Advertentie | |
|
![]() |
|
Kael, Doy, Ustin, Yerik, Demyan, Aed. Allemaal jongensnamen, eerste twee keltisch (machtige krijger, donker vreemdeling), drie daarna russisch (rechtvaardig/waar, aangewezen door God, kalm/tam) en de laatste Iers (vurig).
Kael, Doy en Aed vind ik persoonlijk de mooiste uit het rijtje.
|
![]() |
|
Ik zou echt gaan voor namen die niet heel echt buitenlands klinken maar ook niet oer-hollands zijn. Iets als Hidde of Ward ofzo daar kan je niks mee in het buitenland. Ik vind Oscar en Arthur mooie namen voor jongens. Julius eigenlijk ook. Eerst vond ik Noah een hele mooie naam maar dat is nu opeens een hele modenaam geworden, een van de meest voorkomende geloof ik, dus dat maakt het minder leuk. Ik vind het mooi als je een naam niet zo vaak hoort maar hij wel gangbaar is. Anders druk je ook meteen een stempel op je kind, vind ik. Ouders die hun kind Arwen of Frodo noemen, dat soort dingen.
|
Ik ken er 1, en ik weet er nog 1. Ik vind het wel een oké naam maar ik zou het niet fijn vinden als ik naar Engeland ging en me moest voorstellen als Hidde aangezien ze daar nog wat moeite mee kunnen hebben. Maar goed, ik hou erg van Engeland, misschien doen Hiddes dat niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer boven je #1008 Verwijderd | 500 | 16-01-2012 19:38 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je x+2 Verwijderd | 283 | 16-06-2011 18:36 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je. Verwijderd | 500 | 10-11-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaan jouw nakomelingen over een paar jaar door het leven? Lynn | 129 | 27-08-2004 16:58 | |
De Kantine |
VOORnamen synclinorium | 108 | 17-10-2003 23:38 |