| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik heb een boyfriend jeans gekocht want we waren lekker vroeg in de stad dus de h&m was toegankelijk zonder rijen, en ik denk dat ik 'm niet ga oprollen en ook niet inkorten maar gewoon lekker onderaan propjes stof dragen, dat vind ik het stoerst
en dan met de threadless shirts die nog steeds niet binnen zijn terwijl ze al bijna een maand geleden zijn verzonden stomme douane. Volgende keer maar weer maximaal 3 tegelijk, zodat ze in een envelop zitten in plaats van in een doos.Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hoop dat 't bij jou niet 't geval is. Welke heb je trouwens besteld? [/threadlessaddict]
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja. Ik ben ook steeds bang dat het op het postkantoor ligt te wachten en dat het gele briefje niet in de bus is gestopt ofzo.Copypaste uit de bevestigingsmail: 1 x 18.00 Small Cranberry Girly Tee Liberty Order#2589657 1 x 18.00 Large Baby Blue Guys Tee Here Comes the Airplane! Order#2589657 1 x 18.00 Large Silver Guys Tee Camouflage Order#2589657 1 x 18.00 Large Navy Guys Tee Runnin' Rhino Order#2589657 1 x 12.00 Large Asphalt Guys Tee Piggy Bank Heist Order#2589657 1 x 12.00 Small Gold Girly Tee All-Conference Squirrel Order#2589657 de girly zijn voor mij en de guys voor Theodoor
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|