Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2010, 23:12
Verwijderd
Mijn nieuwe lievelingstekenfilmserie is The Marvelous Misadventures of Flapjack. Moz Katje naamzoek, jij vindt het vast ook leuk.
Advertentie
Oud 20-05-2010, 23:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
verdomme, Spotify <3
Oud 20-05-2010, 23:15
Verwijderd
Ik ga nu het lekkere maaltje opbakken wat mijn lieve vriend voor me heeft gemaakt. Het bestaat uit noodels, wokgroente, runderreepjes en een lekker sausje (oestersaus geloof ik)
Oud 20-05-2010, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Absinthes voorstelling was erg goed Overtuigende en natuurlijke karakters en heel mooi spel. Ik vond het echt heel mooi en White Trash ook.

Ik ben wel heel blij dat dat dan gelukt is, want dat is zo'n beetje het belangrijkste waar ik mee bezig ben geweest. Met de personages. Ik wilde het wel vanuit typematig spel benaderen, maar wel zorgen dat het geloofwaardige karakters bleven.
Dus dat is fijn om te horen

Citaat:
En daarna hebben Eric en ik gezellig nog wat gedronken en allerlei dingen die ik hier niet zal beschrijven omdat het nsfw is en nu gaat hij Stratum onveilig maken en ik zit in de trein naar huis.
Gaaf!
Oud 20-05-2010, 23:16
Verwijderd
Abs, ik ga nu Secrets & Lies een keertje kijken!
Oud 20-05-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Wat ging er minder goed dan?
Ze speelden te veel op de automatische piloot en raakten uit hun concentratie door EEN OF ANDER VERSCHRIKKELIJK IRRITANT MENS dat om álles moest lachen, heel hard ook, en vooral ook op momenten dat het totaal misplaatst was. Echt heel irritant. En het einde was een beetje over the top (door een te heftig ingestorte taart) en toen schoten er twee spelers in de lach Het publiek zei dat het wel paste, en achteraf was dat misschien ook wel zo, maar ik zat me echt op te vreten daarboven in het techniekhok
Oud 20-05-2010, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Abs, ik ga nu Secrets & Lies een keertje kijken!
Oh tof! Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt
Oud 20-05-2010, 23:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze speelden te veel op de automatische piloot en raakten uit hun concentratie door EEN OF ANDER VERSCHRIKKELIJK IRRITANT MENS dat om álles moest lachen, heel hard ook, en vooral ook op momenten dat het totaal misplaatst was. Echt heel irritant. En het einde was een beetje over the top (door een te heftig ingestorte taart) en toen schoten er twee spelers in de lach Het publiek zei dat het wel paste, en achteraf was dat misschien ook wel zo, maar ik zat me echt op te vreten daarboven in het techniekhok
Ja dat mens was irritant, Eric en ik stoorden ons daar op een gegeven moment ook aan.

En als regisseur zie je natuurlijk eerder dingen fout gaan, maar voor het publiek is dat niet altijd even duidelijk hoor. En ik vond het op dat moment eigenlijk ook wel passen, ik von het eigenlijk wel herkenbaar, want om sommige dingen had ik als eerste reactie "haha, leuk" en daarna "ohnee, eigenlijk zielig en verdrietig " en zo'n reactie zou je in het echte leven misschien ook hebben.
Oud 20-05-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ja dat mens was irritant, Eric en ik stoorden ons daar op een gegeven moment ook aan.

En als regisseur zie je natuurlijk eerder dingen fout gaan, maar voor het publiek is dat niet altijd even duidelijk hoor. En ik vond het op dat moment eigenlijk ook wel passen, ik von het eigenlijk wel herkenbaar, want om sommige dingen had ik als eerste reactie "haha, leuk" en daarna "ohnee, eigenlijk zielig en verdrietig " en zo'n reactie zou je in het echte leven misschien ook hebben.
Ja, je hebt ook gelijk hoor
En dat gevoel is precies wat ik wilde oproepen steeds, zeker tegen het einde. Iedereen ligt continu in een deuk, ook soms om grappen die wel tegen het randje zitten. En dan in het laatste bedrijf (als ze bij dat kistje zitten) is het gewoon echt niet leuk meer, zeg maar. Maar dat het publiek dan toch soms nog in de lach schiet en dan AU denkt.
De eerste avond werd er echt briljant gereageerd op het Lang zal die leven. Eén iemand schoot nogal behoorlijk in de lach en werd daarna meteen stil, omdat ie de spanning in de zaal voelde.
Oud 20-05-2010, 23:37
Martiño
Martiño is offline
Ik kreeg echt kippenvel van die scène. brrr En dan die moeder, ik wist niet goed of ik daar sympathie mee moest hebben of dat ik haar een ontzettende trut vond. En Theodoor vond ik heel zielig eigenlijk (hij deed me overigens enorm aan m'n ex denken).

Oh en wat ik ook grappig vond is dat die moeder een beetje op Sarah leek en dat haar echtvriend Theodoor heette.
Oud 20-05-2010, 23:42
Verwijderd

Oud 20-05-2010, 23:42
Verwijderd
Kippenvel op een goede manier of juist niet?
Die scène heb ik overigens wél zelf geschreven, want ik vond het einde in het originele stuk heel stom, dus toen leek het me wel wat als ze aan het einde Lang zal die leven zou zingen en dat ze allemaal een stuk door de hond aangevrete taart zouden krijgen

Ja, Theodoor is ook een heel zielig figuur, eentje die het absoluut goed bedoelt, maar die het NIET goed doet.
Je ex van pas geleden zegmaar? Die ik ook wel eens heb gezien? Waarin leek ie op hem dan? Ben ik wel benieuwd naar...

En Rianne (zo heet het meisje dat Ilse speelde) heeft inderdaad wel wat weg van Sarah ja
En het is goed dat je niet echt sympathie voor haar voelt, het gaat wel om haar, maar ze draait daarin door. Het enige wat ik wel hoop (dat vind ik zelf namelijk zo mooi aan het stuk) is dat je ze stuk voor stuk heel irritant kunt vinden of lomp of bot of onaardig, maar dat je voor alle personages wel in zekere zin begrip kunt hebben. Ook voor ilse.
Oud 20-05-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ja, het liefst zou je alsnog aan de zijlijn staan en de acteurs (én het publiek) willen regisseren tijdens het spelen \

OT: Dat Molukse wicht bij Knevel & Brink is echt rrrrraaaarrrrrr.
Oud 20-05-2010, 23:48
Verwijderd
Is het weer Knevel en Brink tegenwoordig? Heb geen zin om te kijken Hoe rRrRrAaaAaaArrrRRR dat mens ook is

En ja, ik vind het nog steeds altijd moeilijk om de regie los te laten ja

Er is overigens een kans dat we nog een keer op een Gronings theaterfestival mogen gaan spelen...
Ik hoop er heel erg op!
Oud 20-05-2010, 23:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kippenvel op een goede manier of juist niet?
Die scène heb ik overigens wél zelf geschreven, want ik vond het einde in het originele stuk heel stom, dus toen leek het me wel wat als ze aan het einde Lang zal die leven zou zingen en dat ze allemaal een stuk door de hond aangevrete taart zouden krijgen
Op een goede manier natuurlijk, het greep je wel heel erg aan ja. En ja, die taart <3

Citaat:
Ja, Theodoor is ook een heel zielig figuur, eentje die het absoluut goed bedoelt, maar die het NIET goed doet.
Je ex van pas geleden zegmaar? Die ik ook wel eens heb gezien? Waarin leek ie op hem dan? Ben ik wel benieuwd naar...
Hoeveel exen denk je dat ik heb En ja, qua uiterlijk nogal (ik vond het overigens wel een leuke jongen, typisch... ), en het kon af en toe ook wel eens een beetje zo'n suf kantoorsuffie zijn die flauwe grapjes maakt en sociaal onhandig was.

Citaat:
En Rianne (zo heet het meisje dat Ilse speelde) heeft inderdaad wel wat weg van Sarah ja
En het is goed dat je niet echt sympathie voor haar voelt, het gaat wel om haar, maar ze draait daarin door. Het enige wat ik wel hoop (dat vind ik zelf namelijk zo mooi aan het stuk) is dat je ze stuk voor stuk heel irritant kunt vinden of lomp of bot of onaardig, maar dat je voor alle personages wel in zekere zin begrip kunt hebben. Ook voor ilse.
Net als bij echte mensen dus, dus realistische en overtuigende personages. Geen typetjes, maar mensen van vlees en bloed.
Oud 20-05-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Op een goede manier natuurlijk, het greep je wel heel erg aan ja. En ja, die taart <3

Hoeveel exen denk je dat ik heb En ja, qua uiterlijk nogal (ik vond het overigens wel een leuke jongen, typisch... ), en het kon af en toe ook wel eens een beetje zo'n suf kantoorsuffie zijn die flauwe grapjes maakt en sociaal onhandig was.

Net als bij echte mensen dus, dus realistische en overtuigende personages. Geen typetjes, maar mensen van vlees en bloed.
Oh, tof

Sorry, ik wilde er niet meteen vanuit gaan dat hij het was ofzo
Maar ik kan me er iets bij voorstellen ja. Waar ik me dan weer totaal níets bij kan voorstellen is dat je die Theodoor een leuke jongen vind. Ik vind hem zo'n beetje de meest onaantrekkelijke jongen die ik ken. (met dat viezige vette haar en die slechte huid, bah ) Maar goed.

Yup. Dat was in elk geval mijn bedoeling
Oud 20-05-2010, 23:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zucht. Mannen
Oud 21-05-2010, 00:00
Martiño
Martiño is offline
Nouja, ik vond hem niet heel erg heet of knap ofzo, maar laten we eerlijk zijn; mijn ex was ook geen model. Maar ik vond het geen lelijke jongen en hij lijkt me wel leuk en lief enzo (hoewel ik zijn haar en huid alleen van een afstandje heb kunnen beoordelen en niet weet hoe hij dat buiten het podium doet).
Oud 21-05-2010, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Zucht. Mannen
'sup LP?
Oud 21-05-2010, 00:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zucht. Mannen
Over mannen gesproken, die beste vriend die zo nieuwsgierig naar mij was laat ook weinig van zich horen.
Oud 21-05-2010, 00:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
'sup LP?
Niks, ze zijn gewoon debiel Die gast die me had toegevoegd via hier, stelt allemaal vragen waar ik geen antwoord op wil geven. Drie keer raden wie er morgen niet meer in mijn lijst staat
Citaat:
Over mannen gesproken, die beste vriend die zo nieuwsgierig naar mij was laat ook weinig van zich horen.
Daar kan ik ook niks aan doen. As I said, ik bemoei me niet met zijn liefdesleven, dus dat zoek je maar lekker met hem uit
Oud 21-05-2010, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik vond hem niet heel erg heet of knap ofzo, maar laten we eerlijk zijn; mijn ex was ook geen model. Maar ik vond het geen lelijke jongen en hij lijkt me wel leuk en lief enzo (hoewel ik zijn haar en huid alleen van een afstandje heb kunnen beoordelen en niet weet hoe hij dat buiten het podium doet).
Hij is ook niet zo leuk en lief
Of nou ja, ook een geval van hij bedoelt het vast goed, maar hij is zo ontzettend ontactisch en heel erg autistisch in die zin dat als het niet gebeurt zoals hij het wil (zoals hij het gewend is) gaat ie moeilijk doen...
Niet echt een handige in de groep hoor
Oud 21-05-2010, 00:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij is ook niet zo leuk en lief
Of nou ja, ook een geval van hij bedoelt het vast goed, maar hij is zo ontzettend ontactisch en heel erg autistisch in die zin dat als het niet gebeurt zoals hij het wil (zoals hij het gewend is) gaat ie moeilijk doen...
Niet echt een handige in de groep hoor
Dan zal ik maar niet om z'n nummer vragen
Oud 21-05-2010, 00:19
Martiño
Martiño is offline
Ik ga slapen! Tabee kinders.
Oud 21-05-2010, 00:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook slapen. Moet morgen werken

Ohnee wacht, dat hoort zo:
He ik moet morgen werken maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin [/PIPPELOEN]

Trusten!
Oud 21-05-2010, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Dan zal ik maar niet om z'n nummer vragen
Neu

Citaat:
Ik ga slapen! Tabee kinders.
Citaat:

Trusten!
Truste allebei
Oud 21-05-2010, 00:23
Verwijderd
Eerste terrasje van het jaar, <3.
Oud 21-05-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:

Trusten!
fuck you
en succes!!! Tot hoe laat moet je werken? Ik kom daar langsgefietst omstreeks 23 uur. Maar ik mag hopen dat je dan al lang en breed thuis bent.
Oud 21-05-2010, 00:30
Verwijderd
Wauw. Naast dat ze stampen hebben ze nu ook hun schoenen aan. Wat een mongolen.
Oud 21-05-2010, 01:16
Verwijderd
Mogen dit soort post nog? :

'mjam mjam ik heb engelse drop '

of :

'into the welcoming aaaarms, of the amethyst deceiiiiiver ♪'
Oud 21-05-2010, 01:26
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hallo, ik ben net terug uit de stad waar ik maar 1.5 uur ben geweest en ik heb hem nu al goed staan .
Oud 21-05-2010, 03:00
Verwijderd
Ik haat het echt als mensen geen hyves account hebben, of als die prive staat. Maakt het stalken niet makkelijk

Mijn basisschoolvriendje is compleet onvindbaar, maar ik heb na lang speuren op de haaives van zijn zus een vage foto gevonden. Dus hij leeft nog wel.
Oud 21-05-2010, 06:44
Verwijderd
Michel Delpech - Pour Un Flirt

Oud 21-05-2010, 07:15
Verwijderd
Mén, ik ga dit echt zo voor geen meter trekken.. Na drie dagen voorstellingen - en gisteren nog tot laat decor sjouwen - nu weer een hele dag Antwerpen. Morgen lesgeven in Tiel, ´s avonds naar de meimarkt en daarmee de hele nacht doorhalen en dan zondagochtend weer naar Antwerpen voor een hele dag repeteren...
Pff...

Laatst gewijzigd op 21-05-2010 om 07:33.
Oud 21-05-2010, 08:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
fuck you
en succes!!! Tot hoe laat moet je werken? Ik kom daar langsgefietst omstreeks 23 uur. Maar ik mag hopen dat je dan al lang en breed thuis bent.
Dat hoop ik ook, ik werk van 10 tot 5

Tot sinas!
Oud 21-05-2010, 08:11
Verwijderd
hoi mensen!
Vandaag is de dag ik ervoor ga zorgen dat ik de LL kaartjes heb, die vriendin kom straks terug uit het buitenland dus dan kan ik bellen
Oud 21-05-2010, 08:29
Rivka
Rivka is offline
Goeiuhmorgen allemaal *ontwaakt*.
Oud 21-05-2010, 08:30
Rivka
Rivka is offline
Grmbl, stofzuigende schoonmaakster .
Oud 21-05-2010, 08:33
Verwijderd
omg jullie hebben een schoonmaker?
Oud 21-05-2010, 08:37
Rivka
Rivka is offline
Ja . Een Bulgaarse. Maar de communicatie verloopt niet altijd vlekkeloos aangezien ze uitsluitend Bulgaars en Hebreeuws spreekt (goed, een paar woorden Nederlands, m'ja).
Oud 21-05-2010, 08:38
Rivka
Rivka is offline
Als ze vandaag mijn kamer doet is ze mijn nieuwe heldin.
Oud 21-05-2010, 09:10
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 21-05-2010, 09:14
Rivka
Rivka is offline
'morgen Commendatore.
Oud 21-05-2010, 09:18
Verwijderd
Zo, dat was een van de betere nachten slaap van de afgelopen dagen.

En ik zie dat ik weer eens een hyves-vriendje minder heb.
Oud 21-05-2010, 09:24
Verwijderd
goeiemorgen! ik heb 'weekend'!
Oud 21-05-2010, 09:24
Verwijderd
Hoezo 'weekend'? Werken?
Oud 21-05-2010, 09:25
Verwijderd
ja straks, morgen en zondag! grrrrr
Oud 21-05-2010, 09:28
Verwijderd
Dat kun je nauwelijks weekend noemen inderdaad, gelukkig hoef ik alleen op zaterdag.
Oud 21-05-2010, 09:29
Rivka
Rivka is offline
Ik op zondag, maar dat gaat nu niet door. Jammer, want het is eigenlijk heel leuk.
Oud 21-05-2010, 09:35
Verwijderd
gutmurning straks naar de bieb..even grouppie opdracht maken.. en dan weekend

Sann naamzoek: ben opzoek naar richtlijnen hoe je een vonnis moet schrijven? tips voor boeken, want anders moet ik die halve kutbieb aflopen

Laatst gewijzigd op 21-05-2010 om 09:55.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten