Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2010, 08:43
kita
kita is offline
Citaat:
Hoe lang is het uit dan? Ik kwam na ongeveer 2 maanden (na relatie van 4 jaar) weer in de single-routine.
Het is nu anderhalve maand uit. Het is kort en misschien snel om jezelf in te laten met iemand anders, maar deze nieuwe jongen is wel ontzettend leuk.. Ken m ook al langer, dat scheelt Hij doet me mn ex echt totaal vergeten.

Denk overigens dat het geen goed teken is dat jij meer kriebels krijgt van die donkerharige jongen uit de supermarkt dan van je 'vriendje'
Advertentie
Oud 08-06-2010, 10:21
Dott
Dott is offline
Soms denk ik dat ie gedachten kan lezen.
Als ik iets met een vriendin bespreek, iets wat ik graag meer zou willen zien of horen, dan gebeurt dat de volgende keer dat ik hem zie.
Het is nu al een keer of 3 voorgekomen..
Heel grappig.
Nou ja, het blijft fijn <3
Hij ligt nu nog in mijn bed, terwijl ik er maar uit gegaan ben omdat ik me niet lekker voel en de katten stonden te schreeuwen voor de deur.
Ik haat het als hij daar wakker van word.
Oud 08-06-2010, 10:48
Verwijderd
Vaker die dingen bespreken dan, al je wensen op tafel gooien ^^
Oud 08-06-2010, 11:11
ST*R
ST*R is offline
Dacht de laatste tijd wel weer regelmatig aan mn ex, en gisteravond kreeg ik opeens een smsje van hem! Beetje heen en weer gesmst, en hij gaat me binnenkort in zn nieuwe huis uitnodigen. Ben benieuwd.
Morgen zie ik jongetje weer en vanavond uit!
Oud 08-06-2010, 11:47
I C U
I C U is offline
Ik ben verslaafd aan een pc game en het arme vriendje is daar slachtoffer van Gisteravond in elk geval. Maar vooruit, komende week weer wat meer dingen samen gepland, dus moet wel goed komen.

Scriptie begint nu ook op te schieten... Brrrr.
Oud 08-06-2010, 12:18
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Morgen zie ik jongetje weer en vanavond uit!
Haha, dit klinkt alsof je het over een klein kind hebt. Veel plezier vanavond en morgen!
Oud 08-06-2010, 15:25
wup
wup is offline
Lang niet gepost ( voor mijn doen). Ben de afgelopen 5 dagen bij hem geweest en vind het ergens fijner als hij niet weet dat ik onze relatie uitvoerig op een scholieren forum plaats.

Maar alles goed tussen ons, vind hem nog steeds elke keer een beetje leuker. Gister met hem en zijn zusje gegeten. Kan het met haar vinden, dus das fijn. Ik heb ondertussen zijn hele familie ongeveer al ontmoet, dus over 2 weken sleep ik hem mee naar mijn moeders verjaardag, had ik zo bedacht.

Verder is zondag de moeder van mijn vriendin overleden. Ik zat al een paar dagen op het telefoontje te wachten en toch was ik er best van overstuur. Volgens mij kan ze het redelijk goed handelen, maar zal haar straks nog even bellen.
Vrijdag is de begrafenis. Ben er nu al een beetje bang voor, want het zal wel heftig worden.
Oud 08-06-2010, 15:34
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Haha, dit klinkt alsof je het over een klein kind hebt. Veel plezier vanavond en morgen!
haha dat is hij natuurlijk ook wel een beetje maarja, hij is wel leuk en zin in morgen! en dankje
Oud 08-06-2010, 15:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
Lang niet gepost ( voor mijn doen). Ben de afgelopen 5 dagen bij hem geweest en vind het ergens fijner als hij niet weet dat ik onze relatie uitvoerig op een scholieren forum plaats.

Maar alles goed tussen ons, vind hem nog steeds elke keer een beetje leuker. Gister met hem en zijn zusje gegeten. Kan het met haar vinden, dus das fijn. Ik heb ondertussen zijn hele familie ongeveer al ontmoet, dus over 2 weken sleep ik hem mee naar mijn moeders verjaardag, had ik zo bedacht.

Verder is zondag de moeder van mijn vriendin overleden. Ik zat al een paar dagen op het telefoontje te wachten en toch was ik er best van overstuur. Volgens mij kan ze het redelijk goed handelen, maar zal haar straks nog even bellen.
Vrijdag is de begrafenis. Ben er nu al een beetje bang voor, want het zal wel heftig worden.
sterkte wup,
en echt klote voor die vriendin.
Oud 08-06-2010, 17:50
Verwijderd
wup. Nogmaals sterkte. We hebben ook niet veel hoop meer voor mijn tante. Die sukkelt al bijna een half jaar met darmkanker ofzoiets. Ze weten nog steeds niet precies wat het is. En operaties mislukken, stoma lekt, darmen lekken vanbinnen. Ze is van 90 naar 40 kilo gegaan . Nu was er weer een lek en ligt ze weer in het ziekenhuis. Morgen is ze jarig...

En iets totaal anders, wat is het tegenwoordig met mij en sex. Ik kan me tegenwoordig niet omdraaien of er wil iemand sex met me En dat terwijl ik daar helemaal niet om zit te springen .
Oud 09-06-2010, 10:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou moe, hij heeft nu een goed gesprek met zijn ouders gehad en hij heeft besloten maar gewoon helemaal niet mee te gaan. Zij wilden niet dat hij maar 2 weken wegging omdat ze dan ergens in het binnenland zouden zitten en dan weer weg moeten om hem bij een vliegveld te droppen. Drastisch, hoor!
Ik kwam gister terug uit Antwerpen en hij kwam me thuis opzoeken en hij kwam veel te laat, daar was ik eerst knap boos over omdat ik bij de halte hem op stond te wachten en ik toen pas te horen kreeg dat hij niet in de goeie tram zat ofzo. Ik vond het maar stom. Maar goed, ik heb het hem maar vergeven want ik vond het wel heel fijn om hem weer te zien en alles. <3
Oud 09-06-2010, 17:06
wup
wup is offline
@ Luna: dank je

@ Mutant, ook dankt je en wat een naar verhaal zeg. Kan me het gelukkig slecht voorstellen hoe het moet zijn om iemand in je buurt zo te zien aftakelen. Ben je hecht met die tante?

ot: Mijn vriendin is vooral moe en bang voor volgende week, wanneer het hele zorgen voor dr moeder ineens weg is en ze dus gaat merken dat het echt over is. Brr.. De advertentie van onze groep vrienden staat vandaag in de krant en ik vind hem mooi geworden.

Straks lekker naar de film en uit met een vriendin. Zit in de stress, ben moe, ben school helemaal zat, dus heb er zin in. Even lekker aan niets denken. Daarna lekker bij vriendje in bed kruipen.
Oud 09-06-2010, 18:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Woei, hij mag op sollicitatiegesprek komen en als ie aangenomen wordt ga ie in september hier in Rotterdam beginnen aan een traineeship en ik neem aan dat ie dan toch wel graag bij mij wil wonen of met mij iets anders/groters wil zoeken (iig dat ie niet meer bij z'n ouders verder weg blijft wonen). Ik vind het spontaan een beetje eng
Oud 09-06-2010, 19:55
Verwijderd
Sterkte wup, wat naar Hoop dat je er een beetje voor je vriendin kan zijn!

OT: Hij vertrekt morgen en zat net best wel in de stress. Kan 'm niet uitzwaaien (moet werken), dus had gister al afscheid genomen. Maar zag 'm net nog even, en nu was het allemaal een beetje gehaast. Zal 'm morgen nog wel even smsen. Hoop zo dat het allemaal lukt als hij daar eenmaal zit, want gun het hem zo ontzettend na alle moeite die hij er in heeft gestoken en alle tegenslag. Over precies 2 weken ben ik er ook al, maar besef het me nog niet echt.

Ga 'm denk ik wel een beetje missen nu nadat we zoveel samen geweest zijn de afgelopen weken, maar dat geef ik natuurlijk mooi niet toe
Oud 09-06-2010, 23:39
Optima
Optima is offline
Citaat:
En iets totaal anders, wat is het tegenwoordig met mij en sex. Ik kan me tegenwoordig niet omdraaien of er wil iemand sex met me En dat terwijl ik daar helemaal niet om zit te springen .
Nu je het zo zegt...ik wil ook wel seks met je

OT: vriendje gaat goed maar ik mis hem. Ga dit weekend zeilen en zou het liefst willen dat hij erbij was. Geduld, ik zie hem morgen weer voordat hij moet werken.

De rebound zat net bij me op de bank en heb 'm gezegd dat ik heb gekozen exclusief te zijn met het vriendje. Was voor hem volgens mij vreemder dan voor mij, maar ik heb er goede hoop in dat het een goede vriend wordt. We gaan binnenkort naar een theatervoorstelling en ik ga kijken naar een vechsporttraining van hem om mij te orienteren op andere vechtsporten (zoals kung fu). Lijkt me leuk
Oud 10-06-2010, 09:12
I C U
I C U is offline
@ Skyblue: hebben we het nog steeds over die goede 'we zijn alleen maar vrienden' vriend?

OT: Gisteren weer een pittige presentatie gedaan, maar het ging wel hartstikke goed en daar ben ik blij om! Ik moet geloof ik 't vriendje vanavond maar mee naar bed sleuren, want ik denk dat we daar allebei wel aan toe zijn
Oud 10-06-2010, 11:04
WolterB
WolterB is offline
Vandaag een half jaar

Vanavond lekker uit eten samen, daarna naar een filmnacht in de bioscoop die toevallig vandaag gehouden wordt en dan de rest van het weekend samen naar Limburg toe

Enige jammere is dat juist vannacht de enige nacht in 2 weken is dat we niet bij elkaar waren
Oud 10-06-2010, 11:37
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Wahaha, oke, voordat je een verkeerd beeld krijgt: ja ik krijg veel aandacht van mannen, niet omdat ik nou zo'n overweldigende schoonheid ben, maar meer omdat ik retelekker in mijn vel zit en open en spontaan ben en no nonsens (zeg waar het op staat).
Nee hoor. Ik krijg geen verkeerd beeld!

En dan kom je de leuke jongen tegen, die niet laat merken dat hij je eigenlijk vindt en dan begin je bij jezelf af te vragen ''wat vindt hij van mij''. Met die date van het concert voelde je wel erg aantrokken daardoor. Jammer dat hij daarna het voor zichzelf verprutste.
Maar dat vond ik gewoon grappig om te lezen.

Citaat:
Het probleem is dus niet de aandacht, de man die niet verliefd op me is wil ook telkens afspreken (helemaal nu hij weet dat ik een "vriendje" heb *zucht* wat zijn mannen toch voorspelbaar) maar bij mij rijst meer de vraag: waarom wordt de een wel verliefd op me en de ander niet?
Aantrekkingskracht ten op zichte van een man is in eerste instantie niet te bepalen. Anders zou iedereen op dezelfde man verliefd worden. Maar de aantrekkingskracht kan wel versterkt worden door iemands gedrag en houding, of zelfs verslapt. In eerste instantie ontmoet je een geweldige jongen, totdat hij elk uur gaat bellen en steeds als een hondje achter je aanloopt.

Ot: gisterenavond was echt ! Eindelijk weer eens echt genieten van elkaar! De druk gaat steeds meer van de ketel en dat doen wij echt goed. Ik ben ook wat opener naar haar toe. Na regen komt altijd zonneschijn!
Oud 10-06-2010, 13:06
Dott
Dott is offline
Citaat:
Vandaag een half jaar

Vanavond lekker uit eten samen, daarna naar een filmnacht in de bioscoop die toevallig vandaag gehouden wordt en dan de rest van het weekend samen naar Limburg toe

Enige jammere is dat juist vannacht de enige nacht in 2 weken is dat we niet bij elkaar waren
Daat had ik ook heen gewild, maar ja, ik moet morgen weer werken, dan ga ik niet tot 6 uur films kijken
Veel plezier though
Oud 10-06-2010, 13:58
ST*R
ST*R is offline
Zo laatst dus uit en ik was mega dronken, met gister als gevolg een mega kater. Bij hem geslapen en ookal was ik dus super dronken en brak, hij was nog steeds erg lief. Gister kwam hij ook langs, en was het weer leuk Heb nog steeds geen idee waar het heen gaat, maar het is altijd gezellig met hem en hj maakt me vrolijk.
Oud 10-06-2010, 14:15
justhanna
justhanna is offline
Gisteren elkaar een paar uurtjes gezien en ik vond het echt fijn, voelde gewoon weer even zoals in het begin, dat heb ik de afgelopen weken een beetje gemist. Ik wist wel dat het er nog was <3
Oud 10-06-2010, 14:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Vandaag een half jaar

gefeli!!
Oud 10-06-2010, 15:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan mijn ex steeds meer loslaten, ik belde hem gister op dat ik was toegelaten en het was alleen maar heel tof en helemaal niet pijnlijk! Al is het nog gek om hem 'mijn ex' te noemen.
Oud 11-06-2010, 16:24
Little_lady
Little_lady is offline
Even een dipje... We gaan samen nog steeds heel goed, we genieten van de zwangerschap en alle leuke dingetjes regelen voor de bruiloft. Maar wat zijn er veel mensen die negatief reageren op ons huwelijk en de zwangerschap, dat had ik toch niet verwacht... 20 is toch wat anders dan 15 lijkt mij?
Oud 11-06-2010, 19:54
Dvine
Dvine is offline
Het gaat erom wat je zelf ervan vindt, niet hoe andere mensen erop reageren. Zij horen blij voor jou te zijn, zij zijn toch niet degenen die zwanger zijn en gaan trouwen?
Oud 11-06-2010, 23:07
tuttebel
tuttebel is offline
ik mis hemmmmm *pruil*.
Oud 11-06-2010, 23:32
Verwijderd
@ ICU: uiteraard, wie anders

OT: Baal echt dat ik volgende week op studiereis ben, want er is niks leuker dan veel WK kijken met m'n matties. De groep is niet veel aan, en we kunnen niet eens Nederland kijken omdat een van de docenten iets te fanatiek is met inhoudelijke onderdelen

En kreeg een lief smsje toen hij moest wachten op inchecken, en al heel wat smsjes van de andere kant van de wereld gehad, hm
Oud 12-06-2010, 12:22
Verwijderd
De interesse is er, nu nog -meer- contact.
Oud 12-06-2010, 13:31
Akhlys
Akhlys is offline
Ik word niet graag dom genoemd, ook al is het met een omweg.

OT: Nog steeds single. Binnenkort wel afspreken met een oude vriendin, maar die heb al een vriend. Dan maar een gezelligheidsbezoekje.
Oud 12-06-2010, 15:57
Verwijderd
Nog verliefder dan in het begin lijkt het wel Alleen vreselijk irritant dat we elkaar nu zo weinig zien, terwijl we zo vol met plannen zitten..
Oud 12-06-2010, 16:06
ST*R
ST*R is offline
Hm laatst smste de seks jongen wanneer ik weer eens langs kwam. De laatste keer dat we elkaar zagen zei hij dat hij 'helemaal klaar' met me was, omdat ik hem had afgewezen toen ik een vriendje had. Dus nu had ik eerst zoiets van 'pff ik ga lekker niet reageren', maar dat hield ik natuurlijk niet lang vol dus wel terug gesmst. En nu laat hij niks meer van zich horen. Zucht. Ik snap hem niet, en mezelf eigenlijk ook niet.
Verder vannacht weer bij t jongetje geslapen en dat was wel gezellig maar ik voel me toch anders.. Hij deed gisternacht ook wel anders maar vannochtend weer lief. Nouja, we zien het wel.
Vanavond uit met beste vriendinnetjes, zin in!!
Oud 12-06-2010, 18:42
Verwijderd
Alleen
Oud 12-06-2010, 19:33
Dott
Dott is offline
Ik zie hem zometeen weer eerst eens zorgen dat ik mezelf onder de douche sleur..

Laatst gewijzigd op 13-06-2010 om 11:01. Reden: deel van post verplaatst naar ander topic
Oud 13-06-2010, 05:27
Verwijderd
ot: Hmm, ik heb't een beetje gehad, ik verveel me, weet niet waarom. Drama met een vriendin.. stom gewoon.

Laatst gewijzigd op 13-06-2010 om 11:00. Reden: reactie op verwijderde discussie weggehaald
Oud 13-06-2010, 06:57
Dott
Dott is offline
Nou, joepie.
Mijn oma is nog geen 5 maanden overleden of mijn oom heeft al 1 of andere russin uit het buitenland over laten komen.
Zoiets wilde die 2 jaar terug al doen, maar toen heeft mijn oma daar een stokje voor gestoken.
Hij word genaaid waar ie bij staat en heeft het zelf niet door (geld opsturen enzo).
Dus gister samen met mn vriend allerlei dingen uitgezocht over oplichters die dit soort praktijken uithalen.
Ze zegt namelijk vanavond al te landen op schiphol vanavond, maar verder geen gatenummer oid.
Ik vertrouw het niet en hoop ergens dat er niemand staat (helemaal na wat ik gister gevonden/gelezen heb.. ze voldoet precies aan het profiel) maar als ze hier wel staat dan hebben we een groter probleem.
Ik oordeel niet snel, maar vanwege leeftijd, uiterlijkheden en enkele mails die ik gelezen heb kan ik zeggen dat ze hier niet is om haar 'ware' liefde te vinden maar om hem zo veel mogelijk geld afhandig te maken..
Ik hoop dat er nog wat verstand in dte praten is, maar ik ben er bang voor.

Hij is dan zo lief om me helemaal te helpen met het uitzoeken.
Dat waardeer ik.
Hij heeft volgende week een auditie voor zijn opleiding en wil zich daar op focussen, dus zal hem wel ff niet zo veel zien.. maar dat begrijp ik wel.
Jammer dat hij niet even tijd kan (wil) vrijmaken om mij te horen zingen voor publiek.. terwijl dat voor mij ook belangrijk is.
Oud 13-06-2010, 11:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De discussie over MBO/VWO en de invloed daarvan op de relatie heb ik verplaatst naar het topic van de persoon in kwestie: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1805098. Gelieve daar verder te praten
Oud 13-06-2010, 14:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vriendjelief komt als het goed is rond deze tijd aan in Singapore, hoop dat alles goed gaat en dat ie het naar z'n zin heeft. Afscheid viel me ontzettend mee. Ben ook gelijk daarna naar het concert van Guus Meeuwis in Eindhoven geweest met zijn familie dus betere afleiding kan je bijna niet hebben. Vermaak me op zich wel zo en zie er helemaal niet meer zo tegen op. Kom die twee weken wel prima door, heb zoveel dingen gepland dat ik bijna geen tijd heb om hem te missen lijkt het wel. Wat wel vervelend was, dat we donderdag en vrijdag eigenlijk nog even twee avondjes samen wilden hebben maar donderdag belden al zijn vrienden om hem gedag te zeggen en vrijdag zaten zijn ouders er de hele tijd bovenop en was hij chagrijnig omdat ie nog veel te veel moest doen en al mijn goedbedoelde adviezen vond hij alleen maar irritant. Dat gelukkig wel uitgepraat voor die tijd en we halen het wel weer in
Oud 13-06-2010, 15:18
Luna
Luna is offline
Het gaat lekker, maar morgen n week naar oerol met n vriendin!
Oud 13-06-2010, 16:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik kan niet alleen zijn.
Oud 13-06-2010, 18:16
ST*R
ST*R is offline
Hm gister kwam ik al fietsend de seks jongen tegen, nou mn hart sloeg een paar slagen over en ik was gelijk van slag. Stom dat hem zien en een 'hey! hoi!' zo'n invloed op me heeft. Had goede hoop dat hij nu wel zou smsen, maar nee, natuurlijk niet.
Kwam in de stad nog een date jongen tegen van echt lang geleden, maar die ging later rare smsjes sturen terwijl hij begon met smsen. Krijg net een normaal sorry smsje van hem binnen, echt rot op.
Dan hebben we ook nog het jongetje wat eerst elke dag smste en nu opeens niet meer, maarja opzich vind ik hem ook wel minder leuk..
Kortom, ik word omringd door stomme jongens en ben er even helemaal klaar mee
Oud 13-06-2010, 18:31
wup
wup is offline
Gefeliciteerd Luna!

ot: Vrijdag was dus de begrafenis en ik had echt niet verwacht dat het me weinig zou doen, maar was erg meer kapot van dan verwacht. Denk nu dat het komt omdat ik nog nooit naar een begrafenis was geweest waarbij het me meer om de familie ging dan om de overledene. Mn vriendin brak al bij het eerste lied en had het zo zwaar.
Toen ze de kerk in liepen met de kist ( gedragen door haar en haar vriend en haar broertjes en vader) werd ik zo boos. Je hoort niet zo jong je moeder in een kist te dragen. Verder was het wel mooi. Er was geen koffie meer, want dat wilde haar moeder niet ( ga maar lekker thuis een dikke borrel drinken) dus heb dr niet meer gesproken. Laat haar nu even met rust en bel haar morgen.

Met vriendje gaat het goed! Hij ging gister mee uit eten met mijn broers en zussen en dat was ok. Hij was erg stil, maar begrijp het ook wel.
Oud 13-06-2010, 18:35
Verwijderd
Niet echt relationeel en ook weer wel. Ik zit me druk te maken, een vriendin van me is ook organisator van de opbouw van VA-larp. Nu zei ze me dat ze me daarover nog een mail zou sturen en nu vraag ik me af of ze gaat zeggen dat ik niet goed genoeg ben om op te bouwen ivm mijn rug enzo. Maar ik vind dat ik goed werk lever, niet over mijn rug klaag en gewoon dingen doe die ik moet doen. En als het niet meer gaat, dan zoek ik ander werk dat ook gedaan moet worden.
Het kan best over iets anders gaan, maar nu zit het in mijn hoofd. Maar als het dat idd is, dan zou ik liever hebben dat ze dat persoonlijk zegt ipv in een mail... Mij apart neemt tijdens het opbouwen zelf ofzo. We zijn toch vrienden? Of hecht ik daar nu teveel waarde aan en zou ik het zakelijk moeten bekijken?

Zucht. Ik hoop niet dat de opbouw mij afgenomen wordt, dat vind ik juist erg leuk. En er zijn al zo weinig opbouwers vaak. Maar wat loop ik me weer druk te maken over dingen die nog niet zeker zijn.
Oud 13-06-2010, 18:56
Volk
Volk is offline
Hmm... Het lijkt wel alsof ik iedere dag dankbaarder ben voor het feit dat mijn vriend mijn vriend is. Ik wil hem eigenlijk niet eens 'mijn vriend' noemen, omdat ik hem bewonder en bemin om zijn persoon en niet om het mijn vriend zijn. Mijn vriend klinkt alsof hij van mij is, alsof hij verplichtingen moet nakomen/dingen moet doen omdat hij 'van mij' is, als een soort (slaafs) bezit. De laatste tijd denk ik hier steeds vaker over na en ik denk echt dat ik hem tekort doe als ik hem 'mijn vriend' noem. Het is alsof ik hem degadreer door hem van mij te noemen. Ik wil gewoon dat hij gelukkig is en zichzelf is zelfs als dat betekent dat ooit onze wegen zich scheiden. Niet dat ik er vanuit ga dat onze wegen zich scheiden, er is nog nooit reden geweest om dat aan te nemen, maar het kan. En dat vind ik niet eens erg. Als dat is wat hij moet doen om te zijn wie hij is dan is dat wat hij moet doen. Ik ben echt gek op hem.
Oud 14-06-2010, 00:07
Tink*
Tink* is offline
Hmmm ik zag net mijn ex weer, twee dagen voordat het een jaar uit is. En ja dat betekent niks en het is juist stom dat ik daarbij nadenk, maar voor mij is het een soort mijlpaal. Een jaar alle dagen anders geleefd en zonder hem, net of ik het dan kan afsluiten. Ik schrok er een beetje van, want ik had het niet zien aankomen dat ik hem zou zien. Maar qua gevoelens deed het me niks meer, behalve alleen maar oud verdriet. En daar ben ik wel blij om. Toch doet het me nog wel wat, want ik zat al niet zo lekker in mijn vel deze week. Ik kan me te goed verplaatsen in gevoelens van een tijd terug door alleen al aan een moment te denken of door muziek. Eigenlijk moet ik dat gewoon wegblokken, maar dat kan ik ook niet zo goed. De vriendin met wie ik was schrok eigenlijk nog meer van hem dan ik, want ze vond dat hij er erg slecht uitzag. Nou ja, dat wist ik al een paar maanden, maar ik weet niet of het ook echt slecht gaat. Soms denk ik dat ik misschien wel weer contact wil, maar soms denk ik ook dat dat teveel oud zeer bij mij oprakelt of ben ik bang voor wat het met mijn huidige relatie gaat doen. Maar ik weet wel dat mijn vriendje mijn vriendje is en dat dat wel oke gaat de laatste tijd en dat ik graag bij hem wil blijven en dat is goed.
Oud 14-06-2010, 09:50
I C U
I C U is offline
^ Dat dat alweer een jaar geleden is! Tijd gaat snel. Fijn dat je het een plek hebt gegeven

Een rustig weekend gehad, wel lekker. Vrijdag als een malle aan m'n scriptie gewerkt, maar het resultaat mag er zijn: ik ben bijna klaar! Met het concept dan, maar dat is al 7/8 van het werk. Daarna nog twee weken verbeteren en concretiseren... Jep, nice!

En het vriendje is lief
Oud 14-06-2010, 13:47
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Het gaat erom wat je zelf ervan vindt, niet hoe andere mensen erop reageren. Zij horen blij voor jou te zijn, zij zijn toch niet degenen die zwanger zijn en gaan trouwen?
Je hebt gelijk, maar het komt er bij sommigen zo hard en verwijtend..

Hij maakt mij zo blij Vrijdag tweede echo, we hebben er zin in Hopen dat alles goed is
Oud 14-06-2010, 18:40
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Je hebt gelijk, maar het komt er bij sommigen zo hard en verwijtend..

Hij maakt mij zo blij Vrijdag tweede echo, we hebben er zin in Hopen dat alles goed is
Mja, dat lijkt mij ook niet tof. Zelf ben ik ook vrij snel met mijn vriend, we zijn dan wel niet zwanger en we gaan ook nog niet trouwen ofzo. Maar we zijn al wel erg snel gaan samenwonen En dat vonden sommigen al erg..
Oud 14-06-2010, 18:45
Bright Blue
Bright Blue is offline
We hadden zo'n leuk gesprek. Ik heb gister geloof ik wel 30 smsjes gestuurd.. Maar het was het harstikke waard. En op school ging het ook een stuk gemakkelijker allemaal. Ik ben bij!
Oud 14-06-2010, 20:44
Verwijderd
Hij ligt zachtjes te snurken <3 Ik zou normaalgesproken erbij gaan liggen maar blijf nu maar op mijn eigen bed liggen, hij is moe van alles wat we hier meemaken en het gebeurt niet vaak dat hij eerder dan ik slaapt.

Op zijn verzoek blijven we langer bij mijn ouders, hoe gek dat ook is, het is heerlijk dat hij zich zo thuis voelt en gaat prima alleen (ofja, zonder mij, met míjn familie) voetbal kijken als ik nog aan school werk of andere dingen moet doen. We slapen 5/6 nachten per week bij elkaar, echt al bijna vanaf het begin. Het valt me op dat ik hem zo lang kan 'verdragen' in mijn omgeving, ik ben voor de rest iemand die prima alleen kan zijn.

Het moeilijkst heb ik het met mezelf, stiekem. Want nu dit zo stabiel is en zonder al die drama's altijd maar, krijg ik tijd voor mezelf, aandacht te geven aan mezelf als het even niet goed, stressvol of ronduit kut gaat. Daarmee worden oude problemen een keer opgelost, die al heel erg lang zijn weggestopt, blijkbaar. En ik vind het dan ook wel moeilijk om op die manier drama te schoppen, ik verval juist snel in een pleasende rol, omdat ik me zo lang een trut heb gevoeld. Hij pakt het goed op en op dat moment is te merken dat hij ietsje ouder en rustiger is. Kent me door en door en voelt aan wanneer ik iets niet uitspreek. En is zo gruwelijk eerlijk

Het wordt fijn, de rest van ons, de zomer, het samen zijn. Daar heb ik zin in. De plannen zijn er volop. En nu om ons heen de veranderingen groot zijn, veranderen grapjes ook wel in idealen Beetje kwijlen op wat er nog allemaal komt. Dikke prima .

^
Ik schreef bovenstaande gisteravond. Ik lees hier mee en zie hem soms over ons posten en wilde deze post daarom eerst ook niet plaatsen, is stiekem een beetje suf. Maar heel even online vastleggen hoe ik me op dit specifieke moment voel kan volgens mij niet zoveel kwaad. Voor wat er dan ook nog komt. En ik maak er ook geen gewoonte van Het is een eenmalige post. Maar ook misschien wel leuk voor hem eens de andere kant te lezen.. Op ons forum, dat inmiddels voornamelijk zíjn forum is geworden.
Oud 14-06-2010, 20:58
Verwijderd
Miljaar, schijt aan wanhopige mensen die alleen maar negatief lopen te zijn, dan lopen te klagen dat niemand met hen wil praten, uiteindelijk na een half uur dat ik niet achter mijn pc bereikbaar ben, gaan zeggen dat ze me maar verwijderen waarop ik het kotsbeu ben en ze blok. En dan onder een andere account gaan lopen zieken. 'Blocken kan ik ook' en 'nee ik ben niet diegene die je denkt'. Oh nee, ik heb afgelopen jaren, buiten spamaccounts maar 1 iemand geblockt en nu toevallig zou iemand daar over beginnen? Rot toch een eind op! Block.

*zich afgereageerd heeft*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten