Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik sliep vaak bij mijn beste vriendin (nu absoluut geen vriendin meer), ze gingen niet naar de kerk (behalve met kerst:rolleyes
![]() ![]() *ik zou 1 keer voor de grap mee gaan om te zien wat je daar nou precies doet, maar verder zou ik nooit meegaan*
|
Een uurtje in de kerk zitten stelt niks voor, hij kan in principe best wel mee, hij hoeft niet te geloven en het is ook geen plek waar je bekeerd word. Het is een gebouw met vier muren waar ze over God zingen en praten. Iedereen houdt z'n klep behalve de dominee. Ik geloof niet en ga ook mee met m'n vriendin, eerder soms met m'n ouders (als zij ook gingen).
|
![]() |
Ik vind dat je niet persee hoeft te geloven om naar de kerk te gaan en het is helemaal niet verkeerd om van het christendom wat af te weten (al helemaal in jou geval, je vriend) dus ik vind dat je vriend gewoon mee moet gaan en zich moet aanpassen. Hij kan in iedergeval een beetje intresse tonen!!!
|
![]() |
Mjah ik zou nooit iets kunnen hebben met iemand die gelooft.
Hij wel. Dan kan 'ie ook wel eens mee naar de kerk. Ik bedoel je wordt er niet meteen met het christendom geinfecteerd ofzo. Bovendien is het gewoon wat interesse voor je vriendin. Gaat 'ie wel mee kleren kopen? OF andere dingen die 'ie niet tof vind. Ik hoop het wel. Als 'ie nooit toegeeft aan jou, kan je beter een andere vriend vinden, want dan wordt het vast niks.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Hai Allemaal, jullie denken allemaal dat ik hem dwing, ik probeer me ook in hem in te leven, het is niet zo dat ik sta te springen om naar de kerk te gaan, maar het is gelijk zo'n gezeik als ik niet ga, ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar goed. ik ga proberen me er niet druk over te maken, en gewoon te kijken wat er gebeurd, ik vraag hem niet mee en laat hem lekker in zn bed liggen..!! veel liefs T.S
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik logeerde vroeger vaak bij vriendjes die geloofden, ik vond het dan op zondag altijd wel leuk om naar de kerk mee te gaan, ik vind geloof interessant en soms ook belachelijk. ik vind dat hij in principe zelf mag weten of hij wel of niet mee wil, maar ik vind het zonde dat ie er zo star over doet. als mijn vriendinnetje christelijk was, en zij en haar familie zouden het prettig vinden als ik met haar mee zou gaan naar de kerk op zondag dan zou ik denk ik wel mee gaan, desnoods om gewoon een uur een beetje om je heen kijken. ik snap niet echt waarom het zo beladen is voor hem om per se niet naar de kerk te willen, als jij je daarover vervelend voelt. je weet volgens mij ook wel dat hij niet opeens gelovig gaat worden wanneer hij af en toe met je meegaat naar de kerk, en ik krijg de indruk dat jij ook niet probeert om hem het geloof aan te praten. dus dan denk ik: doe je vriendinnetje een plezier en ga af en toe mee,
ik vind dat je niet zeurt, voor zover ik kan beoordelen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |