![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
niet doen als ik jou was. als de haren niet vervelend in de weg zitten dan.
het ziet er natuurlijk fijner uit, maar het is meer scheermoeite, en. meisjes vinden het niet egt bepaald nodig denk ik? wel dat gedeelte boven je lul hoe dan ook, gilette werkt best. straktrekken en voorzichtig doen (: en eerst kortknippen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() beter doe je het andersom. |
![]() |
|
Hm, ik krijg juist van steeds meer meisjes te horen dat ik er niets mee moet/hoef te doen. Tot nu toe meer jongens gehad die me aanspoorden tot flink bijhouden als we het er eens over hadden.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik houd t toch echt wel keurig bij, dank u ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens, even serieus. Je moet je schaamhaar boven je piemel bijknippen~! Niet gaan scheren, dan krijg je rode bultjes. En over je balzak: Eerst met shampoo/douchespul 2 keer wassen ofzo om het iets zachter te maken. Dan kan je het met zeep/scheergel gewoon rustig scheren! Wel straktrekken. Ik krijg nooit bultjes op mijn balzak of zoiets dergelijks. Je penis moet je zeker bijscheren aan de onderkant voor de deapthroat chicksss haha
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De enige pro-scheren/trimmen-opmerking die ik erover heb gehad, kwam van een ex die opmerkte dat als ze het ooit op film wilde zetten, het wel wat korter moest. Ze zat er verder aan letterlijk op ieder moment dat dat kon, dus erg afstotend zal het toen ook al niet geweest zijn... Ook in dit topic lees ik niet dat meiden het erg nodig vinden trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Haar bóven de penis moet er helemaal niet af! Ik wil écht geen seks met een kerel die daar stoppels heeft zitten, omfg au m'n klit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En, als je iemand hebt die je aan je ballen likt, heeft diegene vast geen last van een paar haartjes. Zoveel groeit daar toch niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (die zullen ongetwijfeld net zo zoet ruiken als ze smaken) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |