Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ofcourse! een grote grote ballon opblazen en hem laten ontploffen naast een bushalte die volt staat met oude mensen en kleine kinderen?
||
Citaat:
![]() euhmmm, nee zielig voor die omatjes, die kinderen zullen nog wel vaker zoiets meemaken dus daartegenover boeit het me weinig. een negerzoen leegmaken,vullen met sambal , en hem voeren aan je oma ? |
![]() |
|
![]() |
Ja lijkt me leuk.
een grote ballon opblazen en hem laten ontploffen tijdens een herdenking van de atoombom in Hiroshima met alle hoge piefen in de buurt ?
|
![]() |
Ja.
Een hele dag op stap gaan (in treinen, winkelstraten,...) met een vriend, die met een knop een apparaat in je broek bedient dat scheetgeluiden maakt ?
||
Citaat:
![]() Ik was vergeten er 'snel achter elkaar' bij te zetten. OT: Ja. Alleen zou ik wel constant in een deuk liggen. Een jaar lang geen nieuwe kleding/schoenen/alles wat daarbij hoort kopen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stiekem sex hebben met een collega van je werk op het werk? Gewoon tijdens het werk effe een ander kamertje induiken en daar keihard los gaan? Je mag zelf kiezen welke collega. |
![]() |
||
Citaat:
ojeaaaah , dat doe ik wel hoor :$. een jaar zonder onderbroek in je broek rondlopen ? |
![]() |
|
Nee, daar heb ik nog niet zo'n zin in (maar ik heb toch geen vriend
![]() Een jaar Sonja Bakkeren? Je moet zelfs doorgaan als je al onder je 'streefgewicht' zit en je krijgt alles vergoed wat je nodig hebt (boeken, ingrediënten, dat soort dingen).
|
Liever niet nee.
Een jaar een studie doen die ontzettend veel onder je eigen niveau en buiten je interessegebied ligt
||
Citaat:
![]() Een bank overvallen, met het risico gepakt te worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
zou jij het doen? #2 Verwijderd | 500 | 31-05-2010 13:04 | |
De Kantine |
Hoe zou JIJ presteren in Take Me Out? Verwijderd | 34 | 25-04-2009 23:57 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Seksualiteit |
Wat zou jij doen.... Some | 59 | 03-07-2003 13:43 | |
Software & Hardware |
[Linux] partities indelen m0sh | 7 | 27-09-2002 05:34 |