Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja maar ik heb ook nog andere eisen he, haha.Bv.: mate van intelligentie, mate van arrogantie en leeftijd. Dus vallen er automatisch 3 af ![]()
||
Citaat:
![]() Btw Carlo is van jouw leeftijd ![]()
|
Hij is net weg... heeft mijn verjaardag tot een superdag gemaakt
![]() ![]() wit t-shirt, lichtblauw overhemd, rood overhemd cottonfield erover, bruinige broek en bruine suede broques oh ja en hij had donkerblauw-lichtblauw gestreepte hockeysokken aan ik ZAG mijn moeder kijken haha ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() vriendje gisteravond... beige/groenige broek met van die zakken, wit t-shirt, lichtblauw overhemd Gant, bootjes... nou hij heeft er wel eens leuker uitgezien in elk geval ![]()
||
Citaat:
![]() Gisteravond had ie aan: rode broek Steppin' Out, wit t-shirt, donkerblauw overhemd (weet niet waarvan) en donkerblauwe capuchontrui (weet niet meer waarvan) en Bommeltjes.. en een rode roos in zn hand voor mij ![]()
||
Citaat:
Oeehh Esmee heeft het goed voor elkaar ![]()
|
- Lichtblauw Gsus vestje, met over d'r tieten GSUS in 't wit.
- Knalgeel Replay figure hugging shirtje, met groen het logo aan de zij -> buik erop. - Strak heupspijkerbroek(je) van Replay - Puma sparco's, rood boven, zwart onder de witte 'streep'. - Mijn wollen D&G jas omdat ze het schijnbaar toch wel een beetje koud kreeg. - Geurtje: Hugo for Women (die ik haar vorig jaar had gegeven voor d'r verjaardag) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Beschrijf jou droom man is qua kleding Verwijderd | 21 | 23-11-2002 20:07 |