Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
en ja, kan ik haar niet achterlaten en omgekeerd, dus daar zal het eindigen vrees is )
Nou blijkbaar kan dat wel...

Ik heb helemaal niks meer van die vriendin gehoord. Ze heeft me gewoon achtergelaten en ik moest maar uitzoeken hoe ik thuis kwam. Ik was nog aan het denken, misschien iets ernstigs aan de hand, maar dan zou je na 2 dagen toch al iets hebben moeten laten weten... Nou goed, volgende keer ga ik met mijn eigen auto op stap!

Wel fijn de rest van het weekend bij mijn ouders in de tuin gezeten <3 Ma heeft de diepvries uitgezocht en me weer overladen met eten <333
Advertentie
Oud 24-05-2010, 22:13
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik heb gisteravond biertjes gedronken in de stad bij mijn ouderlijk huis met een vriendinnetje en dat was superleuk! Heb haar gemist.. En dan is er een hele leuke jongen die al zijn aandacht bij mij heeft en graag met me wil lunchen of gewoon gezellig bankhangen en dan denk ik alleen maar 'pff, waarom stelt 'hij' dat nooit voor '
Oud 25-05-2010, 00:42
Verwijderd
Huisgenootje heeft even zoveel mogelijk van het gesprek naverteld, en er is echt bijna niks negatiefs aan
Oud 25-05-2010, 05:59
Kali
Kali is offline
@ mutant : ja bon ik ben dus zo niet ;-) ik heb haar 1 uurtje alleen achtergelaten eergisteren, nadat ik haar aan het hotel had afgezet, gezegd dat ik uur later terug ging zijn, haar internet gegeven had en gevraagd of ze het echt niet erg vond ...

OT: Hij wou gisteravond om 0u nog naar hotel komen ( half uur stappen) om me te zien, maar vriendin wou me niet naar buiten laten, en vond het zelf ook iets te laat (hoewel ik wel gewild had), ach heb zijn msn en facebook dus we zullen wel zien, maar voor mij eindigt het hele verhaal straks als ik op dat vliegtuig stap. Hij was o zo knap maar volgens facebook ook zo jong (21) ;-)

Maar als ik zijn msn moet geloven gaat hij nu Engels leren, dat moedig ik natuurlijk wel aan, want is toch erg om geen tweede toeristische taal te kunnen... Mijn Turks gaat erop vooruit ;-)

En google translater is niet te vertrouwen, vertaal je "ik vind je lief" , zegt translator blijkbaar "ik hou van je" *oeps*
Oud 25-05-2010, 09:38
Dott
Dott is offline
Nog steeds niks gehoord.
Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken of moet ergeren.. maar eigk ben ik niks beter want ik ben zelf ook te koppig om iets te laten horen.
T moet nu maar ff van hem af komen.
Oud 25-05-2010, 09:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We waren op msn een discussie aan het houden over hoe weinig tijd we van de zomer wel niet hebben en over 'het systeem' waarin alles al ongeveer vaststaat, had best interessant kunnen worden maar toen zei ik, nee wacht ho stop, laten we dit woensdag bespreken, dan heb ik je voor me, da's handiger. En we voeren IRL nooit zulke interessante gesprekken. Nouja, discussies niet. Bovendien is het bedtijd (1 uur geweest). Snapje?
En toen zei hij dat dat een 'gevoelige snaar' was. En toen gingen we naar bed, want dat zou hij woensdag ook uitleggen. Ik hoop niet dat hij het verkeerd heeft opgevat of nu denkt dat ik hem saai vind ofzo, dat is het niet, maar we hebben nooit ruzie en ik voer graag discussies met mensen want dat vind ik leuk. We komen nooit tot zulke boeiende discussies als we bij elkaar zijn omdat we dan heel veel knuffelen en over koetjes en kalfjes praten of over wat er van de week allemaal gebeurd is enzo. Ik wou dat het woensdag was.
Oud 25-05-2010, 09:43
wup
wup is offline
Waarom ben ik nou zo onzeker. Loop steeds het labiele gestoorde wijf uit te hangen dat bang is dat hij weg gaat. Als ik zo door ga, gaat ie natuurlijk zeker weg, want ik ben gestoord.
En hij is zo lief
Oud 25-05-2010, 11:39
Miek
Miek is offline
Gisteren was best wel te gezellig
En zou ook nog met een vriend afspreken in de stad met zijn hele leuke bandlid maar dat ging niet door dus okeee -_-
Oud 25-05-2010, 12:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Waarom ben ik nou zo onzeker. Loop steeds het labiele gestoorde wijf uit te hangen dat bang is dat hij weg gaat. Als ik zo door ga, gaat ie natuurlijk zeker weg, want ik ben gestoord.
En hij is zo lief
Was je minder onzeker toen jullie nog niet serieus iets hadden? Gewoon het label (relatie) dat je eraan hebt gehangen 'negeren' en genieten.
Oud 25-05-2010, 15:43
Verwijderd
Dus... vage situatie
Ik heb een ex, daar had ik het 2 jaar mee, en het is nu een maand uit. Eerst was ik heel erg boos en over de zeik, want ze zat nogal in de put en ik heb haar toen veel geholpen. Achja, ik heb er nu na een maand wel vrede mee. Het is maar beter zo, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid.

Maar nu het volgende:
Ik vind een nieuw meisje leuk, en heb dit misschien op een minder subtiele manier aan mijn ex laten merken. Mja, ik ben liever eerlijk, en zij kan dat blijkbaar niet hebben. Nu wil ze niks meer met te maken hebben. Zoals ik al heb gezegd is het misschien maar beter zo, maar heeft ze misschien gewoon gelijk of is ze jaloers?

Dan nog dit erbij:
Een ex van een van mijn beste vrienden vindt me leuk. Terwijl ik dus dat nieuwe meisje leuk vindt.
Goed heel verhaal, maar wat zouden jullie doen?
Oud 25-05-2010, 16:01
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Dus... vage situatie
Ik heb een ex, daar had ik het 2 jaar mee, en het is nu een maand uit. Eerst was ik heel erg boos en over de zeik, want ze zat nogal in de put en ik heb haar toen veel geholpen. Achja, ik heb er nu na een maand wel vrede mee. Het is maar beter zo, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid.

Maar nu het volgende:
Ik vind een nieuw meisje leuk, en heb dit misschien op een minder subtiele manier aan mijn ex laten merken. Mja, ik ben liever eerlijk, en zij kan dat blijkbaar niet hebben. Nu wil ze niks meer met te maken hebben. Zoals ik al heb gezegd is het misschien maar beter zo, maar heeft ze misschien gewoon gelijk of is ze jaloers?

Dan nog dit erbij:
Een ex van een van mijn beste vrienden vindt me leuk. Terwijl ik dus dat nieuwe meisje leuk vindt.
Goed heel verhaal, maar wat zouden jullie doen?
Ongeacht wie jou allemaal leuk vindt, jij vindt dat nieuwe meisje leuk dus daar zou je voor moeten gaan. Het is niet omdat de ex van een van je beste vrienden jou nu ineens leuk vindt, dat jij je plannen moet wijzigen..
Oud 25-05-2010, 16:13
I C U
I C U is offline
Het weekend was lekker en lekker lang Gisteren een groot deel van de dag samen met vriendlief in het park doorgebracht, zondag op een terrasje gezeten met een vriendinnetje en donderdagavond super concert van Laura Janssen gezien dat was echt übergoed! Ja, prima weekend...
Oud 25-05-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ongeacht wie jou allemaal leuk vindt, jij vindt dat nieuwe meisje leuk dus daar zou je voor moeten gaan. Het is niet omdat de ex van een van je beste vrienden jou nu ineens leuk vindt, dat jij je plannen moet wijzigen..
Dat is waar. Bedankt voor het bevestigen van mijn gedachten, had ik even nodig
Oud 25-05-2010, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Tja, misschien is mijn moeder gewoon zo aantrekkelijk
Nee ik heb geen idee, maar feit is dat heel veel mensen kijken als wij de zaal binnen komen samen.
Misschien lijken jullie gewoon op elkaar? Ik lijk schijnbaar ook enorm op m'n moeder en daar kijken mensen volgens mij ook wel eens van op als ze ons ergens zien binnenkomen ofzo maar het valt mij nooit zo op, ik denk altijd dat ze naar me kijken omdat ik retesexy ben

OT: Jaaa we hebben een trouwauto
Oud 25-05-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:

OT: Jaaa we hebben een trouwauto
Trouwauto?

OT: Super! Heel erg verliefd op hem. En jemig, wat ben ik toch een koppelaarster!
Oud 25-05-2010, 18:24
Luna
Luna is offline
Citaat:
ik denk altijd dat ze naar me kijken omdat ik retesexy ben
haha, dat denk ik bijna altijd als mensen naar me kijken.
Ik weet heus dat het niet altijd zo is maar het is beter dan aan mezelf te gaan twijfelen.

ot: hij was ziek en heeft n hele nacht boven de wc gehangen, en toen vond ik m zielig en heb ik goed voor m gezorgd. Soms heeft ie t zo zwaar.
Verder gaat t goed tussen ons en is het samenwonen nog steeds chill.
Oud 25-05-2010, 18:40
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik weet heus dat het niet altijd zo is maar het is beter dan aan mezelf te gaan twijfelen.
Haha, ik heb echt een grof gebrek aan zelfvertrouwen.. maar da's niks nieuws
Oud 25-05-2010, 18:59
Little_lady
Little_lady is offline
Vanmorgen voor het eerst onze kleine mogen aanschouwen, het was meer dan bijzonder. Al 11 weken op weg, verder dan we gedacht hadden. Nog 'slechts' 29 te gaan! Oh, ik hou zo van vriendje en ons samen zijn! Morgen een huisje bekijken wat op internet precies 'ons' huisje lijkt, we hopen dat het 'm wordt.
Oud 25-05-2010, 19:28
wup
wup is offline
Citaat:
Was je minder onzeker toen jullie nog niet serieus iets hadden? Gewoon het label (relatie) dat je eraan hebt gehangen 'negeren' en genieten.
Neh, het is zeg maar meer dat het voelt alsof we jaren samen zijn en ik dan soms denk: jemig.. ik ken je nog maar net, wie zegt dat je er morgen niet vandoor gaat. Snap het zelf ook niet echt.
Maarrr, gistermiddag was fantastisch. Uren enorm verliefd door de stad gelopen. Beetje kletsen, beetje klieren, beetje kussen <3 Daarna uit eten geweest en 's avonds in janken uit gebarsten om the Notebook ( misschien was ik daarom ook wel wat emo... wat zielig zeg)

En nu zijn we even weer alleen. Hij druk, ik druk. Maar dat is wel even gezond denk ik. En had ik al gezegd dat hij sexy is? Hij is sexy
Oud 25-05-2010, 21:01
Verwijderd
Ik had zo'n ongelofelijke kutdag dat ik vond dat ik dat best even mocht smsen Hij belde een kwartier later, heeft m'n gezeur aangehoord en had me binnen een paar minuten zelfs een beetje aan het lachen. Held!
Oud 25-05-2010, 22:18
sicilion
sicilion is offline
En toen was het afwachten of hij morgen nog wel komt. Waarom zijn mannen die zich graag in dingen 'storten' zo moeilijk te vinden?
Oud 25-05-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zo'n 70% van de tijd; de rest van de tijd denk ik dat ze me hondslelijk vinden

Citaat:
Trouwauto?
Hij heeft een 50 jaar oude landrover om aan te knutselen - het ding ligt op het moment tot op het bot bloot en ik heb er nu ook aan geholpen dus ik claimde dat hij ook van mij was nu (en dat ik er bloempjes op ging schilderen als ie klaar was), nou ja hoop geklier later besloot hij dat het onze trouwauto ging zijn. Voorspelt weinig goeds gezien de staat van het ding, maar de auto hebben we dus alvast
Oud 25-05-2010, 23:46
Optima
Optima is offline
Citaat:
En had ik al gezegd dat hij sexy is? Hij is sexy
Volgens mij had je nog niet gezegd dat hij sexy was
Maar leuk voor je meid. Als het echte liefde is, dan voel je je al snel vertrouwd bij een jongen. Maar let op! Laat er niet al te snel een soort van burgerlijke routine insluipen; dat is funest voor iedere relatie.

OT: ik moet een keuze gaan maken, maar hoe vaker ik met ze afspreek, hoe moeilijker het wordt... net was de jonge jongen hier om samen south park te kijken, maar hij bleef langer dan verwacht en hij knuffelt zo lekker en hij is zo heerlijk hoog associatief als ik waardoor we uren kunnen kletsen. Ohja, en hij komt uit brabant= mayor turn on!

Nu donderdag met de man naar concert....pfff....hij is wel wat volwassener en verantwoordelijker en mannelijker en heeft iets ongrijpbaars. Ik weet dat hij me leuk vindt, maar hij blijft op een afstand en...dat doet me alleen maar meer naar hem verlangen.

pff, lastig, zo heb je ineens een overschot aan keuzes, maar de jongen heeft al gezegd dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen....of dat een verpakte boodschap was om monogaam te zijn weet ik niet. Maar de man heeft zaterdag nog met andere meisjes in de kroeg staan te zoenen, en dat vond ik niet leuk om te horen (hoewel ik feitelijk hetzelfde doe). BAH. keuzes......betekent altijd dat je een ding niet mag hebben.....
Oud 25-05-2010, 23:49
Optima
Optima is offline
Citaat:
en ik heb er nu ook aan geholpen
Moet ik me nu voorstellen dat je in een overall besmeurd met olie en als attribuut een gigantische moersleutel in je hand, onder een verrijdbaar karretje onder die auto hebt gelegen? Of heb je koffie gezet voor je lief en even zijn voorhoofd met zweet hebt afgedept?
Oud 25-05-2010, 23:51
Optima
Optima is offline
Citaat:
En toen was het afwachten of hij morgen nog wel komt. Waarom zijn mannen die zich graag in dingen 'storten' zo moeilijk te vinden?
neem maar van mij aan, dat wil je ook niet. Als hij het op de 2e date al gaat hebben over " weekenden reserveren" en " afspreken met familie" dan krijg je ook de kriebels...en not the good kind
Oud 26-05-2010, 00:00
Verwijderd
ik ben echt niet normaal gestressed door deadline druk en dingen die niet gaan zoals ik ze wil...gelukkig kruipt zij straks bij mn in bed om een laatste nacht samen te slapen.. morgen vertrekt ze na 3 maanden hier te zijn geweest en hoewel ik haar al weken minder zie en wat afstand in bouw vind ik het best wel kutttt
Oud 26-05-2010, 06:02
WAT
WAT is offline
gister nacht toen ik bij mijn vriend was op een of andere manier zo onzeker geworden dat ik in mijn nachtmerrie allemaal eigenschappen van mijn ex (grmbl klootzak grmbl) aan mijn vriend ging verbinden......
- mij te lang laten wachten als we afspraken
- een of andere super slanke trut die wel heel close, "gezellig" en overduidelijk stokerig was hing ineens aan zijn arm
- dingen die zij vertelde waar ik totaal niks van af wist maar die wel direct invloed op mij gehad hadden
- hij die zegt "daar hebben we het later wel over, nu eerst feestje" en als ik dan vraag wanneer en doordram over een tijd hij zegt "dat zien we dan wel weer maar niet nu"
en vervolgens maakte ik het in mijn nachtmerrie uit (iets wat ik IRL wss veel eerder had moeten doen bij m'n ex) en ging hij roken.
Op dat moment was het wel zo 'out of character' dat ik wakker werd XP Behalve dat ze een lul hebben en lang haar hebben die 2 eigenlijk niks gemeen en ik snap best dat het mijn angst is om vanalles te missen en dat het mis gaat als ik in Engeland zit. Ik heb het hem ook verteld 's ochtens omdat ik me er echt rot om voelde en af en toe is hij te practisch en niet emotioneel genoeg "natuurlijk ga je dingetjes missen, maar dat mag want jij gaat je wens vervullen. En ik vertel je gewoon als er wat gebeurt."
Hele nugtere instelling van hem, maar ik weet ook wel dat hij het echt meent. Maarja, dit soort dingen is ook waarom ik wel van hem hou ^^

@ bartezz, succes!
@ Optima, doen waar je zin in hebt en als ik het zo hoor, nouja lees, is dat in grote mate je jonge jongen. En kiezen hoeft niet zo lang er niet gekozen hoeft te worden
Oud 26-05-2010, 07:53
indigo
indigo is offline
Hier gaat het lekker, weekje vrij .
Vannacht is vriendinnetje wezen logeren hier, was erg gezellig en goed om te onderhouden. Echt fijn dat we zo dichtbij elkaar wonen! En maandag heb ik met vriendjelief de Elfstedentocht gefietst en het was superzwaar maar ook leuk en hij loodst me er zo geweldig doorheen. En zometeen ga ik hem weer zien <3.
Oud 26-05-2010, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Moet ik me nu voorstellen dat je in een overall besmeurd met olie en als attribuut een gigantische moersleutel in je hand, onder een verrijdbaar karretje onder die auto hebt gelegen? Of heb je koffie gezet voor je lief en even zijn voorhoofd met zweet hebt afgedept?
Er in overall onder gelegen natuurlijk! Maar dan wel besmeurd met verf en met kwast in m'n hand, hebben het chassis geverfd. Maar ik wil ook aan de motor prutsen hoor, koffie zetten mag zijn moeder doen
Oud 26-05-2010, 08:53
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Nu donderdag met de man naar concert....pfff....hij is wel wat volwassener en verantwoordelijker en mannelijker en heeft iets ongrijpbaars. Ik weet dat hij me leuk vindt, maar hij blijft op een afstand en...dat doet me alleen maar meer naar hem verlangen.

pff, lastig, zo heb je ineens een overschot aan keuzes, maar de jongen heeft al gezegd dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen....of dat een verpakte boodschap was om monogaam te zijn weet ik niet. Maar de man heeft zaterdag nog met andere meisjes in de kroeg staan te zoenen, en dat vond ik niet leuk om te horen (hoewel ik feitelijk hetzelfde doe).
Deze man klinkt echt alsof hij heel erg gaan tegenvallen zodra je dichterbij komt!

OT: Hij komt Heb alleen wel een beetje een onzekere gevoel t.o.v. mijn fysiek, maar dat komt wel weer goed.
Oud 26-05-2010, 10:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
Deze man klinkt echt alsof hij heel erg gaan tegenvallen zodra je dichterbij komt!
Eensch! Die jonge dude klinkt wel errug leuk...

@ Wup: Fijn joh, dat het zo goed gaat
@ Freyja: Hihi, een landrover (=stoere auto) met bloemetjes Nice!

OT: Vanochtend zo half slaperig geknuffeld met 't vriendje, fijn! En mijn papa gaat morgen mee naar Tilburg, waarschijnlijk, en hij is een prima sidekick als het om opleidingen gaat Oh, en wie weet krijg ik dat sales gebeuren nog es onder de knie, maakt de sfeer op kantoor wel een stuk beter
Oud 26-05-2010, 11:03
Akhlys
Akhlys is offline
Hopeloos verliefd op m'n ex, wat ik helemaal niet had toen we nog samen waren. Ik heb er zelfs slapeloze nachten van tegenwoordig. En het is zo vervelend, want ik heb geen idee hoe haar gevoelens tegenover mij zijn, het contact is nu echt super en soms heb ik het idee dat het wederzijds is, maar ik hou altijd in m'n achterhoofd dat zij het heeft uitgemaakt omdat ze niet intiem met me kon zijn en nog niet klaar was voor een relatie. En het is zo Niet handig om me zo te voelen over haar, want ze word na de zomer letterlijk m'n buurvrouw als we op kamers gaan

Aankomende zondag naar Tattoo conventie in breda en haar maar vertellen hoe ik me voel tegenover haar. Ik vermoed dat me een zware teleurstelling staat te wachten.
Oud 26-05-2010, 11:30
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ik vind m ontzettend leuk <3 we hebben een heeel erg fijn weekend gehad samen. Gisteren naar de film geweest was ook heel leuk. Zaterdag m 2 weken niet zien want dan ga ik op vakantie, maar gewoon zooo leuk samen (L)
Oud 26-05-2010, 17:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohhhh, hij was niet boos maar een beetje van streek. Omdat hij als hij wordt ingeloot voor zijn studie in Tilburg, hij opeens heel ver van me vandaan zit, en hij nu al vindt dat hij me te weinig ziet. En toen zei ik dat 1.5 uur treinen me echt niet tegen zouden houden en toen zei hij dat het toch anders zou zijn en hij niet altijd tijd zal hebben omdat hij ook nieuwe dingen wil doen en moet gaan werken enzo. Ik zei dat het wel goed zal komen en we dan gewoon in de weekenden bij elkaar kunnen zijn. Dat vond hij heel optimistisch en hij zei dat hij daar zelf wat realistischer over was. Dat vond ik dan weer stom omdat het niet per se realistisch is: wie zegt dat hij toegelaten wordt en dat hij een kamer vindt en dat die 1.5 uur reizen ons zo zwaar zouden vallen als hij denkt? Ik ben altijd heel flexibel met mijn leefwijze, 1.5 uur treinen voor m'n vriendje lijkt me geen probleem ook al zie ik hem dan niet per se het hele weekend maar een paar uur maar ofzoiets. Time will only tell. Hij zei dat hij bang was dat 'dit' zou verwateren. Yeah, dat laat ik zomaar gebeuren? Laat hij dat zomaar gebeuren? Zoveel mensen hebben een LAT-relatie dat ik niet zou weten waarom wij dat niet zouden kunnen. Ik hoop dat hij dat ook wel inziet uiteindelijk. Als hij dan naar Tilburg gaat. Als dat zo is, is het een hele mooie kans voor hem maar stiekem hoop ik ook dat hij in Utrecht blijft. Maar dat zeg ik niet hardop.
Ik vond het wel heel lief dat hij helemaal sip werd toen hij zich bedacht dat hij als hij naar Tilburg ging mij niet zo vaak zou kunnen zien.
Oud 26-05-2010, 17:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Utrecht-Tilburg? Eitje
Ik heb het drie jaar volgehouden met afstand Leeuwarden-Tilburg (4 uur reistijd totaal) Wel een kwestie van prioriteiten stellen ja. Schoolwerk deed ik doordeweeks en in de trein (soms ook bij hem). Werken deed ik ook doordeweeks en bijna nooit in het weekend. En ik had de mazzel dat ik mijn vriendinnen door de weeks zag en de meesten in het weekend ook naar huis/vriend gingen. Maar ik deed ook wel eens halve weekends (half naar voor-studie vriendinnen of ouders en half met hem). Succes, gaat wel lukken
Oud 26-05-2010, 17:28
zoef de haas
zoef de haas is offline
ik doe al bijna 2 jaar Zwolle-Kopenhagen en dat werkt ook nog steeds dikke prima. Zolang je maar blijft communiceren, je evt issues over de afstand blijft bespreken etc. En uiteindelijk is het elkaar zien alleen maar fijner

pompompom nog 2 weken dan mag ik weer die kant op
Oud 26-05-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ohhhh, hij was niet boos maar een beetje van streek. Omdat hij als hij wordt ingeloot voor zijn studie in Tilburg, hij opeens heel ver van me vandaan zit, en hij nu al vindt dat hij me te weinig ziet. En toen zei ik dat 1.5 uur treinen me echt niet tegen zouden houden en toen zei hij dat het toch anders zou zijn en hij niet altijd tijd zal hebben omdat hij ook nieuwe dingen wil doen en moet gaan werken enzo. Ik zei dat het wel goed zal komen en we dan gewoon in de weekenden bij elkaar kunnen zijn. Dat vond hij heel optimistisch en hij zei dat hij daar zelf wat realistischer over was. Dat vond ik dan weer stom omdat het niet per se realistisch is: wie zegt dat hij toegelaten wordt en dat hij een kamer vindt en dat die 1.5 uur reizen ons zo zwaar zouden vallen als hij denkt? Ik ben altijd heel flexibel met mijn leefwijze, 1.5 uur treinen voor m'n vriendje lijkt me geen probleem ook al zie ik hem dan niet per se het hele weekend maar een paar uur maar ofzoiets. Time will only tell. Hij zei dat hij bang was dat 'dit' zou verwateren. Yeah, dat laat ik zomaar gebeuren? Laat hij dat zomaar gebeuren? Zoveel mensen hebben een LAT-relatie dat ik niet zou weten waarom wij dat niet zouden kunnen. Ik hoop dat hij dat ook wel inziet uiteindelijk. Als hij dan naar Tilburg gaat. Als dat zo is, is het een hele mooie kans voor hem maar stiekem hoop ik ook dat hij in Utrecht blijft. Maar dat zeg ik niet hardop.
Ik vond het wel heel lief dat hij helemaal sip werd toen hij zich bedacht dat hij als hij naar Tilburg ging mij niet zo vaak zou kunnen zien.
Wij doen ook een afstand van anderhalf uur (terwijl we eerst op een paar minuten fietsen van elkaar woonden) en dat trekken we ook nog steeds, hoewel het wel steeds ergerlijker wordt... Maar het is wel zo dat relaties vaak uit gaan als één of allebei gaan studeren, gewoon omdat je dan in een sneltrein van ontwikkeling terechtkomt en niet iedereen gaat dezelfde kant uit. Maar goed ik ken ook wel stellen die al vanaf hun 16e bij elkaar zijn en dat wel overleefd hebben, hoor, maar toch, het is op zich niet zo gek dat hij er in ieder geval rekening mee houdt.
Oud 26-05-2010, 18:03
Verwijderd
Ohh die hottie van aquatherapie heeft zijn haar geknipt Hij is nog steeds sexy, maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik lang haar nog leuker vind ^^. Ik heb al iets meer gesprek met hem gehad. En toen we bij het eindspel tegen elkaar moesten, heb ik vals gespeeld om hem toch te kunnen tikken Maar hij moest erom lachen en zei dat ik goed had gespeeld <3. Ik sta nu al elke keer expres een sigaret te roken erna, maar ik ben zo verdomde snel met omkleden dat ik hem gewoon nooit te zien krijg na therapie. Een andere deelnemer wil iets gaan eten met de hele groep. ''Wat vind jij daarvan?' PRIMA PLAN, wel íedereen overhalen he!
Oud 26-05-2010, 18:17
Fosca
Fosca is offline
Goed. Ik had dan wel besloten dat het over is tussen ons maar toen hij mij op de uni zo overduidelijk negeerde dat mensen aan mij vroegen of we soms ruzie hadden was het ook wat minder. 's Avonds heel lang gesprek gehad en eigenlijk zei hij precies hetzelfde als tijdens het vorige gesprek maar dan met wat meer toekomst erin. Eigenlijk heeft hij ook heel erg gelijk, we zijn gewoon ontzettend verkeerd begonnen. Dus nu hebben we een date
Oud 26-05-2010, 18:45
Verwijderd
Hmmm... die vriendin die me heeft laten staan, haar hele facebook is verdwenen...
Oud 26-05-2010, 18:48
wup
wup is offline
@ Fosca: Over wie gaat dit? Over je ex? Of zat er nog wat tussen? Succes in ieder geval!

@ Mutant: Daah! Mijn vriendje gaat vrijdag naar de kapper en het is echt echt heel erg nodig, maar vind bij voorbaat al dat het te kort wordt. Zijn haar is zo fijn!

ot: Ondergoed kopen is een stuk leuker met iemand in je achterhoofd
Oud 26-05-2010, 19:26
Verwijderd
Wup, overtuig hem dan!!!

En ieks. Je leert nogal wat op facebook... MIjn ex blijkt niet alleen samen te wonen, maar zelfs al getrouwd te zijn Misschien is zij net zo sexverslaafd als hij. Dat verklaart veel.
Oud 26-05-2010, 20:45
Thinus
Thinus is offline
ik word er helemaal krankjorem van
Oud 26-05-2010, 22:15
Verwijderd
*spam* mijn oude 'jonge' vlam gesproken (die van toen ik 21 was en hij 16...) Hij is nog steeds aardig en lief! Maar ik vind het vooral leuk dat ik mensen van vroeger nog eens spreek. Laatste keer dat ik hem zag was op de begrafenis van zijn broer, dus wel een stuk beter dat we nu gewoon kunnen praten .
Oud 26-05-2010, 23:18
Verwijderd
Ja eh nou mag het wel eens afgelopen zijn met die kutdagen En in combi met deadline/tentamen/rijexamenstress is het al helemaal ellende. Volgens mij heeft ie het er ook wel mee gehad: hij had me best kunnen bereiken als ie echt wilde, dus ik geloof weinig van z'n verhaal. Nou ja, geef 'm ongelijk, ik ben mezelf ook flink zat zo Dus vanaf morgen gaat het allemaal maar heel wat beter vind ik!
Oud 26-05-2010, 23:22
ST*R
ST*R is offline
Paar dagen weg geweest en het was super! Veel met hem gesmst en dat was ook leuk, fijn om smsjes te krijgen met ´snel terug komen hoor!´, ahh hij is lief. morgen zie ik hem misschien
Oud 26-05-2010, 23:56
Dott
Dott is offline
Gister kwam ie langs, en spraken we af dat ie 's avonds terug zou komen en zou blijven slapen.
We hebben het erover gehad en hij zei dat ie een klotenweekend achter de rug had.
Hebben ook afspraken gemaakt dat ik het geen probleem vind als ie wat langer niks laat horen, maar dat ik dan graag een smsje/mailtje wil dat t ff niet lekker gaat en hij me wel benaderd.
Dat vond ie prima, dus in dat opzicht is dat verder uit de weg dan voor mij.
Hij had me in elk geval gemist, en da's fijn om te horen.

Verder vandaag gewoon lekker de hele dag samen geweest.
Slecht nieuws gehad over mn oma, haar bloedwaardes waren zo screwed up dat ze opgenomen is in het ziekenhuis.
Net nu mijn moeders vriend weer terug was..
Maar ja, fijn dat ie me dan knuffelt en troost, en dat als ik de vrouw uit hang en moet janken om een film (waarom heb ik dat soms toch? ik haat dat!) hij zegt dat het niet erg is en me tegen zich aan trekt.
Oud 27-05-2010, 08:29
indigo
indigo is offline
@Cherry: 1,5 uur reizen kan echt wel hoor! Je moet het wel allebei willen maar het kan prima . Mijn vriendje reist ook doordeweeks regelmatig naar mij (komt-ie gewoon meteen vanuit studie) en dat gaat prima .

@ST*R: welke jongen is dit dan nu?

@OT: ohh hij zoent zo heerlijk, dat was echt te lang geleden. Het voelde net als in het begin . Zo fijn! En nu zit ik op zijn kamer en vanavond komt-ie weer naar mij. Wat een feest, de liefde .
Oud 27-05-2010, 08:50
wup
wup is offline
Citaat:
Wup, overtuig hem dan!!!

.
Haha, nee het moet er ook echt af. Het is echt te lang.. maar hij zegt ook steeds dat ie zn baard er dan ook afscheert En ik probeer hem wel te overtuigen, maar dan kirjg ik óf reacties als 'dus je vindt me alleen mooi met baard?' of dat ik hem niet mag aankleden en me er niet mee mag bemoeien

ot: Ik haat zijn werk. Gister moest ie weer overwerken en was om 22:30 eens klaar. Belde hij wel heel schattig, dat ie me zo graag wilde zien en of ik alsjeblieft langs wilde komen. Ahh <3
Oud 27-05-2010, 09:31
Neko*
Neko* is offline
Het was te merken dat hij al een tijdje met wat dingen aan zijn hoofd liep. En ik leer steeds beter om hem daar de ruimte in te geven, omdat hij het toch wel verteld. Gisteravond dus heel veel goede gesprekken gehad. Over mij en over hem en over hoe lastig we het elkaar soms maken, maar dat dat niet erg is, dat we daarvan leren. Elkaar beter leren kennen. En het is zo'n schatje. <3

Regels voor berichten