Advertentie | |
|
![]() |
|
heul stiekem twee nietzoduidelijke foto's van mijn hossel omdat ze best gaaf is
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, als ik eerlijk zou zijn geweest had ik je kunnen kwetsen. En ja eerlijk zijn is natuurlijk beter maar natuurlijk kun je ook wel begrijpen....zus en zo Ow, nee ja.. ik snap je wel maar.. ja ![]() Wat bedoel je met ....?! ![]() Wat ik bedoel? Nou zoals ik het zeg, jij komt naar mij toe met een vraag, ik beantwoord deze gewoon en of jij het antwoord wel of niet prettig vind is daar aan toe. Sowieso ben ik gewoonweg eerlijk, of wou je even een opkikkertje? bladiebla... (gewoon erover praten) In dit geval kan het veel kanten op gaan maar als ze echt boos blijft, dan is het gewoon een koppig mens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kazet, zulke vragen stelt toch niemand?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe is het, naast het gedoe met die vriend, met je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk niet heel goed, maar ik heb ook wel een beetje ingezien dat je er ook voor kunt kiezen om niet alles te overanalyseren (rondom mijn ouders enzo, ik analyseer echt soms iedere blik, iedere opmerking, ieder stompzinnig detail en denk daar dan van alles bij) en gewoon te accepteren hoe het nu is en maar zien hoe het verder loopt. En genieten van de dingen die wél goed gaan. Dat lukt bij vlagen, maar bij andere vlagen ook nog niet helemaal ![]() ![]() Maar ja. Klinkt toch best een beetje kut, maar ik voel me helemaal niet zo kut hoor. ![]() En met jou dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dit gaat echt heel dom zijn, maar mijn msn doet vervelend. DP, waar heb je die mokken neergezet die ik van Jolanda en Mariëtte heb gekregen? Ik kan ze niet vinden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben voor Kelvin. Die heeft én een mooie stem en een heerlijke uitstraling. Hoe hij Liefs uit Londen zong <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |