Advertentie | |
|
![]() |
|
Kut, ik heb door al dat gebel de afgelopen dagen mijn bundel overschreden (normaal hou ik aan het einde van de maand zeker 50 minuten over...) en daar komen dan ook nog eens al die kosten van het naar 0900 nummers bellen en daarbij in de wacht staan bij... Ik moet al €30,- bijbetalen en dan moet ik nog een week.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou het is nogal suf. Ik volg een vak Didactiek - Nederlands als tweede taal. En nu moeten we aan elkaar (in de werkgroep) een lesje geven over een bepaald aspect van de Nederlandse grammatica. En daarbij moeten we doen alsof de mensen in de werkgroep éigenlijk allochtonen zijn die Nederlands willen leren
![]() Dus ik sta daar straks langzaam pratend, duidelijk articulerend te doen alsof mijn werkgroepgenoten eigenlijk hier niets van snappen. ![]() Oh en mijn lesje gaat over de indirecte rede ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() The reason for implementing Article 11 and 13 from the huppeldepup Convention is that we thought it was a rather good idea. And apparently it kind of is, because we didn't get any complaints, and we didn't have any problems with it so far. Hurray for us. We're so good! Yay. Ja, ik voel een 10 aankomen ![]() edit: hupplethepuph dan natuurlijk, moeten het wel engels houden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ja, dat gevoel heb ik ook wel ja. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik had overigens ook in die klacht gezet dat ik heb schandalig vond dat het zo lang duurde om mijn internet te verhuizen, en ik had ze verzocht om het te versnellen. Nu heb ik gisteren mijn verhuizing geannuleerd dus ik hoop dat ze hem niet alsnog gaan doorgeven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gala <3. Mijn eindexamengala geldt nog steeds als 1 van de mooiste feestjes ooit. En nee hoor, ik ben niet jaloers, vanaf morgenavond heb ik tot en met zondag een groot drankfestijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mensen waar ik mee omga weten het ook niet. Ik heb niet zo goed opgelet tijdens die informatie lessen ![]() Ik zie het wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Theodoor heeft bij de klantenservice van KPN gewerkt, hij is er mee gestopt toen zijn vader ziek werd en nooit meer teruggegaan omdat hij er een hekel aan had om elke keer weer aan mensen uit te moeten leggen dat het heel vervelend was dat ze al maanden zonder internet zaten en dat de technische dienst in de computer een aantekening had gemaakt dat eraan gewerkt werd en dat hij in zo'n geval niets kon doen. Onder andere.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wij worden sowieso gebeld. dus volgens mij is het per school verschillend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De tweede keer wilden we juist naar een andere provider, maar dat had ook zoveel vertraging omdat KPN de aansluiting niet weg wilde halen en de nieuwe provider dus nog geen internet kon geven. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je een mooie jurk voor vanavond? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus mm wel oke. Ik heb wel nieuwe zwarte pumps waar ik nog voor geen meter op kan lopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sommige mensen van die klantenservice zijn ook gewoon, nouja, dom. Er zijn geen opleidingseisen, alleen een inleidende cursus met een examen dat je moet halen. Na elk telefoontje hoor je in het dossier van de klant te zetten waar die over belde en welk advies je hebt gegeven. Theodoor heeft echt zo vaak meegemaakt dat iemand alweer voor de vijfde keer over hetzelfde probleem belde, en dat er in het dossier alleen vier keer "bla" stond. Of dat iemand voor de tweede keer belde over hetzelfde probleem, en dat er over de eerste keer stond "lang ingewikkeld verhaal". Dan kriijg je dat mensen élke keer weer opnieuw moeten uitleggen wat er aan de hand is en elke keer hetzelfde antwoord krijgen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En veel mensen doen het werk tijdelijk en hebben daarom gewoon een slechte inzet. Er zitten natuurlijk ook heel goede mensen tussen. Die gewoon graag hun werk goed willen doen, en die de training ook echt begrepen hebben. Maar die moet je maar net treffen. |
![]() |
|
|