| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb gisteravond biertjes gedronken in de stad bij mijn ouderlijk huis met een vriendinnetje en dat was superleuk! Heb haar gemist.. En dan is er een hele leuke jongen die al zijn aandacht bij mij heeft en graag met me wil lunchen of gewoon gezellig bankhangen en dan denk ik alleen maar 'pff, waarom stelt 'hij' dat nooit voor
'
|
|
|
|
@ mutant : ja bon ik ben dus zo niet ;-) ik heb haar 1 uurtje alleen achtergelaten eergisteren, nadat ik haar aan het hotel had afgezet, gezegd dat ik uur later terug ging zijn, haar internet gegeven had en gevraagd of ze het echt niet erg vond ...
OT: Hij wou gisteravond om 0u nog naar hotel komen ( half uur stappen) om me te zien, maar vriendin wou me niet naar buiten laten, en vond het zelf ook iets te laat (hoewel ik wel gewild had), ach heb zijn msn en facebook dus we zullen wel zien, maar voor mij eindigt het hele verhaal straks als ik op dat vliegtuig stap. Hij was o zo knap maar volgens facebook ook zo jong (21) ;-) Maar als ik zijn msn moet geloven gaat hij nu Engels leren, dat moedig ik natuurlijk wel aan, want is toch erg om geen tweede toeristische taal te kunnen... Mijn Turks gaat erop vooruit ;-) En google translater is niet te vertrouwen, vertaal je "ik vind je lief" , zegt translator blijkbaar "ik hou van je" *oeps*
|
|
|
|
Nog steeds niks gehoord.
Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken of moet ergeren.. maar eigk ben ik niks beter want ik ben zelf ook te koppig om iets te laten horen. T moet nu maar ff van hem af komen.
|
|
|
|
We waren op msn een discussie aan het houden over hoe weinig tijd we van de zomer wel niet hebben en over 'het systeem' waarin alles al ongeveer vaststaat, had best interessant kunnen worden maar toen zei ik, nee wacht ho stop, laten we dit woensdag bespreken, dan heb ik je voor me, da's handiger. En we voeren IRL nooit zulke interessante gesprekken. Nouja, discussies niet. Bovendien is het bedtijd (1 uur geweest). Snapje?
En toen zei hij dat dat een 'gevoelige snaar' was. En toen gingen we naar bed, want dat zou hij woensdag ook uitleggen. Ik hoop niet dat hij het verkeerd heeft opgevat of nu denkt dat ik hem saai vind ofzo, dat is het niet, maar we hebben nooit ruzie en ik voer graag discussies met mensen want dat vind ik leuk. We komen nooit tot zulke boeiende discussies als we bij elkaar zijn omdat we dan heel veel knuffelen en over koetjes en kalfjes praten of over wat er van de week allemaal gebeurd is enzo. Ik wou dat het woensdag was.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Dus... vage situatie
Ik heb een ex, daar had ik het 2 jaar mee, en het is nu een maand uit. Eerst was ik heel erg boos en over de zeik, want ze zat nogal in de put en ik heb haar toen veel geholpen. Achja, ik heb er nu na een maand wel vrede mee. Het is maar beter zo, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid. Maar nu het volgende: Ik vind een nieuw meisje leuk, en heb dit misschien op een minder subtiele manier aan mijn ex laten merken. Mja, ik ben liever eerlijk, en zij kan dat blijkbaar niet hebben. Nu wil ze niks meer met te maken hebben. Zoals ik al heb gezegd is het misschien maar beter zo, maar heeft ze misschien gewoon gelijk of is ze jaloers? Dan nog dit erbij: Een ex van een van mijn beste vrienden vindt me leuk. Terwijl ik dus dat nieuwe meisje leuk vindt. Goed heel verhaal, maar wat zouden jullie doen? |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Het weekend was lekker en lekker lang
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Jaaa we hebben een trouwauto
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik weet heus dat het niet altijd zo is maar het is beter dan aan mezelf te gaan twijfelen. ![]() ot: hij was ziek en heeft n hele nacht boven de wc gehangen, en toen vond ik m zielig en heb ik goed voor m gezorgd. Soms heeft ie t zo zwaar. Verder gaat t goed tussen ons en is het samenwonen nog steeds chill.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Vanmorgen voor het eerst onze kleine mogen aanschouwen, het was meer dan bijzonder. Al 11 weken op weg, verder dan we gedacht hadden. Nog 'slechts' 29 te gaan!
Oh, ik hou zo van vriendje en ons samen zijn! Morgen een huisje bekijken wat op internet precies 'ons' huisje lijkt, we hopen dat het 'm wordt.
|
|
||
|
Citaat:
Maarrr, gistermiddag was fantastisch. Uren enorm verliefd door de stad gelopen. Beetje kletsen, beetje klieren, beetje kussen <3 Daarna uit eten geweest en 's avonds in janken uit gebarsten om the Notebook ( misschien was ik daarom ook wel wat emo... wat zielig zeg) En nu zijn we even weer alleen. Hij druk, ik druk. Maar dat is wel even gezond denk ik. En had ik al gezegd dat hij sexy is? Hij is sexy
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hij heeft een 50 jaar oude landrover om aan te knutselen - het ding ligt op het moment tot op het bot bloot en ik heb er nu ook aan geholpen dus ik claimde dat hij ook van mij was nu (en dat ik er bloempjes op ging schilderen als ie klaar was), nou ja hoop geklier later besloot hij dat het onze trouwauto ging zijn. Voorspelt weinig goeds gezien de staat van het ding, maar de auto hebben we dus alvast
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar leuk voor je meid. Als het echte liefde is, dan voel je je al snel vertrouwd bij een jongen. Maar let op! Laat er niet al te snel een soort van burgerlijke routine insluipen; dat is funest voor iedere relatie. OT: ik moet een keuze gaan maken, maar hoe vaker ik met ze afspreek, hoe moeilijker het wordt... net was de jonge jongen hier om samen south park te kijken, maar hij bleef langer dan verwacht en hij knuffelt zo lekker en hij is zo heerlijk hoog associatief als ik waardoor we uren kunnen kletsen. Ohja, en hij komt uit brabant= mayor turn on! ![]() Nu donderdag met de man naar concert....pfff....hij is wel wat volwassener en verantwoordelijker en mannelijker en heeft iets ongrijpbaars. Ik weet dat hij me leuk vindt, maar hij blijft op een afstand en...dat doet me alleen maar meer naar hem verlangen. pff, lastig, zo heb je ineens een overschot aan keuzes, maar de jongen heeft al gezegd dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen....of dat een verpakte boodschap was om monogaam te zijn weet ik niet. Maar de man heeft zaterdag nog met andere meisjes in de kroeg staan te zoenen, en dat vond ik niet leuk om te horen (hoewel ik feitelijk hetzelfde doe). BAH. keuzes......betekent altijd dat je een ding niet mag hebben.....
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
ik ben echt niet normaal gestressed door deadline druk en dingen die niet gaan zoals ik ze wil...gelukkig kruipt zij straks bij mn in bed om een laatste nacht samen te slapen.. morgen vertrekt ze na 3 maanden hier te zijn geweest en hoewel ik haar al weken minder zie en wat afstand in bouw vind ik het best wel kutttt
|
|
|
|
|
gister nacht toen ik bij mijn vriend was op een of andere manier zo onzeker geworden dat ik in mijn nachtmerrie allemaal eigenschappen van mijn ex (grmbl klootzak grmbl) aan mijn vriend ging verbinden......
- mij te lang laten wachten als we afspraken - een of andere super slanke trut die wel heel close, "gezellig" en overduidelijk stokerig was hing ineens aan zijn arm - dingen die zij vertelde waar ik totaal niks van af wist maar die wel direct invloed op mij gehad hadden - hij die zegt "daar hebben we het later wel over, nu eerst feestje" en als ik dan vraag wanneer en doordram over een tijd hij zegt "dat zien we dan wel weer maar niet nu" en vervolgens maakte ik het in mijn nachtmerrie uit (iets wat ik IRL wss veel eerder had moeten doen bij m'n ex) en ging hij roken. Op dat moment was het wel zo 'out of character' dat ik wakker werd XP Behalve dat ze een lul hebben en lang haar hebben die 2 eigenlijk niks gemeen en ik snap best dat het mijn angst is om vanalles te missen en dat het mis gaat als ik in Engeland zit. Ik heb het hem ook verteld 's ochtens omdat ik me er echt rot om voelde en af en toe is hij te practisch en niet emotioneel genoeg "natuurlijk ga je dingetjes missen, maar dat mag want jij gaat je wens vervullen. En ik vertel je gewoon als er wat gebeurt." Hele nugtere instelling van hem, maar ik weet ook wel dat hij het echt meent. Maarja, dit soort dingen is ook waarom ik wel van hem hou ^^ @ bartezz, succes! @ Optima, doen waar je zin in hebt en als ik het zo hoor, nouja lees, is dat in grote mate je jonge jongen. En kiezen hoeft niet zo lang er niet gekozen hoeft te worden
|
|
|
|
|
|
Hier gaat het lekker, weekje vrij
.Vannacht is vriendinnetje wezen logeren hier, was erg gezellig en goed om te onderhouden. Echt fijn dat we zo dichtbij elkaar wonen! En maandag heb ik met vriendjelief de Elfstedentocht gefietst en het was superzwaar maar ook leuk en hij loodst me er zo geweldig doorheen. En zometeen ga ik hem weer zien <3.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() OT: Hij komt Heb alleen wel een beetje een onzekere gevoel t.o.v. mijn fysiek, maar dat komt wel weer goed.
|
|
||
|
Citaat:
@ Wup: Fijn joh, dat het zo goed gaat @ Freyja: Hihi, een landrover (=stoere auto) met bloemetjes Nice!OT: Vanochtend zo half slaperig geknuffeld met 't vriendje, fijn! En mijn papa gaat morgen mee naar Tilburg, waarschijnlijk, en hij is een prima sidekick als het om opleidingen gaat
|
|
|
|
Hopeloos verliefd op m'n ex, wat ik helemaal niet had toen we nog samen waren. Ik heb er zelfs slapeloze nachten van tegenwoordig. En het is zo vervelend, want ik heb geen idee hoe haar gevoelens tegenover mij zijn, het contact is nu echt super en soms heb ik het idee dat het wederzijds is, maar ik hou altijd in m'n achterhoofd dat zij het heeft uitgemaakt omdat ze niet intiem met me kon zijn en nog niet klaar was voor een relatie. En het is zo Niet handig om me zo te voelen over haar, want ze word na de zomer letterlijk m'n buurvrouw als we op kamers gaan
![]() Aankomende zondag naar Tattoo conventie in breda en haar maar vertellen hoe ik me voel tegenover haar. Ik vermoed dat me een zware teleurstelling staat te wachten.
|
|
|
|
ik vind m ontzettend leuk <3 we hebben een heeel erg fijn weekend gehad samen. Gisteren naar de film geweest was ook heel leuk. Zaterdag m 2 weken niet zien want dan ga ik op vakantie, maar gewoon zooo leuk samen (L)
|
|
|
|
Ohhhh, hij was niet boos maar een beetje van streek. Omdat hij als hij wordt ingeloot voor zijn studie in Tilburg, hij opeens heel ver van me vandaan zit, en hij nu al vindt dat hij me te weinig ziet. En toen zei ik dat 1.5 uur treinen me echt niet tegen zouden houden en toen zei hij dat het toch anders zou zijn en hij niet altijd tijd zal hebben omdat hij ook nieuwe dingen wil doen en moet gaan werken enzo. Ik zei dat het wel goed zal komen en we dan gewoon in de weekenden bij elkaar kunnen zijn. Dat vond hij heel optimistisch en hij zei dat hij daar zelf wat realistischer over was. Dat vond ik dan weer stom omdat het niet per se realistisch is: wie zegt dat hij toegelaten wordt en dat hij een kamer vindt en dat die 1.5 uur reizen ons zo zwaar zouden vallen als hij denkt? Ik ben altijd heel flexibel met mijn leefwijze, 1.5 uur treinen voor m'n vriendje lijkt me geen probleem ook al zie ik hem dan niet per se het hele weekend maar een paar uur maar ofzoiets. Time will only tell. Hij zei dat hij bang was dat 'dit' zou verwateren. Yeah, dat laat ik zomaar gebeuren? Laat hij dat zomaar gebeuren? Zoveel mensen hebben een LAT-relatie dat ik niet zou weten waarom wij dat niet zouden kunnen. Ik hoop dat hij dat ook wel inziet uiteindelijk. Als hij dan naar Tilburg gaat. Als dat zo is, is het een hele mooie kans voor hem maar stiekem hoop ik ook dat hij in Utrecht blijft. Maar dat zeg ik niet hardop.
Ik vond het wel heel lief dat hij helemaal sip werd toen hij zich bedacht dat hij als hij naar Tilburg ging mij niet zo vaak zou kunnen zien.
|
|
|
|
Utrecht-Tilburg? Eitje
![]() Ik heb het drie jaar volgehouden met afstand Leeuwarden-Tilburg (4 uur reistijd totaal) Wel een kwestie van prioriteiten stellen ja. Schoolwerk deed ik doordeweeks en in de trein (soms ook bij hem). Werken deed ik ook doordeweeks en bijna nooit in het weekend. En ik had de mazzel dat ik mijn vriendinnen door de weeks zag en de meesten in het weekend ook naar huis/vriend gingen. Maar ik deed ook wel eens halve weekends (half naar voor-studie vriendinnen of ouders en half met hem). Succes, gaat wel lukken
|
|
|
|
ik doe al bijna 2 jaar Zwolle-Kopenhagen en dat werkt ook nog steeds dikke prima. Zolang je maar blijft communiceren, je evt issues over de afstand blijft bespreken etc. En uiteindelijk is het elkaar zien alleen maar fijner
pompompom nog 2 weken dan mag ik weer die kant op
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ohh die hottie van aquatherapie heeft zijn haar geknipt
Hij is nog steeds sexy, maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik lang haar nog leuker vind ^^. Ik heb al iets meer gesprek met hem gehad. En toen we bij het eindspel tegen elkaar moesten, heb ik vals gespeeld om hem toch te kunnen tikken Maar hij moest erom lachen en zei dat ik goed had gespeeld <3. Ik sta nu al elke keer expres een sigaret te roken erna, maar ik ben zo verdomde snel met omkleden dat ik hem gewoon nooit te zien krijg na therapie. Een andere deelnemer wil iets gaan eten met de hele groep. ''Wat vind jij daarvan?' PRIMA PLAN, wel íedereen overhalen he!
|
|
|
|
|
Goed. Ik had dan wel besloten dat het over is tussen ons maar toen hij mij op de uni zo overduidelijk negeerde dat mensen aan mij vroegen of we soms ruzie hadden was het ook wat minder. 's Avonds heel lang gesprek gehad en eigenlijk zei hij precies hetzelfde als tijdens het vorige gesprek maar dan met wat meer toekomst erin. Eigenlijk heeft hij ook heel erg gelijk, we zijn gewoon ontzettend verkeerd begonnen. Dus nu hebben we een date
|
|
|
|
@ Fosca: Over wie gaat dit? Over je ex? Of zat er nog wat tussen? Succes in ieder geval!
@ Mutant: Daah! Mijn vriendje gaat vrijdag naar de kapper en het is echt echt heel erg nodig, maar vind bij voorbaat al dat het te kort wordt. Zijn haar is zo fijn! ot: Ondergoed kopen is een stuk leuker met iemand in je achterhoofd
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
*spam* mijn oude 'jonge' vlam gesproken (die van toen ik 21 was en hij 16...) Hij is nog steeds aardig en lief! Maar ik vind het vooral leuk dat ik mensen van vroeger nog eens spreek. Laatste keer dat ik hem zag was op de begrafenis van zijn broer, dus wel een stuk beter dat we nu gewoon kunnen praten
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja eh nou mag het wel eens afgelopen zijn met die kutdagen
Dus vanaf morgen gaat het allemaal maar heel wat beter vind ik!
|
|
|
|
|
Gister kwam ie langs, en spraken we af dat ie 's avonds terug zou komen en zou blijven slapen.
We hebben het erover gehad en hij zei dat ie een klotenweekend achter de rug had. Hebben ook afspraken gemaakt dat ik het geen probleem vind als ie wat langer niks laat horen, maar dat ik dan graag een smsje/mailtje wil dat t ff niet lekker gaat en hij me wel benaderd. Dat vond ie prima, dus in dat opzicht is dat verder uit de weg dan voor mij. Hij had me in elk geval gemist, en da's fijn om te horen. Verder vandaag gewoon lekker de hele dag samen geweest. Slecht nieuws gehad over mn oma, haar bloedwaardes waren zo screwed up dat ze opgenomen is in het ziekenhuis. Net nu mijn moeders vriend weer terug was.. Maar ja, fijn dat ie me dan knuffelt en troost, en dat als ik de vrouw uit hang en moet janken om een film (waarom heb ik dat soms toch? ik haat dat!) hij zegt dat het niet erg is en me tegen zich aan trekt.
|
|
|
|
@Cherry: 1,5 uur reizen kan echt wel hoor! Je moet het wel allebei willen maar het kan prima
. Mijn vriendje reist ook doordeweeks regelmatig naar mij (komt-ie gewoon meteen vanuit studie) en dat gaat prima .@ST*R: welke jongen is dit dan nu? ![]() @OT: ohh hij zoent zo heerlijk, dat was echt te lang geleden. Het voelde net als in het begin . Zo fijn! En nu zit ik op zijn kamer en vanavond komt-ie weer naar mij. Wat een feest, de liefde .
|
|
||
|
Citaat:
En ik probeer hem wel te overtuigen, maar dan kirjg ik óf reacties als 'dus je vindt me alleen mooi met baard?' of dat ik hem niet mag aankleden en me er niet mee mag bemoeien![]() ot: Ik haat zijn werk. Gister moest ie weer overwerken en was om 22:30 eens klaar. Belde hij wel heel schattig, dat ie me zo graag wilde zien en of ik alsjeblieft langs wilde komen. Ahh <3 |
||
|
|
|
|
Het was te merken dat hij al een tijdje met wat dingen aan zijn hoofd liep. En ik leer steeds beter om hem daar de ruimte in te geven, omdat hij het toch wel verteld. Gisteravond dus heel veel goede gesprekken gehad. Over mij en over hem en over hoe lastig we het elkaar soms maken, maar dat dat niet erg is, dat we daarvan leren. Elkaar beter leren kennen. En het is zo'n schatje. <3
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|