| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Paars+ nemen CDA en PVV de VVD onder vuur vanuit de kamer vanwege haar te linkse punten en bij VVD/PvdA/CDA, is Cohen bang voor kiezers verlies naar GL/SP en D66. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Zo, boodschapjes gedaan, nu kunnen mijn zus en vader vanavond dooie garnalen eten. En ik heb eindelijk mijn boek op kunnen halen. Je kunt mij niet vertellen dat een boek bestellen drie weken duurt als hij gewoon leverbaar is
. Maargoed, ik heb hem.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Oh en deze slippers heb ik van Primark, alleen dan met gele bandjes en een paar met groene bandjes.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik krijg heel veel zin om te gaan winkelen door mensen die hun aanwinsten posten. Maar ik ben sowieso in een consumptiebui, ik wil een nieuwe telefoon!
Wat nou als ik een telefoon koop met wifi, moet ik dan een abonnement met internet hebben om internet te gebruiken of niet?
|
|
|
|
Ik heb wel een abonnement gelukkig, dat prepaid is echt gruwelijk. Maar ik kan dus gewoon internetten zonder een extra internet-abonnement te hebben, da's handig. Voor ik een telefoon krijg van mijn moeder moet ik altijd eerst een heel onderzoeksproject op poten zetten en me orienteren en god weet wat allemaal. In plaats van dat ik gewoon een telefoon zie die doet wat ik wil dat hij doet en ik die gewoon kan kopen. En dan zelf wel zomaar opeens een laptop kopen om films op te kijken in plaats van een draagbare dvd-speler.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we het erop houden dat ze ALLEMAAL koppig zijn. Maar Cohen niet meer dan Rutte of Verhagen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|