![]() |
|
De wens is uitgesproken om weer een verhalenwedstrijd te houden. Na een diep beraad hebben we besloten dat dat eigenlijk een prima idee is. Daarbij moesten natuurlijk ook nog de regels worden vastgesteld.
Thema: Vervoer. Minimum: Geen. Maar het moet natuurlijk wel een beetje serieus te nemen zijn. Maximum: 3000 woorden Inleveren voor: 1 juni 2010 00.00u Inleveren via: letteren@scholieren.com Deze keer wordt de beoordeling weer gedaan door een jury. In deze jury nemen Vogelvrij en Flyaway plaats. Dat leek ons een hele mooie combinatie. Goed, genoeg woorden aan vuil gemaakt. Tijd om de pen in de hand te nemen en een mooi verhaal te schrijven. Succes!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hm, ik kan natuurlijk niet meedoen, maar ik heb vaak toch een aanleiding nodig om te gaan schrijven, dus misschien ga ik toch iets proberen, wat ik dan gewoon niet instuur.
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik aan de stijl wel kan gaan zien welk verhaal van FA is in elk geval ![]() O, ik vergeet helemaal te zeggen wat ik eigenlijk wilde zeggen: sticky?
|
Verwijderd
|
misschien achteraf nog een klein ereplaatsje van het publiek? (a)
Kan ik ook nog eens lekker lezen, zitten altijd gekke dingen tussen in zo'n wedstrijd. ![]() Ben ooit eens in een kortverhaalwedstrijd verslagen door een verhaal over een pratende vis. En dan zeggen ze dat ik ziek van geest zou zijn. XD |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Natuurlijk moet het thema wel herkenbaar terugkomen, maar het verhaal zelf mag ook best ergens anders over gaan.
En ik hoop inderdaad dat flyaway het zo kan regelen dat ik de verhalen anoniem te lezen krijg ![]()
||
Citaat:
![]() En, @FA en iemand anders die er iets over zei: Er is volgens mij wel een publieksprijs hoor, naast een juryprijs.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verhalen worden ook op creativiteit beoordeeld, en de interpretatie van het thema is daar een van. |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft het thema, ik heb het misschien wat verkeerd gezegd, ik bedoelde alleen dat het thema je er niet van moet weerhouden om een verhaal te schrijven. Het is leuk als je het thema als uitgangspunt neemt, de interpretatie van het thema is ook wel een van mijn beoordelingspunten, maar in principe is het voldoende als je maar ergens iets van vervoer erin stopt, je gaat niet gediskwalificeerd worden omdat het hoofdonderwerp niets met vervoer te maken heeft.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] 65, of een Ode aan Jon Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar Verhalenwedstrijd] Kat van de Buren! Verwijderd | 30 | 05-09-2004 12:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 |