Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2010, 15:50
Caviamax
Caviamax is offline
Hoi,

Misschien een domme vraag maar hoe houd je het best je PS3 schoon (stofvrij)? Met de stofzuiger, een vochtig doekje. Wat doen jullie? Ik kan het niet terug vinden in de handleiding.

Alle tips zijn welkom!

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2010, 23:02
Verwijderd
Aan de buiten of binnenkant?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 13:47
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Aan de buiten of binnenkant?
Voornamelijk aan de buitenkant (boven -zijkant). Had ook iets gelezen over de ventilator, dat daar stof tussen zat ofzo en dat je dat ook regelmatig schoon moet maken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Voornamelijk aan de buitenkant (boven -zijkant). Had ook iets gelezen over de ventilator, dat daar stof tussen zat ofzo en dat je dat ook regelmatig schoon moet maken.
Binnenkant kan je denk ik het beste doen met zo'n busje lucht dat speciaal gemaakt is om de binnenkant van computers schoon te maken.
De buitenkant gewoon met een stofdoekje. Zou niet een al te nat doekje nemen voor het geval dat er water naar binnen lekt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 08:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Start off by turning the PS3 completely off from the switch at the back of the console and turning it back on while simultaneously holding the eject button.

A loud whir will signal your success as the PS3 console enters the self maintenance mode, with all of the internal fans instantly revving their little hearts outs and cleaning the innards of your PS3 from harmful dust particles - not to mention making a noise that we all thought the whisper quiet PS3 was absolutely incapable of.

After roughly ten seconds your PS3 will automatically go back into standby mode and you'll be the owner of a dust free console.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 17:42
Caviamax
Caviamax is offline
... Zou je het misschien kunnen vertalen, begrijp het grootste deel maar voordat ik wat mol
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 17:50
:mosh:
:mosh: is offline
Uitzetten met de knop aan de achterkant en daarna weer aanzetten terwijl je de eject knop ingedrukt houd. Je PS3 gaat dan al z'n ventilatortjes als een malle laten draaien waardoor hij zichzelf stofvrij maakt van binnen. Na een seconde of 10 gaat hij vanzelf naar stand-by.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 20:24
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Uitzetten met de knop aan de achterkant en daarna weer aanzetten terwijl je de eject knop ingedrukt houd. Je PS3 gaat dan al z'n ventilatortjes als een malle laten draaien waardoor hij zichzelf stofvrij maakt van binnen. Na een seconde of 10 gaat hij vanzelf naar stand-by.
Dankje voor de vertaling. Maar mijn PS3 heeft geen uitknop, ik heb de slim versie -_-. Hoe moet dat dan?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 11:10
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Volgens mij moet je em dan gewoon aanzetten (vanuit standby) terwijl je de eject-knop ingedrukt houd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 11:23
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Volgens mij moet je em dan gewoon aanzetten (vanuit standby) terwijl je de eject-knop ingedrukt houd.
Werkt niet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 23:27
Pimoes
Pimoes is offline
Ik weet niet wat er van klopt, maar een vriend van me heeft een PS3 en hij zegt dat je hem in een grote ruimte moet bewaren. dus niet ergens proppen waar hij net past.
die vriend zei dat dat heel veel scheelt qua stof.
ik heb geen verstand verstand van de ps3 dus ik geloof hem wel

ik hoop dat je er iets aan hebt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 07:49
Mobius
Mobius is offline
Je hoeft hem alleen van buiten schoon te maken. Er zit een optie op voor de binnenkant. Gebruik gewoon een synthetisch doekje dus niet een vaatdoek druipend van de allesreiniger.
Oud 07-05-2010, 13:33
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Je hoeft hem alleen van buiten schoon te maken. Er zit een optie op voor de binnenkant. Gebruik gewoon een synthetisch doekje dus niet een vaatdoek druipend van de allesreiniger.
Dank, maar waar zit die optie voor de binnenkant dan? Een synthetisch doekje met alleen water neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 13:34
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Ik weet niet wat er van klopt, maar een vriend van me heeft een PS3 en hij zegt dat je hem in een grote ruimte moet bewaren. dus niet ergens proppen waar hij net past.
die vriend zei dat dat heel veel scheelt qua stof.
ik heb geen verstand verstand van de ps3 dus ik geloof hem wel

ik hoop dat je er iets aan hebt
Klopt. Dank voor je tip!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2010, 15:42
jacobdb
jacobdb is offline
is nogal logisch, computers moet je eigenlijk ook nooit op de grond zetten. krijgen ze veel meer stof van dan op een stand/bureau
Oud 09-05-2010, 15:04
Caviamax
Caviamax is offline
Verder had ik nog een vraagje: als ik een USB toetsenbord koop, en aansluit op mijn PS3 kan ik dan ook op dat toetsenbord gamen? Dus dat toetsenbord gebruiken als gamepad voor bijvoorbeeld racespellen?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 22:57
Lashrom
Lashrom is offline
Citaat:
Verder had ik nog een vraagje: als ik een USB toetsenbord koop, en aansluit op mijn PS3 kan ik dan ook op dat toetsenbord gamen? Dus dat toetsenbord gebruiken als gamepad voor bijvoorbeeld racespellen?
Nee, dat gaat niet lukken. Je kan het muis en toetsenbord alleen gebruiken als je gaat internetten of iets moet typen buiten het gamen. Je kan het dus niet als Gaming device gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 14:19
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Nee, dat gaat niet lukken. Je kan het muis en toetsenbord alleen gebruiken als je gaat internetten of iets moet typen buiten het gamen. Je kan het dus niet als Gaming device gebruiken.
Oke, maar het maakt niet uit wel toetsenbord je koopt. Zolang het maar een USB aansluiting heeft?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 04:32
Lashrom
Lashrom is offline
Citaat:
Oke, maar het maakt niet uit wel toetsenbord je koopt. Zolang het maar een USB aansluiting heeft?
Als het maar een usb aansluiting heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 10:05
Verwijderd
en als dat niet helpt en je eventueel leesproblemen gaat krijgen dan kan je bij www.noscratch.nl een lens cleaner halen, die je laser weer keurig schoon maakt
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 17:46
Kee$
Kee$ is offline
Buitenkant kan je doen met een vochtig toiletdoekje. :') Binnenkant moet je niet zelf mee gaan kloten, maar gewoon de ps3 het werk laten doen zoals hierboven al staat vermeld. Je weet!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 05:52
Verwijderd
Citaat:
let wel op, sommige mensen hebben de oude 60GB versie van de PS3, deze versie heeft die functie niet, voor hun zit er niks anders op dan om de PS3 open te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 13:12
Caviamax
Caviamax is offline
Maar mijn PS3 kan dit niet. Ik heb een 250 GB Slim versie
Met citaat reageren
Oud 29-05-2010, 17:50
Caviamax
Caviamax is offline
Weet iemand waar ik contact met Sony kan opnemen over mijn PS3. Ik kan het echt niet op hun website vinden!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 13:09
SacredRose
SacredRose is offline
vaak staat er achterin het boekje dat bij een spel zit wel een nummer voor de helpdesk van sony
Reageren

Regels voor berichten