Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben niet zo goed in het onderhouden van vriendschappen, want ik ben té eerlijk. Je kan wel met mij mee stappen? ![]() Jongens jullie moeten niks over TH zeggen hoor. Lp is in tha house ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nou weetje ik ben idd een flapuit. Maar hou je ook van mensen die zeggen: jeetje dat jurkje is oerlelijk(bijvoorbeeld dan), en dan denk ik oh dat had ik beter niet of anders kunnen zeggen. Plus dat ik veel vergeet, en dat wordt ook niet gewaardeerd. Oja en nog veel meer waarom ik slecht ben in vriendschappen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
KAK! para naamzoek
Bas says: (20:11:34) Bas Edwin en Benno spraken elkaar regelmatig nu, ook zonder een dvd'tje te huren Bas says: (20:11:57) Op een dag mocht Bas een stageplek kiezen en gezien het op een niveau 1 school was kon dat overal Bas says: (20:12:05) de videotheek! Benno: dat mag! Bas says: (20:12:24) En zo begon de vriendschap tussen Bas en Benno de stervideotheek eigenaar Bas says: (20:12:55) Ze konden goed praten en elkaar advies geven, op ten duur was het stage gebeuren voorbij en Benno wilde alsnog geen medewerkers Bas says: (20:12:56) TOTDAT Bas says: (20:13:12) totdat de dag kwam dat de stervideotheek ging uitbreiden. Bas says: (20:13:28) 1/5e van de zaak werdt een ijssalon The following message could not be delivered: Op een dag besloten Bas en Edwin een dvd'tje te gaan huren The following message could not be delivered: waardoor we langer bleven The following message could not be delivered: iedere keer weer maakte de man grappen, hij hete The following message could not be delivered: Benno The following message could not be delivered: Bas Edwin en Benno spraken elkaar regelmatig nu, ook zonder een dvd'tje te huren The following message could not be delivered: Op een dag mocht Bas een stageplek kiezen en gezien het op een niveau 1 school was kon dat overal The following message could not be delivered: de videotheek! Benno: dat mag! The following message could not be delivered: En zo begon de vriendschap tussen Bas en Benno de stervideotheek eigenaar The following message could not be delivered: Ze konden goed praten en elkaar advies geven, op ten duur was het stage gebeuren voorbij en Benno wilde alsnog geen medewerkers The following message could not be delivered: TOTDAT The following message could not be delivered: totdat de dag kwam dat de stervideotheek ging uitbreiden. The following message could not be delivered: 1/5e van de zaak werdt een ijssalon Bas says: (20:13:51) met heerlijk ijs en nu moest meneer wel werknemers nemen The following message could not be delivered: met heerlijk ijs en nu moest meneer wel werknemers nemen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sinds wanneer is TH emo? Ja Mean, ik vind het leuk, spuit 11
![]() En Queasy, comets zijn ook alleen maar in duitsland. Ben via livestream aan het kijken. Althans, dat probeer ik maar dat tyfusding werkt niet mee natuurlijk Oh, yes hij doet het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh groningen. Nee ik woon in het ooooooooosten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd