| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.last.fm/group/De+Kantine
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op een computer zonder harde schijf maar met twee floppydrives. In de tweede moest je dan een diskette met DOS stoppen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
CD-i, kon je daar nou wel echt fatsoenlijk op spelen? Het was een soort interactieve cd, maar geen game en ook geen televisie. Vage boel vond ik dat altijd.
Wel zag ik ooit een recensie in de Power unlimited van 1994 van een spel dat Burn:Cycle heette, met full motion video clips erin. Daarin spatte iemand uit elkaar en zag je allemaal bloed in beeld. Dat leek me tof dus toen wilde ik ook bijna een CD-i. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik had lingo en Alice in Wonderland en nog hondert spelletjes
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zijn jullie ook zo'n overemnotionele aansteller als je
Spoiler
![]() ik klikte van die calvereclame uit het waardeloze-promotietopic door naar die andere met dat hele kleine blonde jongetje dat scoort en toen moest ik huilen
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was een principieel kind dat alleen cheats wilde gebruiken als ik het hele spel eenmaal cheatloos had uitgespeeld.Maar godmode was wel leuk bij Doom, daar heb ik me na 't uitspelen nog minimaal een halfjaar mee vermaakt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ik keek naar Op zoek naar Kruimeltje, en al die kleine kereltjes die zo hun best doen, en zo goed kunnen zingen... Ik heb aan een stuk door gehuild. Maarja, zie m'n sig. |
|
|
|
||
|
Citaat:
kan mijn bui door een heel klein dingetje omslaan.Maar niet altijd, gelukkig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij hadden overigens een computer vanaf 1988, maar ik mocht er pas aanzitten vanaf 1992. Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Mijn vader had een cd-i speler van zijn werk, daar speelde mijn moeder altijd the 7th Guest op en dat vond ik doodeng.
Zelda heb ik trouwens ook nog op de cd-i gespeeld. Ik vond het best een grappig systeem, het was voor die tijd best geavanceerd.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |