| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik ben me aan het verdiepen in lettertypes & welke lettertype je het best voor welke gelegenheid kunt gebruiken (voor mail, voor lange teksten, voor korte teksten enz) Interessant he?
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook door onzintopic inderdaad. Ik ben nu aan het bekijken of ik mijn mail lettertype aan ga passen. En zo ja, of ik dan een lettertype moet nemen dat makkelijk te lezen is vanaf scherm (lijkt me wel) en of ik dan met of zonder schreef moet. Ik denk zonder schreef want mijn mailtjes zijn meestal vrij kort. Hmz. Mss laat ik het ook wel lekker zo, alsof iemand er ooit over gaat klagen (als je geen bizar lettertype hebt tenminste, en ik heb nu standaard wat apple heeft ingevoerd, en die hebben er vast verstand van ofzo)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij korte teksten stoort het echter & dan wordt het afgeraden.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoef nog maar 9 minuten te wachten om verder te kijken. Dat kan ik natuurlijk niet laten. Lig ik uiteindelijk toch nog een uur later in bed dan gepland.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
haha bravo! Ik gebruik voor alles wat 'officieel' schrijven is ook Times New Roman, 12p indd, met 1,5 regelafstand, zoals ook bijna altijd is voorgeschreven ![]() Voetnoten doe ik altijd in 11, maar aangezien ik dat altijd handmatig moet aanpassen geloof ik niet dat dat zo hoort
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Fizzle naamzoek 2
Ik zag gisteren in close-up een model wat sprekend op jou leek! edit: Up-close, Kiev-Paris the Next Top model http://cultuurgids.avro.nl/front/det...375717167a1e67 |
|
|
|
Verwijderd
|
Gosupermodel?
Wah check dit, jammer dat mijn verstand zegt nooit lenen (als het al mag). http://www.macme.nl/2010/06/direct-j...etaal-in-2012/ |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en over 2 jaar ben je misschien al uitgekeken op dat ding, en moet je er alsnog voor betalen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|