Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ontkennen binnen het stereotype te vallen is echter wel weer héél stereotiep.
Damn, humor hoor.
Advertentie
Oud 09-05-2010, 23:17
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ja soms wel, maar een aantal maken er wel fijne versies van.

En dit gaat echt heel dom zijn, maar mijn msn doet vervelend.

DP, waar heb je die mokken neergezet die ik van Jolanda en Mariëtte heb gekregen? Ik kan ze niet vinden.
Oke nevermind, ze stonden nog in de keuken. Dat ze dat een weekend hebben overleefd.

Citaat:
Zijn stem is fijn ja. Maar ik vind hem verder zo;n zak hooi

ik ben voor Kelvin. Die heeft én een mooie stem en een heerlijke uitstraling. Hoe hij Liefs uit Londen zong <3
Jaa dat nummer deed hij echt heel prachtig! Toen was ik ook wel even fan van hem. Ik vind Jaap zo schattig met die knullige schoudertjes en z'n lieve ogen.
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dat was ook geen onderdeel van de afspraak.
Dan ga ik ook niets met je afspreken.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik weet de laatste tijd eigenlijk niet zo goed hoe het met me is.
Eigenlijk niet heel goed, maar ik heb ook wel een beetje ingezien dat je er ook voor kunt kiezen om niet alles te overanalyseren (rondom mijn ouders enzo, ik analyseer echt soms iedere blik, iedere opmerking, ieder stompzinnig detail en denk daar dan van alles bij) en gewoon te accepteren hoe het nu is en maar zien hoe het verder loopt. En genieten van de dingen die wél goed gaan. Dat lukt bij vlagen, maar bij andere vlagen ook nog niet helemaal En daarnaast beleef ik nu verder ik weinig fantastische dingen. dus dat is wel jammer.

Maar ja. Klinkt toch best een beetje kut, maar ik voel me helemaal niet zo kut hoor.
En met jou dan?
*knuffelt* Dat is wel naar ja. Het komt allemaal wel weer goed, hoor.

Ja, met mij wel oké.

Citaat:
Juh. En nu heb ik ook nog een suiker-high, terwijl ik naar bed wilde.
Aww.
Oud 09-05-2010, 23:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oke nevermind, ze stonden nog in de keuken. Dat ze dat een weekend hebben overleefd.
Seriously?
Verwijderd
Citaat:

Jaa dat nummer deed hij echt heel prachtig! Toen was ik ook wel even fan van hem. Ik vind Jaap zo schattig met die knullige schoudertjes en z'n lieve ogen.
Ik vind die knullige schoudertjes dus heel irritant. Tuurlijk, hij kan er niets aan doen, maar hij staat er zo sullig bij op zo'n podium

Sumera vind ik ook goed trouwens. Dony ben ik wel een beetje klaar mee. Bad Boys zijn kut. En Maaike ook.
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik ook niets met je afspreken.
Nou ja zeg, ook geen stijl om zomaar terug te komen op eerder gemaakte afspraken!
Oud 09-05-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die knullige schoudertjes dus heel irritant. Tuurlijk, hij kan er niets aan doen, maar hij staat er zo sullig bij op zo'n podium

Sumera vind ik ook goed trouwens. Dony ben ik wel een beetje klaar mee. Bad Boys zijn kut. En Maaike ook.
Mensen die een zanger beoordelen op zijn of haar uiterlijk.....
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou ja zeg, ook geen stijl om zomaar terug te komen op eerder gemaakte afspraken!
Anders ga je even rellen tegen iemand die daar wel zin in heeft.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Dit gesprek tussen ons? Hoe dat zo?
(ik overigens ook hoor)
Omdat ik je eerst echt een ontzettende trut vond
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mensen die denken dat X-factor (of elke soortgelijke show) draait om zangtalent.
Verwijderd
Citaat:
*knuffelt* Dat is wel naar ja. Het komt allemaal wel weer goed, hoor.

Ja, met mij wel oké.
Komt het ook wel.
Straks gaat mijn vader verhuizen (in juli) en dat wordt ongetwijfeld kut maar dat zien we dan tegen die tijd wel.

ok
Oud 09-05-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik je eerst echt een ontzettende trut vond

Nou goed, dat mag. En ik snap het nog best ook.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Komt het ook wel.
Straks gaat mijn vader verhuizen (in juli) en dat wordt ongetwijfeld kut maar dat zien we dan tegen die tijd wel.

ok
Waar gaat hij heen dan? Hoezo wordt dat kut?
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Seriously?
Haha ja! Ze pasten immers niet meer bij jou op de borden en toen heb ik ze aan de kant gezet en blijkbaar niet meer gepakt. Ik vind het echt verrassend dat ze er nog stonden en ook nog schoon!
Citaat:

Daar heb je wel gelijk in, maar als hij zo'n jasje aan heeft zoals afgelopen vrijdag dan vind ik het wel meevallen. In een gewoon shirt lijkt het inderdaad sullig. En met de rest ben ik het helemaal met je eens. Finale mag gaan tussen Jaap en Kelvin of Jaap en Sumera. Tussen Kelvin en Sumera zou ik ook nog wel vrede mee hebben.
Oud 09-05-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mensen die denken dat het alleen maar om stem draait Ik vind het ook wel fijn als iemand een beetje uitstraling heeft op een podium/een beetje kan dansen/bewegen etc.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Haha ja! Ze pasten immers niet meer bij jou op de borden en toen heb ik ze aan de kant gezet en blijkbaar niet meer gepakt. Ik vind het echt verrassend dat ze er nog stonden en ook nog schoon!
Nouja, "schoon".

Fix je msn eens ofzo, je bent offline!
Verwijderd
Citaat:
Ja soms wel, maar een aantal maken er wel fijne versies van.
Nou, ze zingen meestal klassiekers (goede en slechte) die ze gewoon keihard anaal verkrachten.

Die Sumera afgelopen vrijdag met Purple Rain, bijv. Dramatisch. het valt me vooral op dat ze fan zijn van stomme ad-libs en riedeltjes ipv fatsoenlijke uithalen.
Oud 09-05-2010, 23:22
Verwijderd
ik weet nu al dat ik niet kan slapen, en ik lig nog niet eens in bed
Verwijderd
Citaat:
Mensen die denken dat X-factor (of elke soortgelijke show) draait om zangtalent.
Waar gaat het dan om, of je goed kan zingen en het echt je ding is of dat je kan zingen en je een typische SBS6 model bent?
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat hij heen dan? Hoezo wordt dat kut?
Weet je een beetje wat er speelt bij mij thuis of heb je dat net gemist?
Mijn ouders liggen in een scheiding en mijn vader gaat dus verhuizen, op zichzelf wonen. En dat vind ik kut en ik denk dat ik dat dan niet meer hoef uit te leggen
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waar gaat het dan om, of je goed kan zingen en het echt je ding is of dat je kan zingen en je een typische SBS6 model bent?
Populariteit.
Oud 09-05-2010, 23:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Weet je een beetje wat er speelt bij mij thuis of heb je dat net gemist?
Mijn ouders liggen in een scheiding en mijn vader gaat dus verhuizen, op zichzelf wonen. En dat vind ik kut en ik denk dat ik dat dan niet meer hoef uit te leggen
Nee, ik had dat dus gemist. Meh dat is inderdaad kut.
Verwijderd
Citaat:
Anders ga je even rellen tegen iemand die daar wel zin in heeft.
Ik rel niet, hoor. Als Absinthe de behoefte heeft om haar frustraties op iemand te botvieren, hetgeen klaarblijkelijk sinds de scheiding van haar ouders het geval is, moet ze dat vooral bij mij doen.
Verwijderd
Wat is er raar aan om iemand te beoordelen op zijn uiterlijk of uitstraling?
Verwijderd
Citaat:

Daar heb je wel gelijk in, maar als hij zo'n jasje aan heeft zoals afgelopen vrijdag dan vind ik het wel meevallen. In een gewoon shirt lijkt het inderdaad sullig. En met de rest ben ik het helemaal met je eens. Finale mag gaan tussen Jaap en Kelvin of Jaap en Sumera. Tussen Kelvin en Sumera zou ik ook nog wel vrede mee hebben.
Kelvin en Sumera zou mijn ultieme finale zijn. Maar ik vrees dat Kelvin het niet redt want die is niet populair genoeg. En ook niet constant genoeg, volgens de jury vooral.
Oud 09-05-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Damn, humor hoor.
Trouwens, Kazet, ben je ooit getest en zo ja: heeft je in welke zin dan ook geholpen een etiketje te hebben? (serieuze vraag)
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

True, maar hij kan wél zingen

True en true.
Bad boys zijn deze week kut en Maaike is leuk! En echt jammer dat
Spoiler
eruit gaat, vond haar fijn om naar te kijken!

Citaat:

Nou goed, dat mag. En ik snap het nog best ook.
Dankje maar nu niet meer
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Nouja, "schoon".

Fix je msn eens ofzo, je bent offline!
Ja, echt schoon. Ze waren in het schone hoekje gezet.
I know, msn doet een beetje kut. Ik doe m'n best om weer online te komen.
Citaat:
Nou, ze zingen meestal klassiekers (goede en slechte) die ze gewoon keihard anaal verkrachten.

Die Sumera afgelopen vrijdag met Purple Rain, bijv. Dramatisch. het valt me vooral op dat ze fan zijn van stomme ad-libs en riedeltjes ipv fatsoenlijke uithalen.
Mwa, Kelvin heeft Liefs Uit Londen anders heel mooi gezongen. Ik ben best fan van Bløf, maar dit vond ik eigenlijk beter. Maar die stomme riedeltjes heeft Sumera ook steeds meer. Dat is overigens geen nieuws, bijna iedere top 40 artiest heeft van die stomme riedeltjes.
Verwijderd
Citaat:
Mensen die denken dat het alleen maar om stem draait Ik vind het ook wel fijn als iemand een beetje uitstraling heeft op een podium/een beetje kan dansen/bewegen etc.
Vindt dat maar achtelijk. Het is zowat een must tegenwoordig, laat die mensen zijn zoals ze zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ik rel niet, hoor. Als Absinthe de behoefte heeft om haar frustraties op iemand te botvieren, hetgeen klaarblijkelijk sinds de scheiding van haar ouders het geval is, moet ze dat vooral bij mij doen.

jongen, nu moet je echt even normaal doen.
Want wat je nu zegt is echt dikke onzin, ik heb je generaliseren altijd al irritant gevonden, het ís ook irritant en volgens mij weet je dat zelf ook en is dat ook één van de redenen waarom je dat doet, maar ga asjeblief niet dingen lopen roepen die echt nogal dom en misschien zelfs kwetsend zijn.
Oud 09-05-2010, 23:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mwoah, rellen is misschien een groot woord, maar je vindt bepaalde type opmerkingen maken erg leuk. En als Minke toch al aangeeft dat ze niet zo happy is, kun je haar dus ook gewoon even met rust laten in plaats van bewust uitlokken.
Verwijderd
Citaat:
Populariteit.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En bij programma's zoals x factor is het gewoon wie de meeste vriendjes met het meeste beltegoed hebben.
Verwijderd
Citaat:
Vindt dat maar achtelijk. Het is zowat een must tegenwoordig, laat die mensen zijn zoals ze zijn.
Ik vind ook dat ze de mensen moeten laten zijn zoals ze zijn, maar ik heb wel liever een artiest die (uit zichzelf) uitstraling heeft, dan een artiest die een mooie stem heeft maar geen karakter.
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, Kazet, ben je ooit getest en zo ja: heeft je in welke zin dan ook geholpen een etiketje te hebben? (serieuze vraag)
Getest op wat? Ik heb altijd prima kunnen functioneren in de maatschappij, had nooit problemen op school, ben nooit gepest e.d. Ik ben getest op hiv toen ik bloed ging geven. Ik heb geen hiv, overigens.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, echt schoon. Ze waren in het schone hoekje gezet.
I know, msn doet een beetje kut. Ik doe m'n best om weer online te komen.
Is er een schoon hoekje dan?

Oud 09-05-2010, 23:26
Verwijderd
saai!
zal ik spore gaan spelen?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En bij programma's zoals x factor is het gewoon wie de meeste vriendjes met het meeste beltegoed hebben.
Dit dus.

Er worden regelmatig mensen uitgegooid die aanzienlijk beter zijn dan degenen die winnen. Dat was overigens al zo bij Idols 1, dus ach.
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Kelvin en Sumera zou mijn ultieme finale zijn. Maar ik vrees dat Kelvin het niet redt want die is niet populair genoeg. En ook niet constant genoeg, volgens de jury vooral.
Ik vind hem er ook een beetje tussendoor glippen. Op de één of andere manier maken Jaap en Sumera veel meer indruk op me.
Oud 09-05-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Hoe beoordeel jij mensen in jouw omgeving dan?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook dat ze de mensen moeten laten zijn zoals ze zijn, maar ik heb wel liever een artiest die (uit zichzelf) uitstraling heeft, dan een artiest die een mooie stem heeft maar geen karakter.
Iedereen heeft een karakter, of die jou aanstaat is iets anders.
Verwijderd
Citaat:

jongen, nu moet je echt even normaal doen.
Want wat je nu zegt is echt dikke onzin, ik heb je generaliseren altijd al irritant gevonden, het ís ook irritant en volgens mij weet je dat zelf ook en is dat ook één van de redenen waarom je dat doet, maar ga asjeblief niet dingen lopen roepen die echt nogal dom en misschien zelfs kwetsend zijn.
Nou, die indruk wek je in ieder geval, als dat onterecht is, bij dezen excuses.
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Is er een schoon hoekje dan?

Jongeh, daar in het hoekje bij het raam waar de zooi van A. - M. en V. staat is het meestal schoon hoor.
Oud 09-05-2010, 23:28
Verwijderd
Spoiler
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit dus.

Er worden regelmatig mensen uitgegooid die aanzienlijk beter zijn dan degenen die winnen. Dat was overigens al zo bij Idols 1, dus ach.
En het is wel veel toevallig dat Gordon nog maar 1 act overheeft en dat die dan doorgaat tot de finale
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jongeh, daar in het hoekje bij het raam waar de zooi van A. - M. en V. staat is het meestal schoon hoor.
Citaat:
Nouja, "schoon".
Oud 09-05-2010, 23:29
Philosophy
Philosophy is offline
OJA ik vond het trouwens echt vet dom dat Daniëlle moest afvallen. Dat meisje was altijd al hartstikke mooi.
Verwijderd
Citaat:
Getest op wat? Ik heb altijd prima kunnen functioneren in de maatschappij, had nooit problemen op school, ben nooit gepest e.d. Ik ben getest op hiv toen ik bloed ging geven. Ik heb geen hiv, overigens.
Autisme, of heb ik al jaren een verkeerd beeld bij je en ben je een zelfverklaard geval?
Verwijderd
Citaat:
Ach, Elvis Presley werd mede populair door zijn imago (uiterlijk, uitstraling, stage presence en geheupwieg).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten