Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2010, 15:32
JJoosje
JJoosje is offline
Frankrijk failt sowieso, met al die chaos.
Oud 22-06-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Idd, maar Rutte met zijn "Ja, eigenlijk zie ik links niet zo zitten" vooraf aan de snuffelbespreking is ook niet bevorderlijk. En hoppa, Rutte weer die dit dwarsboomt terwijl alle linkse partijen het wel zagen.

Laten we het erop houden dat ze ALLEMAAL koppig zijn. Maar Cohen niet meer dan Rutte of Verhagen.
Nouja Rutte gaat tenminste nog om te horen wat de andere partijen te zeggen hebben ook al ziet hij het niet zitten. Partijen die bij voorbaat al niet eens willen praten kan ik niet echt serieus nemen.
Oud 22-06-2010, 15:38
Verwijderd
Uit of Aan?
Volgens mij is het al uit, alleen weet zij dat nog niet
Oud 22-06-2010, 15:38
Verwijderd
0-2 voor Zuid-Afrika, haha.
Oud 22-06-2010, 15:39
Verwijderd
OMG ga je ook echt van Zuid-Afrika verliezen he die alleen maar meedoen omdat ze nu eenmaal gastland zijn

Als Mexico-Uruguay nou 0-0 blijft, en Zuid-Afrika wint met 3-0 van Frankrijk, gaat ZA dan door naar de achtste finales? Of bereken ik dat verkeerd?
Oud 22-06-2010, 15:39
Verwijderd
Haha, 0-3, maar buitenspel
Oud 22-06-2010, 15:40
Verwijderd
(8) My guitar wants to kill your mama! (8)
Oud 22-06-2010, 15:41
Verwijderd
Grrrr ik heb Viva Hollandia in mn hoofd
Oud 22-06-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
OMG ga je ook echt van Zuid-Afrika verliezen he die alleen maar meedoen omdat ze nu eenmaal gastland zijn

Als Mexico-Uruguay nou 0-0 blijft, en Zuid-Afrika wint met 3-0 van Frankrijk, gaan ze dan door naar de achtste finales? Of bereken ik dat verkeerd?
Nee, mexico en uruguay hebben dan beide 5 punten en Z-A 4 punten.
Oud 22-06-2010, 15:45
Verwijderd
Ohja. Wat gebeurt er als Z-A ook 5 punten haalt? Dan hebben ze alledrie evenveel punten en alledrie 1 wedstrijd gewonnen en de rest gelijkgespeeld. Wacht, dat kan niet. Er moeten dan ook verloren wedstrijden zijn, tenzij ze allemaal van Frankrijk zouden hebben gewonnen maar dat is niet zo. Hmm.
Oud 22-06-2010, 15:50
Missy
Missy is offline
Citaat:
voor autorijden?
Ik moet volgende week mijn theorie eens gaan halen anders kan ik niet verder
Nop, motor. Rijbewijs heb ik al een jaartje.

Spannend. Goed leren, dat is het makkelijk te doen. Heeft je instructeur ook al een examen aangevraagd?
Oud 22-06-2010, 15:52
Verwijderd
Wanneer teams na het beëindigen van de groepsfase met evenveel punten eindigen, wordt een aantal opeenvolgende criteria doorlopen tot een verschil wordt gevonden en men de twee ploegen kan ordenen:

1. Het doelpuntensaldo over alle groepswedstrijden.
2. Meeste doelpunten gescoord in alle groepswedstrijden.
3. Meeste punten in de groepswedstrijden tegen andere ploegen met gelijk aantal punten.
4. Doelpuntensaldo als resultaat van de groepswedstrijden tegen andere ploegen met gelijk aantal punten.
5. Meeste doelpunten gescoord in de groepswedstrijden tegen andere ploegen met gelijk aantal punten.
6. Lottrekking door het organiserend comité van de FIFA World Cup.
Oud 22-06-2010, 15:53
Verwijderd
Haha Noord-Korea heeft verloren met 7-0 gisteren [/spuit 11]
Oud 22-06-2010, 15:55
Verwijderd
Nja, Uruguay heeft net gescoord en Z-Afrika moet nu minstens 4-0 halen om gelijk te staan met Mexico.
Verwijderd
Ja arme Koreanen! Zou keihard falen op internationale televisie daar gelden als landverraad?
Verwijderd
Dusss als Denemarken en Japan gelijkspelen donderdag dan gaat Japan door omdat hun doelsaldo beter is hm?
Oud 22-06-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ja arme Koreanen! Zou keihard falen op internationale televisie daar gelden als landverraad?
Ik denk dat dan hun hele team vlucht
Oud 22-06-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dan hun hele team vlucht
Er waren er al wat kwijt maar die bleken gewoon in het hotel te zitten.
Oud 22-06-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Er waren er al wat kwijt maar die bleken gewoon in het hotel te zitten.
Dat zéggen ze misschien zijn die ook snel vervangen door Chinezen
Oud 22-06-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ohja. Wat gebeurt er als Z-A ook 5 punten haalt? Dan hebben ze alledrie evenveel punten en alledrie 1 wedstrijd gewonnen en de rest gelijkgespeeld. Wacht, dat kan niet. Er moeten dan ook verloren wedstrijden zijn, tenzij ze allemaal van Frankrijk zouden hebben gewonnen maar dat is niet zo. Hmm.
Maar Z-A kan maximaal 4 punten halen, dus als Mex en Uru geljik spelen zijn zij beide door.
Rationeel
Rationeel is offline
zaterdag gesprek met een hypotheekadviseur
Verwijderd
Oh het zijn geen doelpunten die geteld worden
Oud 22-06-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Dr. Christopher Koch of the State Pharmacy Board of Pennsylvania testified that "Most of the attacks upon the white women of the South are the direct result of a cocaine-crazed Negro brain".
Citaat:
Before the Act was passed, on February 8, 1914 The New York Times published an article entitled "Negro Cocaine 'Fiends' Are New Southern Menace:Murder and Insanity Increasing Among Lower-Class Blacks" by Edward Huntington Williams which reported that Southern sheriffs had increased the caliber of their weapons from .32 to .38 to bring down Negroes under the effect of cocaine.
Amerika aan het begin van de twintigste eeuw, <3.
Oud 22-06-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Nop, motor. Rijbewijs heb ik al een jaartje.

Spannend. Goed leren, dat is het makkelijk te doen. Heeft je instructeur ook al een examen aangevraagd?
vet
Spannend vind ik het niet echt, maar ik vind het ongelofelijk saai
Ja volgende week dinsdag
Oud 22-06-2010, 16:08
Missy
Missy is offline
Citaat:
vet
Spannend vind ik het niet echt, maar ik vind het ongelofelijk saai
Ja volgende week dinsdag
Saai is het wel. Op de site van het CBR kan je voor 1,30 een examen oefenen. Dat heb ik ook een aantal keer gedaan, dat geeft wel inzicht in wat je kan verwachten.
Oud 22-06-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Saai is het wel. Op de site van het CBR kan je voor 1,30 een examen oefenen. Dat heb ik ook een aantal keer gedaan, dat geeft wel inzicht in wat je kan verwachten.
Ik heb 'theorieles'
Dus 1 keer in de week met een groep examens maken en die bespreken dat werkt ook wel. Ik denk dat het net zoiets is?
Oud 22-06-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Dat zéggen ze misschien zijn die ook snel vervangen door Chinezen
nnngggg, ik vind het zo leuk voor je Katja!

Lag er gisteren in bed nog aan te denken en alles!
Oud 22-06-2010, 16:11
Verwijderd
Oef bijna echt 0-3 voor de Zuid-Afrikaantjes Op de paal.
Oud 22-06-2010, 16:12
Verwijderd
Ik wil nu ook echt graag een baby, maarja, dat kan echt niet.
Oud 22-06-2010, 16:13
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik heb 'theorieles'
Dus 1 keer in de week met een groep examens maken en die bespreken dat werkt ook wel. Ik denk dat het net zoiets is?
Als je theorieles hebt, moet het zeker wel goed komen.
Oud 22-06-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
nnngggg, ik vind het zo leuk voor je Katja!

Lag er gisteren in bed nog aan te denken en alles!
aw
Oud 22-06-2010, 16:20
Verwijderd
Citaat:
aw
Maar hoe voel je je? Ben je misselijk (geweest) en dergelijke?
Oud 22-06-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe voel je je? Ben je misselijk (geweest) en dergelijke?
Prima, beetje wel maar dat hoort er nu eenmaal bij. En maagzuur de gekstuh.
Oud 22-06-2010, 16:22
Verwijderd
*lip trilt* Ik hád tussentijds opgeslagen maar op de één of andere gestoorde manier is mijn hele nieuwe opzet toch weg.
Oud 22-06-2010, 16:23
Verwijderd
Moz mag ook niet meedoen aan mijn onderzoek
Oud 22-06-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Moz mag ook niet meedoen aan mijn onderzoek
Welk onderzoek?
Oud 22-06-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
*lip trilt* Ik hád tussentijds opgeslagen maar op de één of andere gestoorde manier is mijn hele nieuwe opzet toch weg.
oei niet simpelweg op de verkeerde plek opgeslagen? Dat het ergens tussen je afbeeldingen is beland ofzo.
Oud 22-06-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Welk onderzoek?
mijn afstudeeronderzoek over de pinkbewegingen in reactie op een grote elektromagneet
Oud 22-06-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
mijn afstudeeronderzoek over de pinkbewegingen in reactie op een grote elektromagneet
aha!
Oud 22-06-2010, 16:26
Verwijderd
En je mag nu niet blowen en roken en drinken en alles hè Moz! Bummer.

Ik vind het zo leuk om erover te praten. Ik ken nooit iemand die zwanger is, en nu is er toch iemand die ik een beetje ken die een beebie krijgt.
Oud 22-06-2010, 16:27
Verwijderd
Oh ik was waarschijnlijk een van de weinigen die wel om 8 uur in Enschede had kunnen zijn!
Oud 22-06-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
oei niet simpelweg op de verkeerde plek opgeslagen? Dat het ergens tussen je afbeeldingen is beland ofzo.
Ik heb alles al nagezocht, maar nee, niks.
Oud 22-06-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Oh ik was waarschijnlijk een van de weinigen die wel om 8 uur in Enschede had kunnen zijn!

ja en in theorie kan de magneet op die afstand ook helemaal geen kwaad voor baby's, maar we willen liever niet uitvinden of het in de praktijk wél kwaad kan
Oud 22-06-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
oho was het heel veel werk?
Citaat:
En je mag nu niet blowen en roken en drinken en alles hè Moz! Bummer.

Ik vind het zo leuk om erover te praten. Ik ken nooit iemand die zwanger is, en nu is er toch iemand die ik een beetje ken die een beebie krijgt.
Ja wel jammer ja en een enorme lifestylechange ook
Oud 22-06-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:

Haha, daarom ja! Maar goed, het lijkt me niet zo moeilijk om vol te houden eigenlijk.
Oud 22-06-2010, 16:30
Verwijderd
Kut een doelpunt voor Frankrijk.
Oud 22-06-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:

Niet enorm veel werk, maar er zaten zulke goede ideeën tussen, die niet zo 1, 2, 3 weer terugkomen.
En huh, ben je zo'n drinker/blower dan?
Oud 22-06-2010, 16:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kutfransen ook altijd.
Oud 22-06-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Haha, daarom ja! Maar goed, het lijkt me niet zo moeilijk om vol te houden eigenlijk.
Nee dat valt me 100% mee! Ik heb al duizend eerdere mislukte stoppogingen op mijn naam staan, maar nu pas echt een goede motivatie en het gaat eigenlijk moeiteloos. (naja, ik heb nog wel vaak zat van AAAAAAAAAAH DO WANT PEUK huhu)
Oud 22-06-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Niet enorm veel werk, maar er zaten zulke goede ideeën tussen, die niet zo 1, 2, 3 weer terugkomen.
En huh, ben je zo'n drinker/blower dan?
Ah zonde

Ja best wel het viel dus ook behoorlijk op toen dat ineens helemaal stopte ;x

en nu ga ik koken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten