| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik weet gewoon nog niet wat ik wil. Ik ga hem wel steeds leuker vinden, maar heb ook nog het gevoel dat ik geen behoefte heb aan een relatie. Al kan dat natuurlijk nog veranderen, maar dat kan ik nu nog niet zeggen. Verder vind ik dat ik nu nog helemaal niet hoef te weten wat ik precies wil, ik ken die jongen pas net. Het serieuze gesprek komt vast wel, maar nu nog even niet. En als hij zo verliefd is als jullie denken kan hij natuurlijk zelf ook vragen hoe ik er over denk.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Anyway, ik heb zowaar een andere erg leuke jongen ontmoet. Ik ken hem al een jaar, maar zag nu ineens pas hoe leuk hij eigenlijk is. Hebben eergisteren de hele dag samen doorgebracht en uiteindelijk gezoend en blijven slapen (niet met m naar bed geweest verder). Maarja, ik weet dat ik niet het enige meisje ben waar hij mee bezig is, dus daar baal ik een beetje van. Weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen..
|
|||
|
|
|
|
Ik ben geïrriteerd en gefrustreerd en het komt eigenlijk alleen maar door mijn eigen zooi. Wat het dubbel zo rot maakt omdat hij daar dus niets/weinig aan kan doen. maar het zou zo leuk zijn als hij in zou zien dat ik liever een knuffel en een arm om me heen heb dan gezever over dat ik het wel bij hem kwijt kan mocht ik dat willen
|
|
|
|
Waarom snapt hij niet dat ik het niet leuk/stom vind dat hij twee weken op studiereis naar Maleisië en Singapore gaat maar het voor hem wel tof vind?
Ik wil hem gewoon niet twee weken missen maar dat betekent niet dat ik me niet red zonder hem. Heb die twee weken al helemaal volgepland met andere dingen. *zucht*Maar verder is hij lief en leuk enzo maar dit hangt een beetje als een donderwolk tussen ons in. Wat mij betreft mag hij nu wel weggaan, dan zie ik tenminste niet zo op tegen dat afscheid en kan ik er naar uit kijken dat hij weer terug komt. Ow, en werken op zaterdagavond van 17.15 - 1.30 uur vind ik toch wel het meest ongezellige tijdstip Dit is een mooie avond om te barbecuen, wijntje te drinken in de tuin en lekker te kletsen, niet om alleen thuis te zijn.En nu heb ik wel weer genoeg gezeurd. Ga lekker een baco inschenken en lekker beetje internetten, lezen en op tijd slapen en morgen weer naar hem toe.
|
|
|
Verwijderd
|
Bijna een hele dag gecamd (gewoon hoor, gewoon gepraat) met een leuke jongen die ik van bb ken. En hij komt over 2 weken op bezoek
. Ben benieuwd. Hij woont ook een pokke-eind weg, maar niet zo ver als anderen. Het is vergelijkbaar met mijn exen in Zwolle en Amsterdam. HIj is lief en knap, maar (ALWEER) 3 jaar jonger . Maar het is een larper en hij vindt Bert Visscher goed, prioriteiten ^^.Ik heb geen hoop en ook geen verwachtingen (wel op knuffels, want daar is ie blijkbaar ook gek op), we zien wel wat er van komt en of ik überhaupt verliefd zal worden en wil worden en of hij datzelfde dan heeft. Ik zal wel zenuwachtig zijn als hij komt en een hoop moeite doen, maar dat doe ik vaak sowieso .
|
|
|
|
|
Succes Mutant!
@ Daantje, sterkte! Soms moet je het toch nog een keer maar dan iets anders brengen om het duidelijk te maken. Het koste mij ook een tijdje om mijn vriend duidelijk te maken dat ik erg veel zin heb om in Engeland te gaan studeren, maar dat ik af en toe absoluut geen zin er in heb omdat ik hem dan moet gaan missen..... Ik zit te twijfelen of ik een soort van samen cadeautje zal gaan kopen ofzo..... Ik weet dat ik eigenlijk het geld niet kan missen maar ik wil het zo graag.... Gister avond nog gehad over wat hij laatst zei over verloven, toen kwam er heel droog uit "Ja dan blijven we de rest van ons leven verloofd want we willen toch niet trouwen." Maar het voelt toch wel goed dat hij het ziet zitten ookal met dat hele Engeland gedoe.... Maarja, cadeautje dilemma. Ik zit te twijfelen over een ring ofzo, maar vind et nogal cliche :/ |
|
|
|
|
|
Al voor tweede keer op rij zelfde man tegengekomen bij uitgaan, hij vraagt men nummer niet, maar wilt wel iets gaan drinken en als ik dan tracht te hinten dat hij maar nummer moet vragen dan zegt hij "ik ga u nummer niet vragen, gij moet mijne nummer maar vragen", moet ik daaruit nu afleiden dat koppig wilt doen en onconventioneel, of dat hij gewoon geen interesse heeft?
Ach het is zo ingewikkeld laatste weken... En verder zit ik in dubio, op reis gaan volgende week met ouders, of gewoon thuisblijven, uitgaan en hopelijk die man van de voorbije weken tegenkomen, of gewoon meegaan, en ja iedereen wat laten sudderen?
|
|
|
|
Tussen mij en me vriend gaat het super. Eindelijk iemand die me wel begrijpt... Ik ben iemand van de stille onzichtbare hints en hij heeft dat gewoon door. Hij kent elk lachje (blijkbaar heb ik er verschillende) en zo gaat dat met alles, zooo fijn!!!! We ziijn al zo hecht dat we allebei moeten huilen als we 1 dag niet samen zijn..... (L)
Laatst gewijzigd op 06-06-2010 om 21:21. Reden: iets vergeten |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar andersom is weer meer een uitdaging. Ik heb nu hetzelfde met mijn "vriendje". Hij is helemaal gek op me en dat vind ik schattig, maar ik heb zo'n idee dat mijn gevoelens ietsje minder zijn. Misschien omdat ik toch nog met een andere man in mijn hoofd zit die me wel als "friend with benefits" wil, maar niet verliefd op me is. Het onbereikbare lonkt nog steeds....
|
|
|
Verwijderd
|
Pff wát een weekend
Heb het twee avonden achter elkaar licht zien worden voor ik sliep. Gisteravond was zijn feestje, wat redelijk uit de hand liep door het fantastische idee om alle sterke drank ook nog even op te maken. Blijven slapen en elkaar zo belachelijk zitten plagen en uit zitten dagen, maar ons toch nog ingehouden. Was vandaag brak en werd daarbij een beetje chago toen hij niet op een smsje reageerde, maar hij vanavond belde hij zodra ie kon, tot grote hilariteit van m'n vrienden met wie ik zat te Fifa-en. Half afgesproken voor morgen, maar dat ligt aan hem of het wel of niet doorgaat. We shall see ![]() Over minder dan 3 weken zitten we iig samen aan de andere kant van de wereld (hij vertrekt eind deze week), maar hoewel iedereen hier al wel voorspellingen over heeft gedaan, weet ik echtechtecht niet hoe en wat er dan gaat gebeuren... |
|
|
|
|
Ik heb dus nu voor morgen een date staan, ik ga koffiedrinken met een jongen die ik al vanaf mijn vijftiende ken van het uitgaan. Ik vind het een hele leuke jongen, weet niet of er ook daadwerkelijk meer achter zit dan alleen gezellig koffiedrinken, voor hem denk ik wel maar voor mij..? Het is wel fijn om gewoon wat afleiding te hebben, wat mannelijke aandacht zonder voorwaarden.
Ik word een beetje moe van mijn scharrel die onwijs verliefd dóet, altijd mijn hand vast wil houden en die me niet kan weerstaan maar toch wel om de drie/vier keer dat we 'elkaar zien' even terloops iets zegt als 'je moet echt niet verliefd op me worden'. Rot toch op, alsof het helpt als je zoiets zegt, verliefd word je of word je niet, daar kan je weinig aan veranderen. Maar ondertussen maakt het wel dat ik elke keer als hij zoiets zegt denk: 'ohja, ik ben het meisje waarop men niet verliefd wordt maar dat wel de leukste is voor seks' en ik wil dat niet denken. Ik ben beter dan dat..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Wah mijn vriendje is zo superlief en leuk!! <3 En Qimm+man ook!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat je dat niet gezellig vindt snap ik wel maar tjemig.
|
|
||
|
Citaat:
Maar heb al beslist, ik blijf thuis en laat hen alleen gaan Zo is er een permanentie op bureau ook...
|
|
|
|
@ Lorelei: dat zegt ze toch ook? Ze zal 'm missen en dat is vervelend, maar ze vindt het wel leuk voor hem en heeft d'r agenda vol staan. Alleen hij snapt dat dubbele niet, ofzo. Tja.
OT: Heerlijk rustig weekend, in A'dam wezen shoppen, hele gave dingen gekocht en lekker bijgepraat met beste vriendinnetje. Die zit nu op d'r helft van haar zwangerschap maar er is nog niets te zien. 't Vriendje is ook lief!
|
|
||
|
Citaat:
Even een vraagje: krijg je veel aandacht van mannen (ooh wat ben je mooi, bla die bla)? En wat als een leuke vent niet echt naar je omkijkt? Denk je dan: hmm interessant... Ot: Gaat ze gangetje. Soms wat upjes en downs, maar ik weet zeker dat naar verloop van tijd alles weer een beetje op zijn plaats komt. Mijn verwachtingspatroon heb ik ook wat omlaag gesteld. :-) |
||
|
|
|
|
Pff die leuke jongen is wel erg leuk.. Vannacht weer bij hem blijven slapen en nu wel seks gehad, maar ben bang dat ik hem een beetje heb afgeschrokken omdat hij een stuk rustiger is in bed dan ik
haha. Had dat eigenlijk niet van m verwacht. En nuuuu ja nu gaat 'hij me bellen' maarja dat moet je nog maar afwachten. Gatver ik kan hier echt niet meer mee omgaan, ben hier echt helemaal uit na zo'n lange relatie die net uit is.
|
|
|
|
|
|
Het is maar goed dat ik niet tegen haar gezegd heb wat ik voor haar voel.. Ik had ergens al voorzien dat het voor mij alleen maar tot teleurstelling zou leiden en nu heb ze met iemand van haar oude school.
|
|
|
|
Hehe, eindelijk vakantie geboekt, maar bah wat kan hij ingewikkelt doen (als het 70 euro kost om je auto te parkeren bij het vliegveld, vraag je toch of iemand je wil brengen, duh)
Het worden 5 dagen Edinburgh, is iets korter geworden omdat we een geweldig hotel vonden dat iets duurder was dan eerst gepland. Maargoed, nu nog vanalles uitzoeken waar we sowieso naartoe moeten <3
|
|
|
|
Laatst na het uitgaan weer bij hem geslapen en hij was super dronken en dat was wel grappig en schattig. s ochtends was het weer gezellig met leuke dingen als ontbijten met pizza en bij het afscheid zo niet van elkaar af kunnen blijven dat we weer in bed beland zijn
![]() over 2 dagen zie ik m weer!
Laatst gewijzigd op 07-06-2010 om 15:58. |
|
|
|
|
|
He damn, zijn er weer steentjes gevallen uit het kettinkje dat ik van hem heb gekregen. Dus weer voor de derde (of zelfs vierde
) keer terug naar de juwelier. Sukkels, "ja dat kan best bij dit soort sieraden" Zeg dat dan voordat iemand zo'n duur ding koopt Ik ben boos.
|
|
||
|
Citaat:
Wahaha, oke, voordat je een verkeerd beeld krijgt: ja ik krijg veel aandacht van mannen, niet omdat ik nou zo'n overweldigende schoonheid ben, maar meer omdat ik retelekker in mijn vel zit en open en spontaan ben en no nonsens (zeg waar het op staat). Het probleem is dus niet de aandacht, de man die niet verliefd op me is wil ook telkens afspreken (helemaal nu hij weet dat ik een "vriendje" heb *zucht* wat zijn mannen toch voorspelbaar) maar bij mij rijst meer de vraag: waarom wordt de een wel verliefd op me en de ander niet? Als je dat mysterieus noemt, o.k. Maargoed, ik wordt ook niet altijd verliefd, terwijl ik soms wel denk "dit is nou echt een jongen om verliefd op te worden". Gek genoeg krijg ik dan eerder kriebels in mijn buik als de jongen met zwarte haren en blauwe ogen van de supermarkt naar me kijkt, dan wanneer ik naast 't vriendje in bed lig.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() @ I C U: Nou ja.. "ik wil hem gewoon niet missen" "het hangt als een donderwolk tussen ons in" "ging hij maar zodat ik niet meer op hoef te zien tegen het afscheid" etc.
|
|
|
Verwijderd
|
Maak me een beetje zorgen om beste vriendinnetje, want het gaat niet zo goed volgens mij. Zie haar donderdag, maar ga maar proberen nog wat eerder af te spreken.
En ik ga zo naar hem toe voor een avondje koken & bankhangen, altijd fijn Hoop dat ie nog niet te erg in de stress zit, maar hij klonk net best prima toen ie belde.
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
|
|