| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daar hangt dan weer mee samen of er geadopteerd mag worden, of er sprake is van pensioenrechten enzovoooooort. Bweh ik ben er klaar mee. Nog even verwijzingen aan de grondige inspectie onderwerpen en ik ga inleveren.
|
|
|
|
|
|
LP Little Phoebe naamzoek: hier Paranoide vanuit Uice z'n huis. Je WK-avatar is allang klaar, hoor, alleen ben ik dus niet thuis waardoor ik hem alsmaar niet kan doorPM'en.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je niet een maat ergens bij je in de buurt waar je kan printen?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil printen in 't gebouw waar ik 'm in moet leveren En mijn vrienden die een printer hebben zijn momenteel aan het werk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed ik ga printen en inleveren, zodat ik voor de rest van de dag optimaal kan genieten van niks doen. Tot later! |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En ja eigenlijk gewoon alle leerstof vanaf Kerstmis tot het eind van het jaar per vak 1 dag. En als ik door ben is het nog 1 jaarte en dan universiteit
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat had ik nou gezegd over rologen. Ja oke, dat het naar mij niet mag Maar het komt sowieso niet zo aardig over, dus het mag alleen als iemand iets héél stoms zegt! Daarbij heb ik ook het idee dat het al veel langer is
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar hoe kan dat nu zit ik hier echt zo hard te no-lifen op het forum. Op mijn vorige forum was ik de topposter dus misschien verklaart dat het
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat hier heel veel mensen no-lifen? Kijk maar uit, voor je het weet ben je verslaafd & verloren . Wat was je vorige forum?
|
|
![]() |
|
|