Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik naar een Manowarconcert was. Dat was allemaal behoorlijk leuk. Na afloop belandde ik geheel per toeval in de VIP-lounge, met de bandleden. Daar raakten we aan de praat, en ik kreeg een soort privé-toegift die bestond uit twee nummers. Dat was erg gaaf, hoewel de nummers barstensvol seksuele innuendo zaten. Toen ging Eric Adams (dat is de leadzanger) naast me zitten en probeerde mij versieren. Hij was van dichtbij best dik en eigenlijk ook best oud en behoorlijk kalende en hij gedroeg zich als een onzeker oud mannetje. Dus ik had zoiets van 'hm, in theorie zou ik 'm wel willen doen, want het is Eric Adams, maar aan de andere kant is hij wel nogal onaantrekkelijk zo, dus HMMM'. Terwijl ik dit zo zat te overpeinzen begon hij op te scheppen over dat hij een eigen YouTube-profiel had. Dat was vrij hilarisch, want hij dacht echt dat het iets heel bijzonders was.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was op vakantie met Theodoor in Miami en daar waren we in een boekenwinkel (zelfs op vakantie doe ik saaie dingen... zelfs als ik in mijn dromen op vakantie ben doe ik saaie dingen). Ik deed een opschrijfboekje in een plastic tasje en liep naar de top10 bestsellers. Vier daarvan hadden muzieknootjes op de voorkant. Ik zei dat tegen een verkoopster die er naast stond. Ze zei "no they DON'T" en keek
![]() Ik liep over een brede laan met gladde gazons aan weerszijden, tientallen fonteinen en nog meer eekhoorntjes. Na een aantal meter bedacht ik dat ik het opschrijfboekje niet had afgerekend, dus ik ging weer terug. Ik ging niet naar de kassa maar wilde eerst nog even naar die top10 om te kijken of daar niet toch wat leuks bij zat. Op de plaats van die top10 echter, lagen nu Nederlandse boeken, en het waren allemaal streekromans en dieetboeken en chicklits. Er stond een jongen naast te grijnzen en ik vroeg hem waar de boeken waren die er eerst lagen. Hij zei dat hij speciaal voor mij die boeken had weggelegd en Nederlandse boeken had neergelegd. Ik legde uit dat ik liever die Engelstalige boeken wilde omdat ik Nederlandse boeken ook wel thuis kon kopen. Hij vond me ondankbaar. Het lukte me niet om hem te overtuigen dat ik liever een interessant Engelstalig boek dan een duf Nederlandstalig boek las. Dus zette ik het opschrijfboekje weer terug in de kast en ging ik weer weg. Het was erg warm buiten. |
![]() |
|
@ Sarah: wahahaha!
OT: Ik deed een zwangerschapstest en daar kwam drie (!) streepjes op. M'n man keek ernaar en zei: 'oh, dan krijgen we zeker een drieling!'. Dus ik zei: 'nou, altijd nog een tweeling dan, want dat ene streepje komt er altijd'. En toen gingen we bekvechten over 2 en 3 streepjes ![]()
|
Verwijderd
|
Iets over een Hitleresque regime, verraad, een concentratiekamp waar ik in moest, lobotomie, afgehakte hoofden en een ontsnappingspoging waarbij ik moest vechten met vrouw van de partijleider. Het was best naar allemaal, want het was een chronologisch en geloofwaardig geheel. Toen ik wakker werd was ik behoorlijk blij dat ik in vreedzaam Nederland woon.
Oh, en ik kwam N00dles ook nog tegen, ergens in het begin. Ik zei 'hey, noedel ![]() |
![]() |
|
Nummer 1:
Ik droomde dat ik in Azië was, we waren er met ongeveer 7 mensen en we mochten ons eigen vervoer kiezen. 5 mensen kozen zo een pick-up, 1 een fiets en ik koos uit heel veel rollen kaftpapier een rol kaftpapier van Donald Duck. Het was dus de bedoeling om naar een Dreamland te rijden (een speelgoedwinkel) en ik reed er dus naartoe op mijn rol. Toen we daar aankwamen moesten we verder gaan naar een astronautenmuseum door op een soort van opblaaskussens te springen. Daar aangekomen kon je de gravitatie van bepaalde planeten te weten te komen door met een klein hamertje op astronautenpopjes hun hoofd te slaan. Nummer 2: De volgende dag moest ik in een DVD veranderen. Hoe deed ik dat ik begon door allemaal buizen te kruipen van groot naar klein en toen was ik een DVD. Mijn familie en vrienden vonden het toch raar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, het was ergens bij een zwembad en je was gewoon aan het zwemmen.
![]() Ontopic; ik droomde vannacht de hele nacht over Will & Grace. Ik had ook door dat het een droom was, dus ik dacht alleen maar 'pffff wat is dit voor saaie droom, ik verveel me kapot'. Maar het mocht niet baten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik droomde dat ik de katten in een kringetje zag kijken naar iets. Ik ging kijken wat, en het was een pissebed, zo groot als een kakkerlak, die op zijn rug lag te spartelen. Toen zette ik er een potje overheen en ving hem. Hij had ineens heel lange sterke achterpoten. Het zag eruit of hij daarmee heel hoog kon springen, dus ik vroeg aan de man of pissebedden konden springen. Hij zei ja, en inderdaad sprong de pissebed bijna uit het potje in mijn gezicht, dus hield ik snel een kaart over het potje. Toen bracht ik hem naar de dierenarts, waar hij een pijnstillend middel kreeg toegediend ![]() |
![]() |
|
Droom 1:
Ik droomde over een huis van iemand die ik totaal niet ken en dat hij de buitenkant mooier wilde maken, hij had al bepaalde spinnewebmotieven in de stenen staan maar hij vond dat niet leuk meer. Hij had om het spectaculairder te maken een ENORME vogelspin ingehuurd om mooie spinnewebben te maken over zijn stenen heen, met heel erg stevig webspul. Ik werd echter heel snel wakker omdat ik doodsbang ben voor spinnen... Droom 2: Ik woonde met mijn vriend in zijn ouderlijk huis en zijn zus was onze buurvrouw. Wij waren aan het ontbijten en buiten stonden zijn moeder (die overleden is) en zijn zus op ons te wachten in zwarte kleren. En toen ging ik naar boven om me om te kleden en toen lag mijn moeder in ons bed en bleek dat zij bij ons inwoonde ![]() Ik droom echt elke nacht over mijn moeder... zucht.. Oh en een droom die ik vannacht niet heb gehad maar wel 5 nachten achter elkaar hiervoor: Ik ben iets randoms aan het doen en voel dat mijn gebit loszit, ik heb ineens weer een beugel. Ik druk dan met mijn tong tegen een van mijn kiezen aan en die breek ik er gewoon uit als een melktand. Dit herhaal ik met een kies daarnaast. En dan zet ik mijn tanden rustig op elkaar en dan brokkelt een andere kies helemaal af en moet ik de restjes uitspugen ![]() Het erge is, ik ben ervan overtuigd dat het echt is terwijl ik normaal gezien een supergoed gebit heb.
|
Verwijderd
|
Ik was in een huis, er was iemand die naar Martin vroeg van de familie H. Ik zei dat ik wel een telefoonnummer had. Ik schreef per ongeluk mijn oude huistelnr van vroeger op, maar kon het nog op tijd verbeteren. Toen tekende ik een bandje en de leadzanger was mark. was best goed gelukt.
Toen was de persoon plotseling mark zelf geworden en hij ging weg, zijn auto stond nog op de snelweg stil zei hij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat er een man aandachtig naar m'n wenkbrauwen aan het kijken was. Dat vond ik raar, dus ik ging weg. Toen kwam ik een bekende tegen, die zei een verrassing voor me te hebben. We gingen naar de plaats waar ik die verrassing zou krijgen, een soort garage maar dan van een heel lompe vierkantige vorm. Binnen stond het voorste deel van een vrachtwagen, zeg maar, zoiets. Kennelijk had ik net m'n rijbewijs gehaald en diegene wilde me graag een auto cadeau doen. Dat het dan het voorste deel van een vrachtwagen moest zijn vond ik vreemd, maar ik ging wel achter het stuur zitten. Of moar like op het stuur, want het stuur was de stoel. De man legde uit dat je in een vrachtwagen niet zoveel hoefde te sturen, dus als je bovenop het stuur zat dan was dat handig, omdat je hem op de manier zonder moeite stil kon houden. Het zat best lekker, en uiteindelijk was ik best blij met m'n cadeau.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in een lift, moest van heel hoog naar beneden. Hij stopte op elke verdieping. Plots zag ik toen hij stopte en de deuren gingen open een neger op de grond met een geweer, en van achter een muur kwam een andere neger. Ze gilden dat het een overval was. Ik werd halfwakker en de hele tijd bleef in mijn onderbewustzijn zweven dat ik rascistisch droom.
|
![]() |
|
De schoolfotograaf (?) kwam onverwachts op bezoek en ik stond met allemaal basisschoolvriendinnen in de keuken waar ik nu woon. Iedereen zag er vet mooi uit en ik was vet belabberd. Toen ik nog wat van m'n haar probeerde te maken smeerde ik er mayonaise in ipv haarmousse waardoor ik het helemaal niet meer zag zitten. Daarna werd ik wakker.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was op een bruiloft van mensen die ik niet kende. Naast het bruidspaar stond een kast en onderin die kast zaten Sam, Daan en nog vier konijnen. De vier extra konijnen ontsnapten steeds, dus ik ving ze en bracht ze terug naar de kast. Ze leken allevier sprekend op Sam, maar dan dikker. Dit deed ik net op het moment dat de trouwambtenaar zei dat de getuigen naar voren moesten komen, dus werd besloten dat ik getuige moest worden want ik was naar voren gelopen. Maar ik kon niet tekenen, want ik had dus vier konijnen vast.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik op één of ander feestje was, en blijkbaar had ik dat feestje georganiseerd. Er waren forumers en kennissen van mij. Ik liep naar zolder om iets te pakken. Daar zat Fizzle op een matras te kletsen met een oud-klasgenote. Ik pakte een pakje Tuc's uit een kast. De oud-klasgenote riep: "Oh lekker, Tuc's!" en met tegenzin stond ik het pakje af. Ze pakte er een paar uit de rol. Fizzle pakte er tot mijn irritatie gelijk een stuk of twintig. Ze at ze op en zei daarna met volle mond: "Weet je, eigenlijk vind ik Tuc's helemaal niet zo lekker."
-_- |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Haha ik zie het al voor me ![]() OT: Ik droomde dat wij op vakantie gingen en er niks aan was, en toen waren we in een hotel en hadden andere mensen onze kamers ingepikt. Moesten wij weg, en stroomde het hele hotel onder water, en ging mijn telefoon stuk. Een echt compleet onsamenhangend verhaal. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |