Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ooit waren mijn ouders een beetje moeilijk over internetzaken, ook omdat ik daar tamelijk naief over was toen ik 15/16 was, maar op een dag was mijn vader mij aan het fotograferen terwijl ik achter de computer zat (ja dat doet hij) en toen zei hij 'hm het licht is hier te blauw, ga eens naar die gele website'. Dus toen was dat kennelijk over
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vroegah mocht ik trouwens niet op fora / chatboxen komen, maar op een gegeven moment hebben m'n ouders dat beleid laten varen toen ik erover vertelde en uitlegde hoe het zat. Eerst vertelde ik dat ik mensen via iemand anders enzo kende als ik iemand meette, maar in de tijd dat we met een zooi DK'ers zoals Minke en Martin vrijwel elke maand gingen meeten vertelde ik vaak dat ik weer 'met dat groepje van internet' ging.
![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik 15 was ging ik naar een ander soort meet, namelijk een vergadering van alle voorzitters van school-milieugroepjes in Nederland. Die was in Utrecht. Ik moest er om 13:00 zijn. Om 10:30 kreeg ik een email dat de lokatie was veranderd, maar toen was ik natuurlijk al onderweg. Dus om 13:00 stond ik daar in Utrecht in een leeg wijkcentrum. En ik had nog geen mobiele telefoon. Dat was heel erg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn tweede meetingsituatie was dat ik iemand van msn uitnodigde voor mijn 17e verjaardag! Dus dat was een stuk later. Daar ben ik nog een aantal jaar bevriend mee geweest.
Oh en mijn derde meetingsituatie was een aantal maanden daarna, maar dat was maar half meeting. Want een vriend van me had iedereen maanden van te voren uitgenodigd voor zijn verjaardag, en iemand van die iedereen deed reply to all, en ik replyde terug, en zo kwamen we te msnen en ontmoetten we elkaar dus op die verjaardag ![]() Mijn vierde meetingsituatie was met Machiavelli en Myuki in Zwolle. Toen was ik 18 of 19 denk ik. Vanaf daar ging het hard ![]() Oh nee, daarvoor heb ik ook nog mijn zwager ontmoet. Die kenden we van ICQ. Toen was ik 16. Mijn zus vond het een geslaagde ontmoeting, obviously. Laatst gewijzigd op 08-06-2010 om 12:51. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zijn daar totaal niet in geinteresseerd eigenlijk maar ik heb ze niet verteld dat ik op scholieren.com zit ofzo. Waarschijnlijk zouden ze zeggen 'ehm maar je kunt toch prima vrienden buiten internet vinden, what's up dude
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Btw, ik vertel van meets tegen niemand iets, mijn vrienden weten het niet. Mijn houders weten wel dat ik forum maar zéker niet van meets, daarom is het soms ook lastig af te spreken dat ik zomaar ineens kom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ja en ik vond het een beetje eng om jou te meeten ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste meet was 1-op-1 en toen kwam 'ie me bij school ophalen. ;x Eerste groeps/s.commeet was in Utrecht en toen zou ik op woerden overstappen in de trein vanuit R'dam, maar ik mistte die trein dus toen was ik laat!
De meet daarna mistte ik trouwens ook de trein. De meet daarna weet ik niet zeker meer of ik optijd was (Soija, Tink naamzoek! Was dat Apeldoorn? Toen was ik niet te laat, toch? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat duisentsaai zeg #999 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:44 |