Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-06-2010 om 11:02. |
![]() |
|
Zelf kunnen wij ook niet puntgewijs aanwijzen wat nu wel en niet de bedoeling is in het WSZ, met betrekking tot welke discussies of posts wel of niet mogen. Vandaar dat we even aan het kijken zijn, hoe we dit duidelijk kunnen omschrijven of hoe we dit willen gaan doen. En dan niet in de zin van, ze zijn weer allerlei regeltjes aan het verzinnen, maar eerder kijken of het haalbaar is. Want misschien is die grens wel te vaag om keihard door te trekken.
@DP, het beleid wat betreft forumbazen en inspraak wil ik best reageren op je post, maar dit lijkt me niet de meeste geschikte plek ervoor, aangezien het hier over het WSZ gaat. Als je wil kan ik je PM'en?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Nogmaals, wij zien ook dat de grens van wat wel en niet mag onduidelijk is. Die grens is te vaag om keihard door te trekken. Daarom zijn we nu over de beleidswijziging (aldus jouw woorden) aan het bespreken, want wij zien ook wel dat het niet werkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou, Missy heeft 'inhoudelijk' gereageerd op mijn mail met de tekst dat andere mensen het meer doen 'als mij', maar dat ik het moet zien als een standaardverzoek. Terwijl ik in topic 1000 toch wel 8 posts had.
Spoiler
Hoop dat Missy deze reactie wél laat staan, aangezien ik nu niet de hele mail en haar antwoord heb gepost en dit duidelijk maakt dat deze discussie eigenlijk nergens op slaat (omdat ze random die PM/mail heeft gestuurd, en er verder blijkbaar niet op gelet heeft of de personen aan wie ze dit stuurde ook echt schuldig waren aan ![]() ![]() ![]() En wat betreft de 'nutteloze discussie': zn v discussie (-s mv) [dɪsˈkʏsi] gesprek waarbij iedereen zijn mening geeft over een bepaald onderwerp;= gedachtewisseling. Lijkt me eigenlijk nooit nutteloos, aangezien het forum er is om je mening uit te spreken en met andere mensen daarover te praten, dus te discussiëren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De PM is rondgestuurd, naar aanleiding van het topic. Aangezien we wat meer diepgang wouden creeeren. Naar aanleiding van dit topic hadden de forumbazen op DK zoiets van: dit is ook niet uitvoerbaar. Prima, fout van ons.
Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 20:07. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Het enige wat jullie doen is klagen. Elk voorstel wordt gelijk met de grond gelijk gemaakt en is gelijk 'ons priveprojectje om DK te verzieken'. Ik vind dit een beetje jammer, want wij doen ook ons best om een situatie te creeëren die gezellig is en war vanalles mag, maar ook modereerbaar. Dus daar zoeken wij een soort compromis tussen. We vragen ook om input van jullie, maar daar wordt niet eens op gereageerd, er worden alleen verwijten naar ons hoofd geslingerd omdat we stiekem toch WSZ aan het veranderen zouden zijn. Dus hiermee is dit topic af, ik open een nieuw topic om tot een oplossing te komen.
|
![]() |
|
|