| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Die Zelda is gaaf
Man, wat mooi geanimeerd!Wij hadden een Atari met Double Dragon, Arkanoid, Asteroids, Prince of Persia, allemaal op mooie DD-floppy's die je achter in je toetsenbord stak. Sommige games moesten op de monitor gespeeld worden, andere op het tv'tje. Pas in 1995 ofzo nam mijn vader een PC in huis, en toen begonnen we aan de PC. Onze eerste game was een Greywolf CD met 50 geripte games waarvan de meeste het wel deden (Dune II, Hexen, Warcraft 2, FIFA96, etc). Onze eerst zelfgekochte game was Toonstruck. <3 |
|
|
||
|
Citaat:
Ik had wel eens een CD-i gehuurd volgens mij (deden we wel vaker. Vanaf mn 4e ofzo huurden we ook wel Nintendo's en daarna Amerikaanse spellen voor de SNES )Ik snapte geen kut van die spellen en vond het ook behoorlijk saai. Gelukkig kreeg ik gauw daarna m'n eigen SNES.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Zeg Martin, ik heb (ook?) over je gedroomd vannacht. Of nou ja, eigenlijk over Absinthe die me enigszins in paniek opbelde omdat je haar ten huwelijk had gevraagd en ze maar niet kon bedenken of ze ja of nee moest zeggen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
" en toen dacht ik dat ik eigenlijk dan wel iemand mee moest vragen, en ik moest aan Minke denken omdat ik wist dat ze fan is van Tori Amos. Omdat die reservering binnen twintig minuten zou vervallen stuurde ik haar dus snel een sms, en toen kreeg ik als reply "op welke dag is het dan?", en toen bedacht ik me dat ik op 8 oktober uitvoering heb van mijn toneelvereniging en dat ik dan dus zelf op de planken moet staan.
|
|
|
|
Whahaha ik krijg de beste les Duits ever
![]() ![]() ![]() ![]() "Seh ich dadrin dick aus?" "Ich kann wohl einparken!" "Die Schuhe haben garnicht so viel gekostet." "Warum guckst du der Frau hinterher?" "Trink nicht so viel." "Warum guckst du immer Fußball?" "Du köntest dich auch mahl wieder rasieren." "Wieso habe ich dich überhaubt geheiratet!?!?" ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Sowieso had ik al een paar weken terug naar de kapper moeten gaan.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb van de week in Belfast allerlei Poelmo dingen gequote tot in de vroege uurtjes en daardoor dikke vriendjes gemaakt met de punk-lesbo's in de groep. ![]() (8) De Betty Stöve memorial is afgelast, want Betty Stöve blijkt nog te leven... (8)
![]() |
|
|