Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben van plan bij de AH te werken in de vakantie en heb dus al een formuliertje gehaald, maar daar staat op dat je minimaal 15 jaar moet zijn om vakken te vullen en 16 voor achter de kassa. Dus het kan denk ik niet bij Albert heijn maar ik zou het gewoon proberen en ook bij de andere supermarkten. Succes!
![]() |
![]() |
|
Ahold (AH) hanteert het minimum leeftijd wel, dit is voor vulploeg inderdaad minimaal 15 jaar, denk dat je het bij een buurtsuper moet proberen, want bij supermarkten van grote bedrijven kan je het denk ik niet proberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
zit met t zelfde probleem mag ook nergens werken omdat ik 13 ben ![]() je kunt trouwens ook veel geld verdienen in de zomer door krantenwijken over te nemen heel veel mensen gaan op vakantie dus hebben ze er geen tijd voor. als je zelf op vakantie gaat maakt het nog niet uit want iedereen gaat een andere week op vakantie bijna suc6 |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek ook al een tijdje wat maar vind het wel moeilijk iets te vinden waar je fatsoenlijk wordt betaald!
Laatst gewijzigd op 20-07-2010 om 11:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij scapino zoeken ze oproepkrachten voor vrijdagavonden, ik wordt zelf pas half oktober 14 maar denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.
btw, ff n mededeling voor de forumbaas, is het niet een idee om een groot bijbaantjes topic 13+ te starten ofzo? dan voorkom je dat telkens iedereen een nieuwe moet openen. Laatst gewijzigd op 31-08-2010 om 10:31. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
vakantiewerk hannahvt2001 | 2 | 28-05-2015 11:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Standaard werk.. Joeytjuhh96 | 9 | 24-07-2010 05:06 | |