Advertentie | |
|
![]() |
|
Ohja, en Kate Voegele. Gewoon ook omdat ze geniaal is en een mooie stem heeft. Ik vind haar ook mooi, maar ja, smaken verschillen
![]() ![]()
|
Net zoals een aantal mensen vóór mij al zeiden, vind ik 'held' toch een beetje te sterk verwoord - sowieso beschouw ik mezelf niet als het type dat iemand blind verafgoodt (en al helemaal niet iemand die ik niet persoonlijk ken).
Echter, in het echte leven is er voor mij nooit iemand geweest die ik heb bewonderd, dus ik kan voor dit topic helaas niet anders dan een bekend persoon opnoemen. En voor mij is dat dan de inmiddels overleden Paul Newman - een goed acteur van een zeldzaam kaliber en natuurlijk ook een knappe man in zijn hoogtijdagen, maar nóg belangrijker vind ik dat hij een heel goed, sociaal bewust en nuchter mens met principes was. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh en Theo Maassen vind ik zo leuk. Held is wel een groot woord tho.
|
Verwijderd
|
Ik bewonder vooral mensen die voor hun mening durven uitkomen, die durven zeggen wat ze denken zonder bang te zijn voor de veroordelingen van de maatschappij. Ik denk bijvoorbeeld aan een Marilyn Manson. Op het eerste zicht een freak, maar uit interviews blijkt hoe geniaal deze man eigenlijk is.
Ik ben overigens ook een enorme fan van mezelf. Ik vind mezelf gewoon geweldig. Ik zou bijna gaan denken dat ik de verpersoonlijking van God ben. (maar dat even terzijde) |
![]() |
|
Beroemdheden die mij het meeste genot bezorgen:
Frank Zappa Alfred Hitchcock Stanley Kubrick Ricky Gervais Stephen Merchant Jimi Hendrix Edward Hopper Thelonious Monk Larry David John Swartzwelder Howard Hawks Richard Pryor
|
Verwijderd
|
M. Vasalis, John Lennon, Regina Spektor, Ramses Shaffy, Mercedes Sosa, Mahatma Gandhi, Nelson Mandela, Anne Frank, Vasili Grossman, Chris Cleave, Roals Dahl, Thea Beckman en Astrid Lindgren.
Maar mijn scheikundeleraar heeft ook een eigenschap die ik wel zou willen, nl. goed zijn in scheikunde. Toch is dat niet mijn held, hoewel hij best aardig is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hans Janmaat. In één woord: GEWELDIG die man. Als hij nog zou leven zou ik hem zeker opzoeken. Wat een voorspellende blik had deze man inzake immigratie, buitenlanders, etc etc. Buiten dat is hij ook echt symphatiek, aardig, puur en heeft humor. Ik denk wel dat ik echt een vriend van hem zou kunnen zijn. Janmaat? Mijn maat! |
![]() |
|
Ik heb er twee.
Op politiek gebied is dat Pim Fortuyn: ![]() Geniale man die veel te vroeg gestorven is en die jaren terug mijn interesse in politiek gewekt heeft, en sinds zijn dood is er geen enkele partij die het gat heeft kunnen opvullen dat hij in het politieke spectrum heeft achtergelaten. en in mijn vakgebied is het: ![]() Steve Irwin Een natuurbeschermer in hart en nieren. Ook veel te vroeg gestorven helaas.
|
Op muzikaal/drumgebied ben ik een groot fan van Vinnie Colaiuta; een drummer die mentaal in staat is om zijn technische begaafdheid in een muzikale context te gieten. Natuurlijk zijn er in de loop der tijd velen opgestaan die verder gaan waar hij een beetje 'gestopt' is, maar het gebeurd zelden dat een drummer een veelgevraagd sessiemuzikant is; en tegelijk ook het niveau van het instrument omhoog weet te krikken. Andere 'helden', daar moet ik nog even over nadenken.
|
Verwijderd
|
Hij fietst dus echt al JAREN iedere nacht (niet overdag, want mensen schamen zich) langs huisjes met brood enzo. Hij weet ook precies wanneer zijn 'klanten' jarig zijn, dus dan zorgt hij voor een verjaardagstaart enzo. En voor de moslims; geen worstenbroodjes. En hij is dus al 81 jaar. Hij zat ooit in een item bij Kopspijkers en toe zei hij dat hij één keer een nachtje vrij had genomen, 25 jaar geleden, maar dat was hem helemaal niet bevallen want toen was zijn hele ritme naar de knoppen. <3
Die man verdient een standbeeld. Krijgt ie vast ook wel. Hij heeft in elk geval al een tegel in de Walk of Fame, net als mijn buurvrouw ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[DK] Brainstorm oplossingen en ideeën Tink* | 65 | 21-06-2010 19:27 | |
Lifestyle |
Wie is jouw famous opperdude of duddette? Verwijderd | 175 | 14-04-2006 09:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro naam onbekend | 218 | 09-04-2004 14:50 | |
Films, TV & Radio |
wie kijkt er naar the Bold??? Verwijderd | 7 | 05-02-2002 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |