Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2010, 21:31
Verwijderd
In de brugklas ging ik bij een vriendinnetje vaak Tomb Raider spelen. Verder heb ik nooit veel opgehad met gewelddadige spelen ik was mijn eigen filter.
Advertentie
Oud 25-06-2010, 21:31
Verwijderd
Tomb Raider is geen FPS...

Maar QED dus.
Oud 25-06-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Weet je toevallig of je ergens Wie Wordt Kruimeltje op internet terug kan kijken?
Gewoon op Uitzending Gemist lijkt me?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We kregen een melding dat Loekie gesignaleerd was, maar ik heb 'm niet gezien, alleen een andere wit-bruine kat.
Valse hoop!
Citaat:
ik vind het altijd zo idioot he! Ik ben toch een verstandig wezen. En dat hormonen dan zo'n invloed kunnen hebben! Ook wel weer fascinerend

Wij hadden overigens een computer vanaf 1988, maar ik mocht er pas aanzitten vanaf 1992.
Tja niks aan te doen he!
Verwijderd
Citaat:
Tomb Raider is geen FPS...

Maar QED dus.
ja ik had het al veranderd omdat ik twijfelde en de term niet nodig was om mijn punt te maken

Maar je schiet toch. Vanuit een ik-figuur
Oud 25-06-2010, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, je hebt muziek van de Efteling
Ja Ik hou van de Efteling.
Oud 25-06-2010, 21:34
Verwijderd
Zo, nu is het tijd voor sims!
Oud 25-06-2010, 21:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In de brugklas ging ik bij een vriendinnetje vaak Tomb Raider spelen. Verder heb ik nooit veel opgehad met gewelddadige spelen ik was mijn eigen filter.
Hm, ik heb een keer Tomb Raider bij een vriendje gespeeld en toen hebben we die cheatcode geprobeerd waarbij Lara Croft zich uit zou gaan kleden, maar die werkte niet.
Oud 25-06-2010, 21:35
Verwijderd
Die Zelda is gaaf Man, wat mooi geanimeerd!

Wij hadden een Atari met Double Dragon, Arkanoid, Asteroids, Prince of Persia, allemaal op mooie DD-floppy's die je achter in je toetsenbord stak. Sommige games moesten op de monitor gespeeld worden, andere op het tv'tje. Pas in 1995 ofzo nam mijn vader een PC in huis, en toen begonnen we aan de PC. Onze eerste game was een Greywolf CD met 50 geripte games waarvan de meeste het wel deden (Dune II, Hexen, Warcraft 2, FIFA96, etc). Onze eerst zelfgekochte game was Toonstruck. <3
Oud 25-06-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik speelde ook zat gewelddadige spellen, Doom, Heretic, Carmageddon, etc.
Zo zie je maar weer, kinderen die gewelddadige spellen spelen worden later briljant.
Oud 25-06-2010, 21:39
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat ik de Command&Conquer craze heb gemist in 1994 En de Doom craze. Die speelde ik pas in 1995 voor het eerst.
Oud 25-06-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Die Zelda is gaaf Man, wat mooi geanimeerd!
Ik vind het zo grappig dat de personages at random groter en kleiner worden Hier zie je dat goed:

Oud 25-06-2010, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wij hadden een CD-i. Volgens mij als enigen in Nederland, want ik heb er nooit iemand over gehoord. Maar dat waren dus gewoon cd'tjes die je in een player moest doen, en dan had je ook allemaal spellen. Geen Mariodingen nee, vast allemaal rare B-spellen uit Noord-Oost Rusland, maar ach!

Ik had wel eens een CD-i gehuurd volgens mij (deden we wel vaker. Vanaf mn 4e ofzo huurden we ook wel Nintendo's en daarna Amerikaanse spellen voor de SNES )
Ik snapte geen kut van die spellen en vond het ook behoorlijk saai. Gelukkig kreeg ik gauw daarna m'n eigen SNES.
Oud 25-06-2010, 21:42
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo grappig dat de personages at random groter en kleiner worden Hier zie je dat goed:

[filmpje]
Ik vind vooral ook grappig dat in het eerste filmpje de achtergrond te laat verandert
Verwijderd
Citaat:
ja ik had het al veranderd omdat ik twijfelde en de term niet nodig was om mijn punt te maken

Maar je schiet toch. Vanuit een ik-figuur
Ja, maar niet vanuit "first person". In een FPS "kijk" je dus vanuit de "ogen" van de speler, dan zie je dus doorgaans alleen een of andere gun. Tomb Raider zou je een third person shooter kunnen noemen, maar het is vooral een puzzel/adventuregame.
Oud 25-06-2010, 21:44
Verwijderd
Ahahaha
Oud 25-06-2010, 21:48
Verwijderd
YOU DARE BRING LIGHT TO MY LAIR?! YOU MUST DIE.

PIOEW PIEOW.

Het einde, spoilers!

Oud 25-06-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Haa dat was ook zo in Birdman
Oud 25-06-2010, 21:54
Verwijderd
Ik ga nu eindelijk eens World's Greatest Dad kijken
Oud 25-06-2010, 22:09
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg Martin, ik heb (ook?) over je gedroomd vannacht. Of nou ja, eigenlijk over Absinthe die me enigszins in paniek opbelde omdat je haar ten huwelijk had gevraagd en ze maar niet kon bedenken of ze ja of nee moest zeggen
Oud 25-06-2010, 22:10
Martiño
Martiño is offline
Oei oké!

Ik zou ook enigszins in paniek zijn als ik Minke was.
Oud 25-06-2010, 22:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oei oké!

Ik zou ook enigszins in paniek zijn als ik Minke was.
Ze vond het echt een heel erg lastig vraagstuk
Oud 25-06-2010, 22:15
Martiño
Martiño is offline
De hamvraag is natuurlijk: Wat heb je haar geadviseerd?
Oud 25-06-2010, 22:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De hamvraag is natuurlijk: Wat heb je haar geadviseerd?
Nou.. ik zei: wacht even ik kom bij je langs. En toen liep ik op weg naar de bus maar onderweg moest ik over een riviertje heen. En er lagen van die blokken op die ze in het zwembad ook wel eens hebben. Maar ik stapte verkeerd en het ding kantelde en toen viel ik in het water. En toen werd ik wakker
Oud 25-06-2010, 22:16
Verwijderd
Haha, Spanje en Chili spelen heel saai de wedstrijd uit, doen geen enkele moeite meer en spelen gewoon heel droog over naar elkaar
Oud 25-06-2010, 22:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou.. ik zei: wacht even ik kom bij je langs. En toen liep ik op weg naar de bus maar onderweg moest ik over een riviertje heen. En er lagen van die blokken op die ze in het zwembad ook wel eens hebben. Maar ik stapte verkeerd en het ding kantelde en toen viel ik in het water. En toen werd ik wakker
Ze wil vast niet meer na vandaag
Oud 25-06-2010, 22:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ze wil vast niet meer na vandaag
Hoezo?
Oud 25-06-2010, 22:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoezo?
Citaat:
enorme @ mezelf. Ik vol enthousiasme Absinthe opbellen over kaartjes voor Tori Amos in de HMH op 8 oktober, even vergeten dat ik zelf dan een uitvoering heb van mn toneelvereniging
Dit dus. Het was een beetje vaag, een vriend/bekende vertelde dat hij kaartjes had (voor rij 11, stoel 45 en 46), dus ik min of meer voor de grap even opzoeken op internet of er nog kaartjes waren, en het systeem geeft me 43/44. Dus wij hadden zoiets van "omg, voortbestemd " en toen dacht ik dat ik eigenlijk dan wel iemand mee moest vragen, en ik moest aan Minke denken omdat ik wist dat ze fan is van Tori Amos. Omdat die reservering binnen twintig minuten zou vervallen stuurde ik haar dus snel een sms, en toen kreeg ik als reply "op welke dag is het dan?", en toen bedacht ik me dat ik op 8 oktober uitvoering heb van mijn toneelvereniging en dat ik dan dus zelf op de planken moet staan.
Oud 25-06-2010, 22:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Whahaha ik krijg de beste les Duits ever "Seh ich dadrin dick aus?" "Ich kann wohl einparken!" "Die Schuhe haben garnicht so viel gekostet." "Warum guckst du der Frau hinterher?" "Trink nicht so viel." "Warum guckst du immer Fußball?" "Du köntest dich auch mahl wieder rasieren." "Wieso habe ich dich überhaubt geheiratet!?!?"
Oud 25-06-2010, 22:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dit dus. Het was een beetje vaag, een vriend/bekende vertelde dat hij kaartjes had (voor rij 11, stoel 45 en 46), dus ik min of meer voor de grap even opzoeken op internet of er nog kaartjes waren, en het systeem geeft me 43/44. Dus wij hadden zoiets van "omg, voortbestemd " en toen dacht ik dat ik eigenlijk dan wel iemand mee moest vragen, en ik moest aan Minke denken omdat ik wist dat ze fan is van Tori Amos. Omdat die reservering binnen twintig minuten zou vervallen stuurde ik haar dus snel een sms, en toen kreeg ik als reply "op welke dag is het dan?", en toen bedacht ik me dat ik op 8 oktober uitvoering heb van mijn toneelvereniging en dat ik dan dus zelf op de planken moet staan.
Oeps
Oud 25-06-2010, 22:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Whahaha ik krijg de beste les Duits ever "Seh ich dadrin dick aus?" "Ich kann wohl einparken!" "Die Schuhe haben garnicht so viel gekostet." "Warum guckst du der Frau hinterher?" "Trink nicht so viel." "Warum guckst du immer Fußball?" "Du köntest dich auch mahl wieder rasieren." "Wieso habe ich dich überhaubt geheiratet!?!?"
Oud 25-06-2010, 22:39
Martiño
Martiño is offline
Hm, dat doet mij er aan denken dat ik me morgenochtend wel even moet scheren, als sinds maandag niet meer gedaan.
Oud 25-06-2010, 22:40
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga zometeen denk ik maar naar bed. Ik ben al sinds 7 uur wakker.
Oud 25-06-2010, 22:40
Verwijderd
Sinds ik mijn "baard" en "sik" niet meer scheer bespaar ik een hoop tijd!
Oud 25-06-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Kapitein roodbaard straks wordt je nog een hippy die 10 jointjes rookt
Oud 25-06-2010, 22:44
Verwijderd
Nee, die tijd heb ik gehad.
Oud 25-06-2010, 22:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oeps
Oeps indeed
Oud 25-06-2010, 22:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Meh, ik denk niet dat het ziekenhuis het op prijs stel als ik naast lang haar ook nog eens een onverzorgde baard heb Sowieso had ik al een paar weken terug naar de kapper moeten gaan.
Oud 25-06-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, die tijd heb ik gehad.
Oud 25-06-2010, 22:47
Verwijderd
Hoi.
Oud 25-06-2010, 22:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Snoop's father, Mr. Michael Dogg, wanted his son to take over the wine farm, so you can imagine his disappointment when his son became a rap singer instead"

lolz
Oud 25-06-2010, 22:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die moeten ze als 'standaardzinnetjes' invoeren, vind je niet? Ik heb 'Gib nicht wieder alles für das Auto aus' nu al vaker gebruikt dan 'sie überqueere die Straße'
Oud 25-06-2010, 22:49
Verwijderd
Fick mich! Und wo? Im Arsch!
Oud 25-06-2010, 22:50
Verwijderd
Oud 25-06-2010, 22:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Ik heb van de week in Belfast allerlei Poelmo dingen gequote tot in de vroege uurtjes en daardoor dikke vriendjes gemaakt met de punk-lesbo's in de groep.

(8) De Betty Stöve memorial is afgelast, want Betty Stöve blijkt nog te leven... (8)
Oud 25-06-2010, 22:54
Verwijderd
Er moet toch een god zijn, denk ik dan, maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen.
Oud 25-06-2010, 22:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fick mich! Und wo? Im Arsch!
Nein schatz, ich habe kopfschmerze.
Oud 25-06-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Er moet toch een god zijn, denk ik dan, maar dat kan ik natuurlijk niet bewijzen.
jij was dat toch?
Oud 25-06-2010, 22:58
Verwijderd
Dat moet met hoofdletter.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten