Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ursula vind ik idd ook niet mooi.
En verder namen met 'sh' die optioneel eindigen op '-a' vind ik ook niet veel aan ![]() ![]() En mja, verder vind ik het ook heel erg afhangen van of ik iemand ken met die naam en wat ik van die persoon vind. Zo ken ik een Kees die heel leuk is, en sindsdien vind ik de naam Kees ook leuker dan voor ik hem kende. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb als me inlognaam Lijanne. Ik heet in het echt niet zo, en gelukkig is mijn naam nog niet genoemd
![]() Maarja, ik vind Lijanne een lelijke naam (als het zo gespeld is), priscilla, patricia, bob, frank, gerjan, jan, job. Eigenlijk van die hele simpele namen en van die hele ingewikkelde namen die nergens op slaan. Ik vind het altijd zo zielig voor de kinderen die zo'n naam hebben gekregen van hun ouders die even creatief willen zijn. echt bullshit. ik kan er nu jammer genoeg geen verzinnen. wat mij trouwens ook niet aanspreekt zijn van die amerikaanse namen zoals hope en trust. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom noem je jezelf dan Lijanne? ![]()
|
mijn naam (magali) is ontzettend lelijk als het verkeerd wordt uitgesproken (zoals bijna iedereen doet).
dan klinkt het stom en plat, ipv op ze frans (klemtoon i). en namen die ouderwets klinken vind ik gewoon stom. als een klein kindje trudy heet ofzo ![]()
|
Van die namen die eigenlijk gewoon woorden zijn (/amerikaans): Hope, Summer, Melody, Rain, Apple (?!). Ze zijn niet altijd heel lelijk, maar wel dom.
|
Verwijderd
|
Ohja, dat ook zeker, namen die besmet zijn omdat iemand anders ze een rare bijklank heeft gegeven. Wat mij betreft vallen Adolf (Hitler), Josef (Stalin), Marc (Dutroux), Joran (van der Sloot), Geert (Wilders), Ursula (naar die heks!
![]() Andersom kan het ook; Natalja (Estemirova), Maria (West Side Story), John (Lennon) en Nelson (Mandela). Maar ook namen van 'kleine helden', die nooit het wereldnieuws halen, maar heel bijzonder zijn. |
![]() |
|
Nikki - sorry. maar ik ken twee Nikki's en allebei vind ik ze niet bepaald aardig.
Lira - ik ging vroeger om met een Lira, en ik vraag me echt af waarom iemand zijn kind zo zou noemen. Angelique, Fredique, Jaqueline - waarschijnlijk alle drie verkeerd gespeld, hihi. maar ik vind dat echt lelijke namen. Calypso - Zo heette mijn buurmeisje in Engeland, please, ik noem mijn kind toch ook geen Rollercoaster ofzo. >< Emmanuel - .____. arm kind. en alle namen zoals; Aap, Spijker, Parijs, York, Winter vind ik lachverwekkend. & April is alleen in het Engels leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik werkte gister in het kinderparadijs bij de Ikea, er kwamen namen langs... Dax en River en als ergste, Se7en. Met een 7, echt waar.
Oh en ik vind het lelijk als je in Nederland namen tegenkomt die je alleen op de Engelse manier goed uitspreekt. Zoals Dylan (Dilun) en Michael (Maikel) en Kayleigh (Keelie) of Rachel (Reetjsel) ofzo. Rachel spreken ze dan soms weer uit als Raggel of Rasjčl of zoiets maar ik vind het fijner als een naam echt klinkt zoals je denkt dat hij moet klinken en daar niet zo veel misverstand over kan bestaan. Ik vind Michael als je het uitspreekt als Migačl best een mooie naam maar zo zou ik mijn kind dus niet noemen omdat het dan Maikel wordt. Arthur is ook Engels maar dat spreek je tenminste gewoon uit zoals het er staat.
Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 14:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik hou niet van namen als Djustin, Djayden, Destiny; of de categorie Wolf, Storm, Bloem, Vlinder niet mooi. Ook Kelly vind ik vreselijk.
Maar ergens las ik Joost, wat ik dus echt een hele leuke naam vind en die ook op ons lijstje stond voor een jongen. Maar afgevallen vanwege het gezegde 'Joost mag het weten'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar niet alles hoeft meteen met 'slecht' geassocieerd te worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maja vind wel raar als iemand in het echt zo heet. met een 7 helemaal raar? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|