Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Nu zijn we nog steeds duister en eng!
Daarom meet ik ook alleen mensen van wie ik eerst een foto heb gezien
Advertentie
Oud 08-06-2010, 12:21
Rationeel
Rationeel is offline
*houdt deur van kast van binnenuit nog stevig vast*
Oud 08-06-2010, 12:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daarom meet ik ook alleen mensen van wie ik eerst een foto heb gezien
Oud 08-06-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder is van mening dat mensen in een kroeg net zo eng zijn als mensen op internet. Die heeft veel liever dat ik meet (op een openbare plek, dat wel) dan dat ik 's avonds laat na het uitgaan nog naar huis ga fietsen
Mijn moeder heeft haar huidige man (her)ontmoet via schoolbank.nl, in de 3e hadden ze verkering en 30 jaar later kwamen ze elkaar daar weer tegen, dus ik denk dat ze inmiddels wel iets relaxter is over mensen ontmoeten via internet. Maar geen idee, ik heb het er nooit met haar over Ze kent sowieso bijna niemand in mijn huidige sociale leven (al mijn vrienden die ik na middelbare school heb leren kennen, afgezien van mn huisgenoten, heeft ze geloof ik nooit ontmoet) dus er zijn zoveel namen waar ze geen gezicht bij heeft dat ze uberhaupt niet vraagt hoe ik iemand ken als ik haar erover vertel.
Oud 08-06-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
*houdt deur van kast van binnenuit nog stevig vast*
afgezien van hoe je verklaart hoe je de vrouw kent die je kinderen baart, hoe verklaar je dan dat 2 compleet vreemden hun b-kindjes aan je af staan?
Oud 08-06-2010, 12:26
TopDrop
TopDrop is offline
*post*
Oud 08-06-2010, 12:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dus er zijn zoveel namen waar ze geen gezicht bij heeft dat ze uberhaupt niet vraagt hoe ik iemand ken als ik haar erover vertel.
'Nou en toen ging ik met Absinthe en Rationeel een lingerieparty houden, en toen..'
Oud 08-06-2010, 12:28
TopDrop
TopDrop is offline
- o hoi tropdrop, wat hebben we je gemist! hoe was rock im park?
vet
Oud 08-06-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
'Nou en toen ging ik met Absinthe en Rationeel een lingerieparty houden, en toen..'
Lorelei en Absinthe! Rationeel huilt zichzelf nog steeds elke avond in slaap dat ie er niet bij was.
Oud 08-06-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
*post*
Hoi topdrop! Dat is lang geleden! Heb je nog leuke dingen gedaan de laatste tijd?
Oud 08-06-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
- o hoi tropdrop, wat hebben we je gemist! hoe was rock im park?
vet
qft
Oud 08-06-2010, 12:32
Verwijderd
Ha die TopDrop.
Oud 08-06-2010, 12:33
Verwijderd
Mijn ouders weten wel dat ik forum, ze vinden het maar idioot. Maar meetings worden stilgehouden, daarom schrok ik mij ook de tyfus toen babs ineens in valkenswaard naar mijn kroeg ging
Oud 08-06-2010, 12:34
Verwijderd
mijn ouders weten niet van s.com wel van een meisjesmeisje iets
Verwijderd
Ik ben wel uit de forumkast maar ik blijf wel altijd vaagjes over welk forum het is mijn ouders vinden het leuk als ik naar meetings ga willen altijd weten waar we geweest zijn enzo, soms zien ze ook foto's
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lorelei en Absinthe! Rationeel huilt zichzelf nog steeds elke avond in slaap dat ie er niet bij was.
My bad, maar het ging om de namen natuurlijk.
Oud 08-06-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
My bad, maar het ging om de namen natuurlijk.
Jij denkt dat ik Lorelei en Absinthe in het echt ook als dusdanig aanspreek? Of dat ik over ze denk als Lorelei en Absinthe?
Macrador
Macrador is offline
ik ben er weer aardrijkskunde ging ook goed precies of dit forum een goede invloed heeft
Verwijderd
Ooit waren mijn ouders een beetje moeilijk over internetzaken, ook omdat ik daar tamelijk naief over was toen ik 15/16 was, maar op een dag was mijn vader mij aan het fotograferen terwijl ik achter de computer zat (ja dat doet hij) en toen zei hij 'hm het licht is hier te blauw, ga eens naar die gele website'. Dus toen was dat kennelijk over
Oud 08-06-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ik ben er weer aardrijkskunde ging ook goed precies of dit forum een goede invloed heeft
Goed bezig
Oud 08-06-2010, 12:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jij denkt dat ik Lorelei en Absinthe in het echt ook als dusdanig aanspreek? Of dat ik over ze denk als Lorelei en Absinthe?
Nee, het was bedoeld als een grapje. Dit valt me wel weer een beetje van je tegen.
Oud 08-06-2010, 12:38
Philosophy
Philosophy is offline
Ik was 13 toen ik voor het eerst een meet had en die was in Tilburg, dus heeel ver weg. Maar het mocht wel.
Oud 08-06-2010, 12:40
Macrador
Macrador is offline
Hoe hebben jullie het forum geel gekregen? het is zo wit bij mij
Oud 08-06-2010, 12:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vroegah mocht ik trouwens niet op fora / chatboxen komen, maar op een gegeven moment hebben m'n ouders dat beleid laten varen toen ik erover vertelde en uitlegde hoe het zat. Eerst vertelde ik dat ik mensen via iemand anders enzo kende als ik iemand meette, maar in de tijd dat we met een zooi DK'ers zoals Minke en Martin vrijwel elke maand gingen meeten vertelde ik vaak dat ik weer 'met dat groepje van internet' ging.
Oud 08-06-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was bedoeld als een grapje. Dit valt me wel weer een beetje van je tegen.
Sorry ik had door dat het een grapje was, maar toen ging het verkeerd op met wie ik ondergoedparty had en nou ja toen was ik vergeten dat het eigenlijk een grapje was

Sorryyy
Verwijderd
Toen ik 15 was ging ik naar een ander soort meet, namelijk een vergadering van alle voorzitters van school-milieugroepjes in Nederland. Die was in Utrecht. Ik moest er om 13:00 zijn. Om 10:30 kreeg ik een email dat de lokatie was veranderd, maar toen was ik natuurlijk al onderweg. Dus om 13:00 stond ik daar in Utrecht in een leeg wijkcentrum. En ik had nog geen mobiele telefoon. Dat was heel erg was de eerste keer dat ik zonder grote zus met de trein ging.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sorry ik had door dat het een grapje was, maar toen ging het verkeerd op met wie ik ondergoedparty had en nou ja toen was ik vergeten dat het eigenlijk een grapje was

Sorryyy
Het moge duidelijk zijn dat je het nu al verpest hebt.
Oud 08-06-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Hoe hebben jullie het forum geel gekregen? het is zo wit bij mij
Gebruikersinstellingen, opties. Maar jij bent nieuw, dus jij hoort wit te forummen Geel is alleen voor mensen met jeugdsentiment.
Oud 08-06-2010, 12:42
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dat niemand het beweerde maakt het natuurlijk geen onzin.
Je snapt m'n punt heus wel, jij was er van overtuigd dat je daardoor kon weten dat dit topic de goede was.
Oud 08-06-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 15 was ging ik naar een ander soort meet, namelijk een vergadering van alle voorzitters van school-milieugroepjes in Nederland. Die was in Utrecht. Ik moest er om 13:00 zijn. Om 10:30 kreeg ik een email dat de lokatie was veranderd, maar toen was ik natuurlijk al onderweg. Dus om 13:00 stond ik daar in Utrecht in een leeg wijkcentrum. En ik had nog geen mobiele telefoon. Dat was heel erg was de eerste keer dat ik zonder grote zus met de trein ging.

Citaat:
Het moge duidelijk zijn dat je het nu al verpest hebt.
Ik snap het. De volgende keer zal ik beter mijn best doen om met haha te reageren op je grapjes Of met " "
Oud 08-06-2010, 12:45
Verwijderd
Mijn tweede meetingsituatie was dat ik iemand van msn uitnodigde voor mijn 17e verjaardag! Dus dat was een stuk later. Daar ben ik nog een aantal jaar bevriend mee geweest.
Oh en mijn derde meetingsituatie was een aantal maanden daarna, maar dat was maar half meeting. Want een vriend van me had iedereen maanden van te voren uitgenodigd voor zijn verjaardag, en iemand van die iedereen deed reply to all, en ik replyde terug, en zo kwamen we te msnen en ontmoetten we elkaar dus op die verjaardag . Ben ik nog steeds bevriend mee.
Mijn vierde meetingsituatie was met Machiavelli en Myuki in Zwolle. Toen was ik 18 of 19 denk ik. Vanaf daar ging het hard

Oh nee, daarvoor heb ik ook nog mijn zwager ontmoet. Die kenden we van ICQ. Toen was ik 16. Mijn zus vond het een geslaagde ontmoeting, obviously.

Laatst gewijzigd op 08-06-2010 om 12:51.
Oud 08-06-2010, 12:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Gebruikersinstellingen, opties. Maar jij bent nieuw, dus jij hoort wit te forummen Geel is alleen voor mensen met jeugdsentiment.
Links onderin is gewoon een style chooser hoor, kun je gewoon vanaf daar aanpassen.

Citaat:
Ik snap het. De volgende keer zal ik beter mijn best doen om met haha te reageren op je grapjes Of met " "
Dankjewel.
Oud 08-06-2010, 12:49
Verwijderd
Mijn ouders zijn daar totaal niet in geinteresseerd eigenlijk maar ik heb ze niet verteld dat ik op scholieren.com zit ofzo. Waarschijnlijk zouden ze zeggen 'ehm maar je kunt toch prima vrienden buiten internet vinden, what's up dude ?'. En eigenlijk is dat ook zo. Als bijvoorbeeld Babs geen klasgenootje van een vriend van mij was geweest had ik haar ook niet leren kennen, en jiiive ken ik via haar en niet echt vanwege het forum. En bij sann was het gewoon heel toevallig dat we echt bizar dichtbij wonen maar als ze aan de andere kant van Utrecht had gewoond hadden we misschien nooit een wijntje gedronken. Of nouja, met alles, zeg nooit nooit maar een half jaar geleden had ik niet gedacht dat ik met mensen van het internet zou afspreken
Macrador
Macrador is offline
Meets hebben lijkt me zo raar ik denk dat het het forummen raar kan maken
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoi topdrop! Dat is lang geleden! Heb je nog leuke dingen gedaan de laatste tijd?
ik ging naar rock im park! \m/

Citaat:
qft
was jij er ook?

Citaat:
Ha die TopDrop.
hai
Oud 08-06-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn daar totaal niet in geinteresseerd eigenlijk maar ik heb ze niet vertelt dat ik op scholieren.com zit ofzo. Waarschijnlijk zouden ze zeggen 'ehm maar je kunt toch prima vrienden buiten internet hebben?'. En eigenlijk is dat ook zo. Als bijvoorbeeld Babs geen klasgenootje van een vriend van mij was geweest had ik haar ook niet leren kennen, en jiiive ken ik via haar en niet vanwege het forum. En bij sann was het gewoon heel toevallig dat we echt bizar dichtbij wonen maar als ze aan de andere kant van Utrecht had gewoond hadden we misschien nooit een wijntje gedronken. Of nouja, met alles, zeg nooit nooit maar een half jaar geleden had ik niet gedacht dat ik met mensen van het internet zou afspreken
Met mij heb je afgesproken zonder enige connectie dat je mij kende buiten het forum om

Btw, ik vertel van meets tegen niemand iets, mijn vrienden weten het niet. Mijn houders weten wel dat ik forum maar zéker niet van meets, daarom is het soms ook lastig af te spreken dat ik zomaar ineens kom
Oud 08-06-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Links onderin is gewoon een style chooser hoor, kun je gewoon vanaf daar aanpassen.

Dankjewel.
Oh dat is makkelijker inderdaad
Oud 08-06-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Mijn vierde meetingsituatie was met Machiavelli en Myuki in Zwolle. Toen was ik 18 of 19 denk ik. Vanaf daar ging het hard
Wat waren dat voor types in het echt?
Oud 08-06-2010, 12:51
Philosophy
Philosophy is offline
Dankzij meets komt deze vakantie een vriendinnetje een paar nachten bij mij slapen op de camping. Maar bij dit forum ben ik niet zo van het meeten. Mijn teller staat nu op slechts 6.
Oud 08-06-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Dankzij meets komt deze vakantie een vriendinnetje een paar nachten bij mij slapen op de camping. Maar bij dit forum ben ik niet zo van het meeten. Mijn teller staat nu op slechts 6.
En DP?
Verwijderd
Citaat:
was jij er ook?
nee ik wilde iets dergelijks zeggen als dat wat je zelf al zei en wegens moeitebesparing deed ik qft!
Verwijderd
Citaat:
Wat waren dat voor types in het echt?
Ik weet eigenlijk niet zo veel meer van die meet, alleen dat we in een cafetaria vlak bij het station hebben gezeten Machiavelli heb ik later nog wel vaker ontmoet, die was vrij normaal .
Lorelei
Lorelei is offline
Kut. Mijn verhuishulp is grotendeels uitgevallen
Oud 08-06-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn daar totaal niet in geinteresseerd eigenlijk maar ik heb ze niet verteld dat ik op scholieren.com zit ofzo. Waarschijnlijk zouden ze zeggen 'ehm maar je kunt toch prima vrienden buiten internet vinden, what's up dude ?'. En eigenlijk is dat ook zo. Als bijvoorbeeld Babs geen klasgenootje van een vriend van mij was geweest had ik haar ook niet leren kennen, en jiiive ken ik via haar en niet echt vanwege het forum. En bij sann was het gewoon heel toevallig dat we echt bizar dichtbij wonen maar als ze aan de andere kant van Utrecht had gewoond hadden we misschien nooit een wijntje gedronken. Of nouja, met alles, zeg nooit nooit maar een half jaar geleden had ik niet gedacht dat ik met mensen van het internet zou afspreken
Dan waren we hoogstwaarschijnlijk te lui geweest om naar elkaar toe te fietsen ja

Oh ja en ik vond het een beetje eng om jou te meeten maar nu had ik nog als geruststellende gedachte dat ik in 10 stappen weer in m'n eigen kamer stond
Oud 08-06-2010, 12:53
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
En DP?
Ja, die hoort bij die 6. Chick Rock, Ymir, Tink, Oezem, Biertank en DP.
Oud 08-06-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Kut. Mijn verhuishulp is grotendeels uitgevallen
Bweh wat kut
Oud 08-06-2010, 12:55
Verwijderd
Myuki, die leek me altijd wel leuk in het echt.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bweh wat kut
Ja.

Wat doe jij a.s. zaterdag sann?
Verwijderd
Citaat:
Meets hebben lijkt me zo raar ik denk dat het het forummen raar kan maken
Waarom denk je dat?
Oud 08-06-2010, 12:56
Hanneke
Hanneke is offline
Mijn eerste meet was 1-op-1 en toen kwam 'ie me bij school ophalen. ;x Eerste groeps/s.commeet was in Utrecht en toen zou ik op woerden overstappen in de trein vanuit R'dam, maar ik mistte die trein dus toen was ik laat!
De meet daarna mistte ik trouwens ook de trein. De meet daarna weet ik niet zeker meer of ik optijd was (Soija, Tink naamzoek! Was dat Apeldoorn? Toen was ik niet te laat, toch? )

Regels voor berichten