Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 10:06
Verwijderd
goedemorgen.
heb ik iets gemist vannacht?

hooooi sann
Advertentie
Oud 16-06-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Het is tot een uur of tien best wel licht buiten, en de zon begint al heel vroeg te schijnen, enorm irritant als de zon direct op je huisje staat.
ha ja dat zal wel inderdaad
mijn zus heeft een zomer stage gelopen in Oslo, ze zat in een buitenlandse-studentenflat met allemaal zware donkerblauwe gordijnen

Citaat:
Zo, ik heb bijna de oefeningen voor vandaag af.. nu nog bedenken hoe ik het lesje ga geven... ik wil niehiehiet.
je kunt het
wat voor lesje?
Oud 16-06-2010, 10:12
Martiño
Martiño is offline
Kut, ik heb door al dat gebel de afgelopen dagen mijn bundel overschreden (normaal hou ik aan het einde van de maand zeker 50 minuten over...) en daar komen dan ook nog eens al die kosten van het naar 0900 nummers bellen en daarbij in de wacht staan bij... Ik moet al €30,- bijbetalen en dan moet ik nog een week.
Oud 16-06-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Kut, ik heb door al dat gebel de afgelopen dagen mijn bundel overschreden (normaal hou ik aan het einde van de maand zeker 50 minuten over...) en daar komen dan ook nog eens al die kosten van het naar 0900 nummers bellen en daarbij in de wacht staan bij... Ik moet al €30,- bijbetalen en dan moet ik nog een week.
Het was toch de schuld van je provider dat je geen internet had? Dan kun je de telefoonkosten als het goed is declareren bij de provider. Ik weet alleen niet hoe.
Oud 16-06-2010, 10:14
Lorelei
Lorelei is offline
Nou het is nogal suf. Ik volg een vak Didactiek - Nederlands als tweede taal. En nu moeten we aan elkaar (in de werkgroep) een lesje geven over een bepaald aspect van de Nederlandse grammatica. En daarbij moeten we doen alsof de mensen in de werkgroep éigenlijk allochtonen zijn die Nederlands willen leren

Dus ik sta daar straks langzaam pratend, duidelijk articulerend te doen alsof mijn werkgroepgenoten eigenlijk hier niets van snappen.

Oh en mijn lesje gaat over de indirecte rede
Oud 16-06-2010, 10:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ha ja dat zal wel inderdaad
mijn zus heeft een zomer stage gelopen in Oslo, ze zat in een buitenlandse-studentenflat met allemaal zware donkerblauwe gordijnen
oh lekker deprimerend Ik heb nooit zo'n last van het licht, vannacht heb ik het gordijn ook open gelaten, maar het is de hitte die het dan zo ondragelijk maakt. 's Ochtends is je kamer net een oven.
Oud 16-06-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Nou het is nogal suf. Ik volg een vak Didactiek - Nederlands als tweede taal. En nu moeten we aan elkaar (in de werkgroep) een lesje geven over een bepaald aspect van de Nederlandse grammatica. En daarbij moeten we doen alsof de mensen in de werkgroep éigenlijk allochtonen zijn die Nederlands willen leren

Dus ik sta daar straks langzaam pratend, duidelijk articulerend te doen alsof mijn werkgroepgenoten eigenlijk hier niets van snappen.

ohjee misschien moeten je werkgroepgenoten allemaal met een accent gaan praten, om het echt te laten lijken
Oud 16-06-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
goedemorgen.
heb ik iets gemist vannacht?

hooooi sann
wat zit je te grijnzen?
Oud 16-06-2010, 10:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het was toch de schuld van je provider dat je geen internet had? Dan kun je de telefoonkosten als het goed is declareren bij de provider. Ik weet alleen niet hoe.
Ja, ik had al een klacht gestuurd en de helpdeskmedewerker zei dat het meestal wel wordt terugbetaald, maar nog niks gehoord... En ik heb in mijn kostenlijst ten gevolge van mijn afgezegde verhuizing ook €15,- aan telefoonkosten opgenomen.
Verwijderd
Wat doen jullie met vaderdag?
Ik wil gaan bbquen en hem dan een cadeautje geven.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ohjee misschien moeten je werkgroepgenoten allemaal met een accent gaan praten, om het echt te laten lijken
Ja.. en zinnen gaan formuleren als:

De jongen denkt dat hij niet komt morgen op school

Oud 16-06-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
klachtenbriefje will do. Bij Orange tenminste, via daar hebben wij internet. Konden het niet aansluiten, hebben voor 35 euro naar klantenservice gebeld, mailtje gestuurd dat het hun fout was & dat we vonden dat zij de kosten moesten vergoeden en toen hebben we netjes 35 euro terug gekregen
Oud 16-06-2010, 10:18
Verwijderd
Orange bestaat niet meer?
T-mobile?
Oud 16-06-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:

opzich lijkt me dat best leuk om te doen Ruilen? Mag jij morgen een presentatie geven over de implementatie van artikel 11 en 13 van een of ander verdrag, in het Engels
Oud 16-06-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had al een klacht gestuurd en de helpdeskmedewerker zei dat het meestal wel wordt terugbetaald, maar nog niks gehoord... En ik heb in mijn kostenlijst ten gevolge van mijn afgezegde verhuizing ook €15,- aan telefoonkosten opgenomen.
En terecht

Citaat:
Orange bestaat niet meer?
T-mobile?
Toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen nog wel. Nu is het overgenomen door wannadoo ofzo? (het is internet he, geen telefoon) Ik weet het niet meer. Nou ja, we hebben internet en het werkt, dus ik vind het wel best
Verwijderd
Citaat:
Mjah dat zal vast lang duren. Maar dan komt het wel

Citaat:
Wat doen jullie met vaderdag?
Ik wil gaan bbquen en hem dan een cadeautje geven.
Ik doe niet aan vaderdag. Wanneer is dat?

Citaat:
Ja.. en zinnen gaan formuleren als:

De jongen denkt dat hij niet komt morgen op school

Miekje*
Miekje* is offline
Sarah, waar heb jij trouwens dat mega-beessie vandaan? Ik wil er ook één .

En ik ben aan het wachten op de uitslag van de examens. Brrr..
Oud 16-06-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
wat zit je te grijnzen?
Gewooon
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
opzich lijkt me dat best leuk om te doen Ruilen? Mag jij morgen een presentatie geven over de implementatie van artikel 11 en 13 van een of ander verdrag, in het Engels
De reden dat we artikel 11 en 13 in het verdrag van huppeldepup hebben geimplementeerd is dat de meeste mensen dat een goed idee vonden. Tot nu toe hebben we nog geen problemen ondervonden met artikel 11 en 13 dus dat was een goeie keuze. Bedankt voor jullie aandacht.

Verwijderd
Citaat:

Gewoon bij de albert heijn te koop voor 2,50! winkel ligt er vol mee.

En je stond er goed voor toch? Komt vast goed
Verwijderd
Citaat:

Krijg je vandaag de uitslag? Spannend! Succes!
Oud 16-06-2010, 10:21
Verwijderd
Citaat:

Spannend!
ik krijg morgen uitslag.
Vanavond nog eerst een gala.
Ik ruik de drank al sannn jaloers?
Oud 16-06-2010, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Gewooon
Ja ik geloof er geen zak van, stuur me maar een pm want dit bevalt me niks!
Oud 16-06-2010, 10:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
klachtenbriefje will do. Bij Orange tenminste, via daar hebben wij internet. Konden het niet aansluiten, hebben voor 35 euro naar klantenservice gebeld, mailtje gestuurd dat het hun fout was & dat we vonden dat zij de kosten moesten vergoeden en toen hebben we netjes 35 euro terug gekregen
Helaas gaat het bij de klanten"service" van KPN niet zo soepel. Toen ik een klacht stuurde met dat ik bijna twintig euro aan belkosten had gemaakt voor een probleem dat niet door mij zelf was veroorzaakt, en dat ik het onzin vond dat ik als klant €0,10 + mobiele telefoon moest betalen, kreeg ik een standaarmailtje terug dat ik "voor slechts tien eurocent per minuut contact kon opnemen...". Ze gingen totaal niet in op mijn klacht. Toen heb ik een mail teruggestuurd met de mededeling dat het bedrag reeds was opgelopen naar €30,- en dat ze wel eens wat meer moeite mochten gaan doen als ze mij wilden behouden als klant. Dat heeft meer geholpen, toen kreeg ik wel een fatsoenlijke brief terug.
Oud 16-06-2010, 10:23
Verwijderd
Citaat:
De reden dat we artikel 11 en 13 in het verdrag van huppeldepup hebben geimplementeerd is dat de meeste mensen dat een goed idee vonden. Tot nu toe hebben we nog geen problemen ondervonden met artikel 11 en 13 dus dat was een goeie keuze. Bedankt voor jullie aandacht.

The reason for implementing Article 11 and 13 from the huppeldepup Convention is that we thought it was a rather good idea. And apparently it kind of is, because we didn't get any complaints, and we didn't have any problems with it so far. Hurray for us. We're so good! Yay.

Ja, ik voel een 10 aankomen

edit: hupplethepuph dan natuurlijk, moeten het wel engels houden
Oud 16-06-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Helaas gaat het bij de klanten"service" van KPN niet zo soepel. Toen ik een klacht stuurde met dat ik bijna twintig euro aan belkosten had gemaakt voor een probleem dat niet door mij zelf was veroorzaakt, en dat ik het onzin vond dat ik als klant €0,10 + mobiele telefoon moest betalen, kreeg ik een standaarmailtje terug dat ik "voor slechts tien eurocent per minuut contact kon opnemen...". Ze gingen totaal niet in op mijn klacht. Toen heb ik een mail teruggestuurd met de mededeling dat het bedrag reeds was opgelopen naar €30,- en dat ze wel eens wat meer moeite mochten gaan doen als ze mij wilden behouden als klant. Dat heeft meer geholpen, toen kreeg ik wel een fatsoenlijke brief terug.
Ze zullen alles doen om eronderuit te komen (zeker bij KPN), maar als jij hebt moeten bellen vanwege een fout van hun kant, zijn ze gewoon verplicht om het terug te betalen
Oud 16-06-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
wat slecht zeg ook gewoon de moeite niet nemen om je mail te lezen Maar heb je het toen uiteindelijk wel teruggekregen?
Oud 16-06-2010, 10:25
Rationeel
Rationeel is offline
sowieso wel frappant dat hét bedrijf op het gebied van telecommunicatie niet eens het aantal wachtenden voor je/een indicatie van de wachttijd kan geven.
Oud 16-06-2010, 10:27
Verwijderd
Hoe werkt het met jouw examenuitslag Miekje, word je sowieso gebeld? En Queasy dezelfde vraag natuurlijk
Oud 16-06-2010, 10:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gewoon bij de albert heijn te koop voor 2,50! winkel ligt er vol mee.

En je stond er goed voor toch? Komt vast goed
Omg <3
Ja, dat gevoel heb ik ook wel ja.

Citaat:
Krijg je vandaag de uitslag? Spannend! Succes!
Dankje!
Oud 16-06-2010, 10:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze zullen alles doen om eronderuit te komen (zeker bij KPN), maar als jij hebt moeten bellen vanwege een fout van hun kant, zijn ze gewoon verplicht om het terug te betalen
Ja inderdaad.

Citaat:
wat slecht zeg ook gewoon de moeite niet nemen om je mail te lezen Maar heb je het toen uiteindelijk wel teruggekregen?
Mijn klacht bestond uit wel wat meer dingen dan alleen die telefoonkosten, maar hij is nu in behandeling en deze week hoor ik meer als het goed is.

Ik had overigens ook in die klacht gezet dat ik heb schandalig vond dat het zo lang duurde om mijn internet te verhuizen, en ik had ze verzocht om het te versnellen. Nu heb ik gisteren mijn verhuizing geannuleerd dus ik hoop dat ze hem niet alsnog gaan doorgeven.
Oud 16-06-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Hoe werkt het met jouw examenuitslag Miekje, word je sowieso gebeld? En Queasy dezelfde vraag natuurlijk
Ik word morgen sowieso gebeld of ik nou gezakt of geslaagd ben.
En ik wil het echt halen. Anders behoor ik tot de groep mensen die 7 jaar over de havo doet.
Verwijderd
Citaat:
Spannend!
ik krijg morgen uitslag.
Vanavond nog eerst een gala.
Ik ruik de drank al sannn jaloers?
Ik wacht nog op een pm!

Gala <3. Mijn eindexamengala geldt nog steeds als 1 van de mooiste feestjes ooit. En nee hoor, ik ben niet jaloers, vanaf morgenavond heb ik tot en met zondag een groot drankfestijn
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
KPN en internet, het is één groot drama. En dan druk ik het nog zwak uit. Ik heb 2 keer meerdere maanden (!) zonder internet gezeten door hun gefaal, ondanks dat we alles ruim op tijd hadden doorgegeven.
Oud 16-06-2010, 10:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
sowieso wel frappant dat hét bedrijf op het gebied van telecommunicatie niet eens het aantal wachtenden voor je/een indicatie van de wachttijd kan geven.
Nouja, dat boeit me niet zo, ik wil uiteindelijk toch geholpen worden, dus dat wachten hoort erbij. Wat ik vervelend vind is dat je je blauw betaalt aan service waar je als klant gewoon recht op hebt.
Oud 16-06-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik word morgen sowieso gebeld of ik nou gezakt of geslaagd ben.
En ik wil het echt halen. Anders behoor ik tot de groep mensen die 7 jaar over de havo doet.
Je haalt het vast! Horen alle havo mensen het morgen of is het per school verschillend? Mijn broertje heeft me wel verteld wanneer ie het hoort, maar ik ben het vergeten
Oud 16-06-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Je haalt het vast! Horen alle havo mensen het morgen of is het per school verschillend? Mijn broertje heeft me wel verteld wanneer ie het hoort, maar ik ben het vergeten
Het hele punt is dat ik niet weet wanneer ik gebeld wordt.
De mensen waar ik mee omga weten het ook niet. Ik heb niet zo goed opgelet tijdens die informatie lessen Ik moet vrijdag ook naar school, en heb ook geen flauwbenul van hoelaat.
Ik zie het wel
Oud 16-06-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Het hele punt is dat ik niet weet wanneer ik gebeld wordt.
De mensen waar ik mee omga weten het ook niet. Ik heb niet zo goed opgelet tijdens die informatie lessen Ik moet vrijdag ook naar school, en heb ook geen flauwbenul van hoelaat.
Ik zie het wel
heldin. Maar je weet dus niet of morgen algemene havo dag is of dat het per school verschillend is?
Oud 16-06-2010, 10:34
Verwijderd
Theodoor heeft bij de klantenservice van KPN gewerkt, hij is er mee gestopt toen zijn vader ziek werd en nooit meer teruggegaan omdat hij er een hekel aan had om elke keer weer aan mensen uit te moeten leggen dat het heel vervelend was dat ze al maanden zonder internet zaten en dat de technische dienst in de computer een aantekening had gemaakt dat eraan gewerkt werd en dat hij in zo'n geval niets kon doen. Onder andere.
Oud 16-06-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
heldin. Maar je weet dus niet of morgen algemene havo dag is of dat het per school verschillend is?
Ik hoorde dat het bij een school tussen 5 en 7 was, als je gezakt was dan belde ze je op.
Maar wij worden sowieso gebeld. dus volgens mij is het per school verschillend.
Oud 16-06-2010, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dag lieverds!
Wat een fijne dag
Oud 16-06-2010, 10:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Theodoor heeft bij de klantenservice van KPN gewerkt, hij is er mee gestopt toen zijn vader ziek werd en nooit meer teruggegaan omdat hij er een hekel aan had om elke keer weer aan mensen uit te moeten leggen dat het heel vervelend was dat ze al maanden zonder internet zaten en dat de technische dienst in de computer een aantekening had gemaakt dat eraan gewerkt werd en dat hij in zo'n geval niets kon doen.
Die mensen geven je ook gewoon onzin informatie en alles. We hebben in die tijd zonder internet minstens 4 keer te horen gekregen wanneer we internet hadden. Geen van die keren hadden we het, uiteraard.

De tweede keer wilden we juist naar een andere provider, maar dat had ook zoveel vertraging omdat KPN de aansluiting niet weg wilde halen en de nieuwe provider dus nog geen internet kon geven.
Oud 16-06-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde dat het bij een school tussen 5 en 7 was, als je gezakt was dan belde ze je op.
Maar wij worden sowieso gebeld. dus volgens mij is het per school verschillend.
Ja ik heb even gegoogled, maar volgens mij is de uitslag voor elke school morgen.

Heb je een mooie jurk voor vanavond?
Oud 16-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb even gegoogled, maar volgens mij is de uitslag voor elke school morgen.

Heb je een mooie jurk voor vanavond?
Ik had nog een zwarte jurk, en ik kon natuurlijk geen mooie nieuwe jurk vinden.
Dus mm wel oke. Ik heb wel nieuwe zwarte pumps waar ik nog voor geen meter op kan lopen
Oud 16-06-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik had nog een zwarte jurk, en ik kon natuurlijk geen mooie nieuwe jurk vinden.
Dus mm wel oke. Ik heb wel nieuwe zwarte pumps waar ik nog voor geen meter op kan lopen
Zoals het hoort pijnlijke voeten op een gala zijn een deel van de pret
Oud 16-06-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Die mensen geven je ook gewoon onzin informatie en alles. We hebben in die tijd zonder internet minstens 4 keer te horen gekregen wanneer we internet hadden. Geen van die keren hadden we het, uiteraard.

De tweede keer wilden we juist naar een andere provider, maar dat had ook zoveel vertraging omdat KPN de aansluiting niet weg wilde halen en de nieuwe provider dus nog geen internet kon geven.
Ja dat tweede heb ik ook vaak gehoord

En sommige mensen van die klantenservice zijn ook gewoon, nouja, dom. Er zijn geen opleidingseisen, alleen een inleidende cursus met een examen dat je moet halen.
Na elk telefoontje hoor je in het dossier van de klant te zetten waar die over belde en welk advies je hebt gegeven.
Theodoor heeft echt zo vaak meegemaakt dat iemand alweer voor de vijfde keer over hetzelfde probleem belde, en dat er in het dossier alleen vier keer "bla" stond. Of dat iemand voor de tweede keer belde over hetzelfde probleem, en dat er over de eerste keer stond "lang ingewikkeld verhaal". Dan kriijg je dat mensen élke keer weer opnieuw moeten uitleggen wat er aan de hand is en elke keer hetzelfde antwoord krijgen.
Oud 16-06-2010, 10:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja dat tweede heb ik ook vaak gehoord

En sommige mensen van die klantenservice zijn ook gewoon, nouja, dom. Er zijn geen opleidingseisen, alleen een inleidende cursus met een examen dat je moet halen.
Naja, dat is niet helemaal waar geloof ik, in ieder geval niet bij alle helpdesks. Je moet sowieso een training volgen inderdaad, maar je moet ook wel enige skills hebben. Thing is, je hoeft vaak niet echt veel technische kennis te hebben, omdat je met een programma werkt die je stap voor stap de weg wijst. Je moet daarom meer communicatievermogen en klantvriendelijkheid hebben dan technische kennis, want die geeft het programma je wel. Resultaat is dus inderdaad wel dat veel mensen zelf niet weten wat ze doen.

Citaat:
Na elk telefoontje hoor je in het dossier van de klant te zetten waar die over belde en welk advies je hebt gegeven.
Theodoor heeft echt zo vaak meegemaakt dat iemand alweer voor de vijfde keer over hetzelfde probleem belde, en dat er in het dossier alleen vier keer "bla" stond. Of dat iemand voor de tweede keer belde over hetzelfde probleem, en dat er over de eerste keer stond "lang ingewikkeld verhaal". Dan kriijg je dat mensen élke keer weer opnieuw moeten uitleggen wat er aan de hand is en elke keer hetzelfde antwoord krijgen.
Jezus. Bekend verhaal wel geloof ik ook.
Oud 16-06-2010, 10:49
Verwijderd
Ik ben weg, fijne dag nog allemaal
Oud 16-06-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Naja, dat is niet helemaal waar geloof ik, in ieder geval niet bij alle helpdesks. Je moet sowieso een training volgen inderdaad, maar je moet ook wel enige skills hebben. Thing is, je hoeft vaak niet echt veel technische kennis te hebben, omdat je met een programma werkt die je stap voor stap de weg wijst. Je moet daarom meer communicatievermogen en klantvriendelijkheid hebben dan technische kennis, want die geeft het programma je wel. Resultaat is dus inderdaad wel dat veel mensen zelf niet weten wat ze doen.
Bij KPN had Theodoor in elk geval collega's die geen middelbareschooldiploma hadden. Die moesten inderdaad wel de training volgen, maar dat is geen heel moeilijke training. Er zijn twee versies: een van 30 uur en een van 120 uur, en die behandelen precies dezelfde stof. Theodoor deed die van 30 uur en dat was al echt brugklastempo. KPN wil namelijk ook graag mensen die dat werk fulltime willen doen, en die zijn er niet zo veel.

En veel mensen doen het werk tijdelijk en hebben daarom gewoon een slechte inzet.

Er zitten natuurlijk ook heel goede mensen tussen. Die gewoon graag hun werk goed willen doen, en die de training ook echt begrepen hebben. Maar die moet je maar net treffen.
Oud 16-06-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weg, fijne dag nog allemaal
Jij ook! Heel veel plezier vanavond!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten