Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
wut
Heb je nooit spelletjes gespeeld met eindbazen? Ik snapte ook al niet dat je niet wist wie Bowser was
Nee.

Ik speelde race-spelletjes en topografie-spelletjes () de Sims, Rollercoaster Tycoon. En verder eigenlijk niet echt.
Advertentie
Oud 25-06-2010, 21:07
Verwijderd
Ik ook niet, ik speelde vroeger lemmings en civilization. Ik kende de term wel (in spellen dan, in studententaal klaarblijkelijk niet) maar dat komt meer doordat ik veel met gamenerds uithang.

En blockout speelde ik ook. En TIM.
Oud 25-06-2010, 21:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben Medium met LP en Very Low met Kazet.

Citaat:
wut
Heb je nooit spelletjes gespeeld met eindbazen? Ik snapte ook al niet dat je niet wist wie Bowser was
wut
Oud 25-06-2010, 21:10
Verwijderd
Ja god, ik speelde vroeger gewoon nooit Mariodingen. Is dat zo raar?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Medium met LP en Very Low met Kazet.
huh, ik ben Very High met Kazet
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet, ik speelde vroeger lemmings en civilization. Ik kende de term wel (in spellen dan, in studententaal klaarblijkelijk niet) maar dat komt meer doordat ik veel met gamenerds uithang.

En blockout speelde ik ook. En TIM.
Civilization, het ultieme nerdspel.
Oud 25-06-2010, 21:11
Verwijderd
Ik speelde alles wat de gemiddelde gamenerd speelde, behalve Final Fantasy. Want die had ik niet en ik kende ook niemand die 'm had.
Verwijderd
Citaat:
huh, ik ben Very High met Kazet
Mja, maar dat ben je al snel. Je hebt gewoon wat saaie bands die hij ook heeft
Verwijderd
Citaat:
Ja volgende keer dat ik op Flakkee ben zal ik het er eens met je moeder over hebben.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet hoor, maar wij hadden ook nooit spelcomputers (mijn moeder had een automatiseringsbureau, dus we hadden genoeg gewone computers).
Verwijderd
Citaat:
Civilization, het ultieme nerdspel.
Ik heb ook een world map en dan met NL landjepik in europa doen
Oud 25-06-2010, 21:12
Macrador
Macrador is offline
Hack en slash games ftw
Oud 25-06-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik speelde alles wat de gemiddelde gamenerd speelde, behalve Final Fantasy. Want die had ik niet en ik kende ook niemand die 'm had.
Ik heb alleen FF3 op de SNES gespeeld, en dat was een jaar geleden o.i.d.
Oud 25-06-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Hack en slash games ftw
Nee daar hield ik ook niet zo van. Met Oblivion ging ik bv altijd spell casten want ik vond het vervelend als ze dichtbij kwamen
Verwijderd
Woei, ik heb al 6 vrienden.
Verwijderd
Ja wij hadden ook nooit spelcomputers omdat we elke twee jaar een nieuwe computer hadden.
Oud 25-06-2010, 21:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja
Citaat:
Ja volgende keer dat ik op Flakkee ben zal ik het er eens met je moeder over hebben.
Goed zo LL spreek haar maar even streng toe!
Oud 25-06-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Woei, ik heb al 6 vrienden.
Ben je ook al lid van de Kantinegroep? http://www.last.fm/group/De+Kantine
Oud 25-06-2010, 21:15
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee daar hield ik ook niet zo van. Met Oblivion ging ik bv altijd spell casten want ik vond het vervelend als ze dichtbij kwamen
Ik bedoel zoals God of war 3 Bij WoW heb ik ook liever spellcasters
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet hoor, maar wij hadden ook nooit spelcomputers (mijn moeder had een automatiseringsbureau, dus we hadden genoeg gewone computers).
Wij hadden ook gewoon Mario op de gewone computer hoor. Die had mijn vader ergens geritseld op diskette. En Prince of Persia 1 speelde ik destijds van een 5" floppy Op een computer zonder harde schijf maar met twee floppydrives. In de tweede moest je dan een diskette met DOS stoppen.
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden een CD-i. Volgens mij als enigen in Nederland, want ik heb er nooit iemand over gehoord. Maar dat waren dus gewoon cd'tjes die je in een player moest doen, en dan had je ook allemaal spellen. Geen Mariodingen nee, vast allemaal rare B-spellen uit Noord-Oost Rusland, maar ach!
Oud 25-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden een CD-i. Volgens mij als enigen in Nederland, want ik heb er nooit iemand over gehoord. Maar dat waren dus gewoon cd'tjes die je in een player moest doen, en dan had je ook allemaal spellen. Geen Mariodingen nee, vast allemaal rare B-spellen uit Noord-Oost Rusland, maar ach!
Die hadden wij ook!! En we hadden Golf en Zelda
Oud 25-06-2010, 21:18
Verwijderd
Hahahaha CD-i Ja, dat was een compleet geflopt ding. Met die absoluut verschrikkelijke spinoffs van Zelda

Oud 25-06-2010, 21:19
Verwijderd
CD-i, kon je daar nou wel echt fatsoenlijk op spelen? Het was een soort interactieve cd, maar geen game en ook geen televisie. Vage boel vond ik dat altijd.

Wel zag ik ooit een recensie in de Power unlimited van 1994 van een spel dat Burn:Cycle heette, met full motion video clips erin. Daarin spatte iemand uit elkaar en zag je allemaal bloed in beeld. Dat leek me tof dus toen wilde ik ook bijna een CD-i.
Oud 25-06-2010, 21:20
Verwijderd
> Skwadala! We are off!
< Wow! What are all those heaaads?
> These are the faces of evil. You must conquer each.
< I guess I better get going!

:'''''''''''''''''''D
Oud 25-06-2010, 21:21
Verwijderd
Maar goed, ik moet er wel bij zeggen, we kregen dat ding toen ik 7 of zoiets was, dus met allemaal lame spelletjes voor kinderen, en dat was harstikke leuk toen!
Macrador
Macrador is offline
Verwijderd
Citaat:
CD-i, kon je daar nou wel echt fatsoenlijk op spelen? Het was een soort interactieve cd, maar geen game en ook geen televisie. Vage boel vond ik dat altijd.

Wel zag ik ooit een recensie in de Power unlimited van 1994 van een spel dat Burn:Cycle heette, met full motion video clips erin. Daarin spatte iemand uit elkaar en zag je allemaal bloed in beeld. Dat leek me tof dus toen wilde ik ook bijna een CD-i.
Nou je had ook prima normale spellen die niet interactief waren, maar je had ook wel interactieve rommel dat je een verhaallijn kon sturen.
Oud 25-06-2010, 21:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wij ook! Ik dacht dat niemand anders die had Ik had lingo en Alice in Wonderland en nog hondert spelletjes Mijn oom zat in het team dat de CDI ontwikkelde
Oud 25-06-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn oom zat in het team dat de CDI ontwikkelde
vet
Oud 25-06-2010, 21:23
Verwijderd
Toen ik 7 was speelde ik voornamelijk Doom en Doom 2.
Oud 25-06-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
wij ook! Ik dacht dat niemand anders die had Ik had lingo en Alice in Wonderland en nog hondert spelletjes Mijn oom zat in het team dat de CDI ontwikkelde
Omg wij hadden Alice in Wonderland ook, en op een gegeven moment snapte ik er niks meer van, en kwam ik ALTIJD vast te zitten! Had jij dat niet?
Oud 25-06-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 7 was speelde ik voornamelijk Doom en Doom 2.
Dat was m'n eerste pc-spel, toen ik 7 oid was idd. Ik kon alleen de eerste 2 levels zonder god-mode
Oud 25-06-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Dat was m'n eerste pc-spel, toen ik 7 oid was idd. Ik kon alleen de eerste 2 levels zonder god-mode
Jullie hadden al een pc in 1993?
Oud 25-06-2010, 21:25
Verwijderd
Zijn jullie ook zo'n overemnotionele aansteller als je
Spoiler
?

ik klikte van die calvereclame uit het waardeloze-promotietopic door naar die andere met dat hele kleine blonde jongetje dat scoort en toen moest ik huilen ik vrees voor als ik ooit zwanger ben, dan schijnt dat nog erger te zijn
Oud 25-06-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Jullie hadden al een pc in 1993?
Volgens mij wel ja, iig in 1994 want toen speelde ik Fifa'94, met H. van Smeiter.
Oud 25-06-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelfs die allerlaatste supermoeilijke level verslagen zonder godmode Ik was een principieel kind dat alleen cheats wilde gebruiken als ik het hele spel eenmaal cheatloos had uitgespeeld.

Maar godmode was wel leuk bij Doom, daar heb ik me na 't uitspelen nog minimaal een halfjaar mee vermaakt.
Oud 25-06-2010, 21:27
Verwijderd
Wij hadden computers toen ik vier was, geloof ik. Dus dat moet in 1989 geweest zijn. Een 8086 processor, als ik me niet vergis.
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
?

ik klikte van die calvereclame uit het waardeloze-promotietopic door naar die andere met dat hele kleine blonde jongetje dat scoort en toen moest ik huilen ik vrees voor als ik ooit zwanger ben, dan schijnt dat nog erger te zijn
Ik heb dit altijd, dus don't worry

edit: ik keek naar Op zoek naar Kruimeltje, en al die kleine kereltjes die zo hun best doen, en zo goed kunnen zingen... Ik heb aan een stuk door gehuild.
Maarja, zie m'n sig.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Spoiler
?

Ja, ik ben ook een emotioneel wrak als ik ongesteld ben kan mijn bui door een heel klein dingetje omslaan.
Maar niet altijd, gelukkig.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelfs die allerlaatste supermoeilijke level verslagen zonder godmode Ik was een principieel kind dat alleen cheats wilde gebruiken als ik het hele spel eenmaal cheatloos had uitgespeeld.

Maar godmode was wel leuk bij Doom, daar heb ik me na 't uitspelen nog minimaal een halfjaar mee vermaakt.
Wat ik vaak deed bij Doom was respawn aanzetten en dan met godmode spelen.
Oud 25-06-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben ook een emotioneel wrak als ik ongesteld ben kan mijn bui door een heel klein dingetje omslaan.
Maar niet altijd, gelukkig.
ik vind het altijd zo idioot he! Ik ben toch een verstandig wezen. En dat hormonen dan zo'n invloed kunnen hebben! Ook wel weer fascinerend

Wij hadden overigens een computer vanaf 1988, maar ik mocht er pas aanzitten vanaf 1992.

Citaat:

edit: ik keek naar Op zoek naar Kruimeltje, en al die kleine kereltjes die zo hun best doen, en zo goed kunnen zingen... Ik heb aan een stuk door gehuild.
Maarja, zie m'n sig.
Maar dat is ook schattig
Oud 25-06-2010, 21:28
Verwijderd
We kregen een melding dat Loekie gesignaleerd was, maar ik heb 'm niet gezien, alleen een andere wit-bruine kat.
Oud 25-06-2010, 21:29
Verwijderd
LP, je hebt muziek van de Efteling
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:

Maarja, zie m'n sig.
Weet je toevallig of je ergens Wie Wordt Kruimeltje op internet terug kan kijken?
Verwijderd
Je kan overigens Doom nog altijd online spelen. Ze hebben dus o.a. Capture the Flag gemaakt voor Doom.
Verwijderd
Ik kwam er trouwens laatst achter dat Doom 2 over 't algemeen ratings heeft van 18+ en 17+ Ik ben blij dat m'n ouders daar /care aan hadden. Dat ga ik ook hebben als ik ooit kinderen krijg
Oud 25-06-2010, 21:30
Martiño
Martiño is offline
Mijn vader had een cd-i speler van zijn werk, daar speelde mijn moeder altijd the 7th Guest op en dat vond ik doodeng.

Zelda heb ik trouwens ook nog op de cd-i gespeeld. Ik vond het best een grappig systeem, het was voor die tijd best geavanceerd.
Oud 25-06-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
We kregen een melding dat Loekie gesignaleerd was, maar ik heb 'm niet gezien, alleen een andere wit-bruine kat.
Jammer
Oud 25-06-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat Doom 2 over 't algemeen ratings heeft van 18+ en 17+ Ik ben blij dat m'n ouders daar /care aan hadden. Dat ga ik ook hebben als ik ooit kinderen krijg
Ja, ik speelde ook zat gewelddadige spellen, Doom, Heretic, Carmageddon, etc.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten