Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2010, 08:33
Verwijderd
Ik kan de woorden homoseksueel, homoseksuele partner, geaardheid en homoseksuele levensgezel niet meer zien na het schrijven van dit essay
Advertentie
Oud 14-06-2010, 08:34
Rationeel
Rationeel is offline
o boy o boy, ik krijg juist nooit genoeg van woorden als beton, wapening en scheurwijdte
Verwijderd
Citaat:
hoi
ik ben thuis aan het werken omdat ik verkouden ben
Dan kun je wel fijn voetbal kijken vanmiddag
Verwijderd
Citaat:
Ik kan de woorden homoseksueel, homoseksuele partner, geaardheid en homoseksuele levensgezel niet meer zien na het schrijven van dit essay
wat is in jouw essay het verschil tussen een partner en een levensgezel?
Oud 14-06-2010, 08:35
Verwijderd
Citaat:
o boy o boy, ik krijg juist nooit genoeg van woorden als beton, wapening en scheurwijdte
Ehm ja, jurisprudentie, burgerlijk wetboek en HR kan ik ook nog steeds aan hoor homoseksualiteit heeft niet zo heel veel met mijn studie te maken he
Oud 14-06-2010, 08:36
Verwijderd
Citaat:
wat is in jouw essay het verschil tussen een partner en een levensgezel?
Niks, maar in een aantal zaken die ik bespreek wordt gesproken of een homoseksuele partner de titel 'levensgezel' mag dragen. (En dat mag, dus er is geen verschil )
Oud 14-06-2010, 08:37
Rationeel
Rationeel is offline
levensgesel is een betere term
Verwijderd
straks even mijn portiekonderzoek afronden, heb al 2 buurmannen gevraagd en die zeggen absoluut geen bezinedampen te hebben geroken, laat staan dat ze er beroerd van zijn geworden.
Verwijderd
Citaat:
Dan kun je wel fijn voetbal kijken vanmiddag
ja maar dat kon op stage ook wel, want we zitten in een nieuw gebouw waar alle diaschermen met beamers zijn vervangen door 48'' lcd-tv's met usb-aansluitingen, en we zouden met z'n allen gaan kijken dus eigenlijk kon het op stage beter.

Citaat:
Niks, maar in een aantal zaken die ik bespreek wordt gesproken of een homoseksuele partner de titel 'levensgezel' mag dragen. (En dat mag, dus er is geen verschil )
ah vandaar
Oud 14-06-2010, 08:38
Rationeel
Rationeel is offline
owja voetbal, misschien moet ik maar een lunchpauze van 2 uur nemen bij de sportkantine aan de overkant
Oud 14-06-2010, 08:41
Verwijderd
Citaat:
ja maar dat kon op stage ook wel, want we zitten in een nieuw gebouw waar alle diaschermen met beamers zijn vervangen door 48'' lcd-tv's met usb-aansluitingen, en we zouden met z'n allen gaan kijken dus eigenlijk kon het op stage beter.

ah vandaar
En daar hangt dan weer mee samen of er geadopteerd mag worden, of er sprake is van pensioenrechten enzovoooooort. Bweh ik ben er klaar mee. Nog even verwijzingen aan de grondige inspectie onderwerpen en ik ga inleveren.
Oud 14-06-2010, 08:44
Uice
Uice is offline
LP Little Phoebe naamzoek: hier Paranoide vanuit Uice z'n huis. Je WK-avatar is allang klaar, hoor, alleen ben ik dus niet thuis waardoor ik hem alsmaar niet kan doorPM'en.
Oud 14-06-2010, 08:44
Verwijderd
Adoptie
Oud 14-06-2010, 08:55
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen schatjes Wat is iedereen vrolijk..
Oud 14-06-2010, 08:57
Verwijderd
goeiemorgen!
Oud 14-06-2010, 08:58
Verwijderd
Goeiemorgen! Zometeen weer verder aan m'n essay.
Oud 14-06-2010, 08:59
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga zometeen naar lage weide met het OV. Daar m'n fiets ophalen en naar m'n nieuwe kamer fietsen. En dan verder met dozen uitpakken en statistiek leren. En om half 2 de tv aan
Oud 14-06-2010, 08:59
Verwijderd
ik ga eens lekker een dagje al mijn bestanden naar de drukker sturen! En dan mensen smeken via de mail. MMM.
Oud 14-06-2010, 09:00
Verwijderd
ik ben een bitch. /attentie
Oud 14-06-2010, 09:04
Verwijderd
is er een nieuwe stefenootje geboren?
Oud 14-06-2010, 09:06
Verwijderd
WAAR?
Oud 14-06-2010, 09:08
Verwijderd
Ze bedoelt jou, Mean.
Oud 14-06-2010, 09:11
Verwijderd

Ik vind het heerlijk om het naive meisje te spelen.
Oud 14-06-2010, 09:24
Verwijderd
Hoera, ik ben klaaaar. Nu vind ik het alleen extra kut dat mijn printer is overleden, want nu moet ik naar de uni om daar te printen en er zijn like 4 computers waar je op kunt printen tegen gemiddeld een mannetje of duizend die moeten printen
Oud 14-06-2010, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Hoera, ik ben klaaaar. Nu vind ik het alleen extra kut dat mijn printer is overleden, want nu moet ik naar de uni om daar te printen en er zijn like 4 computers waar je op kunt printen tegen gemiddeld een mannetje of duizend die moeten printen
wat slecht geregeld bij je uni heb je niet een maat ergens bij je in de buurt waar je kan printen?
Oud 14-06-2010, 09:28
Tink*
Tink* is offline
Zeg als je een nieuwe huisarts wil he, moet je dan per se eerst bellen of kan je ook gewoon binnenlopen en een formulier halen (want dat gaat toch zo? )
Oud 14-06-2010, 09:28
Verwijderd
Citaat:
wat slecht geregeld bij je uni heb je niet een maat ergens bij je in de buurt waar je kan printen?
Nou ja, ik zou natuurlijk naar de bieb kunnen fietsen maar dat is veel te ver ik wil printen in 't gebouw waar ik 'm in moet leveren

En mijn vrienden die een printer hebben zijn momenteel aan het werk
Oud 14-06-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Zeg als je een nieuwe huisarts wil he, moet je dan per se eerst bellen of kan je ook gewoon binnenlopen en een formulier halen (want dat gaat toch zo? )
Je kunt gewoon binnenlopen Tenminste, dat was hier zo
Oud 14-06-2010, 09:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Je kunt gewoon binnenlopen Tenminste, dat was hier zo
Ja ik vind eerst bellen zo onnuttig want dat duurt altijd eeuwen voor je erdoorheen komt. Ik vond dat het er toch maar eens van moet komen om hier een huisarts te zoeken, ik zie mezelf al weer helemaal wat naars hebben binnenkort.
Oud 14-06-2010, 09:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ja, ik zou natuurlijk naar de bieb kunnen fietsen maar dat is veel te ver ik wil printen in 't gebouw waar ik 'm in moet leveren

En mijn vrienden die een printer hebben zijn momenteel aan het werk
Waar moet je t dan inleveren?
Oud 14-06-2010, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vind eerst bellen zo onnuttig want dat duurt altijd eeuwen voor je erdoorheen komt. Ik vond dat het er toch maar eens van moet komen om hier een huisarts te zoeken, ik zie mezelf al weer helemaal wat naars hebben binnenkort.
Een huisarts in de buurt is wel handig inderdaad.

Goed ik ga printen en inleveren, zodat ik voor de rest van de dag optimaal kan genieten van niks doen. Tot later!
Oud 14-06-2010, 10:38
Verwijderd
ik zit op het moment in een leuke gekleurde wijk en er rennen allemaal indische bejaarden voorbij met gigantische toeters.
Oud 14-06-2010, 10:48
Verwijderd
we hebben een bejaardentehuis voor indische meneren en mevrouwen in de wijk, vandaar. En ze rennen niet echt, het is meer strompelen. Daar zijn bejaarden goed in.
Oud 14-06-2010, 10:49
Verwijderd
@ecnelis.
Oud 14-06-2010, 10:57
Verwijderd
Goedemorgen!

Ik word heel gelukkig van dit weer, zit lekker buiten te studeren (nog maar 180 pg. te gaan ). En nu heb ik even binnen lunchpauze. Mijn lunch is Cookie Dough.
Oud 14-06-2010, 11:00
Verwijderd
Hoe laat is dat voetbalgebeuren vanmiddag? Dan kan ik me vast voorbereiden op geschreeuw en gejuich dat door de buurt galmt (volksbuurt ftw). En misschien proberen de tv aan te krijgen voor op de achtergrond.
Oud 14-06-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat is dat voetbalgebeuren vanmiddag? Dan kan ik me vast voorbereiden op geschreeuw en gejuich dat door de buurt galmt (volksbuurt ftw). En misschien proberen de tv aan te krijgen voor op de achtergrond.
Half 2
Oud 14-06-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Half 2
Mkay, thx. Sowieso eerst nog 1,5 uur bikkelen dan. Als ik hier eerder terugkom mogen jullie me slaan.
Oud 14-06-2010, 11:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja ik had het tegen jou. Ik heb het gevoel alsof je al weken zegt dat je examens hebt, vandaar. Maar het zijn dus gewoon toetsen? Moet je nog 1 jaar hierna of hoe gaat het daar?
ik ben hier nog maar 2 weken
En ja eigenlijk gewoon alle leerstof vanaf Kerstmis tot het eind van het jaar per vak 1 dag. En als ik door ben is het nog 1 jaarte en dan universiteit
Oud 14-06-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Mkay, thx. Sowieso eerst nog 1,5 uur bikkelen dan. Als ik hier eerder terugkom mogen jullie me slaan.
Oke

Ik wil wel dat er de aankomende 50 minuten nog even fanatiek geforumd wordt, ik bedoel, nu mag ik weer
Oud 14-06-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
ik ben hier nog maar 2 weken
En ja eigenlijk gewoon alle leerstof vanaf Kerstmis tot het eind van het jaar per vak 1 dag. En als ik door ben is het nog 1 jaarte en dan universiteit
wat had ik nou gezegd over rologen. Ja oke, dat het naar mij niet mag Maar het komt sowieso niet zo aardig over, dus het mag alleen als iemand iets héél stoms zegt!

Daarbij heb ik ook het idee dat het al veel langer is
Oud 14-06-2010, 11:11
Verwijderd
Maar misschien is het België? Is het een iets ander schoolsysteem dan in Nederland?
Oud 14-06-2010, 11:12
Verwijderd
Vandaag begint de inschrijving voor de vakken van volgend jaar. Ik zit al een uur en tien minuten op refresh te drukken, maar de site is overbelast, :'). Alle toffe onderzoeksvakken zullen zo wel alweer bezet zijn.
Oud 14-06-2010, 11:12
Verwijderd
Die belgen moeten zich maar eens aanpassen!
Oud 14-06-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Vandaag begint de inschrijving voor de vakken van volgend jaar. Ik zit al een uur en tien minuten op refresh te drukken, maar de site is overbelast, :').
Oh goeie, ik moet me ook nog inschrijven. Nou ja, ik volg geen max. aantal plaatsen vakken aankomend blok, dus ik kan het nog uitstellen tot de 27e
Oud 14-06-2010, 11:13
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
wat had ik nou gezegd over rologen. Ja oke, dat het naar mij niet mag Maar het komt sowieso niet zo aardig over, dus het mag alleen als iemand iets héél stoms zegt!

Daarbij heb ik ook het idee dat het al veel langer is
Maar rologen is hier in België heeeeeel normaal hoot

Maar hoe kan dat nu zit ik hier echt zo hard te no-lifen op het forum.
Op mijn vorige forum was ik de topposter dus misschien verklaart dat het
Oud 14-06-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Maar rologen is hier in België heeeeeel normaal hoot

Maar hoe kan dat nu zit ik hier echt zo hard te no-lifen op het forum. [
SIZE="0,5"]Op mijn vorige forum was ik de topposter dus misschien verklaart dat het [/SIZE]
Je bent 'hier' in Nederland dus je past je maar aan

Omdat hier heel veel mensen no-lifen? Kijk maar uit, voor je het weet ben je verslaafd & verloren . Wat was je vorige forum?
Oud 14-06-2010, 11:14
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maar misschien is het België? Is het een iets ander schoolsysteem dan in Nederland?
het is inderdaad anders
Oud 14-06-2010, 11:16
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je bent 'hier' in Nederland dus je past je maar aan

Omdat hier heel veel mensen no-lifen? Kijk maar uit, voor je het weet ben je verslaafd & verloren . Wat was je vorige forum?
REVOLUTIE
wegame.com maar het is aan sterven
Oud 14-06-2010, 11:16
Verwijderd
GODVERDOMME! "Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met xxxxxxxxxx" Krijg de tyfus. Hiervoor ben ik niet vroeg opgestaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten