van een meisje beleven. Dat meisje kon heel slecht zien, want het zicht was heel wazig en het meisje dat we erheen gestuurd hadden, kwam helemaal verward terug. Toen kregen we allemaal een MMS ( ) en ging de rest, op het meisje en de leider, naar het steegje om het ook te beleven. We kregen een camera mee en toen we daarin keken, zagen we de leider met het meisje praten, als een soort kijkdoos. Heel vreemd.
En toen gingen we aan een picknicktafel in de steeg zitten en toen merkte *Miekje* op dat dat meisje toch altijd al een hele slechte muzieksmaak had en iedereen was het daarmee eens.

Wtf droom ik over *Miekje* en wat heeft de muzieksmaak van dat meisje ermee te maken

Laatst gewijzigd op 10-05-2010 om 19:00. Reden: Ze heet helemaal geen Miekjuh :nono:
Oud 09-05-2010, 22:29
Verwijderd
Ik droomde iets met dikke maden.
Oud 10-05-2010, 09:34
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een brug stond als je Den Bosch uit gaat, en ik zong heel hard Imagine. En toen begon ik te huilen en mijn wiskundeleraar zei dat ik niet zo moest huilen want dan kon ik geen wiskunde maken.
En toen werd ik wakker.
Oud 10-05-2010, 09:53
Verwijderd
ah crap verkeerde topic

gedroomd, kan me niks herinneren..
Oud 14-05-2010, 13:50
Verwijderd
Dat ik ging zwemmen maar vergeten was mijn oksels te scheren.
Oud 14-05-2010, 23:58
Sherlock
Sherlock is offline
Het was Carnaval en ik zat in een Kroeg waar ik vaak met Carnaval heenga. Daar zag ik dat ze opeens Guinness schonken dus ik helemaal blij maar het viel me op dat niemand anders Guinness dronk omdat het duur was ofzo. Dus ik dronk wat van mijn Guinness en toen wouden opeens alle meisjes met me zoenen() Heeull toevallig was er iemand die bij Guinness werkte ook in die kroeg en wou me 20,000 euro betalen om een reclame voor Guinness te maken.

Toen werd ik wakker.
Oud 16-05-2010, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn verslag aan een vriendin, zal het iets overzichtelijker opschrijven

Ik was daar gaan werken en ik was hun decor aan het schilderen, je weet, het ruimteschip en toen kwam T. Die ging me versieren, maar ik was er echt niet van gediend, ik deed echt vet bitchy tegen hem. Hij bleef maar doorgaan en toen pakte hij me bij mij kont en toen bitchslapte ik hem!
Toen kwam B. kijken hoe het met het decor ging, stelde zich aan me voor enzo, maar ik keek nogal boos naar T. die met zo'n irritante grijns er maar bij was gaan zitten. Nouja, toen ging B. wat te drinken halen, T. bleef zitten vervelen en ik ging verder met verven. Dus ik stond in die bol te verven, heel chill en toen zei ie dat ik het niet goed deed. Bemoei je er niet mee! Maar goed. Volgens mij zei ik dat ook. Maar toen kwam ie achter me staan en toen pakte hij mijn hand en ging hij het voordoen, in mijn nek ademend. En toen was er een moment. Maar ja, toen kwam B. binnen en duwde ik hem weg, natuurlijk, bitchy als ik ben (ik snap echt niet dat ik zo debiel deed, want het was echt geil). En toen zei B. dat T. me met rust moest laten en kwam hij met de smoes dat ik het niet goed deed enzo, hele discussie tussen hun.
En toen stond ik in de lift met hem en toen was er weer zo'n moment, hij ging gewoon achter me staan en zachtjes praten en in mijn nek ademen enzo. Toen zoende hij me en drukte op stop, van de lift. En toen stond B. beneden van: ooooooh ik snap het.
Ik zoende wel terug, maar toen ging hij weer aan me zitten en toen drukte in dat de lift verderging en was ik weer een bitch.
<MSNGesprek>
Ik vergeet nog wat, maar dat was niet heel boeiend.
Hij was in mijn hotelkamer, en toen kwam B., maar die hoefde niet te weten dat T. bij mij was, dus ik flikkerde hem onder het bed en toen kwam B. binnen en allemaal vragen stellen of ik wist waar T. was. En ik maar ontkennen, terwijl er twee glazen met cola stonden. en ik zei 'Ja, ik pak voor elk drankje een nieuw glas.'
'Ja maar T.'s pet ligt daar.'
'Nee ik heb er ook zo een.'
Nou, toen ging ie maar weer weg en toen zei T. iets over speciaal ofzo en toen ze ik dat omdat ie nou een colaatje met me had gedronken, dat hij nog niet speciaal was en dat hij die pet niet terugkreeg, anders had ik geen excuus meer. Toen ging ie daar nog over mekkeren, en toen merkte ik op dat hij er genoeg had en niet zo moest huilen en toen ging ie weg.

en toen kwam mijn moeder me wakker maken
Oud 16-05-2010, 16:08
Verwijderd
Ik droomde dat ze speciaal voor het WK van de Sar weer van stal hadden gehaald. Ik wist niet dat het zo diep zat bij mij!
Oud 16-05-2010, 19:02
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb gedroomd dat ik eindelijk weer een beetje vrienden werd met mijn ex-vriendje. En dat was heel leuk allemaal.
Maar, toen ging de ex van mijn ex vriendje hem allemaal leugens over me vertellen! Echt hele nare dingen. En hij geloofde het allemaal. Dus toen ging hij me uitschelden, en zelf ook over me roddelen. En ik vond het stom dat hij niet door had dat zij zich alleen maar voor zich zelf wou winnen.. En toen was ik zó boos, verdrietig en verwart, dat ik naar buiten ben gerent en voor een auto ben gesprongen

Ik weet niet waar ik dit soort dingen vandaan haal.. Maar dit is een van de naarste dromen die ik ooit heb gehad..
Oud 18-05-2010, 02:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik eindelijk weer een beetje vrienden werd met mijn ex-vriendje. En dat was heel leuk allemaal.
Maar, toen ging de ex van mijn ex vriendje hem allemaal leugens over me vertellen! Echt hele nare dingen. En hij geloofde het allemaal. Dus toen ging hij me uitschelden, en zelf ook over me roddelen. En ik vond het stom dat hij niet door had dat zij zich alleen maar voor zich zelf wou winnen.. En toen was ik zó boos, verdrietig en verwart, dat ik naar buiten ben gerent en voor een auto ben gesprongen

Ik weet niet waar ik dit soort dingen vandaan haal.. Maar dit is een van de naarste dromen die ik ooit heb gehad..
Wacht maar tot je droomt dat je dood gaat. Of dat je hond/kat.whatever overreden wordt en zijn kop over straat rolt.

God, daar heb ik echt nog uren van wakker gelegen
Oud 18-05-2010, 06:43
snoopy
snoopy is offline
Dat de beste vriend van mijn vriend ineens heel evil was en ons huis ging binnendringen met allemaal vrienden van hem.
Oud 18-05-2010, 21:39
Philosophy
Philosophy is offline
Iets met vreemdgaan enzo.
Oud 18-05-2010, 21:45
Verwijderd
Ik droomde dat ik naar een Manowarconcert was. Dat was allemaal behoorlijk leuk. Na afloop belandde ik geheel per toeval in de VIP-lounge, met de bandleden. Daar raakten we aan de praat, en ik kreeg een soort privé-toegift die bestond uit twee nummers. Dat was erg gaaf, hoewel de nummers barstensvol seksuele innuendo zaten. Toen ging Eric Adams (dat is de leadzanger) naast me zitten en probeerde mij versieren. Hij was van dichtbij best dik en eigenlijk ook best oud en behoorlijk kalende en hij gedroeg zich als een onzeker oud mannetje. Dus ik had zoiets van 'hm, in theorie zou ik 'm wel willen doen, want het is Eric Adams, maar aan de andere kant is hij wel nogal onaantrekkelijk zo, dus HMMM'. Terwijl ik dit zo zat te overpeinzen begon hij op te scheppen over dat hij een eigen YouTube-profiel had. Dat was vrij hilarisch, want hij dacht echt dat het iets heel bijzonders was. Toen kon ik 'm al helemaal niet meer serieus nemen en ging ik maar naar huis.
Oud 19-05-2010, 10:13
Verwijderd
Dat ik had gezoend met iemand anders en dat elmer het uitmaakte, en ik voelde me toen zo leeg en kut.
Oud 19-05-2010, 13:59
Verwijderd
Ik was op vakantie met Theodoor in Miami en daar waren we in een boekenwinkel (zelfs op vakantie doe ik saaie dingen... zelfs als ik in mijn dromen op vakantie ben doe ik saaie dingen). Ik deed een opschrijfboekje in een plastic tasje en liep naar de top10 bestsellers. Vier daarvan hadden muzieknootjes op de voorkant. Ik zei dat tegen een verkoopster die er naast stond. Ze zei "no they DON'T" en keek erbij. Ik keek nog eens en er stonden toch echt muzieknootjes op, maar ik had geen zin om met haar in discussie te gaan, dus ik liep naar buiten.
Ik liep over een brede laan met gladde gazons aan weerszijden, tientallen fonteinen en nog meer eekhoorntjes. Na een aantal meter bedacht ik dat ik het opschrijfboekje niet had afgerekend, dus ik ging weer terug. Ik ging niet naar de kassa maar wilde eerst nog even naar die top10 om te kijken of daar niet toch wat leuks bij zat.
Op de plaats van die top10 echter, lagen nu Nederlandse boeken, en het waren allemaal streekromans en dieetboeken en chicklits. Er stond een jongen naast te grijnzen en ik vroeg hem waar de boeken waren die er eerst lagen. Hij zei dat hij speciaal voor mij die boeken had weggelegd en Nederlandse boeken had neergelegd. Ik legde uit dat ik liever die Engelstalige boeken wilde omdat ik Nederlandse boeken ook wel thuis kon kopen. Hij vond me ondankbaar. Het lukte me niet om hem te overtuigen dat ik liever een interessant Engelstalig boek dan een duf Nederlandstalig boek las.
Dus zette ik het opschrijfboekje weer terug in de kast en ging ik weer weg. Het was erg warm buiten.
Oud 19-05-2010, 14:44
snoopy
snoopy is offline
@ Sarah: wahahaha!

OT: Ik deed een zwangerschapstest en daar kwam drie (!) streepjes op. M'n man keek ernaar en zei: 'oh, dan krijgen we zeker een drieling!'. Dus ik zei: 'nou, altijd nog een tweeling dan, want dat ene streepje komt er altijd'.
En toen gingen we bekvechten over 2 en 3 streepjes En op een gegeven moment zei ik dat je met een twee/drieling ook gewoon twee streepjes krijgt, dat die hoogstens iets sneller komen en toen zei hij: 'oooooh, zeg dat dan! Ik dacht dat het aantal streepjes ook het aantal baby's betekende'. En toen dacht ik: 'wat ben jij een sufferd'
Oud 06-06-2010, 20:54
Verwijderd
Iets over een Hitleresque regime, verraad, een concentratiekamp waar ik in moest, lobotomie, afgehakte hoofden en een ontsnappingspoging waarbij ik moest vechten met vrouw van de partijleider. Het was best naar allemaal, want het was een chronologisch en geloofwaardig geheel. Toen ik wakker werd was ik behoorlijk blij dat ik in vreedzaam Nederland woon.

Oh, en ik kwam N00dles ook nog tegen, ergens in het begin. Ik zei 'hey, noedel ' tegen hem en ging toen verder met waar ik mee bezig was. Dat was raar.
Oud 07-06-2010, 14:43
Macrador
Macrador is offline
Als ik jullie vertel wat ik droom verklaren jullie me gek. Vertellen of niet?
Oud 07-06-2010, 14:44
Verwijderd
Nee.
Oud 07-06-2010, 16:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja.
Oud 07-06-2010, 17:54
Macrador
Macrador is offline
Nummer 1:
Ik droomde dat ik in Azië was, we waren er met ongeveer 7 mensen en we mochten ons eigen vervoer kiezen. 5 mensen kozen zo een pick-up, 1 een fiets en ik koos uit heel veel rollen kaftpapier een rol kaftpapier van Donald Duck. Het was dus de bedoeling om naar een Dreamland te rijden (een speelgoedwinkel) en ik reed er dus naartoe op mijn rol. Toen we daar aankwamen moesten we verder gaan naar een astronautenmuseum door op een soort van opblaaskussens te springen. Daar aangekomen kon je de gravitatie van bepaalde planeten te weten te komen door met een klein hamertje op astronautenpopjes hun hoofd te slaan.

Nummer 2:
De volgende dag moest ik in een DVD veranderen. Hoe deed ik dat ik begon door allemaal buizen te kruipen van groot naar klein en toen was ik een DVD.

Mijn familie en vrienden vonden het toch raar Ik denk ook dat er echt geen enige betekenis inzit het is alleen wel raar...
Oud 07-06-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Iets over een Hitleresque regime, verraad, een concentratiekamp waar ik in moest, lobotomie, afgehakte hoofden en een ontsnappingspoging waarbij ik moest vechten met vrouw van de partijleider. Het was best naar allemaal, want het was een chronologisch en geloofwaardig geheel. Toen ik wakker werd was ik behoorlijk blij dat ik in vreedzaam Nederland woon.

Oh, en ik kwam N00dles ook nog tegen, ergens in het begin. Ik zei 'hey, noedel ' tegen hem en ging toen verder met waar ik mee bezig was. Dat was raar.
Ha, was ik een nazi-kopstuk?
Oud 07-06-2010, 22:32
Verwijderd
Nee, het was ergens bij een zwembad en je was gewoon aan het zwemmen. Compleet ongerelateerd aan de woedende oorlog.

Ontopic; ik droomde vannacht de hele nacht over Will & Grace. Ik had ook door dat het een droom was, dus ik dacht alleen maar 'pffff wat is dit voor saaie droom, ik verveel me kapot'. Maar het mocht niet baten.
Oud 07-06-2010, 23:10
Verwijderd
Iets met mandarijntjes in leuk gekleurde servetjes gewikkeld met strikje, die ik op mijn bank gooide, maar dat was wel in een vreemd huis.
Oud 08-06-2010, 13:20
Thinus
Thinus is offline
Dat ik in het nederlands elftal zat. Volgens mij was ik robbens vervanger.
Oud 09-06-2010, 07:13
Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat de PvdA 35 zetels had na de verkiezingen en GL 25.
Oud 09-06-2010, 07:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
nachtmerrie!
Oud 09-06-2010, 09:15
Verwijderd
Citaat:
<3

Ik droomde dat ik de katten in een kringetje zag kijken naar iets. Ik ging kijken wat, en het was een pissebed, zo groot als een kakkerlak, die op zijn rug lag te spartelen. Toen zette ik er een potje overheen en ving hem. Hij had ineens heel lange sterke achterpoten. Het zag eruit of hij daarmee heel hoog kon springen, dus ik vroeg aan de man of pissebedden konden springen. Hij zei ja, en inderdaad sprong de pissebed bijna uit het potje in mijn gezicht, dus hield ik snel een kaart over het potje. Toen bracht ik hem naar de dierenarts, waar hij een pijnstillend middel kreeg toegediend
Oud 09-06-2010, 09:39
Dvine
Dvine is offline
Droom 1:
Ik droomde over een huis van iemand die ik totaal niet ken en dat hij de buitenkant mooier wilde maken, hij had al bepaalde spinnewebmotieven in de stenen staan maar hij vond dat niet leuk meer. Hij had om het spectaculairder te maken een ENORME vogelspin ingehuurd om mooie spinnewebben te maken over zijn stenen heen, met heel erg stevig webspul.

Ik werd echter heel snel wakker omdat ik doodsbang ben voor spinnen...

Droom 2:
Ik woonde met mijn vriend in zijn ouderlijk huis en zijn zus was onze buurvrouw. Wij waren aan het ontbijten en buiten stonden zijn moeder (die overleden is) en zijn zus op ons te wachten in zwarte kleren. En toen ging ik naar boven om me om te kleden en toen lag mijn moeder in ons bed en bleek dat zij bij ons inwoonde

Ik droom echt elke nacht over mijn moeder... zucht..

Oh en een droom die ik vannacht niet heb gehad maar wel 5 nachten achter elkaar hiervoor:
Ik ben iets randoms aan het doen en voel dat mijn gebit loszit, ik heb ineens weer een beugel. Ik druk dan met mijn tong tegen een van mijn kiezen aan en die breek ik er gewoon uit als een melktand. Dit herhaal ik met een kies daarnaast. En dan zet ik mijn tanden rustig op elkaar en dan brokkelt een andere kies helemaal af en moet ik de restjes uitspugen

Het erge is, ik ben ervan overtuigd dat het echt is terwijl ik normaal gezien een supergoed gebit heb.
Oud 10-06-2010, 07:21
Verwijderd
Ik had gedroomd dat ik een tuniek had met het motief van de onderbroek die ik nu wel, maar vannacht niet aanheb. Hij was best leuk
Oud 10-06-2010, 13:13
Verwijderd
Ik droomde dat ik op een meet bij Soija thuis was, en hij was heel spraakzaam. Ik vond hem wel een relaxte gozer. Sterker nog, ik zei tegen hem dat hij me deed denken aan Repelsteel. Er was nog een forumer bij, maar ik weet niet meer wie.
Oud 10-06-2010, 13:20
Verwijderd
Ik was in een huis, er was iemand die naar Martin vroeg van de familie H. Ik zei dat ik wel een telefoonnummer had. Ik schreef per ongeluk mijn oude huistelnr van vroeger op, maar kon het nog op tijd verbeteren. Toen tekende ik een bandje en de leadzanger was mark. was best goed gelukt.
Toen was de persoon plotseling mark zelf geworden en hij ging weg, zijn auto stond nog op de snelweg stil zei hij.
Oud 10-06-2010, 13:25
Verwijderd
:')
Deze verhaaltjes zijn zo leuk om te lezen omdat het zo onnozel wordt opgeschreven
Oud 17-06-2010, 08:22
Verwijderd
Ik droomde dat er een man aandachtig naar m'n wenkbrauwen aan het kijken was. Dat vond ik raar, dus ik ging weg. Toen kwam ik een bekende tegen, die zei een verrassing voor me te hebben. We gingen naar de plaats waar ik die verrassing zou krijgen, een soort garage maar dan van een heel lompe vierkantige vorm. Binnen stond het voorste deel van een vrachtwagen, zeg maar, zoiets. Kennelijk had ik net m'n rijbewijs gehaald en diegene wilde me graag een auto cadeau doen. Dat het dan het voorste deel van een vrachtwagen moest zijn vond ik vreemd, maar ik ging wel achter het stuur zitten. Of moar like op het stuur, want het stuur was de stoel. De man legde uit dat je in een vrachtwagen niet zoveel hoefde te sturen, dus als je bovenop het stuur zat dan was dat handig, omdat je hem op de manier zonder moeite stil kon houden. Het zat best lekker, en uiteindelijk was ik best blij met m'n cadeau.
Oud 17-06-2010, 08:25
Verwijderd
Ik was in een lift, moest van heel hoog naar beneden. Hij stopte op elke verdieping. Plots zag ik toen hij stopte en de deuren gingen open een neger op de grond met een geweer, en van achter een muur kwam een andere neger. Ze gilden dat het een overval was. Ik werd halfwakker en de hele tijd bleef in mijn onderbewustzijn zweven dat ik rascistisch droom.
Oud 19-06-2010, 17:23
pieceofshit
pieceofshit is offline
[en leraar van mij is superhot, en ik val wel een beetje op hem , hij is nog piepjong , dusss]
en ik droomde dus, dat ik bij hem in zn huis stond, en dat hij me zoende, endat hij zei ; wees gerust het maakt niks uit, dat ik zo oud was als jou had ik ook een dildo !

XD hoezovaag ?
Oud 19-06-2010, 17:26
Philosophy
Philosophy is offline
De schoolfotograaf (?) kwam onverwachts op bezoek en ik stond met allemaal basisschoolvriendinnen in de keuken waar ik nu woon. Iedereen zag er vet mooi uit en ik was vet belabberd. Toen ik nog wat van m'n haar probeerde te maken smeerde ik er mayonaise in ipv haarmousse waardoor ik het helemaal niet meer zag zitten. Daarna werd ik wakker.
Oud 19-06-2010, 17:27
pieceofshit
pieceofshit is offline
Citaat:
De schoolfotograaf (?) kwam onverwachts op bezoek en ik stond met allemaal basisschoolvriendinnen in de keuken waar ik nu woon. Iedereen zag er vet mooi uit en ik was vet belabberd. Toen ik nog wat van m'n haar probeerde te maken smeerde ik er mayonaise in ipv haarmousse waardoor ik het helemaal niet meer zag zitten. Daarna werd ik wakker.
hahah geweldig.
Oud 19-06-2010, 18:30
Verwijderd
Ik was op een bruiloft van mensen die ik niet kende. Naast het bruidspaar stond een kast en onderin die kast zaten Sam, Daan en nog vier konijnen. De vier extra konijnen ontsnapten steeds, dus ik ving ze en bracht ze terug naar de kast. Ze leken allevier sprekend op Sam, maar dan dikker. Dit deed ik net op het moment dat de trouwambtenaar zei dat de getuigen naar voren moesten komen, dus werd besloten dat ik getuige moest worden want ik was naar voren gelopen. Maar ik kon niet tekenen, want ik had dus vier konijnen vast.
Oud 23-06-2010, 07:59
Verwijderd
Dat loekie gewoon in mijn slaapkamerkast bleek te liggen, en ik was zo blij dat ik hem gevonden had. Deceptie toen ik wakker werd
Oud 23-06-2010, 15:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat loekie gewoon in mijn slaapkamerkast bleek te liggen, en ik was zo blij dat ik hem gevonden had. Deceptie toen ik wakker werd
Oud 24-06-2010, 13:27
Verwijderd
Ik droomde dat ik op één of ander feestje was, en blijkbaar had ik dat feestje georganiseerd. Er waren forumers en kennissen van mij. Ik liep naar zolder om iets te pakken. Daar zat Fizzle op een matras te kletsen met een oud-klasgenote. Ik pakte een pakje Tuc's uit een kast. De oud-klasgenote riep: "Oh lekker, Tuc's!" en met tegenzin stond ik het pakje af. Ze pakte er een paar uit de rol. Fizzle pakte er tot mijn irritatie gelijk een stuk of twintig. Ze at ze op en zei daarna met volle mond: "Weet je, eigenlijk vind ik Tuc's helemaal niet zo lekker."

-_-
Oud 24-06-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat ik op één of ander feestje was, en blijkbaar had ik dat feestje georganiseerd. Er waren forumers en kennissen van mij. Ik liep naar zolder om iets te pakken. Daar zat Fizzle op een matras te kletsen met een oud-klasgenote. Ik pakte een pakje Tuc's uit een kast. De oud-klasgenote riep: "Oh lekker, Tuc's!" en met tegenzin stond ik het pakje af. Ze pakte er een paar uit de rol. Fizzle pakte er tot mijn irritatie gelijk een stuk of twintig. Ze at ze op en zei daarna met volle mond: "Weet je, eigenlijk vind ik Tuc's helemaal niet zo lekker."

-_-
Oud 24-06-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:

-_-

Haha ik zie het al voor me

OT:
Ik droomde dat wij op vakantie gingen en er niks aan was, en toen waren we in een hotel en hadden andere mensen onze kamers ingepikt. Moesten wij weg, en stroomde het hele hotel onder water, en ging mijn telefoon stuk.

Een echt compleet onsamenhangend verhaal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten